bijdehand doen op tv maar doodsbang zijn als hij een keer in een verkeerde wijk terechtkomt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhh
Ach..
Leven en laten leven toch
Zuid is kut hoor, maar ik zag een paar maanden terug nog een groepje alfabet mensen hand in hand door Feijenoord lopen.quote:
huh je kwam toch nooit op zuidquote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zuid is kut hoor, maar ik zag een paar maanden terug nog een groepje alfabet mensen hand in hand door Feijenoord lopen.
Hij heeft daar ook niks te zoekenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
bijdehand doen op tv maar doodsbang zijn als hij een keer in een verkeerde wijk terechtkomt.
Ik heb twee zussen op Zuid wonen. Dus ja, ik kom er wel eens, maar niet voor m’n plezier of zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
huh je kwam toch nooit op zuid
Ik was laatst nog bij Slinge dat winkelcentrum is door de weeks levendiger als hier het centrum op Zaterdag.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zuid is kut hoor, maar ik zag een paar maanden terug nog een groepje alfabet mensen hand in hand door Feijenoord lopen.
heb je eigenlijk ook niet veel te zoeken als je op Noordoever woont, behalve misschien Ahoy en Feyenoord. Of uiteten/drinken bij WIlhelminapier en Katendrechtquote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb twee zussen op Zuid wonen. Dus ja, ik kom er wel eens, maar niet voor m’n plezier of zo.
Dat zegt veel over jouw woonplaats.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was laatst nog bij Slinge dat winkelcentrum is door de weeks levendiger als hier het centrum op Zaterdag.
Vind hem tof doen op sommige van die gifs.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij heeft daar ook niks te zoeken
Laat die man
Ik denk niet dat je iemands karakter goed kunt uitlezen nav een paar gifsquote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vind hem tof doen op sommige van die gifs.
Terwijl in het echte leven rent hij hard weg denk ik.
Pendrecht of Zuidwijk?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was laatst nog bij Slinge dat winkelcentrum is door de weeks levendiger als hier het centrum op Zaterdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |