SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Quote voor het nageslacht.quote:
Voor SWJ ?quote:
We zullen je missen. Misschien.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:21 schreef hemarookworst het volgende:
Een onz ban krijgen met in mijn achterhoofd dat dts nog steeds open is geeft me meer rust dan een gesloten dts
Je vroeg er nu zelf om.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ik heb me ook zo zwaar misdragen
Van Aziatische muggenquote:
Knokkelkoorts, ook bekend als dengue, komt voor in ongeveer 100 landen wereldwijd. Volgens schattingen van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) woont ongeveer 40% van de wereldbevolking in gebieden waar het risico op dengue bestaat. Dit betekent dat dengue in ongeveer 40% van de wereld geografisch aanwezig is, wat neerkomt op de tropische en subtropische gebieden van de wereld, zoals delen van Azië, de Stille Oceaan, het Caribisch gebied, Amerika en Afrika. Maar knokkelkoorts in Nederland, dat kan echt niet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |