SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Quote voor het nageslacht.quote:
Voor SWJ ?quote:
We zullen je missen. Misschien.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:21 schreef hemarookworst het volgende:
Een onz ban krijgen met in mijn achterhoofd dat dts nog steeds open is geeft me meer rust dan een gesloten dts
Je vroeg er nu zelf om.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ik heb me ook zo zwaar misdragen
Van Aziatische muggenquote:
Knokkelkoorts, ook bekend als dengue, komt voor in ongeveer 100 landen wereldwijd. Volgens schattingen van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) woont ongeveer 40% van de wereldbevolking in gebieden waar het risico op dengue bestaat. Dit betekent dat dengue in ongeveer 40% van de wereld geografisch aanwezig is, wat neerkomt op de tropische en subtropische gebieden van de wereld, zoals delen van Aziė, de Stille Oceaan, het Caribisch gebied, Amerika en Afrika. Maar knokkelkoorts in Nederland, dat kan echt niet!quote:
Jij kijkt allemaal dingen op tv die ik heel snel afzet. zo afgaand op de gifjes dat drukke the office nu deze hysterische figuren.quote:
Ik weet niet hoe oud je tekst(je) is en wat de bron is... maar eh...quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:30 schreef KillemWieft het volgende:
Maar knokkelkoorts in Nederland, dat kan echt niet!
Hele tijd die nicht van Meiland gifjes is wel leuk zeker.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:30 schreef Sally het volgende:
Er was wel iemand even weer lekker overal en nergens voetbal-spam aan het rondstrooien...
![]()
Grappig dat jij wel weet waar het van is en ik geen idee heb en het alleen doe omdat het nederlandse teksten heeft.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hele tijd die nicht van Meiland gifjes is wel leuk zeker.
Dat men gifjes plaatst over bepaalde onderwerpen hoeft niet zo te zijn dat het ook op tv gekeken wordt?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij kijkt allemaal dingen op tv die ik heel snel afzet. zo afgaand op de gifjes dat drukke the office nu deze hysterische figuren.
Ik bedoel, als men er in 100 landen mee heeft leren leven, dan kunnen wij dat ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je tekst(je) is en wat de bron is... maar eh...
Vandaag toch echt in het nieuws. In Nederland.
Ah, je bedoelt het zoquote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik bedoel, als men er in 100 landen mee heeft leren leven, dan kunnen wij dat ook.
Curry scheten.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:35 schreef hemarookworst het volgende:
Geurige huis van curry van afgelopen avond
Zijn dochter verzint verkrachtingen dat is best wel problematisch.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Grappig dat jij wel weet waar het van is en ik geen idee heb en het alleen doe omdat het nederlandse teksten heeft.
Is dat bewezen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zijn dochter verzint verkrachtingen dat is best wel problematisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is dat bewezen?
Ik zou d’r wel doen overigens.Eerst ff mee uit eten nemen dan he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Het fenomeen waarbij mensen hun eigen scheten minder onaangenaam vinden dan die van anderen, heeft te maken met een combinatie van gewenning, psychologische factoren en olfactorische aanpassing.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb nooit problemen met mijn eigen scheten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |