Ik woon letterlijk op 5 min lopen van het Hofplein, maar eigenlijk kom ik ook niet meer zo vaak in het centrum.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je eigenlijk ook niet veel te zoeken als je op Noordoever woont, behalve misschien Ahoy en Feyenoord. Of uiteten/drinken bij WIlhelminapier en Katendrecht
Was bijna daar gaan wonenquote:
Lijnbaan kom ik ook nooitquote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik woon letterlijk op 5 min lopen van het Hofplein, maar eigenlijk kom ik ook niet meer zo vaak in het centrum.
Vorige week nog wel even. Hoorde weinig Nederlands op de Lijnbaan. Veel Engels en Oost-Europese talen.
Misschien is het ook wel meer een typetje.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je iemands karakter goed kunt uitlezen nav een paar gifs
Prima tochquote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vind hem tof doen op sommige van die gifs.
Terwijl in het echte leven rent hij hard weg denk ik.
Heel veel mensen nietquote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
In de tijd van de vikingschepen was zo een niet oud geworden.
Net als bij Goede Tijden Slechte Tijdenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
En daar zetten huisvrouwen dan de tv voor aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |