Leuke compilaties bijeengevoetbald in de eerste helft. In de tweede helft niets gecreëerd.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
Hoera. De van Persie hype kan de kast in, wat een passief elftal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:56 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=7721]Leuke pollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft hij al jaren.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:05 schreef Ramboetan het volgende:
Zo dan. Danny Buijs heeft een stel extreem sjakerige tattoos op zijn armen staan.
Je durft AZ v NEC niet te noemen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:27 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Heerenveen - Utrecht en Willem Zwei - GAE de krakers van komend weekend dus
Ik erken AZ niet als voetbalclubquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je durft AZ v NEC niet te noemen?
Kenneth Perez vond ik doodvermoeiend de afgelopen dagen. Ik ga voor Alex Pastoor.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga even luisteren naar Kees en Kenneth.
Hij zet het toch best aardig neer? Druk zetten zag er vrij goed uit.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Even stil, jongens. Predikant Van Persie staat aan het katheder.
quote:Politie voert actie voor beter vroegpensioen en blijft weg bij uitwedstrijd Ajax
De politie gaat zondag actievoeren voor een beter vroegpensioen. Er zullen daardoor geen agenten aanwezigen zijn bij het uitduel dat Ajax speelt bij NAC Breda.
De politie gaat actievoeren bij het uitduel van Ajax met NAC.
De politie gaat actievoeren bij het uitduel van Ajax met NAC.Beeld ANP / ANP
Maarten Brink, projectleider namens de actievoerders van de politie, laat weten dat er ‘helemaal geen agenten’ aanwezig zullen zijn bij NAC-Ajax. Daardoor lijkt de eerste uitwedstrijd van de Amsterdammers op losse schroeven te staan.
De acties zullen op een ‘andere locatie’ plaatsvinden dan bij het voetbalstadion. Ook voert de politie actie bij FC Twente-Sparta, een wedstrijd die op zaterdag gepland staat.
Gewoon werken voor je geld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We wensen NAC, Ajax, Sparta en FC Twente veel plezier in hun vrije weekend.
[..]
quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:29 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik erken AZ niet als voetbalclub
Ja, smerig spelletjequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ah, slim om het bij de clubs te doen die al een uitgestelde wedstrijd hebben door Europees Voetbal.
Degradatiekandidaat ook met het zootje wat ze nu hebben lopen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
PEC Zwolle is echt een lachwekkende geplastificeerde club.
Embrace de uncerrainty.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
Als Feyenoord hier niet eenvoudig van wint![]()
https://www.transfermarkt(...)/1269/saison_id/2024
Thomas fucking Lam, wat een kutspeler was dat bij Twentequote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
Als Feyenoord hier niet eenvoudig van wint![]()
https://www.transfermarkt(...)/1269/saison_id/2024
Viering.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik word WOEST van die celebration.
DREK DR OP KLAPPN.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Duelleren hey
We hebben ze hey
Kom op hey
Hey
HEY
Leuk zo'n scrum.
Ze creëren al 120 minuten praktisch niets. Leuke rubriek.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer een zelfoverschattende ex-topvoetballer de oven die werkelijk denkt dat je mooi kan voetballen met kut materiaal.
Ware aard van het beestje kan al in september naar boven komen .quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ze creëren al 120 minuten praktisch niets. Leuke rubriek.
Van Persie is populair bij het brede publiek dus hij is bij voorbaat al een goede trainer.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je moet coaches wantrouwen die voortdurend oreren over publiek vermaken, stadion volvoetballen en aantrekkelijk voetbal. Ik heb daar zo'n ongelofelijke hekel aan, inmiddels. Het klootjesvolk in Nederland haakt er ook lekker op in, inclusief het analistengilde. Op de een of andere manier hadden ze allemaal de mening dat Van Persie het goed zou gaan doen, terwijl daar helemaal geen vermoeden/bewijs voor is. Misschien wordt het nog succesvol, maar die 'oh spannend exciting' opklopperij is doodvermoeiend.
De favoriete club van analisten, AZ, stelde vorige week ook weer zwaar teleur tegen Almere City FC met hun inwisselbare kutelftal.
En we zijn eenmaal een land waarin clubs in beleidsplannen verankeren dat er volgens een bepaald systeem of de juiste weg moet worden gevoetbald. Het zit in ons gedrag, die obsessie dat alles leuk moet zijn. Danny Buijs speelt afwachtend voetbal met Fortuna Sittard, maar wordt voortdurend afgeschilderd door demense als iemand die 'voetbal niet leuk zou vinden'. Buijs gaat ook nooit de publieksprijs winnen, maar altijd de schijn tegen hebben terwijl hij voortdurend spelers doorontwikkelt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Van Persie is populair bij het brede publiek dus hij is bij voorbaat al een goede trainer.
Je hebt mijn post duidelijk niet gelezen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:18 schreef bbuddybb het volgende:
Wat een kneuzen in dit topic zeg.
Iemand na amper anderhalve wedstrijd al afbranden... Man man man.
Heerenveen heeft, zeker zonder de grote smaakmaker, ook helemaal geen elftal ervoor om het publiek te vermaken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je moet coaches wantrouwen die voortdurend oreren over publiek vermaken, stadion volvoetballen en aantrekkelijk voetbal. Ik heb daar zo'n ongelofelijke hekel aan, inmiddels. Het klootjesvolk in Nederland haakt er ook lekker op in, inclusief het analistengilde. Op de een of andere manier hadden ze allemaal de mening dat Van Persie het goed zou gaan doen, terwijl daar helemaal geen vermoeden/bewijs voor is. Misschien wordt het nog succesvol, maar die 'oh spannend exciting' opklopperij is doodvermoeiend.
De favoriete club van analisten, AZ, stelde vorige week ook weer zwaar teleur tegen Almere City FC met hun inwisselbare kutelftal.
Je ziet ze veel passen en de bal rondspelen, maar al hun momentjes komen door 'zijwaartse' of teruggetrokken passes. Nooit een vernuftig balletje door het midden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerenveen heeft, zeker zonder de grote smaakmaker, ook helemaal geen elftal ervoor om het publiek te vermaken.
Volgens Willie Overtoom missen ze enkel een spits. (lol)quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je ziet ze veel passen en de bal rondspelen, maar al hun momentjes komen door 'zijwaartse' of teruggetrokken passes. Nooit een vernuftig balletje door het midden.
Dat wijzen naar Karlsbakk en Nicolaescu vond ik ook nogal vreemd. Als het tegen Ajax voor je spel niet heeft uitgemaakt welke van de twee speelde, moet je toch vermoeden dat het ergens anders misgaat.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Willie Overtoom missen ze enkel een spits. (lol)
Het is dat Twente uit is uitgesteld maar anders was het 'gewoon' heel knap 0 uit 3 geweest, indien dit zo blijft.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:58 schreef bbuddybb het volgende:
De hand van Van Persie is aardig zichtbaar. Ik vind het knap dat je in best een korte tijd totaal ander voetbal erin krijgt dan onder Van Wonderen.
Ze missen gewoon het vernuft. Af en toe leveren ze de simpelste ballen ook makkelijk in.
Tja, wat dat betreft kan Bob wel een succesje gebruiken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is dat Twente uit is uitgesteld maar anders was het 'gewoon' heel knap 0 uit 3 geweest, indien dit zo blijft.
Aldus de Telegraafquote:Robin van Persie speelt zijn tweede competitiewedstrijd als hoofdtrainer van SC Heerenveen in eigen huis tegen FC Utrecht. De aftrap is om 16:30 uur. Later op de dag gaat Sparta op bezoek bij FC Twente, AZ ontvangt NEC en RKC Waalwijk en FC Grinongen sluiten de voetbalavond af.
Je edit was op tijd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is wel knap dat Van Persie met zijn aanwezigheid een afgeladen Abe Lenstra voor elkaar krijgt. Dat is de afgelopen jaren echt zelden gebeurd.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Mja als Heerenveen-supporter zie ik het dit seizoen somber in. Degradatie is best reëel.
OpportunismeGodquote:
Niet eens het origineel van Leen Huijzer draaien.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het immer pathetische FC Twente-YNWA.
De verheerlijking van jeugd in Nederland is echt ongezond.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:43 schreef PowerLoungen het volgende:
En het blijven draaien in de studio om al die zogenaamde AZ-talenten die niet goed genoeg zijn.
Hofleverancier van Jong Oranje!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:43 schreef PowerLoungen het volgende:
En het blijven draaien in de studio om al die zogenaamde AZ-talenten die niet goed genoeg zijn.
Van mij mogen ze maar vooral als het om AZ gaat is het treurig want ze hebben een jeugd CL gewonnen .quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De verheerlijking van jeugd in Nederland is echt ongezond.
We hebben al heel lang niet meer dat soort spelers gehad. Jammer.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van mij mogen ze maar vooral als het om AZ gaat is het treurig want ze hebben een jeugd CL gewonnen .
Van der Vaart , Robben en Kluivert waren gelijk absolute top en die hebben dat soort toernooien nooit gewonnen..
Je wordt gelijk geroyeerd door Art Langeler als je iemand voorbij wil gaan met een actie.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
We hebben al heel lang niet meer dat soort spelers gehad. Jammer.
Pauperstreams vliegen er elke 5-10 min uit, dus ik ben weer pleitequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Blijf je nog gezellig meekijken of ga je weer weg?
"We" moeten het er maar mee doen. Nederlands voetbal zit in een diepe dip. Oranje is daar het uithangbord van.quote:
Chagrijnige vent ook. Typisch Feijenoord jaren 90 mannetje.quote:
Dit heb ik nog nergens gehoord. Die van Mosselveld heeft ergens aangegeven dat ze tussen plekken 7 en 10 moeten kunnen eindigen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:58 schreef hhh38 het volgende:
Ik hoor steeds dat Groningen concurrent is van allerlei degradatiekandidaten, maar die gaan gewoon netjes tussen plek 9 en 13 eindigen hoor
De commentator zei dat in de 1e helft. En bij Langs de Lijn hoorde ik het ook al.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit heb ik nog nergens gehoord. Die van Mosselveld heeft ergens aangegeven dat ze tussen plekken 7 en 10 moeten kunnen eindigen.
Erg mooi.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Almere City stijf onderaan @:Coco
Daar komen we voorlopig niet van af.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:17 schreef Zipportal het volgende:
En weer Bram van Polen met zijn kop op de televisie. Ga weg met die man.
Groningen gaat het makkelijk redden ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:58 schreef hhh38 het volgende:
Ik hoor steeds dat Groningen concurrent is van allerlei degradatiekandidaten, maar die gaan gewoon netjes tussen plek 9 en 13 eindigen hoor
Nee, weg.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mag Heracles tegenwoordig weer in de eredivisie blijven van de users hier?
Hoorde ik nou dat ze normaal gras hebben?quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maakt me niet veel uit.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kunstgras is verboten in de Eredivisie.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoorde ik nou dat ze normaal gras hebben?
Dan wel
Volgend seizoen pas officieel toch?quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kunstgras is verboten in de Eredivisie.
Oh ik dacht inderdaad dat dat volgend seizoen pas zou zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kunstgras is verboten in de Eredivisie.
(vanaf volgend seizoen maar iedereen is al overgestapt.)
Oppegard vooral, die is echt ontzettend slecht. Die andere 3 gaan wel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
Die verdediging van PSV kan echt niet.
Heel onnodig vooral, de echte kans was al wegquote:
Flamingo vind ik als verdediger ook nog niet overtuigend en met Ledezma moet je de CL ook niet in.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oppegard vooral, die is echt ontzettend slecht. Die andere 3 gaan wel.
Nee, DIE KREEG een waarschuwingquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:23 schreef klaasweetalles het volgende:
KREEG DIE speler van psv geen gele kaart
is toch gewoon een overtreding en een gele kaartquote:
Ploegendienstquote:
En Heracles zet een lilliputter op de Jong.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:27 schreef Zorro het volgende:
Corner PSV. Als dat maar geen 2-0 wordt.
Van de Hahaha-sidequote:
Twee backs die gewoon echt niet kunnen voetballen. Ik vind dat een beetje gek.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Flamingo vind ik als verdediger ook nog niet overtuigend en met Ledezma moet je de CL ook niet in.
Terwijl je al bij Ajax had kunnen zien dat dit concept niet echt een succes was.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee backs die gewoon echt niet kunnen voetballen. Ik vind dat een beetje gek.
Zegt me niksquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zag Sam van Royen vannacht in een flits voorbij lopen in De Pijp.
De uitstraling van een zak hooi.quote:
Oh ja, je had jezelf omhoog gelikt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat deze post geen like heeft gehad. Ik heb daar nu verandering in aangebracht
Dit is niet vreemd. Vorig seizoen makkelijk kampioen geworden. Vorige week gemakkelijk de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen gewonnen. Dat leidt tot gemakzucht en dan loop je zomaar tegen een zeperd op. Daarnaast te weinig vers bloed in de selectie. Vers als in: spelers die niet tot de selectie van vorig seizoen hoorde en veel energie willen stoppen in (nieuw) succes.quote:
En daarna, zag je hem de Pijp uitgaan ?quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zag Sam van Royen vannacht in een flits voorbij lopen in De Pijp.
Like gegeven. Op naar tong80 de VBL-mod.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:53 schreef GGMM het volgende:
'op het randje'
Hier mag je gewoon gelijk voor vlaggen hoor
Hij was vast op weg naar een pijp.....quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
En daarna, zag je hem de Pijp uitgaan ?
Engelandquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh je bent in Engeland
Geniet er lekker van
Ik vind dit zwaar overdreven.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
PSV ontsnapt aan meer. Wat een verdediging.
Als-ie maar niet de sigaar wordt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:00 schreef Wertha het volgende:
[..]
Hij was vast op weg naar een pijp.....
Het is inderdaad net zo sterk als onze verdediging, een dikke 80 jaar geleden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind dit zwaar overdreven.
Om dit een verdediging te noemen.
Hij ging een café binnen, en ik in een ander.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
En daarna, zag je hem de Pijp uitgaan ?
Als Aletta straks weer begint over transfers en of dat voor afleiding zorgt wordt hij laaiend.quote:
Peter ‘als jullie niet begrijpen dat dit gewoon zo is zoals ik het zeg, snap je er niks van’ Bosz.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Aletta straks weer begint over transfers en of dat voor afleiding zorgt wordt hij laaiend.
"Is er nog nieuws rondom de transfer van Boscagli en voor hoeveel afleiding zorgt dat bij jullie?"quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Aletta straks weer begint over transfers en of dat voor afleiding zorgt wordt hij laaiend.
Peter Bosz is geen pragmatische man.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Peter ‘als jullie niet begrijpen dat dit gewoon zo is zoals ik het zeg, snap je er niks van’ Bosz.
Ik vind dit een vreselijke scheidsrechter, maar vandaag doet ie vooralsnog niks geks.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:06 schreef trein2000 het volgende:
De indruk hier in het stadion is dat de scheidsrechter er een potje van maakt. Klopt dat?
Ik vind hem geen gekke dingen doen eigenlijk.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:06 schreef trein2000 het volgende:
De indruk hier in het stadion is dat de scheidsrechter er een potje van maakt. Klopt dat?
Ik vind hem beter op het middenveld maar daar is niet echt plek. 9 miljoen vond ik meteen eigenlijk al een stevig bedrag.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:08 schreef fetX het volgende:
Het zou me trouwens verbazen als die Flamingo het gaat redden bij PSV.
Weggegooid geld geweest. Dit had je ook in de jeugd lopenquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:08 schreef fetX het volgende:
Driouech vind ik ook geen geweldige aankoop, eigenlijk. De voorste zes zijn wel buitenklasse bij PSV, Til en Pepi zijn uitstekende reserves, maar ze hebben nu eigenlijk maar twee competente verdedigers en die willen allebei nog weg ook.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:08 schreef fetX het volgende:
Nou, hij had voor de menselijke bowlingbal wel geel mogen trekken inmiddels.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind dit een vreselijke scheidsrechter, maar vandaag doet ie vooralsnog niks geks.
Hebben wel een lollerprogramma tot 19-10 AZ uit.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Driouech vind ik ook geen geweldige aankoop, eigenlijk. De voorste zes zijn wel buitenklasse bij PSV, Til en Pepi zijn uitstekende reserves, maar ze hebben nu eigenlijk maar twee competente verdedigers en die willen allebei nog weg ook.
Beelen niet fit?quote:
Moest een radioprogramma presenteren.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Moest een radioprogramma presenteren.
Feyenoord en Ajax 1 september al tegen over elkaar. Genotquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben wel een lollerprogramma tot 19-10 AZ uit.
De aankopen in de top 5 van de Eredivisie vind ik sowieso wat tegenvallen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Driouech vind ik ook geen geweldige aankoop, eigenlijk. De voorste zes zijn wel buitenklasse bij PSV, Til en Pepi zijn uitstekende reserves, maar ze hebben nu eigenlijk maar twee competente verdedigers en die willen allebei nog weg ook.
Ik heb daar GEEN zin in.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord en Ajax 1 september al tegen over elkaar. Genot
Mijn manager heeft een groot probleemquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij was vorige week wel (licht) geblesseerd, wellicht nog wat last.
Ja die van mij ook ja, ik zit bijna in de min.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn manager heeft een groot probleemIk heb allemaal spelers die ineens weg willen of geblesseerd zijn
Feyenoord oogt ook nog niet optimaal. Denk dat het wel mee zal gaan vallen. Het zal in ieder geval geen 6-0 wordenquote:
Ach, vorig seizoen hebben wij weer een hoop zooi gekocht. Blijkbaar kan je in de prijsklasse 5-10 miljoen geen goede spelers meer halen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:20 schreef fetX het volgende:
[..]
De aankopen in de top 5 van de Eredivisie vind ik sowieso wat tegenvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |