Leuke compilaties bijeengevoetbald in de eerste helft. In de tweede helft niets gecreëerd.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
Hoera. De van Persie hype kan de kast in, wat een passief elftal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:56 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=7721]Leuke pollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft hij al jaren.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:05 schreef Ramboetan het volgende:
Zo dan. Danny Buijs heeft een stel extreem sjakerige tattoos op zijn armen staan.
Je durft AZ v NEC niet te noemen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:27 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Heerenveen - Utrecht en Willem Zwei - GAE de krakers van komend weekend dus
Ik erken AZ niet als voetbalclubquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je durft AZ v NEC niet te noemen?
Kenneth Perez vond ik doodvermoeiend de afgelopen dagen. Ik ga voor Alex Pastoor.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga even luisteren naar Kees en Kenneth.
Hij zet het toch best aardig neer? Druk zetten zag er vrij goed uit.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Even stil, jongens. Predikant Van Persie staat aan het katheder.
quote:Politie voert actie voor beter vroegpensioen en blijft weg bij uitwedstrijd Ajax
De politie gaat zondag actievoeren voor een beter vroegpensioen. Er zullen daardoor geen agenten aanwezigen zijn bij het uitduel dat Ajax speelt bij NAC Breda.
De politie gaat actievoeren bij het uitduel van Ajax met NAC.
De politie gaat actievoeren bij het uitduel van Ajax met NAC.Beeld ANP / ANP
Maarten Brink, projectleider namens de actievoerders van de politie, laat weten dat er ‘helemaal geen agenten’ aanwezig zullen zijn bij NAC-Ajax. Daardoor lijkt de eerste uitwedstrijd van de Amsterdammers op losse schroeven te staan.
De acties zullen op een ‘andere locatie’ plaatsvinden dan bij het voetbalstadion. Ook voert de politie actie bij FC Twente-Sparta, een wedstrijd die op zaterdag gepland staat.
Gewoon werken voor je geld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We wensen NAC, Ajax, Sparta en FC Twente veel plezier in hun vrije weekend.
[..]
quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:29 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik erken AZ niet als voetbalclub
Ja, smerig spelletjequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ah, slim om het bij de clubs te doen die al een uitgestelde wedstrijd hebben door Europees Voetbal.
Degradatiekandidaat ook met het zootje wat ze nu hebben lopen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
PEC Zwolle is echt een lachwekkende geplastificeerde club.
Embrace de uncerrainty.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
Als Feyenoord hier niet eenvoudig van wint![]()
https://www.transfermarkt(...)/1269/saison_id/2024
Thomas fucking Lam, wat een kutspeler was dat bij Twentequote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
Als Feyenoord hier niet eenvoudig van wint![]()
https://www.transfermarkt(...)/1269/saison_id/2024
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |