Flamingo vind ik als verdediger ook nog niet overtuigend en met Ledezma moet je de CL ook niet in.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oppegard vooral, die is echt ontzettend slecht. Die andere 3 gaan wel.
Nee, DIE KREEG een waarschuwingquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:23 schreef klaasweetalles het volgende:
KREEG DIE speler van psv geen gele kaart
is toch gewoon een overtreding en een gele kaartquote:
Ploegendienstquote:
En Heracles zet een lilliputter op de Jong.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:27 schreef Zorro het volgende:
Corner PSV. Als dat maar geen 2-0 wordt.
Van de Hahaha-sidequote:
Twee backs die gewoon echt niet kunnen voetballen. Ik vind dat een beetje gek.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Flamingo vind ik als verdediger ook nog niet overtuigend en met Ledezma moet je de CL ook niet in.
Terwijl je al bij Ajax had kunnen zien dat dit concept niet echt een succes was.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee backs die gewoon echt niet kunnen voetballen. Ik vind dat een beetje gek.
Zegt me niksquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zag Sam van Royen vannacht in een flits voorbij lopen in De Pijp.
De uitstraling van een zak hooi.quote:
Oh ja, je had jezelf omhoog gelikt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat deze post geen like heeft gehad. Ik heb daar nu verandering in aangebracht
Dit is niet vreemd. Vorig seizoen makkelijk kampioen geworden. Vorige week gemakkelijk de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen gewonnen. Dat leidt tot gemakzucht en dan loop je zomaar tegen een zeperd op. Daarnaast te weinig vers bloed in de selectie. Vers als in: spelers die niet tot de selectie van vorig seizoen hoorde en veel energie willen stoppen in (nieuw) succes.quote:
En daarna, zag je hem de Pijp uitgaan ?quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zag Sam van Royen vannacht in een flits voorbij lopen in De Pijp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |