Flamingo vind ik als verdediger ook nog niet overtuigend en met Ledezma moet je de CL ook niet in.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oppegard vooral, die is echt ontzettend slecht. Die andere 3 gaan wel.
Nee, DIE KREEG een waarschuwingquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:23 schreef klaasweetalles het volgende:
KREEG DIE speler van psv geen gele kaart
is toch gewoon een overtreding en een gele kaartquote:
Ploegendienstquote:
En Heracles zet een lilliputter op de Jong.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:27 schreef Zorro het volgende:
Corner PSV. Als dat maar geen 2-0 wordt.
Van de Hahaha-sidequote:
Twee backs die gewoon echt niet kunnen voetballen. Ik vind dat een beetje gek.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Flamingo vind ik als verdediger ook nog niet overtuigend en met Ledezma moet je de CL ook niet in.
Terwijl je al bij Ajax had kunnen zien dat dit concept niet echt een succes was.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee backs die gewoon echt niet kunnen voetballen. Ik vind dat een beetje gek.
Zegt me niksquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zag Sam van Royen vannacht in een flits voorbij lopen in De Pijp.
De uitstraling van een zak hooi.quote:
Oh ja, je had jezelf omhoog gelikt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat deze post geen like heeft gehad. Ik heb daar nu verandering in aangebracht
Dit is niet vreemd. Vorig seizoen makkelijk kampioen geworden. Vorige week gemakkelijk de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen gewonnen. Dat leidt tot gemakzucht en dan loop je zomaar tegen een zeperd op. Daarnaast te weinig vers bloed in de selectie. Vers als in: spelers die niet tot de selectie van vorig seizoen hoorde en veel energie willen stoppen in (nieuw) succes.quote:
En daarna, zag je hem de Pijp uitgaan ?quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zag Sam van Royen vannacht in een flits voorbij lopen in De Pijp.
Like gegeven. Op naar tong80 de VBL-mod.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:53 schreef GGMM het volgende:
'op het randje'
Hier mag je gewoon gelijk voor vlaggen hoor
Hij was vast op weg naar een pijp.....quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
En daarna, zag je hem de Pijp uitgaan ?
Engelandquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh je bent in Engeland
Geniet er lekker van
Ik vind dit zwaar overdreven.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
PSV ontsnapt aan meer. Wat een verdediging.
Als-ie maar niet de sigaar wordt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:00 schreef Wertha het volgende:
[..]
Hij was vast op weg naar een pijp.....
Het is inderdaad net zo sterk als onze verdediging, een dikke 80 jaar geleden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind dit zwaar overdreven.
Om dit een verdediging te noemen.
Hij ging een café binnen, en ik in een ander.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
En daarna, zag je hem de Pijp uitgaan ?
Als Aletta straks weer begint over transfers en of dat voor afleiding zorgt wordt hij laaiend.quote:
Peter ‘als jullie niet begrijpen dat dit gewoon zo is zoals ik het zeg, snap je er niks van’ Bosz.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Aletta straks weer begint over transfers en of dat voor afleiding zorgt wordt hij laaiend.
"Is er nog nieuws rondom de transfer van Boscagli en voor hoeveel afleiding zorgt dat bij jullie?"quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Aletta straks weer begint over transfers en of dat voor afleiding zorgt wordt hij laaiend.
Peter Bosz is geen pragmatische man.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Peter ‘als jullie niet begrijpen dat dit gewoon zo is zoals ik het zeg, snap je er niks van’ Bosz.
Ik vind dit een vreselijke scheidsrechter, maar vandaag doet ie vooralsnog niks geks.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:06 schreef trein2000 het volgende:
De indruk hier in het stadion is dat de scheidsrechter er een potje van maakt. Klopt dat?
Ik vind hem geen gekke dingen doen eigenlijk.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:06 schreef trein2000 het volgende:
De indruk hier in het stadion is dat de scheidsrechter er een potje van maakt. Klopt dat?
Ik vind hem beter op het middenveld maar daar is niet echt plek. 9 miljoen vond ik meteen eigenlijk al een stevig bedrag.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:08 schreef fetX het volgende:
Het zou me trouwens verbazen als die Flamingo het gaat redden bij PSV.
Weggegooid geld geweest. Dit had je ook in de jeugd lopenquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:08 schreef fetX het volgende:
Driouech vind ik ook geen geweldige aankoop, eigenlijk. De voorste zes zijn wel buitenklasse bij PSV, Til en Pepi zijn uitstekende reserves, maar ze hebben nu eigenlijk maar twee competente verdedigers en die willen allebei nog weg ook.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:08 schreef fetX het volgende:
Nou, hij had voor de menselijke bowlingbal wel geel mogen trekken inmiddels.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind dit een vreselijke scheidsrechter, maar vandaag doet ie vooralsnog niks geks.
Hebben wel een lollerprogramma tot 19-10 AZ uit.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Driouech vind ik ook geen geweldige aankoop, eigenlijk. De voorste zes zijn wel buitenklasse bij PSV, Til en Pepi zijn uitstekende reserves, maar ze hebben nu eigenlijk maar twee competente verdedigers en die willen allebei nog weg ook.
Beelen niet fit?quote:
Moest een radioprogramma presenteren.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Moest een radioprogramma presenteren.
Feyenoord en Ajax 1 september al tegen over elkaar. Genotquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben wel een lollerprogramma tot 19-10 AZ uit.
De aankopen in de top 5 van de Eredivisie vind ik sowieso wat tegenvallen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Driouech vind ik ook geen geweldige aankoop, eigenlijk. De voorste zes zijn wel buitenklasse bij PSV, Til en Pepi zijn uitstekende reserves, maar ze hebben nu eigenlijk maar twee competente verdedigers en die willen allebei nog weg ook.
Ik heb daar GEEN zin in.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord en Ajax 1 september al tegen over elkaar. Genot
Mijn manager heeft een groot probleemquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij was vorige week wel (licht) geblesseerd, wellicht nog wat last.
Ja die van mij ook ja, ik zit bijna in de min.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn manager heeft een groot probleemIk heb allemaal spelers die ineens weg willen of geblesseerd zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |