Daar komen we voorlopig niet van af.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:17 schreef Zipportal het volgende:
En weer Bram van Polen met zijn kop op de televisie. Ga weg met die man.
Groningen gaat het makkelijk redden ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:58 schreef hhh38 het volgende:
Ik hoor steeds dat Groningen concurrent is van allerlei degradatiekandidaten, maar die gaan gewoon netjes tussen plek 9 en 13 eindigen hoor
Nee, weg.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mag Heracles tegenwoordig weer in de eredivisie blijven van de users hier?
Hoorde ik nou dat ze normaal gras hebben?quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maakt me niet veel uit.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kunstgras is verboten in de Eredivisie.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoorde ik nou dat ze normaal gras hebben?
Dan wel
Volgend seizoen pas officieel toch?quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kunstgras is verboten in de Eredivisie.
Oh ik dacht inderdaad dat dat volgend seizoen pas zou zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kunstgras is verboten in de Eredivisie.
(vanaf volgend seizoen maar iedereen is al overgestapt.)
Oppegard vooral, die is echt ontzettend slecht. Die andere 3 gaan wel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
Die verdediging van PSV kan echt niet.
Heel onnodig vooral, de echte kans was al wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |