Je edit was op tijd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is wel knap dat Van Persie met zijn aanwezigheid een afgeladen Abe Lenstra voor elkaar krijgt. Dat is de afgelopen jaren echt zelden gebeurd.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Mja als Heerenveen-supporter zie ik het dit seizoen somber in. Degradatie is best reëel.
OpportunismeGodquote:
Niet eens het origineel van Leen Huijzer draaien.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het immer pathetische FC Twente-YNWA.
De verheerlijking van jeugd in Nederland is echt ongezond.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:43 schreef PowerLoungen het volgende:
En het blijven draaien in de studio om al die zogenaamde AZ-talenten die niet goed genoeg zijn.
Hofleverancier van Jong Oranje!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:43 schreef PowerLoungen het volgende:
En het blijven draaien in de studio om al die zogenaamde AZ-talenten die niet goed genoeg zijn.
Van mij mogen ze maar vooral als het om AZ gaat is het treurig want ze hebben een jeugd CL gewonnen .quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De verheerlijking van jeugd in Nederland is echt ongezond.
We hebben al heel lang niet meer dat soort spelers gehad. Jammer.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van mij mogen ze maar vooral als het om AZ gaat is het treurig want ze hebben een jeugd CL gewonnen .
Van der Vaart , Robben en Kluivert waren gelijk absolute top en die hebben dat soort toernooien nooit gewonnen..
Je wordt gelijk geroyeerd door Art Langeler als je iemand voorbij wil gaan met een actie.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
We hebben al heel lang niet meer dat soort spelers gehad. Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |