SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
Zeer interessantquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De kenners zeggen Kirgizi
Episode · De Grote Podcastlas · In het Venn-diagram van de islamitische wereld, de oude Sovjet-Unie en nomadische bergvolkeren is Kirgizië het stralende middelpunt. Hooggelegen dorpen met weinig meer dan een kroeg en een moskee. Het leven gaat te paard, en als er meer met valken gejaagd wordt dan met geweren, dan staat traditie centraal. Maar ook de moderne tijd rukt op. Oude Sovjet-marshrutka’s rijden over nieuwe Chinese wegen. In de hoofdstad Bisjkek, de verwaarloosde tuinstad, maken parken plaats voor parkeerterreinen. De eeuwen krioelen dus door elkaar heen. En om het nog ingewikkelder te maken, kregen ze in 2013 bezoek.Deze aflevering wordt mede mogelijk gemaakt door Lendahand, het Nederlandse crowdfundplatform dat ondernemers in ontwikkelingslanden helpt. Begin met investeren en gebruik de code GROTEPODCASTLAS500, en ervaar een positieve start met een garantie tot 500 euro. We zijn nooit volledig, wel origineel. Geen experts, maar wel liefhebbers. Hebben we tóch iets verkeerd gezegd of zijn we iets cruciaals vergeten? Volg ons en laat het weten.Ons boek is uit! Haal 'm bij je lokale boekwinkel of bestel 'm hier!Ben je op zoek naar de shownotes? Die vind je op onze website.🌍 Twitter.🌍 Instagram.🌍 Vriend van de show.🌍 Telegramgroep.De Grote Podcastlas wordt opgenomen in onze mini-huiskamerstudio in Utrecht en gepresenteerd door Max Gerritsen, Hugo Noordman en Leon Boelens. De eindmontage wordt gedaan door Jonas van Impe.Wil je de podcast steunen? Sluit je dan aan bij onze Vrienden van de Show.Adverteren in deze podcast, een op maat gemaakte pubquiz als werkuitje of zoek je een andere samenwerking? Mail dan naar info@grotepodcastlas.nlVolgende week gaan we weer op stedentrip en we beginnen in Londen, salamat!Zie het privacybeleid op https://art19.com/privacy en de privacyverklaring van Californië op https://art19.com/privacy#do-not-sell-my-info.
Hij wil hier serieus werk van gaan maken ja. Maar goed, dat soort uitspraken doen wielrenners wel vaker om er vervolgens weer op terug te komen. Zullen de Noorse invloeden van mama wel zijn. Was vroeger ook skir natuurlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mag zich eerst wel gaan kwalificeren, me dunkt. Maar serieus, overigens? Kan zo snel even niet iets vinden van resultaten in wedstrijden.
Volgens mij doet FOK! dat automatisch omdat het een Spotifylinkje isquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker de hele tekst van een podcast van een half uur in de link zetten
nooit geweten!quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De kenners zeggen Kirgizi
Episode · De Grote Podcastlas · In het Venn-diagram van de islamitische wereld, de oude Sovjet-Unie en nomadische bergvolkeren is Kirgizië het stralende middelpunt. Hooggelegen dorpen met weinig meer dan een kroeg en een moskee. Het leven gaat te paard, en als er meer met valken gejaagd wordt dan met geweren, dan staat traditie centraal. Maar ook de moderne tijd rukt op. Oude Sovjet-marshrutka’s rijden over nieuwe Chinese wegen. In de hoofdstad Bisjkek, de verwaarloosde tuinstad, maken parken plaats voor parkeerterreinen. De eeuwen krioelen dus door elkaar heen. En om het nog ingewikkelder te maken, kregen ze in 2013 bezoek.Deze aflevering wordt mede mogelijk gemaakt door Lendahand, het Nederlandse crowdfundplatform dat ondernemers in ontwikkelingslanden helpt. Begin met investeren en gebruik de code GROTEPODCASTLAS500, en ervaar een positieve start met een garantie tot 500 euro. We zijn nooit volledig, wel origineel. Geen experts, maar wel liefhebbers. Hebben we tóch iets verkeerd gezegd of zijn we iets cruciaals vergeten? Volg ons en laat het weten.Ons boek is uit! Haal 'm bij je lokale boekwinkel of bestel 'm hier!Ben je op zoek naar de shownotes? Die vind je op onze website.🌍 Twitter.🌍 Instagram.🌍 Vriend van de show.🌍 Telegramgroep.De Grote Podcastlas wordt opgenomen in onze mini-huiskamerstudio in Utrecht en gepresenteerd door Max Gerritsen, Hugo Noordman en Leon Boelens. De eindmontage wordt gedaan door Jonas van Impe.Wil je de podcast steunen? Sluit je dan aan bij onze Vrienden van de Show.Adverteren in deze podcast, een op maat gemaakte pubquiz als werkuitje of zoek je een andere samenwerking? Mail dan naar info@grotepodcastlas.nlVolgende week gaan we weer op stedentrip en we beginnen in Londen, salamat!Zie het privacybeleid op https://art19.com/privacy en de privacyverklaring van Californië op https://art19.com/privacy#do-not-sell-my-info.
dacht dat kristalnacht dat schilderij wasquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:31 schreef alpeko het volgende:
Smerige kaap maar wel aardige topictitel
Obiri ook voormalige baanheldin natuurlijk, maar benieuwd wat de tactiek wordt jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hassan lijkt mij in deze toch het equivalent van een sprinter waar je van af moet op de klim.
Het zou in elk geval wel interessant zijn. Ik kijk het verder niet, maar zal eens op gaan letten als ik uitslagen langs zie komenquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij wil hier serieus werk van gaan maken ja. Maar goed, dat soort uitspraken doen wielrenners wel vaker om er vervolgens weer op terug te komen. Zullen de Noorse invloeden van mama wel zijn. Was vroeger ook skir natuurlijk.
Waarom zou je daarmee vergelijken?quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:35 schreef Nober het volgende:
Anne Luijten ten opzicht van haar kwalificatie Amsterdam 2023:
+00:11 na 10km
+00:19 na 15km
+2:04 na 20km
+2:17 na 21.1km
+2:42 na 25km
Nu ongeveer.quote:
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:35 schreef Nober het volgende:
Anne Luijten ten opzicht van haar kwalificatie Amsterdam 2023:
+0:11 na 10km
+0:19 na 15km
+2:04 na 20km
+2:17 na 21.1km
+2:42 na 25km
Dan kan je zien of het goed gaat of niet goed. Gezien het parkoers gaat 't dus wel goed.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom zou je daarmee vergelijken?
Ja, net als bij Abdi.quote:
Vind 't wel wat hebben. Volgens mij van het merk joma wat de Spaanse atletiek draagt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:36 schreef Dagoduck het volgende:
Maayouf heeft een bijzonder broekje aan.
Tijd om de Junkfrau Marathon olumpies te maken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:40 schreef kilon het volgende:
Prachtige beelden, dat zie je zelden in een marathon
Vanmiddag schroeien op de tijdrit?quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sifan noemde dit terecht een soort Tour de France
benzine is op; die is vergeten te tankenquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Suzuki heeft last van haperende motor
Heeft ze op de 5km al gedaan.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Vanmiddag schroeien op de tijdrit?
@capuchon_jongen is dat geen goed idee, elke hardloper alleen rennen en de snelste wint dan?quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Vanmiddag schroeien op de tijdrit?
Hassan is wel "stronteigenwijs" dus er is hoop dat ze koos voor een constant wattage.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:43 schreef Montov het volgende:
Zo'n heuvel is wel een indicatie wie goed in vorm is en wie niet. Dus Hassan kan terug komen, maar ik vrees dat er een paar zijn die gewoon sneller zijn.
Lijkt me een te korte afstand voor Nils dit.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:43 schreef geitenbrei het volgende:
Was een lekker parcours voor Van der Poel geweest.
Medaille van Goud(a)kaas.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:43 schreef MadMaster het volgende:
Zo lekker bergafwaarts…
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Dagjesvolked.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:45 schreef Mikeytt het volgende:
jezus, mensen posten hier alsof Hassan een kilometer achterloopt ofzo, maar lijkt op nog geen 10 meter
Eerste dag op FOK!?quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:45 schreef Mikeytt het volgende:
jezus, mensen posten hier alsof Hassan een kilometer achterloopt ofzo, maar lijkt op nog geen 10 meter
Is toch ook een beetje de grap van FOK! hier tijdens de OS?quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:45 schreef Mikeytt het volgende:
In feite is het gewoon 4x 10 km lopen en daarna nog een eindsprint. Op haar lijf geschreven dus.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nu is het gewoon een ~10 km lopen, daar is ze het beste in van alle deelnemers.
je toont hiermee alleen aan dat je nooit op FOK! komtquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:45 schreef Mikeytt het volgende:
Deze paniek was wel echtquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Is toch ook een beetje de grap van FOK! hier tijdens de OS?
Ligt niet goed in de bochtenquote:
Ja, deze afdaling nog en de laatste 10 kilometer is nagenoeg vlakquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:46 schreef geitenbrei het volgende:
De zware klimmetjes zijn volgens mij geweest nu toch?
Dan zou Sifan als erste afvallen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:46 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil dat atletiek een afvalkoers krijgt. Acht deelnemers, veertien rondjes. Elke tweede ronde valt de nummer laatst af.
Volgens mij wordt dat een retepopulair onderdeel.
Ja, na de afdaling nog 10 vlak tot de finish.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:46 schreef geitenbrei het volgende:
De zware klimmetjes zijn volgens mij geweest nu toch?
En een koppelkoers.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:46 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil dat atletiek een afvalkoers krijgt. Acht deelnemers, veertien rondjes. Elke tweede ronde valt de nummer laatst af.
vleugels wijd. Afremmenquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:47 schreef Mikeytt het volgende:
Hoezo rent die Suzuki met dr armen wijd
Sifan is een van de weinigen die ik heb zien lossen, zien terug keren en zien winnen, een fenomeenquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Of Hassan loopt heel slim of Hassan is niet zo goed vandaag
Maar dan wel indoor, anders zit er elke keer meer dan een minuut tussen zo'n afvalling en dat is veel te lang. Of twee afvallers, aan beide helften van de baan n.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:46 schreef PippenScottie het volgende:
Zul je zien dat het alsnog een massasprint wordt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, na de afdaling nog 10 vlak tot de finish.
Ploegenachtervolging!quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan wel indoor, anders zit er elke keer meer dan een minuut tussen zo'n afvalling en dat is veel te lang. Of twee afvallers, aan beide helften van de baan n.
Extra luchtweerstand, dus dat verminderd haar snelheid, zodat haar voeten haar bovenlichaam kan bijhouden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:47 schreef Mikeytt het volgende:
gemist maar als het bergaf is: meer weerstandquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:47 schreef Mikeytt het volgende:
En Keirin, dat ze achter zo'n derny aan moeten rennen.quote:
ok ok, zag de rest het niet doen, vandaarquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Extra luchtweerstand, dus dat verminderd haar snelheid, zodat haar voeten haar bovenlichaam kan bijhouden.
Ja dat Oranje shirt valt niet echt op.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:49 schreef Mikeytt het volgende:
Hassan is iig wel goed te spotten door die hoofdband
De oranje sokken helpen ookquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:49 schreef Mikeytt het volgende:
Hassan is iig wel goed te spotten door die hoofdband
Lekker in de vuile lucht. Kuch kuch.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
En Keirin, dat ze achter zo'n derny aan moeten rennen.
Daarop inhakend, is er ergens een medaillespiegel incl. diploma's?quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:48 schreef Jason22 het volgende:
Toch weer een goede kans op een Olympisch diploma! Hoeveel heeft Nederland er ondertussen al?
op pc lijken er 2 te rennen met oranjequote:Op zondag 11 augustus 2024 09:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat Oranje shirt valt niet echt op.
Ja, nee, doe maar nietquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De NOS moet even een flink bod op tafel leggen voor Ivo en Michel.
Dat zijn tegenwoordig elektrieken hoorquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker in de vuile lucht. Kuch kuch.
Ziet er niet uit.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:47 schreef Mikeytt het volgende:
Het was ook niet de beste tactiek want ze botste tegen andere mensen aanquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:49 schreef Mikeytt het volgende:
ahh
[..]
ok ok, zag de rest het niet doen, vandaar
Tot een paar jaar geleden liepen de Japanse vrouwen juist altijd met de armen naar beneden langs het lichaam.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:49 schreef Mikeytt het volgende:
ahh
[..]
Ivo weghalen bij het langlaufen? Doe even normaal!quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De NOS moet even een flink bod op tafel leggen voor Ivo en Michel.
kan ook bewust eigen tempo zijn en energie sparen, na 32km is het in ieder geval vlak!quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:43 schreef Montov het volgende:
Zo'n heuvel is wel een indicatie wie goed in vorm is en wie niet. Dus Hassan kan terug komen, maar ik vrees dat er een paar zijn die gewoon sneller zijn.
Ja, dan teken ik protest aan hoorquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ivo weghalen bij het langlaufen? Doe even normaal!
het schijnt ook niet de beste methode te zijnquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:49 schreef Mikeytt het volgende:
ahh
[..]
Ohquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zijn tegenwoordig elektrieken hoor
Lijkt me essentieel inderdaad.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:53 schreef wdn het volgende:
[..]
het schijnt ook niet de beste methode te zijn
je moet je een soort van laten vallen en je benen moeten dat dan bijhouden (zodat je niet omvalt)
De finishquote:
Rent natuurlijk nog steeds belachelijk hard, misschien net teveel last van de hitte, net niet goed gepiekt, etcquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:53 schreef Mikeytt het volgende:
Op NOS spraken ze over Salpeter als kanshebber. nu zie ik dr helemaal achteraan joh
Ik breng je wel koffie of thee wanneer je gaat protesteren voor het media park.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dan teken ik protest aan hoor
ja maar wat zij doet is afremmen en dan moeten de benen je ook afremmenquote:
Je moet juist goed horizontaal afzetten dan krijg je allerlei gratis centimeters en snelheid.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:53 schreef wdn het volgende:
[..]
het schijnt ook niet de beste methode te zijn
je moet je een soort van laten vallen en je benen moeten dat dan bijhouden (zodat je niet omvalt)
Begon ooit met waar zit Gesink?quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je kunt een mooie compilatie maken van de "Waar zit Hassan" van Leon Haan deze marathon.
Niet jinxen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:54 schreef Mikeytt het volgende:
als we hier goud halen, dan staan we 7de op de medaillespiegel
ze had natuurlijk zo'n kristalband moeten dragen als Hassanquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Rent natuurlijk nog steeds belachelijk hard, misschien net teveel last van de hitte, net niet goed gepiekt, etc
Als je steeds als Sifan op een gaatje zit gaat demarreren ben je snel stukquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:55 schreef franklop het volgende:
Het is toch ook ongekend met hoe weinig tactiek er gelopen wordt. Op 10k ook al niks doen om Hassan te lossen (kwam uiteindelijk goed) en nu zat ze ook op gaatje en wordt er ook niks mee gedaan.
Je moet ook maar kunnen, maar toch
Of net ongesteld, waardoor ze in Tokyo vanuit medaillepositie volledig instorttequote:Op zondag 11 augustus 2024 09:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Rent natuurlijk nog steeds belachelijk hard, misschien net teveel last van de hitte, net niet goed gepiekt, etc
En met goud + zilver op de keirin erbij? Plus goud op sprint dames?quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:54 schreef Mikeytt het volgende:
En van "zuinig lopen" Michelquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je kunt een mooie compilatie maken van de "Waar zit Hassan" van Leon Haan deze marathon.
dan staan we op 6, maar 5de gaat m niet wordenquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En met goud + zilver op de keirin erbij? Plus goud op sprint dames?
We komen uit op 15 met Harrie straks nog.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:54 schreef Mikeytt het volgende:
Ingetuindquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ik begin nerveus te worden want ik begin erin te geloven.
Ik word echt superpatriottisch tijdens de Olympische Spelen. Morgen is dat weer voorbij
quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ik begin nerveus te worden want ik begin erin te geloven.
Ik word echt superpatriottisch tijdens de Olympische Spelen. Morgen is dat weer voorbij
16 met Hetty Raketty en 17 op de omniumquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:57 schreef Nober het volgende:
[..]
We komen uit op 15 met Harrie straks nog.
Dat hoop ik ook. Zou episch zijn en buitengewoon terechtquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:56 schreef Jason22 het volgende:
Als Hassan wint, krijgen we dan het Wilhelmus tijdens de sluitingceremonie?
En goud op het omnium!quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En met goud + zilver op de keirin erbij? Plus goud op sprint dames?
Het psychologische aspect van het lossen wordt nog niet goed benut bij de marathon. Iedereen lijkt bezig om zelf zo goed mogelijk te lopen, terwijl je toch vooral je concurrenten moet slopen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:55 schreef franklop het volgende:
Het is toch ook ongekend met hoe weinig tactiek er gelopen wordt. Op 10k ook al niks doen om Hassan te lossen (kwam uiteindelijk goed) en nu zat ze ook op gaatje en wordt er ook niks mee gedaan.
Je moet ook maar kunnen, maar toch
Kan team GB haar nog van de baan beuken?quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
16 met Hetty Raketty en 17 op de omnium
volgens mij gaan we ons eigen record van 36 medailles wel breken dit jaar.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:57 schreef Nober het volgende:
[..]
We komen uit op 15 met Harrie straks nog.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:58 schreef heywoodu het volgende:
"Daar rechts het hoofdgebouw van Eurosport, er wordt in ons oor geschreeuwd of we dat even willen vermelden. We hebben het niet gezien, maar bij dezen."
Ivobaas.
Zou niet geloofwaardig zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:00 schreef Mikeytt het volgende:
Ah, jammer! Niemand gefinisht onder de 2 uur!
Dat is op zichzelf al vrij bizar inderdaadquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat ze er nog bij zit met al die 2 andere afstanden die hassan gelopen heeft
Nee je moet anderen de rest laten slopenquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het psychologische aspect van het lossen wordt nog niet goed benut bij de marathon. Iedereen lijkt bezig om zelf zo goed mogelijk te lopen, terwijl je toch vooral je concurrenten moet slopen.
Misschien is 42km nog wel te kort.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:02 schreef Fodio het volgende:
Toch wel bizar hoor dat je een 5km en 10km met sprint op het eind erop heb zitten en nu gewoon bij de koplopers zit! Wat er ook gebeurd zij is een bijzonder grote atlete!
Dat was het handvat zodat je de bidon niet mist. Hielp goed.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Had suzuki nou een vaas bloemen vast of zo
dat is Jos die fietst meequote:Op zondag 11 augustus 2024 10:02 schreef Em31 het volgende:
Veel Nederlanders daar, je hoort echt heel vaak KOM OP SIFAAAAANN
Oh ik dacht al wtfquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat was het handvat zodat je de bidon niet mist. Hielp goed.
Al besproken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:04 schreef PippenScottie het volgende:
Was dit de tunnel van Lady Diana eigenlijk?
Ja gewoon bij ieder drinkpuntquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:03 schreef Fodio het volgende:
Ligt het aan mij of drinkt Sifan heel weinig? Heeft iemand haar veel water zien drinken?
ja die pakte water (mistens 2 keer gezien)quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:03 schreef Fodio het volgende:
Ligt het aan mij of drinkt Sifan heel weinig? Heeft iemand haar veel water zien drinken?
Duidelijk geen hayabusaquote:
Nee, daar is de finish nog niet in zicht.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Als 't maar niet de tunnel naar gaza is.
sowieso zou er een ultramarathon moeten zijnquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien is 42km nog wel te kort.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:06 schreef kilon het volgende:
Dit is hoe dan ook een historisch moment in de atletiek geschiedenis. De vraag gaat zijn of het geschiedenis wordt dat men ook blijft onthouden
De jury zegt dat de wedstrijd nog niet begonnen wasquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan team GB haar nog van de baan beuken?
Ik wel hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:06 schreef kilon het volgende:
Dit is hoe dan ook een historisch moment in de atletiek geschiedenis. De vraag gaat zijn of het geschiedenis wordt dat men ook blijft onthouden
Nee ik zou ook na 100m al afgehaakt zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zou niet met Sifan naar de finish lopen
Doe er 10 meter bij.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:05 schreef TAmaru het volgende:
[..]
sowieso zou er een ultramarathon moeten zijn
quote:Elk evenement dat langer is dan 42 kilometer en 195 meter wordt beschouwd als een ultramarathon.
Op het moment dat de vlam wordt ontstoken beginnen met lopen en wie er twee weken later de grootste afstand heeft afgelegd krijgt goud bij de sluitingsceremonie.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:05 schreef TAmaru het volgende:
[..]
sowieso zou er een ultramarathon moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |