Dagjesvolked.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:45 schreef Mikeytt het volgende:
jezus, mensen posten hier alsof Hassan een kilometer achterloopt ofzo, maar lijkt op nog geen 10 meter
Eerste dag op FOK!?quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:45 schreef Mikeytt het volgende:
jezus, mensen posten hier alsof Hassan een kilometer achterloopt ofzo, maar lijkt op nog geen 10 meter
Is toch ook een beetje de grap van FOK! hier tijdens de OS?quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:45 schreef Mikeytt het volgende:
In feite is het gewoon 4x 10 km lopen en daarna nog een eindsprint. Op haar lijf geschreven dus.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nu is het gewoon een ~10 km lopen, daar is ze het beste in van alle deelnemers.
je toont hiermee alleen aan dat je nooit op FOK! komtquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:45 schreef Mikeytt het volgende:
Deze paniek was wel echtquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Is toch ook een beetje de grap van FOK! hier tijdens de OS?
Ligt niet goed in de bochtenquote:
Ja, deze afdaling nog en de laatste 10 kilometer is nagenoeg vlakquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:46 schreef geitenbrei het volgende:
De zware klimmetjes zijn volgens mij geweest nu toch?
Dan zou Sifan als erste afvallen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:46 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil dat atletiek een afvalkoers krijgt. Acht deelnemers, veertien rondjes. Elke tweede ronde valt de nummer laatst af.
Volgens mij wordt dat een retepopulair onderdeel.
Ja, na de afdaling nog 10 vlak tot de finish.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:46 schreef geitenbrei het volgende:
De zware klimmetjes zijn volgens mij geweest nu toch?
En een koppelkoers.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:46 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil dat atletiek een afvalkoers krijgt. Acht deelnemers, veertien rondjes. Elke tweede ronde valt de nummer laatst af.
Volgens mij wordt dat een retepopulair onderdeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |