SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar live op TV?quote:
Lul jij eens niet zo stom man kwastquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:26 schreef Koffieplanter het volgende: De beelden liegen niet, dit zijn wij: geen volk van dichters, kunstenaars, dansers of schrijvers, ook niet meer van balkunstenaars trouwens, dit is onze cultuur. Het volk dat het snelst van links naar uiterst rechts is gedeind. Lallend, want we zijn schaamteloos: iedereen mag gerust weten hoe dom we zijn.
Behalve dan vorig jaar?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:26 schreef Fodio het volgende:
Het is te hopen dat McLaughlin gaat switchen naar 400M anders wint Bol nooit Goud op een Olympische Spelen of Wereld Kampioenschap
Basketball natuurlijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
Wat gaan we nu doen?
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Gewichtjes heffenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
Wat gaan we nu doen?
Hopen dat het Dream Team chokedquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
Wat gaan we nu doen?
Overal gok ik?quote:
Ziedendquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:29 schreef FlippingCoin het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Lul jij eens niet zo stom man kwast
Ok, TV staat op de Belg.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopen dat het Dream Team choked
En Beachvolley, Zweden goden
Over uurtje sluiten de bars in Pattaya. Dus zal dan wel gaan sleutelen.quote:
Het hoeft niet eens (illegaal) doped te zijn maar een opzich legaal supplement waar ze achter zijn gekomen dat een verschil maakt. Niemand lijkt te verzuren daar in hun loopnummers.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
sws dat USA doped is. Jammer dat Bol brons had ol horden, anders 3x goud
Dan wordt ze te veel getest op doping en is dan lastig om het allemaal in te plannen. Kans ook groter dat je gepakt wordt. Lekker safe spelen op 1 individueel en 1 team onderdeel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
McLaughlin had vier keer goud kunnen winnen
Daarom is haar split ook wat langzamer dan je zou verwachten. Slim gelopen want goud was toch al weg.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:28 schreef Fodio het volgende:
Slim van Bol om achter de rug van die andere landen te blijven lopen
Doperende Noord-Afrikaantjes op de middenlangeafstand, traditions!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:30 schreef TAmaru het volgende:
https://www.lequipe.fr/Jo(...)e-judiciaire/1490479
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
Morgenochtend allemaal 7:59 uur in dit topic!
Give or take een uurquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
En de Fransen winnen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopen dat het Dream Team choked
En Beachvolley, Zweden goden
Leuk.quote:
Waren 2 Amerikanen bij de horden, dus dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
sws dat USA doped is. Jammer dat Bol brons had ol horden, anders 3x goud
In dit geval wel ja, maar allebei verliezen zou nog mooier zijn jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
En de Fransen winnen?
Nee dank je vriendelijk.
Start meepakken, daarna kun je wel weer anderhalf uur slapen.quote:
Ik beloof niks.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
maar daar zit wel een verhaalquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
Interview met iemand die 13e is geworden. Werken bij de nos
achteruit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
4x400 wissel wel een leuk idee van Stekelenburg. Vlak, horden, snelwandelen en..?
Ik snap dit soort sporters niet. Je gaat NOOIT enige kans maken op een medaille maar kost ons belastingbetalers elke maand paar duizend euro vanwege je A status. Opheffenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:35 schreef Redefine het volgende:
Jeroen die aangeeft dat het voor Foppen als een cadeautje voelde. Waarna je in het interview ziet dat hij zegt 'dat voelde als een cadeautje, voor je?'
Ja zo kan ik ook headlines maken
Laten we alsjeblieft niet doen alsof het normaal is dat Nederland de VS kan kloppen op dit soort nummers.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het hoeft niet eens (illegaal) doped te zijn maar een opzich legaal supplement waar ze achter zijn gekomen dat een verschil maakt. Niemand lijkt te verzuren daar in hun loopnummers.
Ik kan niks beloven maar wie weet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Start meepakken, daarna kun je wel weer anderhalf uur slapen.
neequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
Hallo vrienden, heb ik nog iets gemist?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
We gaan niet zeggen wat we gaan doen, maar neem je hardloopkleding mee.
Het is geen schaatsen iddquote:Op zaterdag 10 [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2717223/2/50#p214665949]zaterdag 10 augustus 2024 21:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Laten we alsjeblieft niet doen alsof het normaal is dat Nederland de VS kan kloppen op dit soort nummers.
Ja, alles.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
Hallo vrienden, heb ik nog iets gemist?
Met Mika Hakkinen die uit de bocht vloog.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:37 schreef Felagund het volgende:
De 3 kilometer, mooie afstand was dat!
Dan heb ik de juiste keuze gemaakt vandaagquote:
SC?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met Mika Hakkinen die uit de bocht vloog.
Vond dat ze van de week de NOS heel netjes te woord stond na die DSQ (voordat dat herroepen werd). Zag eruit alsof ze Stekelenburg wel kende en waardeerde ofzoquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kipyegon in het Engels is beter te verstaan dan Hassan.
die 2 zijn vriendinnenquote:
Opheffen, dat is misschien wel iets voor jou met je account.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik snap dit soort sporters niet. Je gaat NOOIT enige kans maken op een medaille maar kost ons belastingbetalers elke maand paar duizend euro vanwege je A status. Opheffen
Ja leuk dat je goud hebt, maar we willen weten of Sifan kans maakt morgen.quote:
Gaat me niet om dat ze beter zijn maar in hoe vrijwel al hun renners deze OS het laatste stuk zo goed als geen moeite lijken te kennen alsof verzuring is geschrapt uit hun woordenboek. Maar wie weet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Laten we alsjeblieft niet doen alsof het normaal is dat Nederland de VS kan kloppen op dit soort nummers.
Wat zit je weer lekker met stront te gooien ouwe reusquote:
Kan hem beter hebben dan Stekelenburgquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:41 schreef RipCity het volgende:
Ben wel beetje Sedoc moe zeg.
En dan moet Humberto Tan zo nog op tv komen.
Dankzij mij bestaat dit forum nog. Blijven doneren @Zipportalquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:39 schreef Redefine het volgende:
Fa
[..]
Opheffen, dat is misschien wel iets voor jou met je account.
Traag forum voor je.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat zit je weer lekker met stront te gooien ouwe reus
die van jou zijn inderdaad perfect natuurlijkquote:
Alleen maar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:43 schreef kilon het volgende:
Heeft Sifan wel getraind op klimmen of dalen?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
die van jou zijn inderdaad perfect natuurlijk
Klopt. Stekelenburg is de ergste van allemaal. Heeft echt 0 gunfactor en je hebt altijd de indruk dat die gast grensoverschrijdend bezig is thuis en op 't werk en zeeeeer ongezellige collega is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kan hem beter hebben dan Stekelenburg
Zenden ze in staphorst toch wel live uit?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:42 schreef marcodej het volgende:
Finish van de marathon is wel op een vervelende tijd, dan zit ik in de kerk.
Zoiets kan je toch wel weghalen? Zou dat nooit laten zitten als ik zoiets had idd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:43 schreef potjecreme het volgende:
Ik kan alleen maar naar die vieze wrat kijken.
Ik zou ze beiden doen, als je moet klimmen, moet je meestal ook dalen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:43 schreef kilon het volgende:
Heeft Sifan wel getraind op klimmen of dalen?
ik snap gewoon niet hoe het steeds om het uiterlijk moet gaan van sporters.quote:
Maar dat is niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kan hem beter hebben dan Stekelenburg
Puntige ellebogen genotquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snap gewoon niet hoe het steeds om het uiterlijk moet gaan van sporters.
ze leveren een olympische prestatie maar nee we gaan het hebben over de wenkbrauwen
Dat dus. Had er 1 onderaan mijn buik. Die heb ik weggehaald. Kan weer bikini dragen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zoiets kan je toch wel weghalen? Zou dat nooit laten zitten als ik zoiets had idd.
Dit is echt voor het eerst deze hele spelen dat ik iets over het uiterlijk zeg, wat niet eens gaat om dik zijn, om te slank zijn, om lelijk zijn. Maar geef 1 opmerking over de wenkbrauwen van Peeters die maar half zijn, nou poeh zeg.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze leveren een olympische prestatie maar nee we gaan het hebben over de wenkbrauwen
Bert Maalderink is pas een verschrikkingquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Klopt. Stekelenburg is de ergste van allemaal. Heeft echt 0 gunfactor en je hebt altijd de indruk dat die gast grensoverschrijdend bezig is thuis en op 't werk en zeeeeer ongezellige collega is.
Die heeft dit jaar nog niet onder de 56 seconden gelopen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Was Laura de Witte überhaupt mee eigenlijk?
dan krijg jij net mijn opmerkingquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:46 schreef FvanS het volgende:
[..]
Dit is echt voor het eerst deze hele spelen dat ik iets over het uiterlijk zeg, wat niet eens gaat om dik zijn, om te slank zijn, om lelijk zijn. Maar geef 1 opmerking over de wenkbrauwen van Peeters die maar half zijn, nou poeh zeg.
Die is helaas al een tijd niet in vorm. Vooral door blessures.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Was Laura de Witte überhaupt mee eigenlijk?
dan is mijn houden medalje toch net iets beter dan dode blessuresquote:
ripquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is helaas al een tijd niet in vorm. Vooral dood blessures.
Dat bleek uit het hele NOS-sport verhaal juist van nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Klopt. Stekelenburg is de ergste van allemaal. Heeft echt 0 gunfactor en je hebt altijd de indruk dat die gast grensoverschrijdend bezig is thuis en op 't werk en zeeeeer ongezellige collega is.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is helaas al een tijd niet in vorm. Vooral dood blessures.
Maar Stekelenburg was juist degene die er in de vele recente NOS-Sport affaires goed uit kwam op dit gebied?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze ziet er ook altijd heel moe uit, maar dat kan ze weinig aan doenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:48 schreef RipCity het volgende:
Hassan slaapt nooit volgens mij. Moet zich elke keer helemaal wakker schudden voor de race.
Oh dat valt dan nog mee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat bleek uit het hele NOS-sport verhaal juist van niet
Willem is irrelevant.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Lisanne De Witte: "We mogen dinsdag naar Maxima"
ONZE Femkequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:50 schreef kilon het volgende:
Bol heeft gewoon de set goud - zilver - brons. Alles was ingecalculeerd.
Laatste keer hoop ik.quote:
Einde tijdperk belquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:50 schreef Dutch_view het volgende:
Einde van Atletiek vanuit Stade de France![]()
Jij gelooft in de marathon kansen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, nu zit het er wel echt zo'n beetje op he? Wel leuk dat we morgen nog medaillekansen hebben met marathon en baanwielrennen, is ook wel eens anders geweest
(Voorlopig) nooit meer Olympische atletiek op normale tijdenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:50 schreef Dutch_view het volgende:
Einde van Atletiek vanuit Stade de France![]()
Ben wel trots op Femke. Hopelijk gaat ze het wat meer commercieel uitbuiten nu.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:50 schreef kilon het volgende:
Bol heeft gewoon de set goud - zilver - brons. Alles was ingecalculeerd.
Neem aan straks in LA ook 's avonds tussen 6-11? Dus dan 3am-7am hierquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
(Voorlopig) nooit meer Olympische atletiek op normale tijden
Wij gedenken al die blessures.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan is mijn houden medalje toch net iets beter dan dode blessures
In het beste geval ben ik dan gewoon al 45. Die komt even binnenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik dus niet doenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Neem aan straks in LA ook 's avonds tussen 6-11? Dus dan 3am-7am hier
Waarom niet? De vorm lijkt er te zijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jij gelooft in de marathon kansen?
Haha boomerquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:53 schreef kilon het volgende:
[..]
In het beste geval ben ik dan gewoon al 45. Die komt even binnen
Finales zullen helaas diep in de nacht zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Stekelenburg is een hele matige interviewer en vindt zichzelf veel te belangrijk. Maar die andere onzin, mag je lekker achterwege laten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jij bent vast erg gezellig op verjaardagen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:54 schreef 1superbeschuitje het volgende:
De 4 x 400m autistisch lullen behoort aan deze draad: teringjantje wat een topmongolen zijn hier aanwezig![]()
aan de NL 4x400m dames
Zouden ze bij het basketbal het ook steeds over de unibrow van Anthony Davis hebben? Of dan opeens weer niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ze kan winnen. Maar er is een even grote kans dat ze 20ste wordt of uit moet stappen. Ik denk dat alle wedstrijden van afgelopen week in combinatie met het zware parcours en frisse tegenstanders teveel gaat zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jij gelooft in de marathon kansen?
Dat is wel echt jammer ja dat je dan overdag , s avonds niets speciaals live hebtquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:54 schreef 1superbeschuitje het volgende:
De 4 x 400m autistisch lullen behoort aan deze draad: teringjantje wat een topmongolen zijn hier aanwezig![]()
aan de NL 4x400m dames
Klopt ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar Stekelenburg was juist degene die er in de vele recente NOS-Sport affaires goed uit kwam op dit gebied?
Grootste probleem is wel/niet genoeg rustquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom niet? De vorm lijkt er te zijn
Ik denk ook dat het daarom een verloren race gaat worden helaas.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grootste probleem is wel/niet genoeg rust
Het had nog leger kunnen zijn ja. Wel een beetje matig dat ze eindige met de Omnium, wat in de huidige opzet toch teveel een kermisnummer is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, nu zit het er wel echt zo'n beetje op he? Wel leuk dat we morgen nog medaillekansen hebben met marathon en baanwielrennen, is ook wel eens anders geweest
Ik herinner me nog het onbijtprogramma van 1984 met Koos Postema. Hopelijk doen ze weer zoiets.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien reclame maken voor Visa of Venus.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ben wel trots op Femke. Hopelijk gaat ze het wat meer commercieel uitbuiten nu.
Nee, maar het gaat in dit topic ook relatief vaak niet over sportprestatiesquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:55 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ik heb echt werkelijk niemand hier negatief zien praten over het zilver hoor
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien reclame maken voor Visa of Venus.
Weer zo'n mongoloide kloon waarschijnlijk. Met excuus aan iedereen met Down verder. Maar die agitanten mogen wel strakker er af getieft worden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:55 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ik heb echt werkelijk niemand hier negatief zien praten over het zilver hoor
En dan zit atletiek volgende keer ook nog eens in de eerste weekquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, dat parcours wordt wel wat.. volgens mij nog nooit gezien dat ze zo’n zware klim in het parcours leggenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het daarom een verloren race gaat worden helaas.
Die rust en het opladen is zo belangrijk, vooral met zo'n moeilijk parcours.
Klopt ja, dan ben je wel echt alles nodig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, dat parcours wordt wel wat.. volgens mij nog nooit gezien dat ze zo’n zware klim in het parcours leggen
Geweldigquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Lisanne De Witte: "We mogen dinsdag naar Maxima"
is er een profiel van de klim beschikbaar?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, dat parcours wordt wel wat.. volgens mij nog nooit gezien dat ze zo’n zware klim in het parcours leggen
gewoon de natuurlijke eigenschap van bronsquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:00 schreef RipCity het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ze-vooral-in-koffers
Ali-express
OS al midden in juli, zie ik, benieuwd hoe dat met de Tour gaatquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan zit atletiek volgende keer ook nog eens in de eerste weekAlsof die week al niet vol genoeg is en de tweede week toch al wat leger aanvoelt. Ik vind zwemmen heel leuk, maar dat wordt toch echt een stuk minder...
Fietsen is geen sport.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
OS al midden in juli, zie ik, benieuwd hoe dat met de Tour gaat
Heel vreemde aantijging. Zijn hier niet nodig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
en je hebt altijd de indruk dat die gast grensoverschrijdend bezig is thuis en op 't werk en zeeeeer ongezellige collega is.
Jeetje inderdaad, dat is wel heel vroeg.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kan prima samen; 's middags fietsen kijken, 's avonds en 's nachts olympische spelen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
VS wil gelijk vanaf dag 1 op plek 1 staan in het medailleklassement.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan zit atletiek volgende keer ook nog eens in de eerste weekAlsof die week al niet vol genoeg is en de tweede week toch al wat leger aanvoelt. Ik vind zwemmen heel leuk, maar dat wordt toch echt een stuk minder...
Baanlopers waren wel echt slecht vanochtend toch? Die bergjes zijn er teveel aan voor haar denk ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grootste probleem is wel/niet genoeg rust
Wielrennen zal denk ik dan wel in de twee week zijn en vroeg beginnen. Of erna starten?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan zijn de tijdzones wel een groot voordeel ja. Alleen zullen de wielrenners een belangrijke keuze moeten maken, waarbij het parcours een grote rol zal spelen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kan prima samen; 's middags fietsen kijken, 's avonds en 's nachts olympische spelen.
Denk dat ie meer de deelnemers bedoelt, dan krijg je of een amper bezette Tour of OS.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kan prima samen; 's middags fietsen kijken, 's avonds en 's nachts olympische spelen.
Ff stadion van de opening ombouwen tot zwembad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Dus eerst atletiek en dan in week 2 zwemmen? Ok
Dat kan alleen maar goed gaanquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ff stadion van de opening ombouwen tot zwembad.
Dan hoop ik dat Australie nog meer schroeit. 35k toeschouwers die Amerikanen zien verliezen is een leuk vooruitzicht.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wist je al dat de roeibaan daar maar 1500 meter is?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Dus eerst atletiek en dan in week 2 zwemmen? Ok
Hadden ze zoiets niet met de brug bij het roeien kunnen doen? Die tijdelijk weghalen en weer terugplaatsen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze hebben nog wat tijd om die verder uit te graven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:09 schreef Em31 het volgende:
Om even
[..]
Wist je al dat de roeibaan daar maar 1500 meter is?
Die plek is er gewoon, maar is Te VeR WeGquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hadden ze zoiets niet met de brug bij het roeien kunnen doen? Die tijdelijk weghalen en weer terugplaatsen.
Of gewoon een plek kunnen zoeken waar je wel de ruimte hebt in plaats van de roeibaan 1500 meter te maken...
Dat is sowieso belachelijk; dat wordt op deze manier een compleet andere sport. Alsof je gaat voetballen op een half veld.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is dit serieus?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is sowieso belachelijk; dat wordt op deze manier een compleet andere sport. Alsof je gaat voetballen op een half veld.
3x3 soccer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is sowieso belachelijk; dat wordt op deze manier een compleet andere sport. Alsof je gaat voetballen op een half veld.
Gelukkig is Oklahoma City lekker dichtbij.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die plek is er gewoon, maar is Te VeR WeG
Twister 3 & the Olympics.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig is Oklahoma City lekker dichtbij.
basketbal heeft 3*3, kan bij voetbal ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja en de wedstrijden in de jaren ervoor worden er ook helemaal niet op aangepast blijkbaar. Zo raarquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yupquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze ook geen medaille krijgt, maar de halve Britse bevolking staat hier gewoon wel (de 4 van de series en de andere 4 van de finale)quote:
Is al besproken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:54 schreef Alpha0 het volgende:
Bij hoogspringen is die Nieuw-Zeelander Kerr 1e geworden.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:28 schreef kilon het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze ook geen medaille krijgt, maar de halve Britse bevolking staat hier gewoon wel (de 4 van de series en de andere 4 van de finale)
Volgens mij niet? Dit zou de eerste keer wordenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:28 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze geen medaille.krijgt maar liep eerder wel mee? Hoe zit dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:08 schreef Em31 het volgende:
Bijna zondag, even toepasselijk afsluitenZe bidt net wat harder dan de rest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zo werkt het.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:10 schreef kilon het volgende:
[..]
Ze bidt net wat harder dan de rest.
Die restrictie is enkel bij de mixed ja, verder niet op de estafettes.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:25 schreef Montov het volgende:
Waarom mogen hier zoveel wissels zijn? Bij de mixed is dat maar 1 toch?
Bijna zondag, even toepasselijk afsluitenEven een discussie over religie an sich buiten beschouwend latend vind ik dergelijke extreme manieren van je prestaties aan god koppelen bijzonder storend naar andere gelovigen. Want hoogspringster Olyslagers is ook streng gelovig, maar die won geen goud... Die vindt god dan toch wat minder speciaal? Of bidt die niet hard genoeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Alsof een god niets beters te doen heeftquote:Op zondag 11 augustus 2024 00:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even een discussie over religie an sich buiten beschouwend latend vind ik dergelijke extreme manieren van je prestaties aan god koppelen bijzonder storend naar andere gelovigen. Want hoogspringster Olyslagers is ook streng gelovig, maar die won geen goud... Die vindt god dan toch wat minder speciaal? Of bidt die niet hard genoeg?
Dat ook. Die heeft 26 sport streams om te bekijken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:17 schreef Xylos het volgende:
[..]
Alsof een god niets beters te doen heeft
Volgens mij moet je iets beter lezen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even een discussie over religie an sich buiten beschouwend latend vind ik dergelijke extreme manieren van je prestaties aan god koppelen bijzonder storend naar andere gelovigen. Want hoogspringster Olyslagers is ook streng gelovig, maar die won geen goud... Die vindt god dan toch wat minder speciaal? Of bidt die niet hard genoeg?
Insert rant Koffieplanterquote:
Bijna zondag, even toepasselijk afsluitenDus God - een 'Hij' volgens McLaughlin - wilde wel ook eens een partijtje hardlopen, maar dan wel tegen vrouwen en heeft Sydneys lichaam gebruikt om onze Hollandse meiden van vlees en bloed te verslaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk dus gewoon een grote cheat, die God.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
Bijna zondag, even toepasselijk afsluitenMooi gesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@KingRoland en ik zijn diep ontroerd
GOD![]()
Dat zegt ze dus allemaal niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Dus God - een 'Hij' volgens McLaughlin - wilde wel ook eens een partijtje hardlopen, maar dan wel tegen vrouwen en heeft Sydneys lichaam gebruikt om onze Hollandse meiden van vlees en bloed te verslaan.
Eigenlijk dus gewoon een grote cheat, die God.
Ik sluit mij hier 100% volledig bij aan maat.quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:38 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mooi gesproken
@:KingRoland en ik zijn diep ontroerd
GOD
Misschien eind van de middag om in het oosten van de VS op prime time te zitten? Dan wordt het gewoon opblijven tot 3 uur 's nachts in NLquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Toen was het nodig.quote:Op zondag 11 augustus 2024 01:32 schreef chufi het volgende:
Ze liep wel een seconde trager dan op de mixed....
Of oral-Bquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien reclame maken voor Visa of Venus.
Dat was met vliegende start en deels in de slipstream.quote:Op zondag 11 augustus 2024 01:32 schreef chufi het volgende:
Ze liep wel een seconde trager dan op de mixed....
Dat was een tactische blunder geweest.quote:Op zondag 11 augustus 2024 01:47 schreef chufi het volgende:
Femke had eigenlijk bij die wissel gelijk de leiding moeten nemen... dat was een open kans die ze liet gaan ...
Sifan heeft even 20 kilometer getraind op de baan, straks lekker het tapijt verschroeien tijdens de eindsprint voor goudquote:
Hbo en npoquote:
Allerallerallerlaatste keer Andy Houtkamp toch?quote:
Die doet de radio.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Allerallerallerlaatste keer Andy Houtkamp toch?
Ok, ik las er iets over, heb geen verstand van commentatoren.quote:
quote:
Hopelijk een type Pogacar.quote:
Wel grappig dat Parijs niet kiest voor een snelle tijd (of is dat sowieso onmogelijk daar?)quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:11 schreef DeeBee het volgende:
15 kilometer warm lopen en dan schroeien in de heuvels
Rood van de Belgian waffles mooier.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:16 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is oranje toch een heerlijke nationale kleur hè. Gewoon een oranje shirtje aan en klaar. Je hoeft geen vlag of zooi mee te slepen.
Vorig jaar Amsterdam nog een PR gelopen.quote:
Op de Spelen sowieso onmogelijk want geen hazen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel grappig dat Parijs niet kiest voor een snelle tijd (of is dat sowieso onmogelijk daar?)
Dan zou ik een blue waffle-shirt aantrekken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Rood van de Belgian waffles mooier.
De Spelen zijn voor de medailles, niet voor de tijden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel grappig dat Parijs niet kiest voor een snelle tijd (of is dat sowieso onmogelijk daar?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |