SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar live op TV?quote:
Lul jij eens niet zo stom man kwastquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:26 schreef Koffieplanter het volgende: De beelden liegen niet, dit zijn wij: geen volk van dichters, kunstenaars, dansers of schrijvers, ook niet meer van balkunstenaars trouwens, dit is onze cultuur. Het volk dat het snelst van links naar uiterst rechts is gedeind. Lallend, want we zijn schaamteloos: iedereen mag gerust weten hoe dom we zijn.
Behalve dan vorig jaar?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:26 schreef Fodio het volgende:
Het is te hopen dat McLaughlin gaat switchen naar 400M anders wint Bol nooit Goud op een Olympische Spelen of Wereld Kampioenschap
Basketball natuurlijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
Wat gaan we nu doen?
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Gewichtjes heffenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
Wat gaan we nu doen?
Hopen dat het Dream Team chokedquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
Wat gaan we nu doen?
Overal gok ik?quote:
Ziedendquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:29 schreef FlippingCoin het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Lul jij eens niet zo stom man kwast
Ok, TV staat op de Belg.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopen dat het Dream Team choked
En Beachvolley, Zweden goden
Over uurtje sluiten de bars in Pattaya. Dus zal dan wel gaan sleutelen.quote:
Het hoeft niet eens (illegaal) doped te zijn maar een opzich legaal supplement waar ze achter zijn gekomen dat een verschil maakt. Niemand lijkt te verzuren daar in hun loopnummers.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
sws dat USA doped is. Jammer dat Bol brons had ol horden, anders 3x goud
Dan wordt ze te veel getest op doping en is dan lastig om het allemaal in te plannen. Kans ook groter dat je gepakt wordt. Lekker safe spelen op 1 individueel en 1 team onderdeel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
McLaughlin had vier keer goud kunnen winnen
Daarom is haar split ook wat langzamer dan je zou verwachten. Slim gelopen want goud was toch al weg.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:28 schreef Fodio het volgende:
Slim van Bol om achter de rug van die andere landen te blijven lopen
Doperende Noord-Afrikaantjes op de middenlangeafstand, traditions!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:30 schreef TAmaru het volgende:
https://www.lequipe.fr/Jo(...)e-judiciaire/1490479
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
Morgenochtend allemaal 7:59 uur in dit topic!
Give or take een uurquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
En de Fransen winnen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopen dat het Dream Team choked
En Beachvolley, Zweden goden
Leuk.quote:
Waren 2 Amerikanen bij de horden, dus dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
sws dat USA doped is. Jammer dat Bol brons had ol horden, anders 3x goud
In dit geval wel ja, maar allebei verliezen zou nog mooier zijn jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
En de Fransen winnen?
Nee dank je vriendelijk.
Start meepakken, daarna kun je wel weer anderhalf uur slapen.quote:
Ik beloof niks.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
maar daar zit wel een verhaalquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
Interview met iemand die 13e is geworden. Werken bij de nos
achteruit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
4x400 wissel wel een leuk idee van Stekelenburg. Vlak, horden, snelwandelen en..?
Ik snap dit soort sporters niet. Je gaat NOOIT enige kans maken op een medaille maar kost ons belastingbetalers elke maand paar duizend euro vanwege je A status. Opheffenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:35 schreef Redefine het volgende:
Jeroen die aangeeft dat het voor Foppen als een cadeautje voelde. Waarna je in het interview ziet dat hij zegt 'dat voelde als een cadeautje, voor je?'
Ja zo kan ik ook headlines maken
Laten we alsjeblieft niet doen alsof het normaal is dat Nederland de VS kan kloppen op dit soort nummers.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het hoeft niet eens (illegaal) doped te zijn maar een opzich legaal supplement waar ze achter zijn gekomen dat een verschil maakt. Niemand lijkt te verzuren daar in hun loopnummers.
Ik kan niks beloven maar wie weet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Start meepakken, daarna kun je wel weer anderhalf uur slapen.
neequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
Hallo vrienden, heb ik nog iets gemist?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
We gaan niet zeggen wat we gaan doen, maar neem je hardloopkleding mee.
Het is geen schaatsen iddquote:Op zaterdag 10 [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2717223/2/50#p214665949]zaterdag 10 augustus 2024 21:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Laten we alsjeblieft niet doen alsof het normaal is dat Nederland de VS kan kloppen op dit soort nummers.
Ja, alles.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
Hallo vrienden, heb ik nog iets gemist?
Met Mika Hakkinen die uit de bocht vloog.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:37 schreef Felagund het volgende:
De 3 kilometer, mooie afstand was dat!
Dan heb ik de juiste keuze gemaakt vandaagquote:
SC?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met Mika Hakkinen die uit de bocht vloog.
Vond dat ze van de week de NOS heel netjes te woord stond na die DSQ (voordat dat herroepen werd). Zag eruit alsof ze Stekelenburg wel kende en waardeerde ofzoquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kipyegon in het Engels is beter te verstaan dan Hassan.
die 2 zijn vriendinnenquote:
Opheffen, dat is misschien wel iets voor jou met je account.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik snap dit soort sporters niet. Je gaat NOOIT enige kans maken op een medaille maar kost ons belastingbetalers elke maand paar duizend euro vanwege je A status. Opheffen
Ja leuk dat je goud hebt, maar we willen weten of Sifan kans maakt morgen.quote:
Gaat me niet om dat ze beter zijn maar in hoe vrijwel al hun renners deze OS het laatste stuk zo goed als geen moeite lijken te kennen alsof verzuring is geschrapt uit hun woordenboek. Maar wie weet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Laten we alsjeblieft niet doen alsof het normaal is dat Nederland de VS kan kloppen op dit soort nummers.
Wat zit je weer lekker met stront te gooien ouwe reusquote:
Kan hem beter hebben dan Stekelenburgquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:41 schreef RipCity het volgende:
Ben wel beetje Sedoc moe zeg.
En dan moet Humberto Tan zo nog op tv komen.
Dankzij mij bestaat dit forum nog. Blijven doneren @Zipportalquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:39 schreef Redefine het volgende:
Fa
[..]
Opheffen, dat is misschien wel iets voor jou met je account.
Traag forum voor je.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat zit je weer lekker met stront te gooien ouwe reus
die van jou zijn inderdaad perfect natuurlijkquote:
Alleen maar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:43 schreef kilon het volgende:
Heeft Sifan wel getraind op klimmen of dalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |