quote:
Programma is altijd wat magertjes de laatste dagen van een OS. Kunnen ze dat niet beter spreiden?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
NOS gaat vanmiddag dus Volleybal en Handbal uitzenden. (Met waarschijnlijk korte uitstapjes naar het kanovaren als we daar nog meedoen)
Het mag in de krant dat ze eens voor een finale zonder Nederlanders kiezen.
Nouja, er zijn meer dan 30 gouden medailles te verdelen vandaag, dat is het meest van de hele Spelen op 1 dag. Alleen is er natuurlijk een kans dat je niet op alle fronten meer deelneemt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Programma is altijd wat magertjes de laatste dagen van een OS. Kunnen ze dat niet beter spreiden?
Welk verhaal?quote:
Die laatste paar dagen doen ze dat altijd wel. Vooral omdat er vaak dan heel wat uren geen sport met vlaggetjes is. Deels ook omdat ze Joe Es Ee in beeld willen brengen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
NOS gaat vanmiddag dus Volleybal en Handbal uitzenden. (Met waarschijnlijk korte uitstapjes naar het kanovaren als we daar nog meedoen)
Het mag in de krant dat ze eens voor een finale zonder Nederlanders kiezen.
Ik snap dat gegeil op de USA nooit zo. Zijn er zoveel Nederlanders die de USA werkelijk leuk vinden?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die laatste paar dagen doen ze dat altijd wel. Vooral omdat er vaak dan heel wat uren geen sport met vlaggetjes is. Deels ook omdat ze Joe Es Ee in beeld willen brengen.
Twan Huys gaat twee jaar voor de verkiezingen naar een of andere ballentent in Nebraska om daar verslag te doen van helemaal niks. De USA fascinatie zit diep in de maatschappelijke wortels.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap dat gegeil op de USA nooit zo. Zijn er zoveel Nederlanders die de USA werkelijk leuk vinden?
Oh, dat is wel sneuquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Schoonzus van één van de Amerikaanse speelsters is in Parijs plotseling overleden
Denk gewoon omdat finales teamsporten sowieso wel aanspreken, of USA nu meedoet in die finale of niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die laatste paar dagen doen ze dat altijd wel. Vooral omdat er vaak dan heel wat uren geen sport met vlaggetjes is. Deels ook omdat ze Joe Es Ee in beeld willen brengen.
Maar dat de USA op het gebied van wereldpolitiek relevant zijn, dat snap ik nog wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Twan Huys gaat twee jaar voor de verkiezingen naar een of andere ballentent in Nebraska om daar verslag te doen van helemaal niks. De USA fascinatie zit diep in de maatschappelijke wortels.
Dit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap dat gegeil op de USA nooit zo. Zijn er zoveel Nederlanders die de USA werkelijk leuk vinden?
Hmm weet niet, is wel erger geweest volgens mij?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat de USA op het gebied van wereldpolitiek relevant zijn, dat snap ik nog wel.
Geen idee. Ik snap het ook nooit zo. Maar dat zit een beetje ingebakken in de Nederlandse mediaquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Probleem is dat we bronzen finales eigenlijk altijd verneukenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Hier liggen wel kansen voor Nederland.
Ja ik draai snel.
19:30quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:47 schreef marcodej het volgende:
Hoe laat begint het synchroonzwemmen?
Ja klopt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Probleem is dat we bronzen finales eigenlijk altijd verneuken
Ja, dat is echt een dingetje deze Spelenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Probleem is dat we bronzen finales eigenlijk altijd verneuken
2016 2 bronzen finales gewonnen (Van Emden en beachvolley) en echt tig verloren, Tokio alleen Van Dijke (wel een stuk minder gespeeld), deze Spelen nog geen een brons uit een wedstrijd om brons gehaaldquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een dingetje deze Spelen
Braspennincx gaf aan dat ze zelf gewoon kaartjes moest kopen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:49 schreef PippenScottie het volgende:
Als je meedoet aan de Spelen, mag je dan vrienden een familie een paar kaartjes geven?
Anders wordt het een heel duur grapje als je je kind/broer/zus bij al die wedstrijden gaat aanmoedigen.
Die verloren we ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:01 schreef Em31 het volgende:
Jullie hebben NIETS geleerd van de vorige wedstrijd.
Hele bizarre uitspraak inderdaad. Ze zijn aan het zwemmen, niet lopen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:11 schreef Nielsch het volgende:
NL keeper houdt een keer iets tegen: "NOU GAAT HET LOPEN"
okee meneer de commentator.
Niet bijzonder veel hoger dan de andere toplanden. Alleen China staat heel laag, die hebben er pas 8 ofzo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:16 schreef Simmertje het volgende:
Is er ergens een ranglijst met 4de plekken? Oprecht benieuwd hoe hoog wij staan.
Bovenaan met een enorme voorsprong.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:16 schreef Simmertje het volgende:
Is er ergens een ranglijst met 4de plekken? Oprecht benieuwd hoe hoog wij staan.
Ja er is hier een topic ergens met een lijstjequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:16 schreef Simmertje het volgende:
OS / Vierde met een bronzen randje #1quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:16 schreef Simmertje het volgende:
Dat is natuurlijk niet eerlijk wan niet alle landen doen aan deze sporten mee (met kansen).quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben op zich wel benieuwd naar een medaillespiegel zonder jurysporten.
Misschien naweeën van Tokio 2021?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Japan scoort ook opvallend goed, daar heb ik dan weer geen verklaring voor. Nouja, die zijn wel goed in vechtsporten waar een 4e plaats niet kan.
Altijd tegen ons.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:21 schreef BillDauterive het volgende:
Het is ook frappant dat we tegen de Verenigde Staten spelen. Die zijn zo goed, die hadden om goud moeten strijden.
Nederland doet toch ook niet aan alle sporten mee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:21 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet eerlijk wan niet alle landen doen aan deze sporten mee (met kansen).
Iedere sport met regels.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is voetbal een jurysport? En snelwandelen?
Dan volgt hieronder in spoiler de medaillespiegel:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Volgens mij is het hebben van valse hoop een vereiste om NOS-commentator te wordenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:24 schreef kilon het volgende:
Wel een goede redding, om af en toe nog even over de wedstrijd te praten. Valse hoop blijft nog even bestaan bij de commentatoren.
Nee. Jurysporten zijn sporten waarbij een jury beslist wie er wint, zonder dat er objectief een score/eindtijd tot stand komt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is voetbal een jurysport? En snelwandelen?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:26 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Volgens mij is het hebben van valse hoop een vereiste om NOS-commentator te worden
Is de zevenkamp een jurysport?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een leek moet kunnen zien wie er gewonnen heeft, dan is het geen jurysport.
Ja, snelwandelen is wel een twijfelgevalletje.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is de zevenkamp een jurysport?
Nee, ik snap je punt hoor. Maar snelwandelen geen jurysport. Dan he je gewoon de medaillespiegel minus gymnastiek, schoonspringen, artistiek zwemmen, skateboarden, breaking, BMX Freestyle zo uit mijn hoofd.
Vierde plaats met een gouden randje.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:32 schreef kilon het volgende:
We noemen nog maar eens een keer de penalty die we tegen Spanje hadden moeten hebben.
oeiquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja klopt.
Een comeback als tegen Spanje zie ik ook niet nog eens gebeuren.
quote:Like Alert
10-08-2024 @ 11:41:23
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Olympische Spelen 2024 / [Waterpolo] #8 Hier verder"
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:42 schreef kilon het volgende:
Dat is te weinig tijd voor een goede aanval
Met een gouden randjequote:
Foutje van de commentator van de NOS. Amerika miste en hij zei Nederlandquote:
Gewichtheffenquote:
Donder op met dit soort posts.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:45 schreef Zipportal het volgende:
Femke Bol heeft gele randjes. Vies gebit.
Eem de tanden poetsenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:45 schreef Zipportal het volgende:
Femke Bol heeft gele randjes. Vies gebit.
Aan het eind ook even tellen om te kijken of er na de wissels genoeg mensen in het water lagenquote:
SOW koekoek!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:47 schreef PippenScottie het volgende:
Van der Sloot, Amerika, water. Winnende combinatie
quote:
quote:
Nederland waterland.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:56 schreef DeLuna het volgende:
KNZB 4 medailles en we zijn nog niet eens klaar
Joran op Aruba met een Amerikaanse?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:47 schreef PippenScottie het volgende:
Van der Sloot, Amerika, water. Winnende combinatie
Goud had er in gezeten, en tegen Spanje zijn WE genaaid. Net als bij het baanwielrennenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:48 schreef PippenScottie het volgende:
Prachtige bronzen medaille, en de meiden zijn terecht blij. Maar hier had dit toernooi stiekem wel meer in kunnen zitten
Altijd tegen ons.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Goud had er in gezeten, en tegen Spanje zijn WE genaaid. Net als bij het baanwielrennen
Ik wil ook wel eens een vieze mazzel overwinning waar wij geholpen worden door de scheidsrechter.quote:
Ik ben bang dat we onze credit op dat gebied voor 100 jaar verspeeld hebben met die buitenspelgoal van Kieft tegen Ierland op het EK '88.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens een vieze mazzel overwinning waar wij geholpen worden door de scheidsrechter.
Nou dat is zo lang geleden dat het inmiddels wel eens tijd mag wordenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we onze credit op dat gebied voor 100 jaar verspeeld hebben met die buitenspelgoal van Kieft tegen Ierland op het EK '88.
Hoeveel credit hebben de Britten dan in vredesnaam?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we onze credit op dat gebied voor 100 jaar verspeeld hebben met die buitenspelgoal van Kieft tegen Ierland op het EK '88.
Die hebben vooral keiharde pegels.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoeveel credit hebben de Britten dan in vredesnaam?
Die zorgen gewoon dat zij zelf de jury/scheidsrechter zijn en dat maakt het ook allemaal een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoeveel credit hebben de Britten dan in vredesnaam?
*buitenaartsquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:57 schreef Szura het volgende:
Cumbekgodinnen
Aarts was werelds in het vierde kwart
Gisteren voetbal nogquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:28 schreef chufi het volgende:
Eindelijk wint Spanje wel een finale ?
Daar is absoluut geen twijfel over mogelijk. Alleen de VS en Nederland waren echte uitdagers voor goud, en die heeft Spanje beiden verslagen.quote:
Popcornmateriaalquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen zowat als laatste onderdeel van de OS de finale tussen Servië en Kroatië.
Om 14.00, Balkanstrijd.
Met Nederlandse scheids.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen zowat als laatste onderdeel van de OS de finale tussen Servië en Kroatië.
Om 14.00, Balkanstrijd.
Kennis van me was scheids bij het zwemmen op de vorige spelen. Helaas zonder publiek.quote:
Nico van Maanen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kennis van me was scheids bij het zwemmen op de vorige spelen. Helaas zonder publiek.
Ja.quote:
Grappig. Ik ben een zomerbadmeester (vakantiewerk) geweest net zoals Nico. Ze vonden me beter les geven dan hem. Heb een kans laten liggen. Ha ha ha.quote:
SPOILER: Andere sportenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten we hopen dat dit nog spannend isSpannender dan NED-USA voor het laatste kwart iig.SPOILER: Andere sportenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dit is in ieder geval nog niet volledig gespeeldquote:Op zondag 11 augustus 2024 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spannender dan NED-USA voor het laatste kwart iig.
Worstelen en 5kamp was genieten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:41 schreef Salina het volgende:
Kijken idd of dit nog spannend kan worden. Finaledag levert NIET (qua teamsporten dan).
Mss dat even kijken dan. Gisteren nog een worstelfinale gezien tussen een Georgiër en Iraniër, dat was genot.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Worstelen en 5kamp was genieten.
Helaas, toch niet.quote:
Mja dit was voor de standaard van vandaag een relatief spannende finale. De bronzen finales leverden wel vandaag, maar van de finalewedstrijden waren alleen de keirin, marathon, 1 worstelfinale en de moderne vijfkamp geen walk over.quote:
Precies op tijd voor de uitslag.quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:04 schreef franklop het volgende:
Ik schakel precies te laat in zo te zien
quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op naar het basketbaltopic voor de laatste wok over van de dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |