Daar is absoluut geen twijfel over mogelijk. Alleen de VS en Nederland waren echte uitdagers voor goud, en die heeft Spanje beiden verslagen.quote:
Popcornmateriaalquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen zowat als laatste onderdeel van de OS de finale tussen Servië en Kroatië.
Om 14.00, Balkanstrijd.
Met Nederlandse scheids.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen zowat als laatste onderdeel van de OS de finale tussen Servië en Kroatië.
Om 14.00, Balkanstrijd.
Kennis van me was scheids bij het zwemmen op de vorige spelen. Helaas zonder publiek.quote:
Nico van Maanen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kennis van me was scheids bij het zwemmen op de vorige spelen. Helaas zonder publiek.
Ja.quote:
Grappig. Ik ben een zomerbadmeester (vakantiewerk) geweest net zoals Nico. Ze vonden me beter les geven dan hem. Heb een kans laten liggen. Ha ha ha.quote:
SPOILER: Andere sportenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten we hopen dat dit nog spannend isSpannender dan NED-USA voor het laatste kwart iig.SPOILER: Andere sportenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dit is in ieder geval nog niet volledig gespeeldquote:Op zondag 11 augustus 2024 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spannender dan NED-USA voor het laatste kwart iig.
Worstelen en 5kamp was genieten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:41 schreef Salina het volgende:
Kijken idd of dit nog spannend kan worden. Finaledag levert NIET (qua teamsporten dan).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |