Twan Huys gaat twee jaar voor de verkiezingen naar een of andere ballentent in Nebraska om daar verslag te doen van helemaal niks. De USA fascinatie zit diep in de maatschappelijke wortels.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap dat gegeil op de USA nooit zo. Zijn er zoveel Nederlanders die de USA werkelijk leuk vinden?
Oh, dat is wel sneuquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Schoonzus van één van de Amerikaanse speelsters is in Parijs plotseling overleden
Denk gewoon omdat finales teamsporten sowieso wel aanspreken, of USA nu meedoet in die finale of niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die laatste paar dagen doen ze dat altijd wel. Vooral omdat er vaak dan heel wat uren geen sport met vlaggetjes is. Deels ook omdat ze Joe Es Ee in beeld willen brengen.
Maar dat de USA op het gebied van wereldpolitiek relevant zijn, dat snap ik nog wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Twan Huys gaat twee jaar voor de verkiezingen naar een of andere ballentent in Nebraska om daar verslag te doen van helemaal niks. De USA fascinatie zit diep in de maatschappelijke wortels.
Dit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap dat gegeil op de USA nooit zo. Zijn er zoveel Nederlanders die de USA werkelijk leuk vinden?
Hmm weet niet, is wel erger geweest volgens mij?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat de USA op het gebied van wereldpolitiek relevant zijn, dat snap ik nog wel.
Geen idee. Ik snap het ook nooit zo. Maar dat zit een beetje ingebakken in de Nederlandse mediaquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Probleem is dat we bronzen finales eigenlijk altijd verneukenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Hier liggen wel kansen voor Nederland.
Ja ik draai snel.
19:30quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:47 schreef marcodej het volgende:
Hoe laat begint het synchroonzwemmen?
Ja klopt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Probleem is dat we bronzen finales eigenlijk altijd verneuken
Ja, dat is echt een dingetje deze Spelenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Probleem is dat we bronzen finales eigenlijk altijd verneuken
2016 2 bronzen finales gewonnen (Van Emden en beachvolley) en echt tig verloren, Tokio alleen Van Dijke (wel een stuk minder gespeeld), deze Spelen nog geen een brons uit een wedstrijd om brons gehaaldquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een dingetje deze Spelen
Braspennincx gaf aan dat ze zelf gewoon kaartjes moest kopen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:49 schreef PippenScottie het volgende:
Als je meedoet aan de Spelen, mag je dan vrienden een familie een paar kaartjes geven?
Anders wordt het een heel duur grapje als je je kind/broer/zus bij al die wedstrijden gaat aanmoedigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |