Die verloren we ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:01 schreef Em31 het volgende:
Jullie hebben NIETS geleerd van de vorige wedstrijd.
Hele bizarre uitspraak inderdaad. Ze zijn aan het zwemmen, niet lopen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:11 schreef Nielsch het volgende:
NL keeper houdt een keer iets tegen: "NOU GAAT HET LOPEN"
okee meneer de commentator.
Niet bijzonder veel hoger dan de andere toplanden. Alleen China staat heel laag, die hebben er pas 8 ofzo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:16 schreef Simmertje het volgende:
Is er ergens een ranglijst met 4de plekken? Oprecht benieuwd hoe hoog wij staan.
Bovenaan met een enorme voorsprong.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:16 schreef Simmertje het volgende:
Is er ergens een ranglijst met 4de plekken? Oprecht benieuwd hoe hoog wij staan.
Ja er is hier een topic ergens met een lijstjequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:16 schreef Simmertje het volgende:
OS / Vierde met een bronzen randje #1quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:16 schreef Simmertje het volgende:
Dat is natuurlijk niet eerlijk wan niet alle landen doen aan deze sporten mee (met kansen).quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben op zich wel benieuwd naar een medaillespiegel zonder jurysporten.
Misschien naweeën van Tokio 2021?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Japan scoort ook opvallend goed, daar heb ik dan weer geen verklaring voor. Nouja, die zijn wel goed in vechtsporten waar een 4e plaats niet kan.
Altijd tegen ons.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:21 schreef BillDauterive het volgende:
Het is ook frappant dat we tegen de Verenigde Staten spelen. Die zijn zo goed, die hadden om goud moeten strijden.
Nederland doet toch ook niet aan alle sporten mee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:21 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet eerlijk wan niet alle landen doen aan deze sporten mee (met kansen).
Iedere sport met regels.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is voetbal een jurysport? En snelwandelen?
Dan volgt hieronder in spoiler de medaillespiegel:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Volgens mij is het hebben van valse hoop een vereiste om NOS-commentator te wordenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:24 schreef kilon het volgende:
Wel een goede redding, om af en toe nog even over de wedstrijd te praten. Valse hoop blijft nog even bestaan bij de commentatoren.
Nee. Jurysporten zijn sporten waarbij een jury beslist wie er wint, zonder dat er objectief een score/eindtijd tot stand komt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is voetbal een jurysport? En snelwandelen?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:26 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Volgens mij is het hebben van valse hoop een vereiste om NOS-commentator te worden
Is de zevenkamp een jurysport?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een leek moet kunnen zien wie er gewonnen heeft, dan is het geen jurysport.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |