Ik ben bang dat we onze credit op dat gebied voor 100 jaar verspeeld hebben met die buitenspelgoal van Kieft tegen Ierland op het EK '88.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens een vieze mazzel overwinning waar wij geholpen worden door de scheidsrechter.
Nou dat is zo lang geleden dat het inmiddels wel eens tijd mag wordenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we onze credit op dat gebied voor 100 jaar verspeeld hebben met die buitenspelgoal van Kieft tegen Ierland op het EK '88.
Hoeveel credit hebben de Britten dan in vredesnaam?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we onze credit op dat gebied voor 100 jaar verspeeld hebben met die buitenspelgoal van Kieft tegen Ierland op het EK '88.
Die hebben vooral keiharde pegels.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoeveel credit hebben de Britten dan in vredesnaam?
Die zorgen gewoon dat zij zelf de jury/scheidsrechter zijn en dat maakt het ook allemaal een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoeveel credit hebben de Britten dan in vredesnaam?
*buitenaartsquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:57 schreef Szura het volgende:
Cumbekgodinnen
Aarts was werelds in het vierde kwart
Gisteren voetbal nogquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:28 schreef chufi het volgende:
Eindelijk wint Spanje wel een finale ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |