SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
en dat afgezet tegen de kracht nodig om de eerste 9200 te rennen in een groep waar iederen voor je wil rennenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
het is gewoon een rekensommetje
hassan moet nu een inspanning doen om 20 meter in te halen op de voorste
het is geen hogere wiskunde
dat kost kracht
Het kost haar tien keer meer energie om de drukte te lopen dan om op te schuiven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
dat kost kracht
klaas is Femke Bol's undercover accountquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zitten jullie allemaal op klaas te reageren ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door ijs_beer op 09-08-2024 21:17:47 ]"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
zag hetquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa BEVRIJDENDE GELIJKMAKER TEGEN CHINESEN
Idd maatquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijken hoe verf droogt is boeiender.
Ik wordt al moe als ik er naar kijk genotquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:17 schreef Nober het volgende:
[..]
11 minuten nog. Wees blij dat je zelf niet hoeft.
Ze zei pas in een interview dat ze het gewoon leuk vindt om tijdens het inhalen bij allemaal een keer Koekkoek te zeggen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
dat kost kracht
Dagjesmensen die niet weten hoe ze met klaas moeten omgaanquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zitten jullie allemaal op klaas te reageren ja?
Kukukquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:17 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ze zei pas in een interview dat ze het gewoon leuk vindt om tijdens het inhalen bij allemaal een keer Koekkoek te zeggen.
Kan je de goal zienquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:17 schreef wdn het volgende:
jezus
fucking hockey op nos3 en dan een split screen?!
WAAROM
Minuten lang ook ipv alleen de cornerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:17 schreef wdn het volgende:
jezus
WAAROM
omdat het 1-1 isquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:17 schreef wdn het volgende:
jezus
WAAROM
zit ik hier met 2 schermenquote:
Och de NOS is weer aan het falen merk ik?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:17 schreef wdn het volgende:
jezus
WAAROM
Jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:19 schreef Mikeytt het volgende:
Ik kan echt zweren dat er in het begin meer deelnemers waren
is de helft weg ofwaa
nee 2 maarquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:19 schreef Mikeytt het volgende:
Ik kan echt zweren dat er in het begin meer deelnemers waren
is de helft weg ofwaa
Dit stoort mij ook enorm inderdaad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
Hockey is een walgelijke sport. Expres tegen iemand zn poot schieten en de bal nog meekrijgen ook
Sport met veel teveel domme regeltjesquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit stoort mij ook enorm inderdaad.
Jacobse kan wel door?quote:
of vol op de neusquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
Hockey is een walgelijke sport. Expres tegen iemand zn poot schieten en de bal nog meekrijgen ook
Het lijkt wel baanwielrennenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
Breaking tijdens de eindsprint!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:20 schreef Nober het volgende:
Gaan ze morgen bij de marathon ook andere sporten laten zien met een split screen? De tyfus.
Breaking.quote:
Mooi gesproken Szuraquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:22 schreef Szura het volgende:
Hassan moet nu alles zetten op het feit dat ze er 10 moet inhalen
11 bedoel jequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:22 schreef Szura het volgende:
Hassan moet nu alles zetten op het feit dat ze er 10 moet inhalen
20quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
IN WELKE rond zitten we van de 25
5 rondes nog!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
IN WELKE rond zitten we van de 25
En de hoogste sokken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:23 schreef Evangelion het volgende:
Sifan heeft de dunste armen van allemaal
Nog nooit onder de 30 minuten gelopen ken de PBs.quote:
Snoeiharde sprint dus, negatief voor Hassan.quote:
En de meest oranje outfitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |