.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze is wel consistent niet aanwezig
Heel sterk, ik hoop dat Mihambo mee kan.quote:
Zou hij dit live hebben ingesproken?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:01 schreef Redefine het volgende:
Wat is dit voor bescheiden overacting bij Joris. Ik had hem wel weer helemaal uit zijn plaat verwacht bij dat OR.
Alweer?quote:
Hij zal wel live commentaar doen lijkt mij ja.quote:
Als de race normaal verloopt pakt ze zilver. Maar de kans bestaat dat er rare dingen gebeuren.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:54 schreef DeLuna het volgende:
Maar zijn wij de enige die denken dat Bol gewoon zilver gaat pakken? Wat zal de gemiddelde Nederlander teleurgesteld zijn zeg
zie je het voor je dat iemand 7 meter springt? dan kan je op sommige plekken over de IJssel springen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heel sterk, ik hoop dat Mihambo mee kan.
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:02 schreef beantherio het volgende:
De "gemiddelde Nederlander" denkt wat de NOS hem voorkauwt.
1e ronde onder Bol gepresteerdquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waar zijn die niet consistente races van Sydney?
Wereldgame GENOTquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Dit kon ik ook bij Knudde World Sports Tournament.
Het jokken is nog wat stroef, dat gaat beter als hij eenmaal notaris is.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
Hij weet nergens van, maar nu weet hij het opeens wel
Dat is breder dan mijn rijtjeshuis, bizar.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
zie je het voor je dat iemand 7 meter springt? dan kan je op sommige plekken over de IJssel springen.
Dit komt allemaal goed.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:04 schreef TAmaru het volgende:
Femke is wel iemand die op zo'n moment iets bijzonders kan.
Sowieso, zilver of brons is ook heel mooiquote:
Net nietquote:
Sydney helaas ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:04 schreef TAmaru het volgende:
Femke is wel iemand die op zo'n moment iets bijzonders kan.
SBquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:07 schreef vul_maar_in het volgende:
Kom op Femke, voor 1 keer. Het onderdeel wat telt, de favoriet zijn, en toch winnen.
We krijgen dat zo weinig.
Ze is niet de favorietquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:07 schreef vul_maar_in het volgende:
Kom op Femke, voor 1 keer. Het onderdeel wat telt, de favoriet zijn, en toch winnen.
Favoriet?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:07 schreef vul_maar_in het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |