SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op naar een mooi verhaalquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zo op het strafbankje bij meester Stekelenburg.
Hij vindt ook dat duplantis geen alcohol mag drinken ondanks dat ie bijna elk toernooi een nieuw wereldrecord zetquote:
Dat dan weer wel, daar heeft ze ook veel meer kans op een medaille.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:51 schreef chufi het volgende:
Kan ze zich mooi concentreren op de 4x400
Was ook een mongoolquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:51 schreef TAmaru het volgende:
Klaver zo viesmad over die starter dat ze al haar energie al voor de start verspeeld heeft
Helaas.quote:
Ja, maar ze zag er in de estafette en series al helemaal niet overtuigend uit...quote:
49 laag split toch? Dat valt wel mee toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar ze zag er in de estafette en series al helemaal niet overtuigend uit...
Duck meldt zich.quote:
Nou ik wou er niets over zeggen, maar het viel mij ook al opquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Fraaie billen bij stokkiespringen.
Niet als startloopster opstellen. Als tweede lijkt me de beste plekquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:51 schreef kilon het volgende:
Het gevaarlijkste is dat ze kijkt alsof ze het niet begrijpt. Dat kan je mentaal niet hebben met de 4x400 straks hoor.
Eens, maar ze zal toch een tijd onder de 50 verwacht hebben gezien de rest van het seizoenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar ze zag er in de estafette en series al helemaal niet overtuigend uit...
En wat geforceerd starten om anderen in te halen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
49 laag split toch? Dat valt wel mee toch?
Nee, Newman.quote:
Is ze ook alquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:53 schreef golfer het volgende:
Prof. Dr. Ir. Sedoc zei nog wel dat Lieke olympisch kampioen zou worden.
Stelt niet veel voor.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:53 schreef McGrath het volgende:
Er zijn weer wat users die zeker nog niet weten over Onlyfans Newman?
Had dat zo gelaten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:53 schreef McGrath het volgende:
Ja, zogenaamd blessa.quote:
Ik weet van niksquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:53 schreef McGrath het volgende:
Is ze toch ookquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:53 schreef golfer het volgende:
Prof. Dr. Ir. Sedoc zei nog wel dat Lieke olympisch kampioen zou worden.
Die 4*400 was toch wel prima van d'r? Denk dat ze zich weer gek heeft laten maken omdat die troela voor haar zo snel vertrokquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bedankt voor je meningquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:54 schreef kilon het volgende:
Ik ben van mening dat werk en ander werk enigszins gescheiden moeten blijven.
Die was op niveau maar meer ook niet en dat niveau is net wel net niet finale 400mquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die 4*400 was toch wel prima van d'r? Denk dat ze zich weer gek heeft laten maken omdat die troela voor haar zo snel vertrok
Ik houd FOK! en OnlyFans ook strikt gescheiden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:54 schreef kilon het volgende:
Als er mannelijke atleten zijn met OF zijn hou ik me aanbevolenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:53 schreef McGrath het volgende:
Ik begrijp je nietquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:54 schreef kilon het volgende:
Nee, ik heb dingen vernomen.quote:
Gewoon genieten ouwe reus.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nou ik wou er niets over zeggen, maar het viel mij ook al op
Ja, raar dat jullie nu pas allemaal meekijken en -posten. Zijn al bijna drie uur bezig.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Die hoogspringonderdelen bij atletiek zijn wel plezierig voor het oog he.
Of vrouw, 2e achternaam is meestal de meisjesnaam toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:55 schreef The_Undertone het volgende:
Is Suzane Gogl familie van de wielrenner?
Ik had even een leven, nu weer veilig terug op de zolderkamer.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, raar dat jullie nu pas allemaal meekijken en -posten. Zijn al bijna drie uur bezig.
Correct en tevens juistquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Of vrouw, 2e achternaam is meestal de meisjesnaam toch?
Ik was bij de Gammaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, raar dat jullie nu pas allemaal meekijken en -posten. Zijn al bijna drie uur bezig.
Goedzo.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik had even een leven, nu weer veilig terug op de zolderkamer.
Ja het is een paar.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Of vrouw, 2e achternaam is meestal de meisjesnaam toch?
Ik mis Isinbayevaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
quote:
Had je de bus gemistquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb zelf een stukje hard geloopt. Lekker weertje voor.
Zonder Poetinmeisje is er niets aanquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik had jou echt vele malen ouder ingeschat. Althans, dat kan nog steeds natuurlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:58 schreef PippenScottie het volgende:
Ik word door mijn moeder ook naar de zolderkamer gebonjourd. Ze wil iets kijken en her house, her rules
Ja, helaasquote:
Akkoord.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een bus rond dit tijdstip in Friesland, goeie.
Oh goed bezig. Op welke Olympische afstand kunnen we jou inzetten?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb zelf een stukje hard geloopt. Lekker weertje voor.
Paard en wagen dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een bus rond dit tijdstip in Friesland, goeie.
Had een OR ingezeten.quote:
De 800 meter, als iemand me dan onderuit loopt halen WE wellicht de finale.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh goed bezig. Op welke Olympische afstand kunnen we jou inzetten?
Anders wordt het zielig voor de rest.quote:
Nog wel een halve finale te gaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Hier komt Klaver nog wel goed weg denk ik
De laatste plek van de dames 5000m. Loopt twee keer zo snel dan ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh goed bezig. Op welke Olympische afstand kunnen we jou inzetten?
Niet gaan overdrijvenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:01 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat loopt Sydney morgen met horden ertussen bijna.
Gelukkig hoef jij dan ook niet met de dames mee te lopen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De laatste plek van de dames 5000m. Loopt twee keer zo snel dan ik.![]()
Bedankt voor de steun lieverdquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij dan ook niet met de dames mee te lopen.
Dan loop je nog altijd veel sneller dan @Calandquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De laatste plek van de dames 5000m. Loopt twee keer zo snel dan ik.![]()
Newman kan je het niet aanrekenen. Die is een kleinere stok gewend.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
Deze dames moeten in de leer bij duplantis. Wat een middelmaat
Naser schroeit iedereen de moeder in de vinale, over 3 weken weer betraptquote:
Dat verwacht ik ook ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:03 schreef Martino11 het volgende:
Ja realistisch gezien gaan er hier wel minstens 3 onder de 50.44 lopen
- Vrijdag 9 augustus, 10:40 uur: 4x 400 meter vrouwen (series) (onder voorbehoud)quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer is de 4x400 eigenlijk?
50.44quote:
Vrijdag de series, zaterdag de finale.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer is de 4x400 eigenlijk?
Tijd voor weer een rare start.quote:
10e.quote:
over 4 jaar weer een kans.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ja jammer, leuk geprobeerd, volgende keer beter.
We schakelen over naar de studio voor een college van professor ingenieur Sedocquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:07 schreef Redefine het volgende:
Sedoc is nu in shambles, want die had een zekere finale voor Klaver voorspeld.
Het is altijd het juiste moment om Jeroen te ontwijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is het moment om Jeroen te ontwijken
hoeveel plakken heeft prof Sedoc bij elkaar gelopen?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We schakelen over naar de studio voor een college van professor ingenieur Sedoc
Nouja, ook weer niet heel gek.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:07 schreef Redefine het volgende:
Sedoc is nu in shambles, want die had een zekere finale voor Klaver voorspeld.
De atletiekwereld is keihard ouwe reus!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit had ik niet van jou verwacht.
Jammer zeg
Eh nee.quote:
Oud nieuws allen.quote:
Wat een mooie, wat een mooie, 70.00.quote:
Mooi verhaal, op naar Jeroen.quote:
Niet meer.quote:
Waarom niet?quote:
Behalve bij de meerkamp.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De atletiekwereld is keihard ouwe reus!
De Jamaicaan is geen zoon van Alekna de Litouwerquote:
Leukste werpfinale tot nu toe!quote:
Des te pijnlijker voor haarzelf.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Qua tijd misschien wat tegenvallend, maar het is inderdaad niet dat ze een zekerheid was voor de finale.
Mag samen met Viaplay in de afvalbak.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik haat de NOS inmiddels hartgrondig
Had zo'n voorgevoel en even de aparte stream aangezwengeldquote:
Spoilerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Jamaicaan is geen zoon van Alekna de Litouwer
Een kermis voor mijn OCD.quote:
Precies 75.00 als WR is ook wel prima.quote:
Ander potjequote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Jamaica is beter op stoom bij de technische onderdelen dan bij de loopnummers
Omgekeerde wereldquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Jamaica is beter op stoom bij de technische onderdelen dan bij de loopnummers
Smoke weed everyday. Oh, het ging niet over Jamaica.quote:
En niet eens zien dat ie m meteen ongeldig maaktquote:
quote:
We doen wissel voor de estafette, aangezien ze een erkend mentaalwrak isquote:
Het kan nog!quote:
Zijn van Viaplayquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
Commentatoren die "gooien" zeggen bij discuswerpen![]()
Jammer, had gehoopt dat ik er mee weg kwamquote:
Ik had me ingehoudenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jammer, had gehoopt dat ik er mee weg kwam
Nee, nee dit kan echt niet. Hier moet ik @GGMM voor inschakelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |