abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214632244
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 20:42 schreef JAM het volgende:
Mijn God zeg. Nu roept'ie dat democraten zijn voor een abortus na geboorte. Wat een absolute, absolute broodmongool zeg. Daar wordt morgen in de pers keihard gehakt van gemaakt. :D .
De enige abortus na de geboorte die ik in de US ken is de doodstraf. Maar dat is niet echt een punt van de democraten.
  donderdag 8 augustus 2024 @ 20:44:02 #152
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_214632258
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 20:40 schreef KoosVogels het volgende:
Aan de reacties te lezen komt die zogenaamde 'persco' weer eens neer op een therapiesessie van gepanikeerde Trump.
Ik denk dat hij wellicht zelf een van de miljoenen uit 'a country that no-one has ever heard of' uit een 'insane-assylum (like a mental insitution on steroids)' naar de VS is gekomen om daar een 'black job' in te pikken, o.i.d.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  Moderator donderdag 8 augustus 2024 @ 20:44:26 #153
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214632271
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 20:42 schreef JAM het volgende:
Mijn God zeg. Nu roept'ie dat democraten zijn voor een abortus na geboorte. Wat een absolute, absolute broodmongool zeg. Daar wordt morgen in de pers keihard gehakt van gemaakt. :D .
Dat is trouwens een opmerkelijk hardnekkige fabel in Magastan. Zag laatst op de joetjoeps nog een filmpje waarin Magaisten werd geintervieuwd die allemaal dachten dat dat echt waar was. Al konden ze geen van alle zeggen waar ze het nou precies gelezen of vandaan hadden en welke staten het precies waren.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214632286
quote:
2s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 20:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat is trouwens een opmerkelijk hardnekkige fabel in Magastan. Zag laatst op de joetjoeps nog een filmpje waarin Magaisten werd geintervieuwd die allemaal dachten dat dat echt waar was. Al konden ze geen van alle zeggen waar ze het nou precies gelezen of vandaan hadden en welke staten het precies waren.
Zoals hij het ook vertelt "ja, ze leggen na de geboorte de baby aan de kant en dan gaan ze overleggen wat ze er mee gaan doen".

:')

"Het is wel een lelijk kind hè?"
"Dat zeggen we niet, dan zeggen we: wat een lief kind".
"Oké, dit is wel het liefste kind dat ik ooit gezien heb".
  donderdag 8 augustus 2024 @ 20:46:36 #155
37950 JAM
pi_214632328
quote:
2s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 20:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ja, het is werkelijk volkomen, volkomen bizar. Hij zegt daarnet vrij letterlijk (ik moet even parafraseren) iets als: 'We're gonna let the baby be born, we're going to put it aside and then we'll decide what to do with the baby. They're gonna kill the baby.' Nou, dat is toch te walgelijk en debiel voor worden. Hij roept nu dat hij (dus op persoonlijke titel) de Golanhoogte aan Israël heeft gegeven en dat elke jood die voor Harris stemt zichzelf moet laten nakijken (have his head examined)... Man, man, man... Ik weet niet hoe lang ik dit nog aankan zeg.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  Moderator donderdag 8 augustus 2024 @ 20:46:38 #156
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214632329
Maar goed, ik denk dat we wel kunnen concluderen dat Trump zijn kunstje de kracht die het 8 jaar geleden had, heeft verloren.
  Moderator donderdag 8 augustus 2024 @ 20:48:28 #157
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214632387
quote:
15s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 20:46 schreef JAM het volgende:

[..]
Ja, het is werkelijk volkomen, volkomen bizar. Hij zegt daarnet vrij letterlijk (ik moet even parafraseren) iets als: 'We're gonna let the baby be born, we're going to put it aside and then we'll decide what to do with the baby. They're gonna kill the baby.' Nou, dat is toch te walgelijk en debiel voor worden. Hij roept nu dat hij (dus op persoonlijke titel) de Golanhoogte aan Israël heeft gegeven en dat elke jood die voor Harris stemt zichzelf moet laten nakijken (have his head examined)... Man, man, man... Ik weet niet hoe lang ik dit nog aankan zeg.
Ik heb het alweer afgezet ;)
pi_214632417
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 18:23 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dus je klacht is dat de verkiezingen waarbij een persoon verkozen wordt persoonsgericht is? :P

Ik ben zelf meer van de inhoud dan het gezicht dat een hoort, maar uiteindelijk moeten mensen ook ergens het gevoel hebben dat de persoon die ze veel macht gaan geven, want dat doe je veel meer in landen met een presidentieel systeem als bv de VS of Frankrijk dan hier, te vertrouwen is.
In een ideale wereld is de inhoud leidend en zijn alle kiezers goed geinformeerd en politiek geëngageerd, maar dat is nou eenmaal niet de realiteit (zoals jij impliciet al aangeeft).

Overigens vind ik de persoonlijkheid van een beoogd politiek leider wel degelijk van belang. Empathie, moreel gezag, (sociaal) intelligent en ook gewoon oprecht sympathiek en geinteresseerd overkomen zijn voor mij bepalende eigenschappen.

En Trump schiet op al die terreinen ernstig tekort.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214632555
Het is bijna fascinerend wat trump uitbraakt.

Aangezien hij niets leest, kunnen Miller en consorten hem alles wijsmaken.
  donderdag 8 augustus 2024 @ 20:56:29 #160
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214632563
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 15:19 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Fuck it, ik ga nog een paar maanden presidenten en daarna zie ik dan wel weer. Dat Biden zo denkt kan Donnie zich nooit voorstellen. Donnie zal zich nooit "aan de kant laten schuiven".

[ afbeelding ]
Als het andersom was gebeurd was de ophef enorm geweest.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 8 augustus 2024 @ 20:57:37 #161
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214632586
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 16:47 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
[ x ]
Trump vraagt wanhopig om aandacht ....
Hij lijkt Greta wel.

quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 20:56 schreef AnneX het volgende:
Het is bijna fascinerend wat trump uitbraakt.

Aangezien hij niets leest, kunnen Miller en consorten hem alles wijsmaken.
De naam Miller heeft bij mij hetzelfde effect als Mufasa bij de hyena's.

[ Bericht 33% gewijzigd door Vis1980 op 08-08-2024 21:07:19 ]
pi_214632864
twitter

Dit campagne team is alert zeg.
pi_214632968
Ik hoop zo dat een interviewer eens heel subtiel doorvraagt met een 'denk je dat mannen beter president kunnen zijn dan vrouwen?'. Ik zie Trump er wel voor aan om vol misogynist te gaan en het ene na het andere vooroordeel er met een strak gezicht uitpoept.
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 8 augustus 2024 @ 21:13:00 #164
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214632983
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 20:57 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
De naam Miller heeft bij mij hetzelfde effect als Mufasa bij de hyena's.

[ afbeelding ]
Moet de hele tijd aan Pee Wee German denken bij Miller. :@
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_214633079
Zo ook een campagne event met Harris en Walz in Detroit.

pi_214633107
Is dit het zaaltje ook een zaaltje waar top secrets lagen in dozen…?
Had ik mooi een vraag over gesteld.
pi_214633211
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 20:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
In een ideale wereld is de inhoud leidend en zijn alle kiezers goed geinformeerd en politiek geëngageerd, maar dat is nou eenmaal niet de realiteit (zoals jij impliciet al aangeeft).

Overigens vind ik de persoonlijkheid van een beoogd politiek leider wel degelijk van belang. Empathie, moreel gezag, (sociaal) intelligent en ook gewoon oprecht sympathiek en geinteresseerd overkomen zijn voor mij bepalende eigenschappen.

En Trump schiet op al die terreinen ernstig tekort.
Oh zeker, ik verwacht van een politicus met een behoorlijke macht om beslissingen te maken ook een gebalanceerde persoonlijkheid, het vermogen om beslissingen te overdenken, het vermogen om de eigen beperkingen te overzien en ga zo maar door. En net als jij zie ik Trump daar gewoon schromelijk tekort schieten.

Wat mensen toch in dat soort narcistische sociopaten zien is mij echt een raadsel. Een dergelijke persoonlijkheid maakt je echt zeldzaam ongeschikt in mijn ogen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 8 augustus 2024 @ 21:26:22 #168
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214633384
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 21:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ x ]

Dit campagne team is alert zeg.
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214633808
Die blik zie ik nu pas. (Keek op een klein scherm van mobiel )
twitter
pi_214634042
twitter

Die gebaartjes ook altijd :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214634057
Twitter is amusant en vermakelijk nu.
Had dan een echte vraag live gesteld! De media. 8)7
twitter
  donderdag 8 augustus 2024 @ 21:46:23 #172
37950 JAM
pi_214634140
Hij krijg echt de liefste vragen, allemaal inkoppertjes waar hij heel goed zijn voordeel mee had kunnen doen, maar ook dat wist hij weer grandioos te verneuken. Iets anders dan: 'Ik ben de beste, iedereen anders is een dom en als je niet op mij stemt dan moet je je na laten kijken' kwam er niet uit. Ach nee, ik vergis me, er kwamen natuurlijk ook weer een sloot leugens en onwaarheden uit, allemaal met het doel om zijn ego nog verder op te blazen (als dat al kan). Wat een in- en intriest figuur is die Donald. :r .
  donderdag 8 augustus 2024 @ 21:59:07 #173
37950 JAM
pi_214634523
Harris en Walz nu ook live, trouwens.

Moderator donderdag 8 augustus 2024 @ 22:10:13 #174
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214634755
twitter

:D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_214634861
Liar, liar ...

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214634979
Ik had nooit verwacht dat het terug trekken van Biden, zo'n gigiantische boost zou geven aan de populariteit voor een democratische kandidaat!

Ik dacht dat het oproepen van een wissel, vooral MAGA getrol was, om tweestrijd te creeren (al hoewel ik nog steeds denk dit grotendeels aan de hand was). En dit nu ook hype is of zo.

Maar ik lees nu dat de latter days saints nu ook support voor Harris uitspreken. iets wat vrij ongekend is volgens mij, dit zijn vrij conservatieve bolwerken van oorsprong.
pi_214635007
Tuurlijk gaat hij hier geen antwoord op geven. Ook niet later :N

twitter
pi_214635019
One flew…
twitter
pi_214635119
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 22:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
Hoe het ook zij, voor de hopium, vandaag weer een iets hoger gemiddelde ... wanneer zou het plafond bereikt zijn?

[ x ]
twitter

Weer een tikje hoger.
pi_214635976
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 22:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]lobe = oorlel, z’n oorlel was het enige deel van zijn oor waar juist geen verband om zat.
Het vreemde is dat hij ook het bovenstuk van zijn oor aantikt. Juist het totaal tegenovergestelde van waar zijn oorlel zit. Hij weet toch wel wat een ear lobe is?
pi_214636096
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 23:07 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Het vreemde is dat hij ook het bovenstuk van zijn oor aantikt. Juist het totaal tegenovergestelde van waar zijn oorlel zit. Hij weet toch wel wat een ear lobe is?
Kennelijk niet…
twitter
pi_214636174
Keihard waar!
twitter
pi_214636422
quote:
86s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 21:42 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Die gebaartjes ook altijd :')
Ter referentie, de speech van MLK in Washington trok 250.000 mensen.

Dieptriest dat hij het nodig vind om zichzelf daarmee te vergelijken maar goed, het past naadloos in het leugenachtige narcisme van Trump.
pi_214636423
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 00:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dieptriest dat hij het nodig vind om zichzelf daarmee te vergelijken maar goed, het past naadloos in het leugenachtige narcisme van Trump.
U bent geen fan?
Vakman pur sang
pi_214636435
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 00:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
U bent geen fan?
Nee. Ik verwacht toch wel een modicum van persoonlijke integriteit bij een gekozen staatshoofd en daar ontbreekt het Trump compleet aan. Verder kan de man niet eens een volzin uitspreken, heeft hij geen enkele clou over beleid, zelfs Biden die volgens velen dement is kon dat nog prima uitleggen en waren zijn jaren als President een aaneenschakeling van falend beleid.
pi_214636876
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 00:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
U bent geen fan?
U wèl? Omdat …?
pi_214636886
O'Donnell over de media en het aanwezige journaille bij Trump's persco:

twitter
pi_214637269
O’Donnel en Joe Scarborough en Conway zijn scherp in detail met een vernietigende analyse van het gedrag van de former guy.
En zich daar ook keihard over uitspreken óp tv over de timide press mensen in MAL.
Niet dat het iets zal veranderen aan het chaotische geschreeuw! tijdens Biden’s pressers. |:(
pi_214638313
Is deze al voorbijgekomen? Duidelijke taal en spijker op de kop. Absoluut het kijken waard.

twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214638503
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 09:44 schreef KoosVogels het volgende:
Is deze al voorbijgekomen? Duidelijke taal en spijker op de kop. Absoluut het kijken waard.

[ x ]
Uit het transcript: “Anyone in the news media who tells you that Donald Trump has answered reporters' questions and Kamala Harris hasn't is lying to you. And they're too stupid to know that they're lying to you. Because they don't know what an answer is.

Donald Trump answered no questions today. None. He stood up there in a room where he made sure the reporters' questions could not be heard by the TV audience.

And so when he spoke, the TV audience had no idea what the question was. Most of the questions were terrible. The silliest possible questions you could ask.”

“Today, Donald Trump said that his January 6th speech attracted a bigger crowd than Martin Luther King Jr.'s I Have a Dream speech in Washington in 1963, the most famous speech ever delivered in Washington by someone who was not president of the United States. Martin Luther King's crowd was five times the size of Donald Trump's crowd on January 6th. I know it can sound almost tedious that I am fact checking Donald Trump's crowd size lies today, but that's the way Donald Trump wants it to feel.

He has been telling crowd size lies for nine years, and he wants to wear the news media down to the point where they just accept it. And he has won because no one in that room fought him on that in any way today or on anything else. They did not fight a single lie that he told in that room today.

It was the tamest collection of reporters asking questions that you could ever see. Are they afraid of Donald Trump? Are they afraid of the Trump campaign banning them from opportunities to have Donald Trump lie to them in the future?”

Van The Last Word with Lawrence O’Donnell: Lawrence: 'Stupidest' candidate Trump did not answer reporters' questions, 9 aug 2024
https://podcasts.apple.co(...)4734?i=1000664793135
  Moderator vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:06:57 #193
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214638574
Tijd voor amerika "to shovel themselves out of the shit" :D

Toch grappig hoe Twin Peaks eigenlijk toch meer op de werkelijkheid lijkt dan je ooit voor mogelijk houd, hoe absurd die serie ook is.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:10:38 #194
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214638623
quote:
88s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 10:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Tijd voor amerika "to shovel themselves out of the shit" :D

Toch grappig hoe Twin Peaks eigenlijk toch meer op de werkelijkheid lijkt dan je ooit voor mogelijk houd, hoe absurd die serie ook is.
Krijg meteen weer zin in kersentaart.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:13:08 #195
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214638653
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 09:44 schreef KoosVogels het volgende:

[ x ]
Terechte klachten.
Weer die slappe hap van de aanwezige reporters. Is dat nou echt zo moeilijk?
  Moderator vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:37:02 #196
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214638996
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 10:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Terechte klachten.
Weer die slappe hap van de aanwezige reporters. Is dat nou echt zo moeilijk?
Beetje de wilders taktiek, als je tegengas geeft gaat hij nooit meer met je praten of bij je lang komen, en heb je als journalistiek netwerk toch een probleempje dat je nooit meer iets uit eerste bron hebt.
pi_214639483
quote:
88s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 10:37 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Beetje de wilders taktiek, als je tegengas geeft gaat hij nooit meer met je praten of bij je lang komen, en heb je als journalistiek netwerk toch een probleempje dat je nooit meer iets uit eerste bron hebt.
Optie: Verdeel de taken onderling.
Als een football match. Maak de tegenstander gek.

Het gaat niet meer om scoops…het gaat om de democratie!
  Moderator vrijdag 9 augustus 2024 @ 11:04:58 #198
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214639513
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 11:03 schreef AnneX het volgende:

[..]
Optie: Verdeel de taken onderling.
Als een football match. Maak de tegenstander gek.

Het gaat niet meer om scoops…het gaat om de democratie!
Het gaat het journaille om de kliks cq het geld. Niet om de democratie. Minder kliks betekent dat er morgen een ander met de microfoon staat te zwaaien.
pi_214639598
quote:
88s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 11:04 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Het gaat het journaille om de kliks cq het geld. Niet om de democratie. Minder kliks betekent dat er morgen een ander met de microfoon staat te zwaaien.
Inderdaad.
Net een interview op msnbc, dat biljonairs de media in handen hebben en opruien tot burgeroorlogen wereldwijd.
Wat bezielt die dollar sjacheraars.

Affijn op tv zenders krijgt tfg terecht er wel van langs. Alleen bereikt dat alleen de eigen bubble.

Wij stonden erbij en keken ernaar. En wat kunnen ‘wij’ doen?
In Nederland ….lama😢
  Moderator vrijdag 9 augustus 2024 @ 11:20:29 #200
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214639757
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 11:10 schreef AnneX het volgende:
Wat bezielt die dollar sjacheraars.
Instabiliteit levert mogelijkheden, in instabiele markten kun je (mits je voldoende geld/macht achter de hand hebt) veel meer invloed uitoefenen en zo veel meer de dingen naar je hand zetten.
pi_214640445

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 12:37:25 #202
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214640779
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 12:12 schreef Lichtloper het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook wel een beetje kleren van de keizer.
pi_214640870
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 00:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

In een tijd, dat er 50% minder mensen in USA woonden, mobiliteit compleet anders was. Dus totaal niet te vergelijken..... Ookal komen er even veel mensen nu.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 12:48:24 #204
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214640911
quote:
81s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 22:15 schreef Kijkertje het volgende:
Liar, liar ...

[ x ]
En dat gaat zeer snel rond zo dadelijk bij de Maga's. Komt in het rijtje: 'Hij weet om te gaan met dictators', 'hij zal nooit een oorlog beginnen' en 'hij is heel populair bij de zwarte gemeenschap'.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2024 @ 12:55:56 #205
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214641013
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 12:44 schreef Korenfok het volgende:

[..]
In een tijd, dat er 50% minder mensen in USA woonden, mobiliteit compleet anders was. Dus totaal niet te vergelijken..... Ookal komen er even veel mensen nu.
Heeft Trump ooit 250k mensen getrokken?
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 13:01:34 #206
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214641074
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 12:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat is een video die ik niet wil zien.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2024 @ 13:02:18 #207
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214641081
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 13:01 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dat is een video die ik niet wil zien.
9.gif
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 13:04:07 #208
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214641102
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 13:02 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Hij is flauw, maar laat die mogelijkheid dan niet open! ;)
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 13:07:20 #209
37950 JAM
pi_214641162
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 12:12 schreef Lichtloper het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Het mooiste van de Aptilink-IQ test is dat je ten minste tien dollar (er zijn ook duurdere opties) moet betalen om die resultaten in de te zien met als enige doel om zo andere mensen ervan proberen te overtuigen dat je niet geheel achterlijk en/of zelfs best verstandig bent. Ik meen daar iets tegenstrijdigs in te erkennen! :D .

[ Bericht 1% gewijzigd door JAM op 09-08-2024 13:19:26 ]
pi_214641363
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 12:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
250k pussy grabbing had hij graag gedaan dat hij dan trots zou kunnen zeggen dat hij meer pussy als Ron Jeremy gehad heeft.. :D
pi_214641543
twitter
Hypocrisie is ook een zonde, iets met splinters en balken in ogen: Lucas 6:41-42 NBG-vertaling 1951 (NBG51)
Wat ziet gij de splinter in het oog van uw broeder, maar de balk in uw eigen oog bemerkt gij niet? Hoe kunt gij tot uw broeder zeggen: Broeder, laat mij de splinter, die in uw oog is, wegdoen, terwijl gij de balk, die in uw eigen oog is, niet ziet?

[ Bericht 0% gewijzigd door la_perle_rouge op 09-08-2024 13:40:58 ]
pi_214641604
Lief, toch wel en goeie oorwurm.
twitter
pi_214641777
twitter

Zou het te maken kunnen hebben met Trump's aankondiging dat hij miljoenen hispanics wil deporteren?
pi_214641790
De laatste versie 😂
twitter
pi_214641796
twitter
Op de sociale media wordt T. wel gefileerd.
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 05:28 schreef Kijkertje het volgende:
O'Donnell over de media en het aanwezige journaille bij Trump's persco:

[ x ]

[ Bericht 0% gewijzigd door la_perle_rouge op 09-08-2024 15:06:15 ]
pi_214641832
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 13:51 schreef AnneX het volgende:
De laatste versie 😂
[ x ]
Werkt jammer genoeg totaal niet als je vloeiend Duits verstaat. En omdat wij vroeger in de Achterhoek de twee Nederlandse tv-zenders uitbreidden met 3 Duitse…
pi_214641882
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 12:44 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Er zijn nog nooit 250.000 mensen bij een rally van Trump geweest. Not even close.
pi_214641891
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 12:48 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
En dat gaat zeer snel rond zo dadelijk bij de Maga's. Komt in het rijtje: 'Hij weet om te gaan met dictators', 'hij zal nooit een oorlog beginnen' en 'hij is heel populair bij de zwarte gemeenschap'.
We weten de talking points dus van de komende week op FOK!? ;)
pi_214641923
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 14:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Er zijn nog nooit 250.000 mensen bij een rally van Trump geweest. Not even close.
Weet ik, maar dan nog zou het vele malen minder imponerend zijn als toen in '63!
  Moderator vrijdag 9 augustus 2024 @ 14:30:49 #220
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214642190
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 14:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
We weten de talking points dus van de komende week op FOK!? ;)
Boze posts in NWS-FB incomming.
pi_214642924
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 15:23 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
In zijn dromen…[ x ]
twitter
  Moderator vrijdag 9 augustus 2024 @ 16:57:31 #224
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214644409
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 16:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hij koos ervoor vervroegd uit het leger te gaan…na 24 jaar, idioten. En best met een hoge rang, heb ik begrepen. [ x ]
En dat zonder eyeliner te gebruiken.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 17:04:48 #225
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214644573
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 16:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En dat zonder eyeliner te gebruiken.
Guyliner. There's a difference. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')