Bij 17-12 zei ik dat toen ze er echt snel mee leken weg te lopenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:19 schreef Szura het volgende:
80/20 wedstrijd zegt ie
Het is enorm close
Twee keer per set. Als je elke keer gelijk hebt, onbeperkt.quote:
Beetje veel, beter 1 en als je gelijk hebt behoud je hemquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Twee keer per set. Als je elke keer gelijk hebt, onbeperkt.
nah wel lekker eerlijk, en ze zetten al die dure shit daar niet voor niks neerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beetje veel, beter 1 en als je gelijk hebt behoud je hem
Nee nu kan je dus gaan lopen zieken als het bij de ander lekker loopt, als een time out of de flow eruit te halen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
nah wel lekker eerlijk, en ze zetten al die dure shit daar niet voor niks neer
hmmm true. Maar dat zouden wij ook kunnen doen. Maar touché, hier was het wel efkes jammer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee nu kan je dus gaan lopen zieken als het bij de ander lekker loopt, als een time out of de flow eruit te halen.
Nou ja. De sport wordt er eerlijker door, dus lijkt me juist goed. Zouden ze bij voetbal ook moeten doen. Alleen op aanvraag een X aantal keer per helft door de aanvoerder.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beetje veel, beter 1 en als je gelijk hebt behoud je hem
1 is genoeg, dan ben je zuinig met hem inzetten en als je gelijk hebt blijf je hem houden. Twee per set is veel te veelquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
hmmm true. Maar dat zouden wij ook kunnen doen. Maar touché, hier was het wel efkes jammer.
Weet je wat, je hebt me overtuigd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
1 is genoeg, dan ben je zuinig met hem inzetten en als je gelijk hebt blijf je hem houden. Twee per set is veel te veel
Iets waar we meer van dit soort mentaal ijzersterke Nederlanders hebbenquote:
Ze hebben ook Noordzeequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Hebben ze überhaupt stranden in Duitsland?
Alleen in het noorden, maar ze komen liever bij ons kuilen graven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:32 schreef SonicVolcano het volgende:
In Zeeland ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Topfavoriet aldus Pietquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb alleen maar lovende woorden over deze jongens gezien deze week. Gaat dat nu ook zo zijn?
Ik neem aan dat we ze zometeen compleet de grond in gaan boren hier na deze wanprestatie?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb alleen maar lovende woorden over deze jongens gezien deze week. Gaat dat nu ook zo zijn?
geldkraan dichtdraaien. Volleybal hoort niet op zand gedaan te worden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we ze zometeen compleet de grond in gaan boren hier na deze wanprestatie?
In de zaal gaat het nog slechter andersquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:36 schreef kilon het volgende:
[..]
geldkraan dichtdraaien. Volleybal hoort niet op zand gedaan te worden.
geldkraan dichtdraaien. Volleybal hoort niet gedaan te worden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In de zaal gaat het nog slechter anders
Komt daar niet een goede generatie aan bij de mannen of was dat handbal?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In de zaal gaat het nog slechter anders
Niks gehoord over goede generatie die eraan komtquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Komt daar niet een goede generatie aan bij de mannen of was dat handbal?
Knap dat het dan niet 21-0 is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:39 schreef WAvanBuren het volgende:
Tsja, ze komen gewoon niet opdagen in de tweede set.
Is dit een choke of worden we gewoon door een beter team verslagen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Deze is wel weer ouderwets typisch. Geen set verloren intoe de sjook.
Voor een sjook moet je eerst voor staan..quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Deze is wel weer ouderwets typisch. Geen set verloren intoe de sjook.
Veel domme users vandaag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:41 schreef Szura het volgende:
Als je dit een sjook noemt heb je geen reet van de verhoudingen in het beachvolleybal begrepen
En dat al meer dan 80 jaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
WE verliezen veel rechtstreeks confrontaties met de Duitsers
Ik hoorde dat dit een 50/50 match was, dan is dit toch wel een choke.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:41 schreef Szura het volgende:
Als je dit een sjook noemt heb je geen reet van de verhoudingen in het beachvolleybal begrepen
Dat is niet wat een choke is. Stop met het veranderen van de betekenis van dat woord, dank.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik hoorde dat dit een 50/50 match was, dan is dit toch wel een choke.
Alleen als je voorstaat kun je spreken van een choke.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan weet je dus ook niet wat het woord sjook betekentquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
*ver voor staatquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alleen als je voorstaat kun je spreken van een choke.
Deze sport nog kijken als er geen Nederlanders meer mee doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:42 schreef kilon het volgende:
Weer een sport die we heel relaxed kunnen uitkijken omdat er toch geen Nederlanders meer meedoen.
En zelfs dat is niet per definitie zo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
@PietjePuk2000 doet dat met het woord flukequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is niet wat een choke is. Stop met het veranderen van de betekenis van dat woord, dank.
Volgens mij kan je best spreken van een choke als je beter kan. Zo kan een zwemmer choken omdat ze niet in de buurt komen van hun PR zonder dat ze in de race ooit op voorsprong hoeven hebben gelegen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Valentijn Driessen van dit forumquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Raar. Ik had hier een zekere gouden medaille voorspeld.
Ik vind dat een bijzondere user.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:PietjePuk2000 doet dat met het woord fluke
Neequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Volgens mij kan je best spreken van een choke als je beter kan. Zo kan een zwemmer choken omdat ze niet in de buurt komen van hun PR zonder dat ze in de race ooit op voorsprong hoeven hebben gelegen.
Choke: Has little or nothing to do with anticipated results. It's not limited to sports or competition. You can choke on an assignment for work, choke in an attempt to seduce a crush of yours. Jordan missing a free throw. You can choke anywhere, anytime.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Volgens mij kan je best spreken van een choke als je beter kan. Zo kan een zwemmer choken omdat ze niet in de buurt komen van hun PR zonder dat ze in de race ooit op voorsprong hoeven hebben gelegen.
Precies dus als je geen set verliest het hele toernooi en vervolgens niet eens in de volgende wedstrijd komt is dat de definitie van een choke.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Choke: Has little or nothing to do with anticipated results. It's not limited to sports or competition. You can choke on an assignment for work, choke in an attempt to seduce a crush of yours. Jordan missing a free throw. You can choke anywhere, anytime.
Choking is when you had control, and failed to execute.
Nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Precies dus als je geen set verliest het hele toernooi en vervolgens niet eens in de volgende wedstrijd komt is dat de definitie van een choke.
Nee, dit zijn duo’s die 100 punten uit elkaar staan op de ranking (3e en 4e) en de Duitsers hebben een betere H2H, dus teleurstellend zou ik het ook niet noemen. Vooraf gewoon weinig van te zeggen, vandaag waren de Duitsers helaas meer in control en dus beter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:47 schreef vul_maar_in het volgende:
ik neem mijn gebruik van het woord "choke" terug en noem het "gewoon een teleurstellend maar te verwachten resultaat". Nu blij ?
wel als je zag in welke vorm ze waren (tot nu toe) en hoe ze terugknokten in set 1....quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee, dit zijn duo’s die 100 punten uit elkaar staan op de ranking (3e en 4e) en de Duitsers hebben een betere H2H, dus teleurstellend zou ik het ook niet noemen. Vooraf gewoon weinig van te zeggen, vandaag waren de Duitsers helaas meer in control en dus beter.
Neequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Precies dus als je geen set verliest het hele toernooi en vervolgens niet eens in de volgende wedstrijd komt is dat de definitie van een choke.
Dat gold voor de Duitsers hetzelfde..quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
wel als je zag in welke vorm ze waren (tot nu toe) en hoe ze terugknokten in set 1....
edit, stukje duiding.
Ik was teleurgesteld dat ze in de 2e set het gewoon niet wisten vol te houden. Neem ze niks kwalijk, prima toernooi.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat gold voor de Duitsers hetzelfde..
Ze zijn beter dan wat ze vandaag hebben laten zien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we ze zometeen compleet de grond in gaan boren hier na deze wanprestatie?
Ik heb geen idee wat het niveau van die gasten is en zat niet echt op te letten. Als mensen me verdenken geen verstand te hebben van deze sport hebben ze volledig gelijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:53 schreef vul_maar_in het volgende:
Ben het wel eens dat het geen choke was hoor.
Moet ik hier verdomme user @PietjePuk2000 gelijk gaan geven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:57 schreef vul_maar_in het volgende:
mentaal weer compleet afgetroefd door die fake challenge.
Ja, dat vonden wij ook al raar. Fijn dat je dat nu zelf ook inziet!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Een kapotte klok heeft ook twee keer per dag gelijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Moet ik hier verdomme user @:PietjePuk2000 gelijk gaan geven.
Hun geluk is op?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:10 schreef Szura het volgende:
Braziliaantjes staan nog wat minder op punt dan tegen ONS
Jij kan dan ook niet met onzekerheid omgaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kwamen nog terug, maar toch klaar nuquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:47 schreef Szura het volgende:
Australianen beginnen ineens aces te slaan en blocks te pakken, dit is gespeeld helaas voor zusje Verge-Dupre
Sowieso ook leuker voor de variatie, al genoeg Australië gezien deze spelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer, had nog wel een rondje naar de Zwitsers willen kijken.
Geen zorgen, de beste Zwitsers zitten er nog in!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sowieso ook leuker voor de variatie, al genoeg Australië gezien deze spelen
Ik verwacht nu dat ze doorgaan!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Geen zorgen, de beste Zwitsers zitten er nog in!
Qua spel bedoel je danquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Geen zorgen, de beste Zwitsers zitten er nog in!
Uit de werkkampen kwalitatief hoogstaande arbeiderswijken?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:09 schreef 3rr0r het volgende:
Waar heeft Qatar deze jongens vandaan gelokt?
Daar zijn ze te lang voorquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uit de werkkampen kwalitatief hoogstaande arbeiderswijken?
Dit toernooi moet dan ook de Noren tegen de zweden als finale krijgenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:18 schreef hhh38 het volgende:
Het zijn vast prima beachvolleyballers, maar deze duo's mogen van mij allebei verliezen
Die vond ik allebei heel goed inderdaad. Maar ik hoopte ook op een duo uit een leuk warm land als Brazilië of Cuba.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit toernooi moet dan ook de Noren tegen de zweden als finale krijgen
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Even het voorstellen afwachten denk ik
Wij staan allemaal achter MIJN Melissaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Even het voorstellen afwachten denk ik
Disclaimer: Bij Brazilië - USA juichen we wél voor Brazilië.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:14 schreef Szura het volgende:
Altijd voor de underdog tegen Brazilië
(Behalve dan toen de absolute eindbaas Mammoet goud won)
Ik zie het al, lelijke broekjes aan, we zijn voor Canadaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij staan allemaal achter MIJN Melissa
Canadagodenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zie het al, lelijke broekjes aan, we zijn voor Canada
Dit is wel een net iets beter duo, maar ik reken me nog niet rijk neequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:38 schreef Szura het volgende:
Brazilianen begonnen vorige pot met 0-6, het stond toen al snel 8-8
Jeetje, wat vervelendquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:47 schreef superniger het volgende:
Lijkt net of die ene Canadees een string aanheeft.
Ik hoop het nietquote:
Jammer.quote:
Ja zonde dat die Braziliaansen die er net uit wisten te pissenquote:
Ja, maar goed dan nu maar afslachten die Braziliaantjesquote:
Nee, die van mij is wel groter dan dat.quote:
Niet te negatief, komop.quote:
Tot de 15 en 3 punten achter. Nee, dit is klaar.quote:
Nu wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tot de 15 en 3 punten achter. Nee, dit is klaar.
Volgens mij heeft geen enkele persoonlijke favoriet van mij goud gewonnen nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |