SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Bij het zwemmen ook al, bijzonder jammer.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is dit jaar wel erg bijzonder hoeveel moeite ze doen om het niet live uit te hoeven zenden, zelfs niet met het vlaggetje erbij.
inb4 iemand die deze keuzes van de NOS weer gaat verdedigen.
Ja daar ook.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij het zwemmen ook al, bijzonder jammer.
Jammer? Gewoon een schande, we betalen er met z'n allen al heel veel geld voor, dan moet het gewoon goed zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij het zwemmen ook al, bijzonder jammer.
Hopelijk halen we het einde van de week nog!quote:
NOS heeft schijt aan kijkers en vinden zichzelf fantastisch, hele mooie verhalen worden er verteldquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jammer? Gewoon een schande, we betalen er met z'n allen al heel veel geld voor, dan moet het gewoon goed zijn.
Ik baal daar echt enorm van, Atletiek is de bakermat van de OS, sport in zijn puurste vorm.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot ongeveer 19.00 doet de NOS het best aardig, maar vanaf 19.00 willen ze liever herhalen dan live atletiek tonen en dat vind ik wel kwalijk. Zoals gezegd, bij zwemmen kun je dat wel maken tijdens die ceremonies, maar het lijkt erop alsof ze de focus bij het atletiektoernooi niet juist kunnen krijgen
nos heeft een licentie met een beperkt aantal uren live.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot ongeveer 19.00 doet de NOS het best aardig, maar vanaf 19.00 willen ze liever herhalen dan live atletiek tonen en dat vind ik wel kwalijk. Zoals gezegd, bij zwemmen kun je dat wel maken tijdens die ceremonies, maar het lijkt erop alsof ze de focus bij het atletiektoernooi niet juist kunnen krijgen
Dan zijn de mensen net weer thuis en moet alles van de dag natuurlijk herhaald worden. Vervolgens loop je altijd achter de feiten aan.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij kan er gewoon niets van.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:21 schreef heywoodu het volgende:
Dit was overigens geen choke van Vloon. Een choke is echt wat anders.
Walgelijkquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
NOS heeft schijt aan kijkers en vinden zichzelf fantastisch, hele mooie verhalen worden er verteld
Vast de favoriete omroep van Pietertje.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
NOS heeft schijt aan kijkers en vinden zichzelf fantastisch, hele mooie verhalen worden er verteld
Ik neem dat herhalen van beelden ook wel als uren sport geldt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:21 schreef wdn het volgende:
[..]
nos heeft een licentie met een beperkt aantal uren live.
Ja, maar bij hoogspringen vond ik het toch niet zo netjes dat ze ook de talmkolk op die palen hadden aangesloten: Loop je aan, worden opeens beide palen geel...quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Dat ze ledjes in die palen doen is dan wel weer kek.
een choke zou idd betekenen dat Vloon beter zou kunnen en dat kan die gewoon niet in een finale bewijst die keer op keer.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:21 schreef heywoodu het volgende:
Dit was overigens geen choke van Vloon. Een choke is echt wat anders.
Dat kan ook om 10 uur in de avond.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:21 schreef kilon het volgende:
[..]
Dan zijn de mensen net weer thuis en moet alles van de dag natuurlijk herhaald worden. Vervolgens loop je altijd achter de feiten aan.
Dat is uiteraard onzin, maar leuk om even in het onderbuikriedeltje mee te gaanquote:
Goed, maar kan ook niets worden, altijd vreemd bij dat soort onderdelen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:23 schreef RipCity het volgende:
Wat zijn de medaille kansen van Jorinde-godin?
Wat ze ook nog een keer doen, dus des te vreemder.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan ook om 10 uur in de avond.
Dit is gewoon zijn niveau inderdaad. Af en toe heeft hij een uitschieter, maar dit is ongeveer normaal voor hem. Not great, not terrible.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
een choke zou idd betekenen dat Vloon beter zou kunnen en dat kan die gewoon niet in een finale bewijst die keer op keer.
Hopen op een goede eerste beurt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Goed, maar kan ook niets worden, altijd vreemd bij dat soort onderdelen.
hancock wil haar nog erger laten huilen he hahaquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:25 schreef Redefine het volgende:
Nu nog lekker een interview met de baanwielrensters. Gelukkig is ES wel live.
Wat eigenlijk wel synoniem is voor de Nederlandse polsstokhoogspringers.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is gewoon zijn niveau inderdaad. Af en toe heeft hij een uitschieter, maar dit is ongeveer normaal voor hem. Not great, not terrible.
Hancock is die van het schieten toch?quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hancock wil haar nog erger laten huilen he haha
Dank! Ga voor dr duimen dan.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Goed, maar kan ook niets worden, altijd vreemd bij dat soort onderdelen.
De traan moest er komen ja.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hancock wil haar nog erger laten huilen he haha
Behalve Rens Blomgod.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat eigenlijk wel synoniem is voor de Nederlandse polsstokhoogspringers.
De sport zelf zien ze als ingredient. NOS ziet zichzelf als meesterchef die pas als zijzelf er interviews en verhalen en analyses bij gooien het een echt product van waarde wordtquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:25 schreef Redefine het volgende:
Nu nog lekker een interview met de baanwielrensters. Gelukkig is ES wel live.
De regenspringer.quote:
Met een knipoog?quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:28 schreef wimderon het volgende:
David Coulthard is jaloers op de kaken van Jorinde van Klinken.
Die was inderdaad één keer wel echt minder matig dan de restquote:
Die valt daar juist precies onder. Maar wel één keer uitstekend gepiekt (nou ja ook nog een keer indoor brons geloof ik).quote:
Ook wat geluk met de springende balk nog.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die valt daar juist precies onder. Maar wel één keer uitstekend gepiekt (nou ja ook nog een keer indoor brons geloof ik).
Klopt wel. Ze willen een journalistiek product maken. Beelden die een ander maakt doorprikken naar zender of stream kan en doet iedereen alquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De sport zelf zien ze als ingredient. NOS ziet zichzelf als meesterchef die pas als zijzelf er interviews en verhalen en analyses bij gooien het een echt product van waarde wordt
Perkovic is er niet bij, de nog onbekende Elkasevic wel, maar die heeft nog beduidend minder gepresteerd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ha, een andere naam bij een bekend gezicht.
Ken je ook haar broers?quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:30 schreef 3rr0r het volgende:
Hoezo doet deze mee bij de vrouwen, Allman
Ik vrees voor een hele knappe vierde plek.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat van Klinken hier GOUD pakken?
Jeroen Yorkequote:Op maandag 5 augustus 2024 20:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Jeroen heeft een uitstekend geschikt gezicht voor radio.
Nee, perfecte cameraman.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Jammer genoeg doet hij dat helaas niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Alleen maar omdat er een sprintnummer aan de gang is.quote:
Geen nasi zonder trassi!quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Grasse (met flink wat trassi)
Sydney, jeetje, laatste Spelen die ik me niet kan herinneren.quote:
Die pakt straks nog een langere stok en heeft dan weer 20cm speling bij 6mquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:31 schreef Tourniquet het volgende:
Duplantis met 20+ cm speling over 5.85.
Omhoog klimmen in de stok voor nog een metertje erbij.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die pakt straks nog een langere stok en heeft dan weer 20cm speling bij 6m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |