Frenkie?quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:32 schreef Dagoduck het volgende:
Hmm, ook bij iemand die De Jong heet trouwens.
Who the fuck is Lativiaquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Uiteraard, die Letten verlies je nagenoeg zeker.
Wembanyawie?quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:34 schreef kilon het volgende:
We staan gewoon in de finale van het belangrijkste basketbal toernooi ter wereld
Haha ja ik wil niet negatief doen maar ook lagere Amerikaanse niveaus kunnen hier toch een gratis gouden medaille komen halen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:35 schreef Marcoss het volgende:
Toch bleef er wel heel veel misgaan, voornamelijk bij de Litouwers uiteraard. Dit spelletje moet je met 3/4 NBA-spelers toch makkelijk kunnen winnen? Of is het toch niet zo simpel?
Werken bij de NOSquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:38 schreef Faraday01 het volgende:
Volgens teletekst 603 straks nog een keer tegen Litouwen
Het was op een gegeven moment 2 uit 7 ja, daarna vielen ze welquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:39 schreef franklop het volgende:
Dat ging wel heel makkelijk. Ondanks 5? Gemiste vrije worpen
*gegroeidquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:42 schreef franklop het volgende:
Zijn wel in toernooi gegroeit. Is eens beter dan slechter worden na prima start
Je zou denken van wel. Niet bij de vrouwen dan, want die speelden met WNBA speelsters en verloren netquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Haha ja ik wil niet negatief doen maar ook lagere Amerikaanse niveaus kunnen hier toch een gratis gouden medaille komen halen?
Niettemin weer een mooie plak te pakken.
22:30 finalequote:
Ik stond achter het doel toen van der Horst drie keer scoorde tegen Ajax.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zat bij iemand in de klas die Van der Horst heet. Komt wel dichtbij zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Maken we een kans?quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel terecht trouwens, Duitsland speelt het beste van allemaal
Letland is beter, Frankrijk niet zou ik zeggen.quote:
Spannend. 15-14quote:
De medaille is ook een beetje van jou!!quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ben Horse. @de_boswachterquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:32 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom onmogelijk? Onzinquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:25 schreef alpeko het volgende:
Lol. Ik ben een week lang kritisch geweest op het spel. De vele fouten en de schrale 2 punter oogst. Maar ze flikken het wel. Concurrentie laat nog meer liggen. Knap. Goud is onmogelijk maar zilver is al heel knap.
Als de scheidsen maar niet meegaan erinquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:27 schreef kilon het volgende:
Dit gaat zo'n lastige finale worden. In het hol van de leeuw.
Zeg nooit nooit, hangt van de start afquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:25 schreef alpeko het volgende:
Lol. Ik ben een week lang kritisch geweest op het spel. De vele fouten en de schrale 2 punter oogst. Maar ze flikken het wel. Concurrentie laat nog meer liggen. Knap. Goud is onmogelijk maar zilver is al heel knap.
En voor Frankrijk valt nagenoeg alles op de OS goedquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:31 schreef Redefine het volgende:
Ondanks dat het een makkelijkere tegenstander is dan de Letten is dit toch wel nadelig. Die gaan het hele publiek meekrijgen. En voor Nederland geldt dat je die wedstrijd eigenlijk hoort te winnen, terwijl dat bij de Letten andersom was.
Wordt heel lastig ja. Maar heb er wel vertrouwen in. De Nederlanders zijn beter dan de Fransen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En voor Frankrijk valt nagenoeg alles op de OS goedJa, dit gaat heel lastig worden, maar niet onmogelijk.
Nogmaals gefeliciteerd aartsvijand.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:32 schreef Tjacka het volgende:
WIJ GAAN NAAR DE FINALE
ARE YOU WATCHING BELGIUM???
@:capuchon_jongen
Omdat ik Letland als onverslaanbaar achtte maar dat is dus ook niet zo. Tegen Frankrijk zie ik meer mogelijkhedenquote:
Met het Franse publiek er achter vrees ik er voor. Je zag dat de spanning er, zeker bij Driessen, al vol op stond in de halve finale. Uiteindelijk win je hem makkelijk, maar de 2-punters bij Frankrijk vielen tegen Servie en Letland vrij makkelijk.quote:
Bij het hockey geregeld gelukt!quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Och jongen toch. Je weet toch hoe dat gaat met Nederland.
Des te mooier als we winnen.quote:
Zinininquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:32 schreef Szura het volgende:
- 21.00 kleine finale vrouwen
- 21.30 kleine finale mannen
- 22.00 finale vrouwen
- 22.30 finale mannen
Zo niet, mag Feyenoord de fruitschaal inleveren. Overhandigd door Ueda.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In die finale hebben we die Fransen totaal OPGEVEEGD.
Dit wordt makkelijk goud @:coco
Ueda is een lieve jongen, dus die doet dat wel.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo niet, mag Feyenoord de fruitschaal inleveren. Overhandigd door Ueda.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo niet, mag Feyenoord de fruitschaal inleveren. Overhandigd door Ueda.
Zeker. Al was dat ook niet zo moeilijk.quote:
Dat zal vermoedelijk ook de sleutel zijn in de finale voor Nederland (en die tweepunters van de Fransen goed verdedigen).quote:
Ja hij had prima een poging voor een 2 kunnen doenquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom een 1 scoren op dat moment
Hunnie probleem.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer. Leen Huijzer krijgt nog wel wat meer medaillekansen. Letland moet nu vrezen met nul medailles naar huis te gaan
Had wel gehoopt dat ze brons mee mochten nemen. Of nouja, zilver of goud ipv Frankrijk was ook prima geweest, maar wel lastigere tegenstander voor Nederland denk ikquote:
Al besproken, totaal debiel jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:57 schreef Szura het volgende:
Waarom ging die Let voor een 1 met nog 10 seconden
Op de losersvlucht terug naar Riga.quote:
De Letse Maurit Hendrik, ("Maurits Hendriks") is woedend.quote:
Ik ga uit van een anticlimax, met een chauvinistisch kutpubliekquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:04 schreef kilon het volgende:
Hopelijk krijgen we twee hele mooie finales om de dag af te ronden
Dat laatste sowieso.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga uit van een anticlimax, met een chauvinistisch kutpubliek
Ja dat is vaak sum kotzenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga uit van een anticlimax, met een chauvinistisch kutpubliek
Autocorrectquote:
Goud is goudquote:
Behoorlijk intensief dit door de snelheid, dit is zeker een sportquote:
Helaasquote:
Spannend nog!quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:25 schreef Pino112 het volgende:
Voor onze pickem zijn WIJ voor Duitsland.
@:Felagund
Front row?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vervelend dat je er nog dichtbij zat
Tsja die tweepunten viel op het perfecte moment, was wel een mooie.quote:
Spanje heeft alles op het EK gezet. OS is bijzaakquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zijn niet de Spelen van Spanje.
Dat vinden wij allen erg jammer.
Gelukkig hebben ze het EK nog.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zijn niet de Spelen van Spanje.
Dat vinden wij allen erg jammer.
Nee op ES ook al niet tijdens de potquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:31 schreef tjoptjop het volgende:
Herkent de commentator de Spaanse koning niet?
Hij heeft hem niet altijd geëerd blijkbaar.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:31 schreef tjoptjop het volgende:
Herkent de commentator de Spaanse koning niet?
Nou nou ik hoor net waarom 3x3 leuker is als 5x5quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:30 schreef TAmaru het volgende:
ik hoop dat we goud pakken en dat ze deze waardeloze discipline dan ASAP weer gaan afschaffen
Helaas, we kunnen overschakelen naar Pauw.quote:
Incest, thuis best.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:33 schreef Remco het volgende:
Amalia wordt uitgehuwelijkt aan een Spaanse prins?
Dit is een TOP avond!quote:05-08-2024 @ 22:33:29
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Olympische Spelen 2024 / [3x3 Basketbal] VINALE!"
Letland/Ierland mix?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik had liever van Lerland verloren dan van de walgelijke Fransen
Daarom maar winnen!quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Is het al gespeeld???quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Oneens, op naar het FB topic!quote:
*Ligue 1 McDonald'squote:Op maandag 5 augustus 2024 22:32 schreef DeeBee het volgende:
Bezwijkt Nederland onder de druk van de Ligue 1?
Nee maar ik jinx het alvastquote:
De Leren zijn ook altijd sympathiek.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Die zit wel in het publiek andersquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan zetten ze geen Wolter Kroes op he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Koninklijk Huis is er, zal wel diskwalificatie worden waardoor ze ook nog zilver verliezen.quote:
Wat 'n domme lul nietquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:36 schreef Zipportal het volgende:
De avond is gevallen in Parijs. Het is al 22:36. Dikke kut Van Dam.
Zo lang is het nou ook nog weer niet donker.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:36 schreef FvanS het volgende:
''De avond is gevallen in Parijs''
Het is goddomme bijna nacht joh
Zo werken avonden nietquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo lang is het nou ook nog weer niet donker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |