Frenkie?quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:32 schreef Dagoduck het volgende:
Hmm, ook bij iemand die De Jong heet trouwens.
Who the fuck is Lativiaquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Uiteraard, die Letten verlies je nagenoeg zeker.
Wembanyawie?quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:34 schreef kilon het volgende:
We staan gewoon in de finale van het belangrijkste basketbal toernooi ter wereld
Haha ja ik wil niet negatief doen maar ook lagere Amerikaanse niveaus kunnen hier toch een gratis gouden medaille komen halen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:35 schreef Marcoss het volgende:
Toch bleef er wel heel veel misgaan, voornamelijk bij de Litouwers uiteraard. Dit spelletje moet je met 3/4 NBA-spelers toch makkelijk kunnen winnen? Of is het toch niet zo simpel?
Werken bij de NOSquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:38 schreef Faraday01 het volgende:
Volgens teletekst 603 straks nog een keer tegen Litouwen
Het was op een gegeven moment 2 uit 7 ja, daarna vielen ze welquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:39 schreef franklop het volgende:
Dat ging wel heel makkelijk. Ondanks 5? Gemiste vrije worpen
*gegroeidquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:42 schreef franklop het volgende:
Zijn wel in toernooi gegroeit. Is eens beter dan slechter worden na prima start
Je zou denken van wel. Niet bij de vrouwen dan, want die speelden met WNBA speelsters en verloren netquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Haha ja ik wil niet negatief doen maar ook lagere Amerikaanse niveaus kunnen hier toch een gratis gouden medaille komen halen?
Niettemin weer een mooie plak te pakken.
22:30 finalequote:
Ik stond achter het doel toen van der Horst drie keer scoorde tegen Ajax.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zat bij iemand in de klas die Van der Horst heet. Komt wel dichtbij zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Maken we een kans?quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel terecht trouwens, Duitsland speelt het beste van allemaal
Letland is beter, Frankrijk niet zou ik zeggen.quote:
Spannend. 15-14quote:
De medaille is ook een beetje van jou!!quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ben Horse. @de_boswachterquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:32 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom onmogelijk? Onzinquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:25 schreef alpeko het volgende:
Lol. Ik ben een week lang kritisch geweest op het spel. De vele fouten en de schrale 2 punter oogst. Maar ze flikken het wel. Concurrentie laat nog meer liggen. Knap. Goud is onmogelijk maar zilver is al heel knap.
Als de scheidsen maar niet meegaan erinquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:27 schreef kilon het volgende:
Dit gaat zo'n lastige finale worden. In het hol van de leeuw.
Zeg nooit nooit, hangt van de start afquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:25 schreef alpeko het volgende:
Lol. Ik ben een week lang kritisch geweest op het spel. De vele fouten en de schrale 2 punter oogst. Maar ze flikken het wel. Concurrentie laat nog meer liggen. Knap. Goud is onmogelijk maar zilver is al heel knap.
En voor Frankrijk valt nagenoeg alles op de OS goedquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:31 schreef Redefine het volgende:
Ondanks dat het een makkelijkere tegenstander is dan de Letten is dit toch wel nadelig. Die gaan het hele publiek meekrijgen. En voor Nederland geldt dat je die wedstrijd eigenlijk hoort te winnen, terwijl dat bij de Letten andersom was.
Wordt heel lastig ja. Maar heb er wel vertrouwen in. De Nederlanders zijn beter dan de Fransen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En voor Frankrijk valt nagenoeg alles op de OS goedJa, dit gaat heel lastig worden, maar niet onmogelijk.
Nogmaals gefeliciteerd aartsvijand.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:32 schreef Tjacka het volgende:
WIJ GAAN NAAR DE FINALE
ARE YOU WATCHING BELGIUM???
@:capuchon_jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |