Misschien hebben we later wel onze eigen Muggsy Boguesquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
"Ik hoop dat we kleine jongens en kleine meisjes hebben kunnen inspireren om ook te gaan basketballen en ook deze droom te hebben. Dat zou natuurlijk mooi zijn."
Misschien beter als grote jongetjes en meisjes die droom hebben. Voor de kleintjes lijkt het me lastig worden.
Zou wel een mooie film zijn. Een soort Cool Runnings: een stel dwergen die basketbalgoud willen halen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
Misschien hebben we later wel onze eigen Muggsy Bogues
Een Bol hebben we al.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
Misschien hebben we later wel onze eigen Muggsy Bogues
Maar wie was nou die arabier? Nieuwe vriend?quote:
Sugar daddyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar wie was nou die arabier? Nieuwe vriend?
Dat zou pas een verrassing zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar wie was nou die arabier? Nieuwe vriend?
Is er geen Jordaanse prins ofzo?quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:08 schreef Tjacka het volgende:
WIJ HEBBEN GOUD!!!!
DE JONG DOET HET!!!
JAAA!!!
Deed België mee met dit toernooi @:capuchon_jongen
Waarom zou je dat ook afslaan?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:58 schreef Quyxz_ het volgende:
Even een update. Uit dit interview volgt dat onze helden serieus overwegen of ze die 150k-match gaan spelen. Dat zou wel mooi zijn.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)x3-basketballers-uit
Worthy was gisteren bij de Oranje Zomer op SBS. Daar zei hij inderdaad dat er nog wat drempels waren met dingen in contracten. Weet niet welke hij bedoelde maar het is dus een misschien.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:58 schreef Quyxz_ het volgende:
Even een update. Uit dit interview volgt dat onze helden serieus overwegen of ze die 150k-match gaan spelen. Dat zou wel mooi zijn.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)x3-basketballers-uit
Anders kunnen die Amerikaantjes niet winnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:48 schreef Nielsch het volgende:
Het format van BIG3 is zo sloom vergeleken met het Olympisch format. Ben benieuwd hoe ze hadden willen gaan spelen. BIG3 format is wel echt in het voordeel van de BIG3 spelers vermoed ik.
Nou dat lijkt me dus ook. BIG3 ligt na elk punt stil zodat ze op adem kunnen komen. 3x3 gaat gewoon door na een score.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Anders kunnen die Amerikaantjes niet winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |