Jij kan alleen maar teleurgesteld worden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:17 schreef Dagoduck het volgende:
Vloon en Hassan ook nog even goud vanavond en dat dag kan niet meer stuk!
Stond op de stream.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:17 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vraag me nou af waar NOS de info vandaan had of dat ze gewoon geblufd hadden en met mazzel gelijk krijgen
Iedereen leek te wachten op die vlagwissel namelijk
Er kwam eventjes in beeld dat de race gecancelled was op de feed.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:17 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vraag me nou af waar NOS de info vandaan had of dat ze gewoon geblufd hadden en met mazzel gelijk krijgen
Iedereen leek te wachten op die vlagwissel namelijk
Dankquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:17 schreef T3hTommay het volgende:
@:Mexicanobakker wilde een mention meen ik me te herinneren
Bij Vloon ben ik vrij zeker van goud, van Hassan weet ik het nog niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar teleurgesteld worden.
Denk dat dat een foutje was van degene die de graphics doet, was nergens anders (aan) te zien.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er kwam eventjes in beeld dat de race gecancelled was op de feed.
Ogodugu, ofzoiets, is dat niet een sporter?quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dank
G O U D
O U D G
U D G O
D G O U
Dat blijkt, maar goed toen was Ayolt (en wij hier) al aan het feesten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Denk dat dat een foutje was van degene die de graphics doet, was nergens anders (aan) te zien.
Wat deed ze?quote:
Gefeliciteerd aartsvijand.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:19 schreef Tjacka het volgende:
WE HEBBEN ALWEER GOUD
ARE YOU WATCHING BELGIUM????
@:capuchon_jongen
Op de HBO Stream waren ze aanhet focussne op een bepaalde vlag en werd er pas gejuicht toen die omhoog ging. Dat was veel later dan de NOS er over berichtte. En op de boot zit de wedstrijdleiding.quote:
Das een goeie.quote:
Ruim 20 minuten geleden stond er al even iets op de HBO-stream blijkbaar.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:21 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Op de HBO Stream waren ze aanhet focussne op een bepaalde vlag en werd er pas gejuicht toen die omhoog ging. Dat was veel later dan de NOS er over berichtte. En op de boot zit de wedstrijdleiding.
Simuleren van een lekke boot.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Das een goeie.
Nieuwe sport:
Eerst 1 km roeien. Dan uit de boot springen en 1 km zwemmen.
Nee joh, dat is de hoofdstad van Burkina Faso!quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ogodugu, ofzoiets, is dat niet een sporter?
Bedankt vriend!quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd aartsvijand.
Vloon goudquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:17 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, die ook. Had het programma nog niet volledig doorgenomenquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vloon goudAls je dan Van Klinken nog noemt. Is ook niet te verwachten, maar dat is wel gevalletje je weet het maar nooit.
Vandaag de gouden dag. Halve veld valt straks bij de teamsprint en de vrouwen winnen dan ook goud.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, die ook. Had het programma nog niet volledig doorgenomen
Ik wil gewoon mijn Mondo show.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:17 schreef Dagoduck het volgende:
Je vergeet de Amerikaanse korfballers.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:17 schreef Dagoduck het volgende:
Meneer Bol is al uitgeschakeld.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:39 schreef DutchSL het volgende:
Hoe moet Vloon goud winnen, ene Duplantis doet mee (en anders wint hij ook niet, maar niemand wint van Duplantis..)
Zou mooi zijn als hij wint van de vriend van Femke Bol ;-)
quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:39 schreef DutchSL het volgende:
Hoe moet Vloon goud winnen, ene Duplantis doet mee (en anders wint hij ook niet, maar niemand wint van Duplantis..)
Hoger springen dan Duplantis en je bent vrijwel zeker van goud!quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:39 schreef DutchSL het volgende:
Nee dat is een strofe uit de hit "Goud goud goud" die door dronken trollen word gezongen in een boek van Terry Pratchettquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als Menno niet weer te goed is voor z'n stok zie ik hem Duplantis echt wel uitdagen. Dat kan niet meer stuk!quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vloon goudAls je dan Van Klinken nog noemt. Is ook niet te verwachten, maar dat is wel gevalletje je weet het maar nooit.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij kite staat die vrouw er toch behoorlijk bijquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:27 schreef kilon het volgende:
Nu het goud binnen is en we verder volgens mij nergens meer kans maken kan het me verder opeens niks meer boeien.
quote:18.9 A boat assigned to compete in the Medal Race shall make a genuine effort to start, sail the course and finish. The penalty for a breach of this instruction will be ranking the boat tenth in the regatta. If there are 2 such boats, they will be ranked ninth and tenth, in order of their opening-series ranks, and so on. This changes RRS A2,A5.1 and A5.2.
Hebben ze daar ook een systeem als bij het windsurfen? Dat je als nummer 7/8 ook nog goud kan pakken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Bij kite staat die vrouw er toch behoorlijk bij
Nou ja, buit is al binnenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:36 schreef Marcoss het volgende:
Waarom zou Bouwmeester überhaupt af willen haken?
En multihull 8e.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Bij kite staat die vrouw er toch behoorlijk bij
Iets in die richting. Na de reguliere races volgen er halve finales. Zes stuks maar liefst, verdeeld. En daarna zes finale races. Exacte regels daarvoor, nu nog geen idee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een systeem als bij het windsurfen? Dat je als nummer 7/8 ook nog goud kan pakken?
En met de vooralsnog goed scorende Argentijnen hebben zij een groter probleem dan Bouwmeester hadquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:02 schreef TheVulture het volgende:
De Italianen die tot nu toe oppermachtig zijn in de Multihull hebben een DQ te pakken trouwens, dus we zijn niet de enigen die het lastig vinden om een gouden medaille thuis te brengen
Die Argentijnen zakken nu ineens naar 4 in de race, verkeerd gegokt qua wind. NL nu als 1equote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En met de vooralsnog goed scorende Argentijnen hebben zij een groter probleem dan Bouwmeester had
Ja want ze hebben wel als nummer 1 en 2 de boei gerond op de site.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Hier gaat iets mis, Argentinie zakt ook ineens helemaal weg. Zal wel een meet fout oid zijn.
7 punten terug gepakt in deze race, zo door gaan dusquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:11 schreef TheVulture het volgende:
Als 2e binnen, nu 17 punten achter brons (Nieuw-Zeeland) dus het is nog een behoorlijk gat. Maar er zijn nog 2 reguliere races te varen en dan de MR
De bronzen N-Zeelanders hebben in ieder geval nu ook een dik schrapresultaat met 17, dus het kan hard gaan
Maar dat doet bijna de hele top 10 eigenlijk, niveau verschil lijkt wel behoorlijk te zijn in deze klasse.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:17 schreef TheVulture het volgende:
Ze varen best een steady toernooi eigenlijk in de subtop, minus die ene flop in race 2 alles in de top 10 geëindigd
Doen ook maar 19 boten mee natuurlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:17 schreef TheVulture het volgende:
Ze varen best een steady toernooi eigenlijk in de subtop, minus die ene flop in race 2 alles in de top 10 geëindigd
https://olympics.com/en/paris-2024/competition-status/sailingquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat zijn Laser en Laster Radial medal races volgens de laatste planning?
https://www.teamallianz.nl/live-tracking-os/quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:49 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand nog dat linkje naar die livetracker? Ben 'm kwijt
14:55 15:05 intussenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:18 schreef Tourniquet het volgende:
Tracker voor de medalrace van Marit, voor de geinteresseerden:
*klik*
Starttijd staat nu op 14:45.
Voorlopig nog niet.quote:
Toch ook niet zo raar dat je eerst de races doet waar geen uitwijkmogelijkheid voor is?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snap sowieso niet waarom ze niet als eerste die medal races doen.
Hopelijk doen ze wel de dameslaser vandaag, anders is het slecht voor mijn pick'em
Oh als die per se op deze baan moeten dan begrijp ik dat ook wel weer jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch ook niet zo raar dat je eerst de races doet waar geen uitwijkmogelijkheid voor is?
Het lijkt qua wind wel vooral een probleem te zijn bij de tv-baan. Maar weet hoeveel andere opties je daarvoor had gehad..quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hadden dit beter bij de West-kust kunnen organiseren.
@Starflyer zelfs een zekere medaille gaat in rook opquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:38 schreef Tourniquet het volgende:
We hebben weer een nieuwe tijd:
16:45
Ja, dit was eigenlijk mijn grootste angst bij het picken van Nederlandquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:Starflyer zelfs een zekere medaille gaat in rook op
Scheelt dat het hierna ook niet echt meer zo snel boven de 1 goud per dag is, maar toch...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dit was eigenlijk mijn grootste angst bij het picken van Nederland
Mja ik heb Zuid-Korea ook al te lang uitgesteld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Scheelt dat het hierna ook niet echt meer zo snel boven de 1 goud per dag is, maar toch...
Pijnlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja ik heb Zuid-Korea ook al te lang uitgesteld.Dat wordt ook niks meer
Het is nog niet definitief afgelast.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:Starflyer zelfs een zekere medaille gaat in rook op
Daar gaan ze ook niet zeilen idd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Ja, dit gaat vanavond op de wielerbaan ook fout.
Geen inrijbaan, geen windquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar gaan ze ook niet zeilen idd.
Geen blowers, dus geen WR?quote:
Rondere wielenquote:
Er staan heel veel hearing requests en andere zaken bij de reports, wellicht dat het daar ergens tussen staat? Ik ben te lui om ze allemaal door te spittenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:50 schreef wimderon het volgende:
Vanwaar al die DNS bij race 6 van de vrouwen kite?
Te weinig wind (ze kregen de kites niet omhoog), die zijn nu ook allemaal in beroep zeggende dat de wedstrijdleiding de race nooit had mogen starten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:50 schreef wimderon het volgende:
Vanwaar al die DNS bij race 6 van de vrouwen kite?
Maar 12 van de 20 kregen hem wel omhoog. Dan benadeel je die allemaalquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Te weinig wind (ze kregen de kites niet omhoog), die zijn nu ook allemaal in beroep zeggende dat de wedstrijdleiding de race nooit had mogen starten.
Probleem is dat die wedstrijd nooit gestart had moeten worden dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:36 schreef kilon het volgende:
[..]
Maar 12 van de 20 kregen hem wel omhoog. Dan benadeel je die allemaal
Snap het.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:05 schreef Redefine het volgende:
Ik heb gezocht naar hoe de Kite finales werken. Ik weet niet of het al gepost is, maar beter dubbel dan niet. Is namelijk nogal een gaar systeem (alhoewel wel eerlijker voor de leiders van de reguliere races).
Net zoals bij de iQFOiL gaat de top tien door voor de medal races. Waarbij de top twee direct naar de finale gaat. Klassering 3 - 10 gaan eerst naar halve finales. Die worden verdeeld over twee groepen, gebaseerd op de klassering (vermoed nummer 3 in A en 4 in B etc.). Om naar de finales te gaan moet je drie races gewonnen hebben. Maar de hoogst geklasseerde racers (3 en 4) starten met twee 'overwinningen' en de op een na best geklasseerde racers (5 en 6). Dus die hoeven maar respectievelijk één en twee races te winnen om door te gaan.
Zodra er twee racers zijn met drie overwinningen, gaan ze naar de finale. Ook in de finale gaat het goud naar degene die drie overwinningen bij elkaar weet te krijgen. En ook hier krijgt de hoogste geklasseerde (1) 2 zeges, en de nummer 2 krijgt er 1. Verder dan hetzelfde als in de halve finale.
Hoe het dan gaat voor zilver en brons wordt niet genoemd. Maar mogelijk dat ze nadat er goud gewonnen is, daarna races zijn totdat zilver en brons ook verdeeld zijn.
K.4 Finalsquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:05 schreef Redefine het volgende:
Ik heb gezocht naar hoe de Kite finales werken. Ik weet niet of het al gepost is, maar beter dubbel dan niet. Is namelijk nogal een gaar systeem (alhoewel wel eerlijker voor de leiders van de reguliere races).
Net zoals bij de iQFOiL gaat de top tien door voor de medal races. Waarbij de top twee direct naar de finale gaat. Klassering 3 - 10 gaan eerst naar halve finales. Die worden verdeeld over twee groepen, gebaseerd op de klassering (vermoed nummer 3 in A en 4 in B etc.). Om naar de finales te gaan moet je drie races gewonnen hebben. Maar de hoogst geklasseerde racers (3 en 4) starten met twee 'overwinningen' en de op een na best geklasseerde racers (5 en 6). Dus die hoeven maar respectievelijk één en twee races te winnen om door te gaan.
Zodra er twee racers zijn met drie overwinningen, gaan ze naar de finale. Ook in de finale gaat het goud naar degene die drie overwinningen bij elkaar weet te krijgen. En ook hier krijgt de hoogste geklasseerde (1) 2 zeges, en de nummer 2 krijgt er 1. Verder dan hetzelfde als in de halve finale.
Hoe het dan gaat voor zilver en brons wordt niet genoemd. Maar mogelijk dat ze nadat er goud gewonnen is, daarna races zijn totdat zilver en brons ook verdeeld zijn.
Normandie juist veel wind!quote:
Medalrace Bouwmeester zal dus morgen wel lukken als het vandaag niet lukt.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:01 schreef kilon het volgende:
Het houdt niet over
[ afbeelding ]
Het is voor de kiters te hopen dat er nog gewoon geracet gaat worden, want op een 4e plek is alles nog mogelijk.
Maar met die wind gaat dat niet lukken. Morgenmiddag dus was, dat is volgens mij de dag van de finale, die zouden ze 1 dag op kunnen schuiven maar dan heb je weer het risico dat je de finales niet kunt varen. Op dezelfde dag een reguliere wedstrijd én een medal race varen mag niet volgens de regels.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:01 schreef kilon het volgende:
Het houdt niet over
[ afbeelding ]
Het is voor de kiters te hopen dat er nog gewoon geracet gaat worden, want op een 4e plek is alles nog mogelijk.
Voor de zeilbond is dat ook wel te hopen. Deze discipline is het meest spectaculair, dus daar zouden ze graag beelden van kunnen laten zien.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:01 schreef kilon het volgende:
Het houdt niet over
[ afbeelding ]
Ik dacht dat vandaag al de laatste reserve dag was, maar die is dus morgen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Medalrace Bouwmeester zal dus morgen wel lukken als het vandaag niet lukt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:05 schreef Redefine het volgende:
Niet te veel wind?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:25 schreef Szura het volgende:
Altijd gek dat de keirin voor de sprint komt
Gelukkig heeft de stream een lekker achtergrondmuziekje.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar vandaag kleine kans op bootje varen dus?
Marseille, bijna dusquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:32 schreef Nober het volgende:
Toepasselijke TT.
Is zeilen net als surfen ook op Franspolynesië?
Allemaal een paar rondjes achter de motorboot en dan los.quote:
Voor Bouwmeester?quote:
Waarom zou je nog starten? Ook Rindom is al zeker van zilver.quote:
Als dat zou mogen zouden ze dat wel doen. Nou ja niet samen dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom zou je nog starten? Ook Rindom is al zeker van zilver.
Ga lekker samen kijken met een fles Moët&chandon.
Volgens mij is ze dan haar goud kwijtquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom zou je nog starten? Ook Rindom is al zeker van zilver.
Ga lekker samen kijken met een fles Moët&chandon.
Weet niet of 't vriendinnen zijn natuurlijk maar voor beide hun vierde OS. Zeven medailles samen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als dat zou mogen zouden ze dat wel doen. Nou ja niet samen dan.
Offtopic, maar dat Eurosport/HBO anthem is wel tof inderdaad.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de stream een lekker achtergrondmuziekje.
Je moet de medal race varen ja. En die twee zijn geen vriendinnen nee.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Weet niet of 't vriendinnen zijn natuurlijk maar voor beide hun vierde OS. Zeven medailles samen.
Maar als je niet start krijg je een DQ? En wat als je niet finisht ook een DQ?
DQ is plek 11, dus 22 punten. Is nog steeds goud.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Weet niet of 't vriendinnen zijn natuurlijk maar voor beide hun vierde OS. Zeven medailles samen.
Als je die medal race niet vaart zetten ze je terug naar de 10e plaats overallquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Prima wind opeensquote:18.9 A boat assigned to compete in the Medal Race shall make a genuine effort to start, sail the course and finish. The penalty for a breach of this instruction will be ranking the boat tenth in the regatta. If there are 2 such boats, they will be ranked ninth and tenth, in order of their opening-series ranks, and so on. This changes RRS A2, A5.1 and A5.2.
Dat heeft nog wel wat spanning volgens mijquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe zit het met de strijd om brons?
Nog 4 kanshebbers Noorwegen 5 punten voor Zwitserland, Kroatië daar 3 punten achter en België daar 3 punten acteerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan alleen nog spannend worden als de Noorse heel slecht vaartquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bijna zeker brons voor haar.quote:
Allemaal kinderen die enthousiast worden en aan hun ouders vragen of ze een zeilboot mogen hebbenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:24 schreef Dutch_view het volgende:
De kinderfilmpjes op Canvas moeten plaats maken voor het bootje varen
Kinderen in tranen
Spoilers! Mijn stream is nog niet zo ver.quote:
Ho maar weer @Mexicanobakkerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:28 schreef kilon het volgende:
Marit, zoals altijd de meester waar we op kunnen bouwen.
NOS laat de wielerredactie stukjes typen?quote:Toch wilde ze een zo goed mogelijke wedstrijd neerzetten om het toernooi mooi af te sluiten. Een overwinning zat er echter niet in. Ze reed de hele medalrace in de middenmoot en kwam uiteindelijk als vierde over de streep.
https://nos.nl/artikel/25(...)volste-zeilster-ooit
Door het uitblijven van de wind. Deden ze deze race op waterfietsen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
NOS laat de wielerredactie stukjes typen?
Zo onverwacht.quote:
Medalrace Laser/ILCA7/Dinghy (maak je keuze)quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:48 schreef Dutch_view het volgende:
Er is weer iets gestart met de heren. Weet alleen niet wat precies
Thanks!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Medalrace Laser/ILCA7/Dinghy (maak je keuze)
Mannen kites staat nu op 15:08 uur om te starten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:30 schreef tjoptjop het volgende:
Waarom staan die kitewedstrijden nog steeds op postponed? De wind is nu al een tijdje best goed, dan kun je toch gewoon varen?
Het was hier 3 dagen relatief rustig aan de Normandische kustquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:51 schreef VoMy het volgende:
Waait het niet altijd in Normandië en was het niet een mokerdomme keuze van de organisatie om voor de altijd windstille Middellandse Zee Recreatieplas te gaan als lokatie voor het zeilen?
Je hebt verder niet echt een mogelijkheid tot communicerenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:53 schreef Dutch_view het volgende:
Wat een circus joh met al die vlaggen
Theoretisch nog wel mogelijk. Maar nu moet hij nog flink zich reppen voor een plak tegenover de Brit.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:58 schreef Tourniquet het volgende:
Cyprus strafrondje bij de start, daar gaat z'n kans. Of kon hij al geen goud meer halen?
Als de wind weer beter is. De race van de kitesurfers is ook afgeblazen.quote:
Dat is wel weer zo'n finales onderdeel zoals bij het foilen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:39 schreef TheVulture het volgende:
BIj het kiten voor dames gaan we ook best lekker zie ik
Dan moet het wel nog even gaan waaien een keer.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:39 schreef TheVulture het volgende:
BIj het kiten voor dames gaan we ook best lekker zie ik
Ja maar we zijn er in ieder geval bijquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is wel weer zo'n finales onderdeel zoals bij het foilen.
en dan ook enkel op het Marseille tv-baantje.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:50 schreef tjoptjop het volgende:
Uiteindelijk heeft het dus zo'n anderhalf uur gewaaid? Mazzel dat de vrouwen wel konden varen, ander moet je nóg een dag wachten.
Daar gaat zijn kans op brons.quote:
4 puntenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Peru op 1 punt brons toch? Mazzeltje
Wat is de tussenstand?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:41 schreef Tourniquet het volgende:
Nu gelijk door met de Mixed Multihull medalrace om 16:50.
*tracker*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |