Jij kan alleen maar teleurgesteld worden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:17 schreef Dagoduck het volgende:
Vloon en Hassan ook nog even goud vanavond en dat dag kan niet meer stuk!
Stond op de stream.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:17 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vraag me nou af waar NOS de info vandaan had of dat ze gewoon geblufd hadden en met mazzel gelijk krijgen
Iedereen leek te wachten op die vlagwissel namelijk
Er kwam eventjes in beeld dat de race gecancelled was op de feed.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:17 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vraag me nou af waar NOS de info vandaan had of dat ze gewoon geblufd hadden en met mazzel gelijk krijgen
Iedereen leek te wachten op die vlagwissel namelijk
Dankquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:17 schreef T3hTommay het volgende:
@:Mexicanobakker wilde een mention meen ik me te herinneren
Bij Vloon ben ik vrij zeker van goud, van Hassan weet ik het nog niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar teleurgesteld worden.
Denk dat dat een foutje was van degene die de graphics doet, was nergens anders (aan) te zien.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er kwam eventjes in beeld dat de race gecancelled was op de feed.
Ogodugu, ofzoiets, is dat niet een sporter?quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dank
G O U D
O U D G
U D G O
D G O U
Dat blijkt, maar goed toen was Ayolt (en wij hier) al aan het feesten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Denk dat dat een foutje was van degene die de graphics doet, was nergens anders (aan) te zien.
Wat deed ze?quote:
Gefeliciteerd aartsvijand.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:19 schreef Tjacka het volgende:
WE HEBBEN ALWEER GOUD
ARE YOU WATCHING BELGIUM????
@:capuchon_jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |