Jij kan alleen maar teleurgesteld worden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:17 schreef Dagoduck het volgende:
Vloon en Hassan ook nog even goud vanavond en dat dag kan niet meer stuk!
Stond op de stream.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:17 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vraag me nou af waar NOS de info vandaan had of dat ze gewoon geblufd hadden en met mazzel gelijk krijgen
Iedereen leek te wachten op die vlagwissel namelijk
Er kwam eventjes in beeld dat de race gecancelled was op de feed.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:17 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vraag me nou af waar NOS de info vandaan had of dat ze gewoon geblufd hadden en met mazzel gelijk krijgen
Iedereen leek te wachten op die vlagwissel namelijk
Dankquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:17 schreef T3hTommay het volgende:
@:Mexicanobakker wilde een mention meen ik me te herinneren
Bij Vloon ben ik vrij zeker van goud, van Hassan weet ik het nog niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar teleurgesteld worden.
Denk dat dat een foutje was van degene die de graphics doet, was nergens anders (aan) te zien.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er kwam eventjes in beeld dat de race gecancelled was op de feed.
Ogodugu, ofzoiets, is dat niet een sporter?quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dank
G O U D
O U D G
U D G O
D G O U
Dat blijkt, maar goed toen was Ayolt (en wij hier) al aan het feesten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Denk dat dat een foutje was van degene die de graphics doet, was nergens anders (aan) te zien.
Wat deed ze?quote:
Gefeliciteerd aartsvijand.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:19 schreef Tjacka het volgende:
WE HEBBEN ALWEER GOUD
ARE YOU WATCHING BELGIUM????
@:capuchon_jongen
Op de HBO Stream waren ze aanhet focussne op een bepaalde vlag en werd er pas gejuicht toen die omhoog ging. Dat was veel later dan de NOS er over berichtte. En op de boot zit de wedstrijdleiding.quote:
Das een goeie.quote:
Ruim 20 minuten geleden stond er al even iets op de HBO-stream blijkbaar.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:21 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Op de HBO Stream waren ze aanhet focussne op een bepaalde vlag en werd er pas gejuicht toen die omhoog ging. Dat was veel later dan de NOS er over berichtte. En op de boot zit de wedstrijdleiding.
Simuleren van een lekke boot.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Das een goeie.
Nieuwe sport:
Eerst 1 km roeien. Dan uit de boot springen en 1 km zwemmen.
Nee joh, dat is de hoofdstad van Burkina Faso!quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ogodugu, ofzoiets, is dat niet een sporter?
Bedankt vriend!quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd aartsvijand.
Vloon goudquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:17 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, die ook. Had het programma nog niet volledig doorgenomenquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vloon goudAls je dan Van Klinken nog noemt. Is ook niet te verwachten, maar dat is wel gevalletje je weet het maar nooit.
Vandaag de gouden dag. Halve veld valt straks bij de teamsprint en de vrouwen winnen dan ook goud.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, die ook. Had het programma nog niet volledig doorgenomen
Ik wil gewoon mijn Mondo show.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:17 schreef Dagoduck het volgende:
Je vergeet de Amerikaanse korfballers.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:17 schreef Dagoduck het volgende:
Meneer Bol is al uitgeschakeld.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:39 schreef DutchSL het volgende:
Hoe moet Vloon goud winnen, ene Duplantis doet mee (en anders wint hij ook niet, maar niemand wint van Duplantis..)
Zou mooi zijn als hij wint van de vriend van Femke Bol ;-)
quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:39 schreef DutchSL het volgende:
Hoe moet Vloon goud winnen, ene Duplantis doet mee (en anders wint hij ook niet, maar niemand wint van Duplantis..)
Hoger springen dan Duplantis en je bent vrijwel zeker van goud!quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:39 schreef DutchSL het volgende:
Nee dat is een strofe uit de hit "Goud goud goud" die door dronken trollen word gezongen in een boek van Terry Pratchettquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als Menno niet weer te goed is voor z'n stok zie ik hem Duplantis echt wel uitdagen. Dat kan niet meer stuk!quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vloon goudAls je dan Van Klinken nog noemt. Is ook niet te verwachten, maar dat is wel gevalletje je weet het maar nooit.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij kite staat die vrouw er toch behoorlijk bijquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:27 schreef kilon het volgende:
Nu het goud binnen is en we verder volgens mij nergens meer kans maken kan het me verder opeens niks meer boeien.
quote:18.9 A boat assigned to compete in the Medal Race shall make a genuine effort to start, sail the course and finish. The penalty for a breach of this instruction will be ranking the boat tenth in the regatta. If there are 2 such boats, they will be ranked ninth and tenth, in order of their opening-series ranks, and so on. This changes RRS A2,A5.1 and A5.2.
Hebben ze daar ook een systeem als bij het windsurfen? Dat je als nummer 7/8 ook nog goud kan pakken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Bij kite staat die vrouw er toch behoorlijk bij
Nou ja, buit is al binnenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:36 schreef Marcoss het volgende:
Waarom zou Bouwmeester überhaupt af willen haken?
En multihull 8e.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Bij kite staat die vrouw er toch behoorlijk bij
Iets in die richting. Na de reguliere races volgen er halve finales. Zes stuks maar liefst, verdeeld. En daarna zes finale races. Exacte regels daarvoor, nu nog geen idee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een systeem als bij het windsurfen? Dat je als nummer 7/8 ook nog goud kan pakken?
En met de vooralsnog goed scorende Argentijnen hebben zij een groter probleem dan Bouwmeester hadquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:02 schreef TheVulture het volgende:
De Italianen die tot nu toe oppermachtig zijn in de Multihull hebben een DQ te pakken trouwens, dus we zijn niet de enigen die het lastig vinden om een gouden medaille thuis te brengen
Die Argentijnen zakken nu ineens naar 4 in de race, verkeerd gegokt qua wind. NL nu als 1equote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En met de vooralsnog goed scorende Argentijnen hebben zij een groter probleem dan Bouwmeester had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |