Toch ook niet zo raar dat je eerst de races doet waar geen uitwijkmogelijkheid voor is?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snap sowieso niet waarom ze niet als eerste die medal races doen.
Hopelijk doen ze wel de dameslaser vandaag, anders is het slecht voor mijn pick'em
Oh als die per se op deze baan moeten dan begrijp ik dat ook wel weer jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch ook niet zo raar dat je eerst de races doet waar geen uitwijkmogelijkheid voor is?
Het lijkt qua wind wel vooral een probleem te zijn bij de tv-baan. Maar weet hoeveel andere opties je daarvoor had gehad..quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hadden dit beter bij de West-kust kunnen organiseren.
@Starflyer zelfs een zekere medaille gaat in rook opquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:38 schreef Tourniquet het volgende:
We hebben weer een nieuwe tijd:
16:45
Ja, dit was eigenlijk mijn grootste angst bij het picken van Nederlandquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:Starflyer zelfs een zekere medaille gaat in rook op
Scheelt dat het hierna ook niet echt meer zo snel boven de 1 goud per dag is, maar toch...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dit was eigenlijk mijn grootste angst bij het picken van Nederland
Mja ik heb Zuid-Korea ook al te lang uitgesteld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Scheelt dat het hierna ook niet echt meer zo snel boven de 1 goud per dag is, maar toch...
Pijnlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja ik heb Zuid-Korea ook al te lang uitgesteld.Dat wordt ook niks meer
Het is nog niet definitief afgelast.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:Starflyer zelfs een zekere medaille gaat in rook op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |