Dat kan ik bevestigenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie er maandag nog ligt maar als ie er nog ligt is er een hele grote kans dat ik hem een slinger geef.
Wie ben jij nu weer om daar over te oordelen? Ik probeer gewoon ook een beetje zijn verwachtingspatroon te managen en dat is soms best lastig.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Je contact is wel wat matigjes met die vriend van je
Nou ik kan je vertellen dat toen jij t schreef, stokkie hier lag te chillen in zn zwembroek bij t zwembadquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:50 schreef tufkah het volgende:
[..]
Wie ben jij nu weer om daar over te oordelen? Ik probeer gewoon ook een beetje zijn verwachtingspatroon te managen en dat is soms best lastig.
Had je dat gisteren niet kunnen doen? Toen reed ik er vlak langsquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ik kan je vertellen dat toen jij t schreef, stokkie hier lag te chillen in zn zwembroek bij t zwembad![]()
En inmiddels heb ik stokkie dr weer uitgezet, hij deed iets te veel bommetjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou t gerust doen maar helaas mag ik nog nietquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:54 schreef Dagoduck het volgende:
Iets noordelijker voor maandag graag, dank.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ik kan je vertellen dat toen jij t schreef, stokkie hier lag te chillen in zn zwembroek bij t zwembad![]()
En inmiddels heb ik stokkie dr weer uitgezet, hij deed iets te veel bommetjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zat al op telefoon te wachtenquote:
Aan mij zal het niet liggen, moet heel het weekend BBQen enzo heel zwaar leven heb ik maar ik laat hem wel liggen dus.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:10 schreef Dagoduck het volgende:
Prima locatie, daar in de buurt houden!
Gelijk maar naar het hoogtepunt in Hattem gaan dan he.... Het bakkerij museum en het Anton Pieck museumquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
ben dinsdag pas in de buurt
nouja, in de buurt
mag eindelijk mijn auto ophalen in Hattem
dat klinkt als iets wat in Kaatsheuvel moet zijn...quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:23 schreef Goitske het volgende:
[..]
Gelijk maar naar het hoogtepunt in Hattem gaan dan he.... Het bakkerij museum en het Anton Pieck museum
Dan zul je hem toch zelf moeten gaan halen en zoquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:10 schreef Dagoduck het volgende:
Prima locatie, daar in de buurt houden!
Ja, daarom daar in de buurt houden zodat ik hem maandag kan halen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 04:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan zul je hem toch zelf moeten gaan halen en zo
...
Je kan wel van alles wensen, maar als je er zelf niks.aan doet...
quote:Op zondag 11 augustus 2024 04:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan zul je hem toch zelf moeten gaan halen en zo
...
Je kan wel van alles wensen, maar als je er zelf niks.aan doet...
Morgen dusquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie er maandag nog ligt maar als ie er nog ligt is er een hele grote kans dat ik hem een slinger geef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |