Als je bovenin zit is het heel slecht zien zag ik op een fotoquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:25 schreef RipCity het volgende:
Wel Mooi dit stadion hoor. Goede sfeer. Moeten ze erin houden deze sport
Een finale tegen Frankrijk ga je denk ik sowieso niet winnen, dan komen er andere krachten vrij ben ik bang...quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tenzij Nederland van Litouwen wint.
Vooral Jokic boeit neem ik aanquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Sooooow, dat was eigenlijk een hele domme beslissing, maar hij schiet hem er wel heel lekker in.
Fok.sb gaat uit z'n plaat nu, slechtste spelen ooit topic loopt als een trein nu
Ook wel veel druk.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een finale tegen Frankrijk ga je denk ik sowieso niet winnen, dan komen er andere krachten vrij ben ik bang...
En Djokovic denk ik, maar ik denk dat ze deze toch wel als zekere medaille zagenquote:
Europa domineert het (3x3) basketbal.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Frankrijk - Letland
Nederland - Litouwen
Zal wel een 4e plek worden, over het algemeen pakken halve finales tot nu toe niet heel lekker uit voor Team NLquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Frankrijk - Letland
Nederland - Litouwen
Op de site staat 1800.quote:
Zag het net bij de NOS op 18:00 staan inderdaad. Eurosport gaf direct na de laatste partij (Serv vs Fra) 19:00 aan in beeld, vandaar dat ik het zo meldde.quote:
Aandachtshoer is het, hopen dat iemand zijn eigen zooi interessant gaat vinden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Ice Cube neemt het ook niet meer serieus .
Kan niet wachten op de ware eindstrijd in het basketbal paralympics . Zou het compleet maken als Skip Bayless de analyse verzorgt en Gary Payton gaat krijsen als een dronken wulpse kat.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Aandachtshoer is het, hopen dat iemand zijn eigen zooi interessant gaat vinden.
Kijken of jullie Joe Es Ee kunnen vloeren.quote:
En ook nog volledig vrij.quote:
Ja, of de boel weggeven.quote:
Misschien in OTquote:
Hier kunnen ze inderdaad niet roepen dat ze niet de beste spelers hebben gestuurd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:57 schreef Salina het volgende:
WNBA speelsters worden afgemaakt.
Erg mooi.
Jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ligt het aan mij of is FOK! wat traag?
Kloptquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ligt het aan mij of is FOK! wat traag?
Iedereen denkt dat, behalve Pietje. (Die geen minuut gezien heeft van Litouwen)quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:04 schreef BillDauterive het volgende:
Ik denk dat dit een lastige wedstrijd wordt.
Dan zal dit wel de eerste keer zijnquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:05 schreef Redefine het volgende:
Wonnen nog nooit van Nederland op grote toernooien. Hopelijk blijft dat zo.
Dat is alvast een begin als daar ooit de OS worden gehouden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:08 schreef Dagoduck het volgende:
Wij hebben een nieuwe basketbalhal in basketbalstad Den Helder(16x landskampioen bij de dames en 6x bij de heren)
Niet de grootste basketbalhal van Nederland helaas.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is alvast een begin als daar ooit de OS worden gehouden.
Noem je die basketballers nou dik?quote:
Daar moet NL van profiteren. Maar ja.quote:
Graag. Nu lijkt het ook of sommige posts ver voor lopen en andere ver achter. En dan weet ik niet of het een oude sjook was of een nieuwe.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:12 schreef Dagoduck het volgende:
Tijd om alle fora buiten OS tijdelijk dicht te gooien.
En turnovers.quote:
7-3quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:16 schreef AgnesGru het volgende:
Hoeveel staat het? Kan niet kijken nu en van radio 1 word ik ook niet echt wijzer
Gelukkig maar.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Die 12 seconde houdt niet over. Dan kun je niet rustig een aanval opbouwen.
Bedankt Noaquote:
Zeg dit nou niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:18 schreef kilon het volgende:
Dit mag je niet meer weggeven.
Maar TeamNL... het blijft spannend.
Zeker, gaat erg snel allemaal.quote:
Nou dit ja. Ik juich niet meer totdat er afgefloten isquote:
Volgens mij hadden ze de 21 al kunnen hebbenquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:25 schreef Pino112 het volgende:
Het gat had al zoveel groter kunnen zijn met al die vrije worpen
Ik had ook niet helemaal door dat ze die halve finale gingen halen johquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:26 schreef noodgang het volgende:
Deze had ik vantevoren niet aan zien komen. Lekker hoor!
Omdat het nog gunstiger is om de 21 te halen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:27 schreef Bugno3 het volgende:
Snap niet waarom ze voor de snelle score gingen. Gewoon max schotkloktijd nemen. Daardoor losse bal en blessa
22:30 vinalequote:Op maandag 5 augustus 2024 18:29 schreef koffieleuk het volgende:
3e plaats wedstrijden en finales hier nog na?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |