SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst valse start en daarna is de luchtcirculatie weg, dus nee.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:30 schreef Columbiafan het volgende:
Gaan we onder de 9.80 in de finale, of gaat de druk toch doorwegen bij de heren?
Wat voor anders is er dan?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:31 schreef Pino112 het volgende:
Heeft de NOS alleen maar atletiek vanavond of gaan ze continu andere dingen laten zien?
Viel naast het kussen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sneu voor Topic trouwens die enkelbreuk. Dat vermoeden had ze gisteren ook al bij het interview, triest.
Top 12 onder 10 seconden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:33 schreef heywoodu het volgende:
Als we B-finales hadden zouden deze acht er in staan, een Diamond League zou zich er niet voor hoeven schamen.
[ afbeelding ]
In het net meestalquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:34 schreef Em31 het volgende:
Ik zie steeds totaal niet waar die kogel landt
is het strafcorner-stofzuigen al herhaald?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met de NOS weet je het maar nooit, wat ze er tussendoor gooien. Of iets herhalen.
Deed een halve poging bij de warming-up, waarbij de voet uitgleed op de mat en daarbij dus haar enkel gebroken. Ondanks de gebroken enkel plaatste ze zich bizar genoeg nog wel. Adrenaline is iets bijzonders.quote:
Half tien pas. En om 9 uur wel Nederland beachvolley.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:34 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Amerikaans-korfbal-voor-mensen-met-weinig-vrienden?
Volgens mij is het turnen nog niet op de NOS geweest vandaag.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met de NOS weet je het maar nooit, wat ze er tussendoor gooien. Of iets herhalen.
En dan wurmt Jacobs zich naar het goud.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eerst valse start en daarna is de luchtcirculatie weg, dus nee.
Er was wel een samenvattinkje met het goud op de oneven liggers.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij is het turnen nog niet op de NOS geweest vandaag.
Maar nu zijn ze lekker bezig met Sjoestroem verafgoden.
Dat is niet met vlaggetje dus zullen ze vast niet uitzendenquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:34 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Nee, ik geef op.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:34 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Staat mij niks van bij.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was het niet ten tijde van Schippers dat die Amerikanen vonden dat alleen zwarte mensen konden sprinten?
Hij schiet inderdaad scherp met zijn kogel.quote:
En daarmee is er dus weinig anders dan voorheen!quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:43 schreef Felagund het volgende:
Hamerslingeren hoeven we verder niet meer te volgen nee.
Wel prima te doen nu: hoogspringen op één scherm, kogel op de ander en op TV laten ze sowieso al het hardlopen live zienquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:43 schreef Felagund het volgende:
Hamerslingeren hoeven we verder niet meer te volgen nee.
Ik heb hem maar op Sporza gezet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel irritant dat de NOS last heeft van de herhalende ziekte voor het einde van de atletieksessie steeds. Bij zwemmen is dat niet zo erg, daar mag je best tijdens de ceremonies iets laten zien. Maar bij atletiek is dat echt helemaal kut.
Duurt nog een uur en 10 minuten.quote:
er is weinig lekkerder dan een hele avond ongestoord naar atletiek kijkenquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel irritant dat de NOS last heeft van de herhalende ziekte voor het einde van de atletieksessie steeds. Bij zwemmen is dat niet zo erg, daar mag je best tijdens de ceremonies iets laten zien. Maar bij atletiek is dat echt helemaal kut.
Niemand zal basketbal ooit met die grote grap vergelijken, dus 3x3 kan het niet zijn.quote:
Hierna nog even naar het wielrennen.quote:
Waterpolo?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand zal basketbal ooit met die grote grap vergelijken, dus 3x3 kan het niet zijn.
@Columbiafan ?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:47 schreef Pino112 het volgende:
Waarom is de altijd mokerdunne Klosterhalfen hier niet?
Ja, ik vond het hier al zo stinken.quote:
quote:
Die is van de iets langere afstanden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:47 schreef Pino112 het volgende:
Waarom is de altijd mokerdunne Klosterhalfen hier niet?
Met die gave Bandit tenuesquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Maloney jaaaaa
Reggaeland St Vincent and the Grenadines in de finale
Dat sowieso, maar weet eigenlijk niet of ze erbij is. Haar grootste fan zal het wel weten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die is van de iets langere afstanden.
Oh ze doet wel mee dus? Kon ik zo snel ook niet vinden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die is van de iets langere afstanden.
HBOquote:
VRTquote:
Werk jij bij de NOS ofzo?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hierna nog even naar het wielrennen.
Seville?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Zit er iets aan te komen betreffende Jamaica? die zijn me een opvallende partij matig tot nu toe...
100m vrij rap andersquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Zit er iets aan te komen betreffende Jamaica? die zijn me een opvallende partij matig tot nu toe...
Daar ben ik teveel sportliefhebber voor.quote:
Aan haar Insta te zien is ze er überhaupt niet bij.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh ze doet wel mee dus? Kon ik zo snel ook niet vinden.
Daarvoor heeft god je twee ogen gegevenquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:53 schreef 3rr0r het volgende:
Laros gaat straks rennen tijdens de partij van vd Velde Immers
Gevonden, ziek geweest (dus ook EK gemist) en zich niet weten te plaatsenquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Aan haar Insta te zien is ze er überhaupt niet bij.
History, babyquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:54 schreef kilon het volgende:
En toen waren er nog twee bij het hoogspringen.
Dubbel brons.
Alles naar AUS en UKRquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:54 schreef kilon het volgende:
En toen waren er nog twee bij het hoogspringen.
Dubbel brons.
Het atletiek toernooi is van de kleine landenquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:52 schreef heywoodu het volgende:
Als mijn snelle Wikipediacheck klopt heeft St Vincent and the Grenadines nooit überhaupt een top-10 gehaald op de Spelen, beste wat ik kon vinden was ergens 1 of 2 halve finales in de atletiek en een 31e plek op de marathon, nu een finale
Na St. Lucia en Dominica mag er nog wel een gouden bijquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:52 schreef heywoodu het volgende:
Als mijn snelle Wikipediacheck klopt heeft St Vincent and the Grenadines nooit überhaupt een top-10 gehaald op de Spelen, beste wat ik kon vinden was ergens 1 of 2 halve finales in de atletiek en een 31e plek op de marathon, nu een finale
Wat raar dat ze een lage weerstand heeftquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gevonden, ziek geweest (dus ook EK gemist) en zich niet weten te plaatsen
https://www.runnersworld.(...)tanze-klosterhalfen/
quote:
Ja ok, nog even kijken hoe dat afloopt. Maar ze zijn wel eens dominanter geweestquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:53 schreef kilon het volgende:
[..]
Daarvoor heeft god je twee ogen gegeven
Als half Arubaan heb ik het gevoel dat wij de boot missenquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het atletiek toernooi is van de kleine landen
Wel standaard bij atleten, zeker bij duursportersquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat raar dat ze een lage weerstand heeft
Thiam had een medaille kunnen pakken!quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:55 schreef The_Undertone het volgende:
Het niveau bij het hoogspringen gaat eigenlijk achteruit, amper 2 vrouwen die over 1,98m raken.
Eerder waren er altijd wel 1 of 2 Russinnen >=2 meterquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:55 schreef The_Undertone het volgende:
Het niveau bij het hoogspringen gaat eigenlijk achteruit, amper 2 vrouwen die over 1,98m raken.
HBO via IPTV maar er staat eurosport in beeld.quote:
SAFP was ook geblesseerdquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[..]
Ja ok, nog even kijken hoe dat afloopt. Maar ze zijn wel eens dominanter geweest
Als geboren Sint Maartenaar had ik toch wel wat hoop op Zharnel Hughes die daar altijd getraind heeft.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als half Arubaan heb ik het gevoel dat wij de boot missen
Het duel in Peking tussen Vlasic en Hellebaut die over 2,05m gaan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:57 schreef SolarStorm het volgende:
[..]
Eerder waren er altijd wel 1 of 2 Russinnen >=2 meter
Die gaat schroeien in de finale.quote:
HBOquote:
Zie bovenquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:00 schreef Felagund het volgende:
Wat zou ze in het boekje opschrijven, gemist op 2.00?
Ze beoordeelt haar sprong elke keerquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:00 schreef Felagund het volgende:
Wat zou ze in het boekje opschrijven, gemist op 2.00?
Oh zoquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:00 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Gaan op de tv naar het beachvolleybal
Nog meer dan anders?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Joris heeft zich helemaal volgestopt met coke.
Dat doet die dan al jarenlang.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Joris heeft zich helemaal volgestopt met coke.
Laten we het hopen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:01 schreef kilon het volgende:
Ze zal nog wel een poging doen voor opnieuw een WR straks. Voor de fun.
Ja, Eurosport is HBO.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
HBO via IPTV maar er staat eurosport in beeld.
quote:
Kunnen jullie dit even toelichten, ik heb hem niet op de NOS staan, maar wil wel mee-ergeren?quote:
Zoals mijn levensbeschouwingsdocent altijd zei:quote:
Amerikaanse Reddit user gespotquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pedo alarm overigens, voor wie beachvolley wat vindt
quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:02 schreef kilon het volgende:
[..]
Zoals mijn levensbeschouwingsdocent altijd zei:
Een 10 is voor God
Een 9 is voor de docent
Het hoogste cijfer dat jij kan halen is een 8.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:02 schreef kilon het volgende:
[..]
Zoals mijn levensbeschouwingsdocent altijd zei:
Een 10 is voor God
Een 9 is voor de docent
Het hoogste cijfer dat jij kan halen is een 8.
Joris was zichzelf, overdreven geacteerd.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie dit even toelichten, ik heb hem niet op de NOS staan, maar wil wel mee-ergeren?
Het werktquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:02 schreef TAmaru het volgende:
Zijn er mensen hier die Olyslagers echt leuk vinden? Ik vind 'r doodeng. Die rare glimlach de hele tijd. God op 1. De heer om inspiratie vragen als ze moet springen. Brrrr.
Familie van?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:03 schreef Szura het volgende:
Hodge gaat in de finale keihard schroeien
Ow.quote:
Insert kijk naar de Belg-rantquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:07 schreef golfer het volgende:
Ik kijk via de Belg. Prima commentaar daar.
Lijkt wel iets van een manie.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:08 schreef Em31 het volgende:
Dat overdreven lachen is dan toch wat creepy![]()
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:07 schreef golfer het volgende:
Ik kijk via de Belg. Prima commentaar daar.
Viesquote:
Ze zijn al gestart!quote:
Waar slaat dit op, knul?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ik voel me net een topatleet nu.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:10 schreef DeLuna het volgende:
De een ligt in een slaapzak, de ander schrijft een roman
Lief dagboek, mensen op FOK! lachen mij uit, omdat ik zelf altijd met U praat en steeds moet lachen. En dat terwijl mijn tegenstander steeds in een slaapzak stapt! Wie is er nou gek, zij of ik?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:10 schreef DeLuna het volgende:
De een ligt in een slaapzak, de ander schrijft een roman
Blijkbaar gemist.quote:
Voornaam Nick?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:12 schreef DeeBee het volgende:
Kerr en Ingebritsen, wie is de grootste lul
Ach, vergeleken met zijn oudste broer is die nog heel normaal.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:12 schreef Em31 het volgende:
Moet altijd wennen aan die look van Ingebrigtsen, was eerst zo gewoontjes.
Dat is waarquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach, vergeleken met zijn oudste broer is die nog heel normaal.
quote:
Wij staan op punt, als zelfs Nillesen al de finale haalt.quote:
Choke van epische proporties van bovenquote:
Dan zou hij de Braziliaantjes aan het helpen zijn lijkt mequote:Op zondag 4 augustus 2024 21:16 schreef Redefine het volgende:
God was zeker schermen of beachvolleybal aan het kijken, geen tijd voor Nicola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |