SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst valse start en daarna is de luchtcirculatie weg, dus nee.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:30 schreef Columbiafan het volgende:
Gaan we onder de 9.80 in de finale, of gaat de druk toch doorwegen bij de heren?
Wat voor anders is er dan?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:31 schreef Pino112 het volgende:
Heeft de NOS alleen maar atletiek vanavond of gaan ze continu andere dingen laten zien?
Viel naast het kussen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sneu voor Topic trouwens die enkelbreuk. Dat vermoeden had ze gisteren ook al bij het interview, triest.
Top 12 onder 10 seconden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:33 schreef heywoodu het volgende:
Als we B-finales hadden zouden deze acht er in staan, een Diamond League zou zich er niet voor hoeven schamen.
[ afbeelding ]
In het net meestalquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:34 schreef Em31 het volgende:
Ik zie steeds totaal niet waar die kogel landt
is het strafcorner-stofzuigen al herhaald?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met de NOS weet je het maar nooit, wat ze er tussendoor gooien. Of iets herhalen.
Deed een halve poging bij de warming-up, waarbij de voet uitgleed op de mat en daarbij dus haar enkel gebroken. Ondanks de gebroken enkel plaatste ze zich bizar genoeg nog wel. Adrenaline is iets bijzonders.quote:
Half tien pas. En om 9 uur wel Nederland beachvolley.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:34 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Amerikaans-korfbal-voor-mensen-met-weinig-vrienden?
Volgens mij is het turnen nog niet op de NOS geweest vandaag.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met de NOS weet je het maar nooit, wat ze er tussendoor gooien. Of iets herhalen.
En dan wurmt Jacobs zich naar het goud.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eerst valse start en daarna is de luchtcirculatie weg, dus nee.
Er was wel een samenvattinkje met het goud op de oneven liggers.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij is het turnen nog niet op de NOS geweest vandaag.
Maar nu zijn ze lekker bezig met Sjoestroem verafgoden.
Dat is niet met vlaggetje dus zullen ze vast niet uitzendenquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:34 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Nee, ik geef op.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:34 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Staat mij niks van bij.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was het niet ten tijde van Schippers dat die Amerikanen vonden dat alleen zwarte mensen konden sprinten?
Hij schiet inderdaad scherp met zijn kogel.quote:
En daarmee is er dus weinig anders dan voorheen!quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:43 schreef Felagund het volgende:
Hamerslingeren hoeven we verder niet meer te volgen nee.
Wel prima te doen nu: hoogspringen op één scherm, kogel op de ander en op TV laten ze sowieso al het hardlopen live zienquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:43 schreef Felagund het volgende:
Hamerslingeren hoeven we verder niet meer te volgen nee.
Ik heb hem maar op Sporza gezet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel irritant dat de NOS last heeft van de herhalende ziekte voor het einde van de atletieksessie steeds. Bij zwemmen is dat niet zo erg, daar mag je best tijdens de ceremonies iets laten zien. Maar bij atletiek is dat echt helemaal kut.
Duurt nog een uur en 10 minuten.quote:
er is weinig lekkerder dan een hele avond ongestoord naar atletiek kijkenquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel irritant dat de NOS last heeft van de herhalende ziekte voor het einde van de atletieksessie steeds. Bij zwemmen is dat niet zo erg, daar mag je best tijdens de ceremonies iets laten zien. Maar bij atletiek is dat echt helemaal kut.
Niemand zal basketbal ooit met die grote grap vergelijken, dus 3x3 kan het niet zijn.quote:
Hierna nog even naar het wielrennen.quote:
Waterpolo?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand zal basketbal ooit met die grote grap vergelijken, dus 3x3 kan het niet zijn.
@Columbiafan ?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:47 schreef Pino112 het volgende:
Waarom is de altijd mokerdunne Klosterhalfen hier niet?
Ja, ik vond het hier al zo stinken.quote:
quote:
Die is van de iets langere afstanden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:47 schreef Pino112 het volgende:
Waarom is de altijd mokerdunne Klosterhalfen hier niet?
Met die gave Bandit tenuesquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Maloney jaaaaa
Reggaeland St Vincent and the Grenadines in de finale
Dat sowieso, maar weet eigenlijk niet of ze erbij is. Haar grootste fan zal het wel weten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die is van de iets langere afstanden.
Oh ze doet wel mee dus? Kon ik zo snel ook niet vinden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die is van de iets langere afstanden.
HBOquote:
VRTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |