Jquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:30 schreef Coco het volgende:
[..]
J
(dan maak ik em maar aangezien @:Adames er niets van snapt)
Waarom zou ik dat niet doen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco
Hopelijk steun je Ueda gewoon
Beidequote:Op zondag 4 augustus 2024 19:32 schreef 3rr0r het volgende:
KNOTSGEK (of niemand verdedigt, ben OS aan het kijken)
quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dan heb je alsnog gewonnen inderdaad
Eens temeer reden om gewoon te voetballen ipv continu tijd te rekken, nietwaar?quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ah jongen toch.
Het is maar de JC schaal.
Beter dat Kroatische autisme iddquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:38 schreef Wotte het volgende:
Als neutrale toeschouwer die zuid amerikaanse grinta van Feyenoord begint me onderhand wel wat de strot uit de hangen.
Dat gehandicapte broertje van Neres in het bijzonder.
Daarvoor is het weer de JC schaal.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eens temeer reden om gewoon te voetballen ipv continu tijd te rekken, nietwaar?
Dan moet je die Argentijnse spits eens in actie zien, dat is helemaal een lijpkees vol met opstootjesquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:38 schreef Wotte het volgende:
Als neutrale toeschouwer die zuid amerikaanse grinta van Feyenoord begint me onderhand wel wat de strot uit de hangen.
Het is het countervoetbal van PSV drie jaar terug, met de selectie van Ajax uit die tijd.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:38 schreef Wotte het volgende:
Altijd tegen PSV.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Lachwekkende beslissing weer dit, zal eens niet.
Dit slaat inderdaad nergens op.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:41 schreef trein2000 het volgende:
Is dat geen geel? Oh nee, hij speelt bij Feyenoord.
Alvarez huren zou het af maken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is het countervoetbal van PSV drie jaar terug, met de selectie van Ajax uit die tijd.
Feyenoord gaat op voor de prijs van onsympathiekste ploeg aller tijden.
Nee, de regels tellen niet…quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gelukkig geen rood, zou de wedstrijd de nek om doen.
Penanties zijn een loterijquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nu al zin in de penalties over een kwartier.
Erg. Doelman had zelfs direct rood verdiend.quote:
Walgelijk team dat PSVquote:
Nou zeg stel je niet zo aan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:43 schreef GGMM het volgende:
Nu durft hij wel geel te geven wat een held zeg
Ach de club op zich gun ik het nog wel. Maar die supporters, als je meer dan drie hersencellen hebt wordt je geweigerd lijkt het wel.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:43 schreef Coco het volgende:
@:trein2000 heeft het niet zo op Feyenoord lijkt wel
Is gewoon een kutbeslissing om die keeper geen geel te geven. Dan ben je een laffe zak en kan je dit beroep niet aan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nou zeg stel je niet zo aan.
wordt jequote:Op zondag 4 augustus 2024 19:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ach de club op zich gun ik het nog wel. Maar die supporters, als je meer dan drie hersencellen hebt wordt je geweigerd lijkt het wel.
Wordt je en hersencellen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ach de club op zich gun ik het nog wel. Maar die supporters, als je meer dan drie hersencellen hebt wordt je geweigerd lijkt het wel.
Al besprokenquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wordt je en hersencellen.
Ach ach ach
Dit is al gezegd.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ach ach ach
Al behandelt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ach ach ach
Tijdrekkenquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:46 schreef Buitendam het volgende:
Feyenoord wordt met de minuut onsympathieker. Kaarten vragen en Schwalbes maken, lachwekkend.
Spuit 11quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ach ach ach
Na de verlenging?quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:47 schreef ISVV het volgende:
Even voor de duidelijkheid: dadelijk meteen pingels bij een gelijke stand.
nou nou nouquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik zeg toch meteen, ongelofelijke trekpop van een mod die je bent
Je doelt hier toch niet op Ueda he.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:48 schreef Coco het volgende:
Feyenoord heeft zich wel van z'n slechtste kant laten zien zeg man man man
Hardop gelachenquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
Zeker niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je doelt hier toch niet op Ueda he.
Hier schrik ik van.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
Forum Admin @GGMM krijgt hier onverwachts een dreun te verwerkenquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
Sow!quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
De nacompetitie ontlopen moet wel lukken jaquote:
Deze manquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De nacompetitie ontlopen moet wel lukken ja
Brobbey Bergwijn Bertrand gaan ze slopenquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik wens deze 2 teams veel succes tegen de voorhoede van Ajax.
Gelachen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Klasse beter inderdaad dan wat hier loopt. Dat ziet iedereen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
iquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:klaasweetalles gaat @:de_kraam zijn treurige gedrag nog lang voortzetten?
Nergens om maar Traore is een voetballer naar mijn hart. Weinig rendement maar een genot om naar te kijken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Brobbey Bergwijn Bertrand gaan ze slopen
Je hebt tegenwoordig met CR7 nog een derde met zaagsel in zijn hoofd en aandacht tekortquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:klaasweetalles gaat @:de_kraam zijn treurige gedrag nog lang voortzetten?
Obvious baitquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Goh je bent fan van matige voetballers. Hadden we nog niet door.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nergens om maar Traore is een voetballer naar mijn hart. Weinig rendement maar een genot om naar te kijken.
we hebben psv kapoet gemaaktquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
@:klaasweetalles hoe lang duurt die aidsact van jullie nog?
Het lijkt wel alsof we in Nederland niet meer kunnen verdedigen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gaat nu de held van de wedstrijd wordenquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:01 schreef Zorro het volgende:
Strafschoppen tegen de keeper die nooit meer op het veld had mogen staan.
Nee ben geen fan van Gimenez.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Goh je bent fan van matige voetballers. Hadden we nog niet door.
Uiteraard reageert FC kruiwagen er raar op omdat die alles mooi en prachtig moet vinden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:03 schreef tong80 het volgende:
Perez heeft gelijk. Was vorig jaar al met de "toppers" vermakelijk maar niet goed. Vond Bosz zelf ook.
Geen idee wat je bedoelt. Laat staan dat ik weet wie kruiwagen is.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Uiteraard reageert FC kruiwagen er raar op omdat die alles mooi en prachtig moet vinden.
Van Dongen die het allemaal heel vermakelijk en goed vond.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt. Laat staan dat ik weet wie kruiwagen is.
Oh hij. Rare gast is dat idd.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Dongen die het allemaal heel vermakelijk en goed vond.
Wellenreuthergodquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:01 schreef Zorro het volgende:
Strafschoppen tegen de keeper die nooit meer op het veld had mogen staan.
quote:
Nuff said.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:02 schreef VEM2012 het volgende:
En alvast gefeliciteerd voor Feyenoord, als je zoveel geluk hebt, dan ga je die strafschoppen ook wel redden.
Tevens de laatstequote:Op zondag 4 augustus 2024 20:13 schreef klaasweetalles het volgende:
DE EERSTE PRIJS IS BINNEN HAHAHAHAHAH
Blaadje op zijn kop op zijn bidon geplakt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:13 schreef Pablo84 het volgende:
Keeper van psv dacht ik pak elke keer de tegenovergestelde hoek😅😅
JAAAAAquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je altijd zo met anderen bezig bent
Gelachen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:14 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord verdiend gewonnen natuurlijk.
Welke wedstrijd heb jij gekeken?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:14 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord verdiend gewonnen natuurlijk.
Het stadion loopt leeg.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:15 schreef Coco het volgende:
OEi @:dombohetolifantje1 laat zich wel heel erg kennen.
Er komt nog een huldiging.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Logisch want de wedstrijd is afgelopen.
Die neem ik sowieso niet meer serieus sinds Geertruida als wingback..quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:15 schreef Coco het volgende:
OEi @:dombohetolifantje1 laat zich wel heel erg kennen.
Voor Ueda?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er komt nog een huldiging.
Je moet eens leren begrijpend lezen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die neem ik sowieso niet meer serieus sinds Geertruida als wingback..
Doet me aan Ivo denken.quote:
Leuk dat Ueda hem erin kreeg.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jammer dat je Ueda niet wil zien shinen met DE schaal.
Ik ga geen quotes vissen maar ik ben wel teleurgesteld.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet eens leren begrijpend lezen.
Oh maar ik herhaal het graag.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ga geen quotes vissen maar ik ben wel teleurgesteld.
Ik denk dat het een slecht idee is. Niet zo zeer omdat Geertruida het niet zou kunnen. Maar meer om zijn vervanger rechts centraal.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh maar ik herhaal het graag.
In deze selectie zou ik altijd Luts op rechts opstellen. (En dus vooral geen Bart)
Die gaat maar mooi Vitesse - Telstar fluiten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Manschot blijft ook een parodie.
Daar kan ik me zo aan ergeren he, wat die uithaalde.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ruperti, Makkelie, Gozebuyuk, Manschot... Feyenoord heeft zoals gewoonlijk de 12e man nodig om resultaat te halen tegen PSV.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nouja Benitez en Oppergard deden ook leuk mee.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ruperti, Makkelie, Gozebuyuk, Manschot... Feyenoord heeft zoals gewoonlijk de 12e man nodig om resultaat te halen tegen PSV.
Mwah, bij die overtreding van Wellenreuther was het nog een hele opgave om te scoren. Stonden flink wat verdedigers achter, dat zal de afweging zijn geweestquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:19 schreef Ramboetan het volgende:
Ik lees veel dingen over de scheids en net even de samenvatting gekeken. Geel voor Benitez en niet voor Wellenreuter is wel vrij schandalig natuurlijk. Identieke situatie.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, bij die overtreding van Wellenreuther was het nog een hele opgave om te scoren. Stonden flink wat verdedigers achter, dat zal de afweging zijn geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |