Tevens de laatstequote:Op zondag 4 augustus 2024 20:13 schreef klaasweetalles het volgende:
DE EERSTE PRIJS IS BINNEN HAHAHAHAHAH
Blaadje op zijn kop op zijn bidon geplakt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:13 schreef Pablo84 het volgende:
Keeper van psv dacht ik pak elke keer de tegenovergestelde hoek😅😅
JAAAAAquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je altijd zo met anderen bezig bent
Gelachen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:14 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord verdiend gewonnen natuurlijk.
Welke wedstrijd heb jij gekeken?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:14 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord verdiend gewonnen natuurlijk.
Het stadion loopt leeg.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:15 schreef Coco het volgende:
OEi @:dombohetolifantje1 laat zich wel heel erg kennen.
Er komt nog een huldiging.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Logisch want de wedstrijd is afgelopen.
Die neem ik sowieso niet meer serieus sinds Geertruida als wingback..quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:15 schreef Coco het volgende:
OEi @:dombohetolifantje1 laat zich wel heel erg kennen.
Voor Ueda?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er komt nog een huldiging.
Je moet eens leren begrijpend lezen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die neem ik sowieso niet meer serieus sinds Geertruida als wingback..
Doet me aan Ivo denken.quote:
Leuk dat Ueda hem erin kreeg.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jammer dat je Ueda niet wil zien shinen met DE schaal.
Ik ga geen quotes vissen maar ik ben wel teleurgesteld.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet eens leren begrijpend lezen.
Oh maar ik herhaal het graag.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ga geen quotes vissen maar ik ben wel teleurgesteld.
Ik denk dat het een slecht idee is. Niet zo zeer omdat Geertruida het niet zou kunnen. Maar meer om zijn vervanger rechts centraal.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh maar ik herhaal het graag.
In deze selectie zou ik altijd Luts op rechts opstellen. (En dus vooral geen Bart)
Die gaat maar mooi Vitesse - Telstar fluiten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Manschot blijft ook een parodie.
Daar kan ik me zo aan ergeren he, wat die uithaalde.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ruperti, Makkelie, Gozebuyuk, Manschot... Feyenoord heeft zoals gewoonlijk de 12e man nodig om resultaat te halen tegen PSV.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nouja Benitez en Oppergard deden ook leuk mee.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ruperti, Makkelie, Gozebuyuk, Manschot... Feyenoord heeft zoals gewoonlijk de 12e man nodig om resultaat te halen tegen PSV.
Mwah, bij die overtreding van Wellenreuther was het nog een hele opgave om te scoren. Stonden flink wat verdedigers achter, dat zal de afweging zijn geweestquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:19 schreef Ramboetan het volgende:
Ik lees veel dingen over de scheids en net even de samenvatting gekeken. Geel voor Benitez en niet voor Wellenreuter is wel vrij schandalig natuurlijk. Identieke situatie.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, bij die overtreding van Wellenreuther was het nog een hele opgave om te scoren. Stonden flink wat verdedigers achter, dat zal de afweging zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |