Penanties zijn een loterijquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nu al zin in de penalties over een kwartier.
Erg. Doelman had zelfs direct rood verdiend.quote:
Walgelijk team dat PSVquote:
Nou zeg stel je niet zo aan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:43 schreef GGMM het volgende:
Nu durft hij wel geel te geven wat een held zeg
Ach de club op zich gun ik het nog wel. Maar die supporters, als je meer dan drie hersencellen hebt wordt je geweigerd lijkt het wel.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:43 schreef Coco het volgende:
@:trein2000 heeft het niet zo op Feyenoord lijkt wel
Is gewoon een kutbeslissing om die keeper geen geel te geven. Dan ben je een laffe zak en kan je dit beroep niet aan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nou zeg stel je niet zo aan.
wordt jequote:Op zondag 4 augustus 2024 19:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ach de club op zich gun ik het nog wel. Maar die supporters, als je meer dan drie hersencellen hebt wordt je geweigerd lijkt het wel.
Wordt je en hersencellen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ach de club op zich gun ik het nog wel. Maar die supporters, als je meer dan drie hersencellen hebt wordt je geweigerd lijkt het wel.
Al besprokenquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wordt je en hersencellen.
Ach ach ach
Dit is al gezegd.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ach ach ach
Al behandelt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ach ach ach
Tijdrekkenquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:46 schreef Buitendam het volgende:
Feyenoord wordt met de minuut onsympathieker. Kaarten vragen en Schwalbes maken, lachwekkend.
Spuit 11quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ach ach ach
Na de verlenging?quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:47 schreef ISVV het volgende:
Even voor de duidelijkheid: dadelijk meteen pingels bij een gelijke stand.
nou nou nouquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik zeg toch meteen, ongelofelijke trekpop van een mod die je bent
Je doelt hier toch niet op Ueda he.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:48 schreef Coco het volgende:
Feyenoord heeft zich wel van z'n slechtste kant laten zien zeg man man man
Hardop gelachenquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
Zeker niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je doelt hier toch niet op Ueda he.
Hier schrik ik van.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
Forum Admin @GGMM krijgt hier onverwachts een dreun te verwerkenquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
Sow!quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |