Brobbey Bergwijn Bertrand gaan ze slopenquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik wens deze 2 teams veel succes tegen de voorhoede van Ajax.
Gelachen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Klasse beter inderdaad dan wat hier loopt. Dat ziet iedereen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
iquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:klaasweetalles gaat @:de_kraam zijn treurige gedrag nog lang voortzetten?
Nergens om maar Traore is een voetballer naar mijn hart. Weinig rendement maar een genot om naar te kijken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Brobbey Bergwijn Bertrand gaan ze slopen
Je hebt tegenwoordig met CR7 nog een derde met zaagsel in zijn hoofd en aandacht tekortquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:klaasweetalles gaat @:de_kraam zijn treurige gedrag nog lang voortzetten?
Obvious baitquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Goh je bent fan van matige voetballers. Hadden we nog niet door.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nergens om maar Traore is een voetballer naar mijn hart. Weinig rendement maar een genot om naar te kijken.
we hebben psv kapoet gemaaktquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
@:klaasweetalles hoe lang duurt die aidsact van jullie nog?
Het lijkt wel alsof we in Nederland niet meer kunnen verdedigen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |