Ze mist een groene.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik sta volledig achter Bouzidi.
De eerste twee niet toch?quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gate 6 hebben ze allemaal gemist zowat
Nou nee?quote:
Maar die nam poort 6 helemaal niet, de rest wel.quote:
Dan sta je gelijk en gaat het weer om tijd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:17 schreef Szura het volgende:
Wat doen ze eigenlijk als drie man een fout hebben
Lilik nam poort 6 wel.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar die nam poort 6 helemaal niet, de rest wel.
Feitelijk gewoon 1 minuut straf. Niet echt zo, maar zo werkt het.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
Wat betekent betekent het missen van een 'poortje' concreet?
Ja, waar ik Lilik zei bedoelde ik Bouzidi, stop de tijd.quote:
Ik heb nog een keer met Kees Driehuis in het vliegtuig gezeten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, waar ik Lilik zei bedoelde ik Bouzidi, stop de tijd.
Je hebt al bijna alles gemist van vandaagquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:20 schreef ijs_beer het volgende:
*inschakelt* oh dit de de bootje varen versie van BMX.![]()
Het gewone leven vraagt ook z'n aandacht.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt al bijna alles gemist van vandaag
Die gun ik het het minst.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al zou ik N. Fox ook wel leuk vinden.
Wat is er mis met een extra onderdeel?quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:25 schreef heywoodu het volgende:
Daar zijn traditionele kanoslalomlanden het niet mee eens geloof ik
Geen ideequote:Op maandag 5 augustus 2024 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is er mis met een extra onderdeel?
Ik heb van de zomer nog gekayakt op een meer hier in de buurt. Voelde mijn spieren wel de volgende dag, derhalve sport.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:29 schreef ijs_beer het volgende:
Zelf een keer in een Kayak gezeten, dat was in de Ardennen. Echter, dat was in september na die gortdroge zomer van 21. Waterstand was daardoor eigenlijk te laag, waar je constant op de rotsen liep. Zo heb ik ook een gat in de bodem van de Kayak gevaren. Waardoor ik, met een langzaam vollopende kayak, eindelijk op een diep deel aangekomen maar direct omsloeg. Voorts met Kayak een al naar de kant gezwommen. Maar ja, je moet toch naar het eindpunt dus toch maar weer verder gepaddeld, en nog 3x omgeslagen.![]()
TLDR; Kayakken is geen sport.
Daar is dit wel de sport voor ja.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd of Rohan straks naar het goud kan Bradbury'en
Stuur een klaagbrief.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:42 schreef heywoodu het volgende:
Sportspecifieke streams waar ze dan ineens een matchpoint of iets van een andere sport in picture-in-picture laten zien is wel dé teringzooi van HBO deze Spelen.
Uberhaupt specifieke streams met meer dan alleen de sport zelf...quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:42 schreef heywoodu het volgende:
Sportspecifieke streams waar ze dan ineens een matchpoint of iets van een andere sport in picture-in-picture laten zien is wel dé teringzooi van HBO deze Spelen.
Ja, dat speelt sterk mee.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:58 schreef Redefine het volgende:
Waarbij Fox hierbij deels ook wint omdat de nummer 3/4 die haar kant koos haar nauwelijks hinderde. En Woods wel werd gehinderd.
Rigged. Er was iets met die Fox familie, maar ik kan niet meer terugvinden wat.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:58 schreef Redefine het volgende:
Waarbij Fox hierbij deels ook wint omdat de nummer 3/4 die haar kant koos haar nauwelijks hinderde. En Woods wel werd gehinderd.
Ik heb hem gisteravond al gejinxt toen ik GB koos in de Pick'em, dit gaat sowieso fout.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze kan Clarke eigenlijk alleen verliezen.
Wat is jouw world ranking?quote:
Help mij herinneren dat ik niet hetzelfde land kies.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:03 schreef Nattekat het volgende:
Goed, nu nog de baanwielrensters van teamGeebie falen vanavond en mijn jinx is compleet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |