SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optie tot koop dit, optie tot koop datquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:59 schreef Wotte het volgende:
Huur dit, huur dat Financieel staan ze er uitstekend voor toch?
Benieuwd of die kerel daadwerkelijk komt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Optie tot koop dit, optie tot koop dat
Zo’n Buenanotte is absolute buitenklasse voor de eredivisie, daar kom je anders niet aan
Zo'n optie tot koop is natuurlijk geen verplichting voor een speler om een contract bij je te tekenen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Optie tot koop dit, optie tot koop dat
Zo’n Buenanotte is absolute buitenklasse voor de eredivisie, daar kom je anders niet aan
Voor links is huren best slim gezien Hartman na de winter weer terug is
Vaak wel dus, die optie tot koop is regelmatig eenzijdig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zo'n optie tot koop is natuurlijk geen verplichting voor een speler om een contract bij je te tekenen.
Is toch niet dwingend voor de persoonlijke voorwaarden. Als ik het uitstekend doe bij Feyenoord en kan daardoor elders meer verdienen dan ben je als werknemer vrij om te gaan ,olang het bestaande contract wordt afgekocht. Lijkt mijquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vaak wel dus, die optie tot koop is regelmatig eenzijdig.
Er kan al onderhandeld worden over een contract op het moment van de huurdeal, dan ligt het dus al vast.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Is toch niet dwingend voor de persoonlijke voorwaarden. Als ik het uitstekend doe bij Feyenoord en kan daardoor elders meer verdienen dan ben je als werknemer vrij om te gaan ,olang het bestaande contract wordt afgekocht. Lijkt mij
Als dat gegarandeerd is lijkt het me prima optie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er kan al onderhandeld worden over een contract op het moment van de huurdeal, dan ligt het dus al vast.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:56 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen is het weer OORLOG. @:coco
ZKA hele momentum verpest.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Benieuwd of die kerel daadwerkelijk komt.
Die Buonanotte moet überhaupt nog persoonlijk een akkoord bereiken met Feyenoord terwijl hij ook nog de keuze heeft uit andere clubs.quote:
De 'its happening' werd al vrij snel weer aangepast naar 'Feyenoord en Brighton akkoord over Buonanotte!' (lol)quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die Buonanotte moet überhaupt nog persoonlijk een akkoord bereiken met Feyenoord terwijl hij ook nog de keuze heeft uit andere clubs.
Die hele “its happening” is dus veel te voorbarig. Die transfer gaat nog wel minimaal een week duren denk ik, als hij überhaupt al komt.
Denk dat om zulke dingen Slot en De Don ook zo'n hekel aan bever hebben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De 'its happening' werd al vrij snel weer aangepast naar 'Feyenoord en Brighton akkoord over Buonanotte!' (lol)
Tevens speelde hij vandaag gewoon mee in de oefenwedstrijd van Brighton.
dit is logischquote:
Krabby is even vergeten dat we Mitchell(en Tsoungui) hebben? En dan kan een Zechiel bij een extreme blessuregolf eventueel ook nog centraal. Als er nou één positie is waar het wel goed zit is het centraal achterin.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:07 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Nog lang geen akkoord tussen Feyenoord, dat Argentijntje en Brighton
Krabby vs @:zka lesgoooooo
Er lopen ook vast nog wel 10 andere CV's in de jeugd. We hoeven eigenlijk nooit meer te kopen joh.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Krabby is even vergeten dat we Mitchell(en Tsoungui) hebben? En dan kan een Zechiel bij een extreme blessuregolf eventueel ook nog centraal. Als er nou één positie is waar het wel goed zit is het centraal achterin.
Misschien is hij dat niet vergeten maar geeft hij gewoon door wat hij opvangt?quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Krabby is even vergeten dat we Mitchell(en Tsoungui) hebben? En dan kan een Zechiel bij een extreme blessuregolf eventueel ook nog centraal. Als er nou één positie is waar het wel goed zit is het centraal achterin.
Daar hebben we een apart topic voor.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:36 schreef De_Pel het volgende:
Sow koekoek Slot slacht Hag.
Erg benieuwd naar de volgende afleveringen van Arend in Engeland.
Priske die bewust de eerste keeper nog niet wilde verklappen om PSV niks wijzer te maken, maar ZKA smijt het gewoon uren voor de wedstrijd de ether in.quote:
Done deal.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:41 schreef Zipportal het volgende:
Bijlow moet morgen met zijn ouders op de club komen.
Timon gaat keepen.
Maatwerk geleverd.
Dat vond ik eerlijk gezegd nogal tenenkrommend van Priske.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Priske die bewust de eerste keeper nog niet wilde verklappen om PSV niks wijzer te maken, maar ZKA smijt het gewoon uren voor de wedstrijd de ether in.
Lekker man, wat heeft hij toch het beste voor met de club.
Doremifasol een interessant stukje vol.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:07 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Nog lang geen akkoord tussen Feyenoord, dat Argentijntje en Brighton
Krabby vs @:zka lesgoooooo
Ik vind het lastig, Timon is een meer dan prima keeper die de afgelopen 2 jaar ons echt wel heeft gered op bepaalde momenten. Maar al met al vind ik Bijlow net iets beter en completer. Probleem is wel dat als keeper je ook ritme moet hebben, en elke keer een blessure daar wordt Bijlow niet beter van, hij ontwikkelt zich niet door en maakt die laatste stap niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nogal mee oneens. Bewijs het ongelijk maar Timon.
Ik denk dat Peter heel zijn tactiek om gaat gooien nuquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Priske die bewust de eerste keeper nog niet wilde verklappen om PSV niks wijzer te maken, maar ZKA smijt het gewoon uren voor de wedstrijd de ether in.
Lekker man, wat heeft hij toch het beste voor met de club.
Dat vind ik wel een argument waar je als trainer gewoon geen rekening mee moet houden. Je moet gewoon (naar jouw mening) de beste opstellen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:00 schreef bbuddybb het volgende:
Aan Bijlow verdien je zo niets meer. Kun je wel afschrijven nu.
Nu doen hij en Wellenreuther keepend niet veel voor elkaar onder, maar Bijlow is wel overduidelijk de beter meevoetballende keeper.
Dit is een beslissing die je op de lange termijn alleen maar geld kost.
Een trainer die niet van te voren zijn opstelling wil verklappen is tenenkrommend? Serieus? Als Slot dit had gezegd stond iedereen op de banken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat vond ik eerlijk gezegd nogal tenenkrommend van Priske.
Alsof ze er bij PSV van wakker liggen of Bijlow of Wellenreuther op doel staat.
Mwah met Geertgod in de rug van Nieuwkoop/Pedersen kun je de wingback wel in zijn kracht zetten. Als er dan iemand doorheen glipt omdat ie slimmer is dan de wingback moet ie ook nog langs Luts.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doremifasol een interessant stukje vol.
Dat eerste bod voor HanckoAtletico tegen de muur. Bueno en Duopenotti lijken mij prima transfers. Als die laatste komt hoop ik wel op een 4-3-3 ipv 3-4-3, je gaat toch niet september in met Nieuwkoop en Pedersen als je opties op rechter wingback man.
Gast, overdrijf niet zo.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een trainer die niet van te voren zijn opstelling wil verklappen is tenenkrommend? Serieus? Als Slot dit had gezegd stond iedereen op de banken.
Het is echt absurd hoe weinig krediet Priske heeft en hoe hij negatief het sentiment rondom hem nu al is. En dat terwijl er nog niet één officiële wedstrijd is gespeeld. Je kon van tevoren wel voorspellen dat de opvolger van Slot totaal geen eerlijke kans ging krijgen onder de supporters, maar hoe het nu gaat heb ik echt nog nooit gezien.
Heb je er wakker van gelegen dan?quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gast, overdrijf niet zo.
Ik heb het niet over een trainer die niet vooraf de opstelling wil vertellen.
Ik heb het over het idee dat hij de keeper nog niet wilde delen om PSV niet wijzer te maken dan ze zijn.
Nja uiteraard ga ik hem een eerlijke kans geven, maar de eerste tekenen zijn echt niet veelbelovend.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een trainer die niet van te voren zijn opstelling wil verklappen is tenenkrommend? Serieus? Als Slot dit had gezegd stond iedereen op de banken.
Het is echt absurd hoe weinig krediet Priske heeft en hoe hij negatief het sentiment rondom hem nu al is. En dat terwijl er nog niet één officiële wedstrijd is gespeeld. Je kon van tevoren wel voorspellen dat de opvolger van Slot totaal geen eerlijke kans ging krijgen onder de supporters, maar hoe het nu gaat heb ik echt nog nooit gezien.
PSV heeft toch nauwelijks verdedigers die het kan opstellen? Denk dat je hier best gebruik van kan maken, die ploeg zit qua ritme ook gewoon nog in opbouw hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:49 schreef hhh38 het volgende:
Vanavond is in principe een ingecalculeerd verlies. PSV dat gewoon door kan bouwen op vorig jaar met dezelfde trainer en wij niet. Ook als je hetzelfde systeem zou voortzetten is dat een nadeel. En dan zijn ook nog onze beste middenvelders weg of geblesseerd.
Die eerste potjes in de Eredivisie worden beter wel gewoon gewonnen.
Nou, bij deze geef ik je ongelijk.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je geen fan was van Slot snap ik dat je je nog geen zorgen maakt.
Maar ik maak mij enige zorgen. Een trainer die een ontzettend krappe voorbereiding gebruikt om het zorgvuldig gebouwde systeem van Slot gelijk overboord te gooien en het lijkt in de oefenduels nergens op, geef mij eens ongelijk (lol).
Echter als we nu het seizoen goed starten gooi ik die zorgen net zo simpel uit het raam en stap ik op de Priske-trein. We gaan het zien vanavond
Jij bent niet echt een positivo hequote:Op zondag 4 augustus 2024 15:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou, bij deze geef ik je ongelijk.![]()
Ik blijf er bij dat 'het systeem' van Priske helemaal niet zo veel verschilt met dat van Slot. Spelprincipes en intenties zijn gewoon grotendeels hetzelfde, dus alle mensen die roepen dat alles wat er de afgelopen 3 jaar onder Slot is opgebouwd in de prullenbak is gesmeten kan ik eigenlijk niet zo serieus nemen. Ook dat het in de oefenduels nergens op lijkt is onzin, meer dan genoeg goede dingen gezien. Zeker in de eerste 3 wedstrijden maar ook tegen Benfica en Monaco zag je prima dingen.
En de uitslag van vanavond kan me ook maar zeer weinig boeien. PSV is gewoon de favoriet en het zou ook helemaal geen schande zijn om te verliezen. Willem 2 thuis volgende week is pas de eerste wedstrijd die echt gewonnen moet worden, alles daarvoor is niet zo boeiend qua uitslag.
Ben wel blij dat ik vanavond niet kan kijken, bij een verlies gaat me er toch een shitstorm ontstaan onder de fans, dat gaat héél erg naar worden.
quote:imon Wellenreuther heeft Justin Bijlow verdrongen uit het doel van Feyenoord. De Duitser is straks in het duel om de Johan Cruijff Schaal met PSV ‘de speler met twee handschoenen aan’. Hij begint het seizoen als eerste keeper.
Het stormt al een tijdjequote:Op zondag 4 augustus 2024 16:14 schreef hhh38 het volgende:
Bij een nipt verlies gaat er echt geen shitstorm ontstaan joh.
Het rommelt een beetje. De mensen die nu ontevreden zijn zullen echt niet ineens uit hun slof schieten als we in een aardige wedstrijd nipt van PSV verliezen.quote:
En dat slaat echt nergens op. We zijn nog geeneens begonnen. Als je straks met 4-0 wint wordt je ook niet opeens zomaar kampioen, verlies je met 4-0 ga je ook niet direct een kansloos seizoen inquote:
deze wedstrijd is heel erg belangrijk om vertrouwen te krijgenquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:48 schreef alopio het volgende:
[..]
En dat slaat echt nergens op. We zijn nog geeneens begonnen. Als je straks met 4-0 wint wordt je ook niet opeens zomaar kampioen, verlies je met 4-0 ga je ook niet direct een kansloos seizoen in
Ik denk dat je echt onderschat hoe groot en extreem het negatieve sentiment rond Priske nu al is, helaas. Dat is inderdaad al wel een flinke storm.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het rommelt een beetje. De mensen die nu ontevreden zijn zullen echt niet ineens uit hun slof schieten als we in een aardige wedstrijd nipt van PSV verliezen.
Was het je al opgevallen dat Priske niet met buitenspeler speelt. Moderne coach, formaties zijn slechts nummers spelopvatting is de sleutel.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Waar speelt lopes? linksbuiten
of speelt stengs rechtsbtuiten
waarom speelt ivanusex niet
ga weg gekquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Was het je al opgevallen dat Priske niet met buitenspeler speelt. Moderne coach, formaties zijn slechts nummers spelopvatting is de sleutel.
Dat sentiment hoor je hier wel vaker maar in principe is doordekken op de linksback (tegenstander) bij de opbouw de voornaamste taak. Af en toe een voorzet produceren.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:58 schreef Kerftminister het volgende:
Blij met Zechiël, maar Lopez en Nieuwkoop als belangrijkste spelers in die 3-4-3 geeft wel aan dat er ergens echt iets fout gaat. Of aan de kant van Priske, of binnen het technisch beleid.
Die mag weg en staat in de pikorde nog achter Nieuwkoop en Read, dus dat lijkt me logisch.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Pedersen trouwens niet eens op de bank. Best opmerkelijk.
Blijkbaar inderdaad, al vond ik hem in de voorbereiding als linksback eigenlijk nog het minst slecht van alle opties op dit moment.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die mag weg en staat in de pikorde nog achter Nieuwkoop en Read, dus dat lijkt me logisch.
Wellicht, ik heb die oefenwedstrijden niet gezien. Maar in de media hoor ik echt nog geen hele bezorgde signalen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt onderschat hoe groot en extreem het negatieve sentiment rond Priske nu al is, helaas. Dat is inderdaad al wel een flinke storm.
Ik heb het ook niet zo zeer over de media, maar meer over het sentiment onder de supporters. Daar heerst in mijn ogen toch wel een hele nare negatieve sfeer, ook al is beerput X niet per se heel representatief.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wellicht, ik heb die oefenwedstrijden niet gezien. Maar in de media hoor ik echt nog geen hele bezorgde signalen.
Zolang het bij een paar paranoïde supporters blijft maak ik me niet zo drukquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo zeer over de media, maar meer over het sentiment onder de supporters. Daar heerst in mijn ogen toch wel een hele nare negatieve sfeer, ook al is beerput X niet per se heel representatief.
JIJ BENT EEN 020 SUPPORTERquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:22 schreef Wotte het volgende:
Daarom ben ik geen Feyenoord supporter. In plaats van zonder buitenspelers spelen en net doen alsof dat een voetbal revolutie is. De boel in een beetje indekken en afzwakken tegen een staatssteun club van een producent van inferieure producten.
I rest my case. Calvinistisch geneuzel.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
JIJ BENT EEN 020 SUPPORTER
misschien een toontje lager gaan zingen na de afgelopen 2 seizoenen clown?
Mwah, Nieuwkoop zou je ook gewoon moeten vervangen. Maar het toont vooral de zwakheid van je selectie aan dat amper serieuze vervangers op de bank hebt zitten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je Timber en Hartman erin hebt in plaats van Zerrouki en Lopez is dit toch gewoon een prima elftal waarin iedereen goed tot z'n recht zal komen?
Mja, ben inderdaad ook geen fan van Nieuwkoop maar dit is wel een systeem dat hem meer past dan 4-3-3.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mwah, Nieuwkoop zou je ook gewoon moeten vervangen. Maar het toont vooral de zwakheid van je selectie aan dat amper serieuze vervangers op de bank hebt zitten.
Heel fijn dat we een systeem hebben om ze allebei te laten spelenquote:
Iddquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel fijn dat we een systeem hebben om ze allebei te laten spelen
Nee, een beetje flauw. Maar ik had toch liever de Kroaat of Sauer gewoon gezien in de oude formatie ipv Lopez
Zerrouki moet door z’n teamgenoten gewoon terecht worden gewezen voor deze onzin. Wat een knuppel.quote:
Eerste wedstrijd pasquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:19 schreef Ali_boo het volgende:
Net als al die andere wedstrijden worden we overlopen door de tegenstander
Begin mijn twijfels te krijgen over de aanstelling van deze trainer
Genoeg om te concluderen dat die er weinig van baktquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:21 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wieffer is ook weer onzichtbaar vandaag.
Het beeld is gewoon een voortzetting van het spelbeeld in de voorbereiding tegen de betere tegenstanders.quote:
Ja dat hadden nu sterkhouders moeten zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:25 schreef Haringkop het volgende:
Je kan vooral concluderen dat je vorig jaar zo’n 25 miljoen uitgegeven hebt aan brandhout. Ueda die een hele voorbereiding meedoet en nul indruk maakt, Zerrouki die iedere keer niet thuisgeeft.
Nou ja, op zich lag er al iets aardigs om op voort te borduren.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:24 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Is een waardige vervanger van Slot die meteen elke wedstrijd wint met oogstrelend en aanvallend voetbal nou echt teveel gevraagd?
Weet je wat erg is? Dat ze bij Feyenoord niet nodig vinden om Wiefer te vervangenquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:25 schreef Haringkop het volgende:
Je kan vooral concluderen dat je vorig jaar zo’n 25 miljoen uitgegeven hebt aan brandhout. Ueda die een hele voorbereiding meedoet en nul indruk maakt, Zerrouki die iedere keer niet thuisgeeft.
Allebei verhuren zou ik zeggen. En die Kroaat ookquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:25 schreef Haringkop het volgende:
Dat lijkt mij een beetje duur.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Allebei verhuren zou ik zeggen. En die Kroaat ook
Als Priske zelf zich het best voelt bij dit systeem moet ie vooral niet proberen Slot na te doen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, op zich lag er al iets aardigs om op voort te borduren.
Priske kiest er zelf voor om een heel nieuw systeem door te douwen.
Ben benieuwd wat voor ploeg er tegen Ajax staat.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Priske zelf zich het best voelt bij dit systeem moet ie vooral niet proberen Slot na te doen.
Als je een trainer had gewild die zoveel mogelijk op Slot leek had je Priske niet aan moeten stellen.
Nou ja, Pascal heeft toch een paar jaar gepretendeerd een redelijke trainer te zijn door Slot te kopiëren. Helemaal niet gek om dat als basis te nemen dus en daarna zelf je accenten aan te brengen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als er iets is wat je als nieuwe trainer NIET moet doen is het proberen Slot te kopieren. Want wat Arne doet is echt andere koek, zie je nu alweer bij Liverpool.
Nieuwe trainer, nieuwe visie.
Hopelijk binnenkort ook met zijn handtekeningquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zerrouki zit met zijn hoofd al in Istanbul.
Maar de spelprincipes zijn redelijk hetzelfde, daarop is hij ook gehaald.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, Pascal heeft toch een paar jaar gepretendeerd een redelijke trainer te zijn door Slot te kopiëren. Helemaal niet gek om dat als basis te nemen dus en daarna zelf je accenten aan te brengen.
Doe je iets totaal nieuws, dan moet je snel leveren. En wellicht
Niet kopiëren maar met zo een gek systeem komen is weer het andere uiterste hoop dat Priske nog naar een 4-3-3 schakelt en dan vanuit daar zijn visie speelstijl erin probeert te krijgen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als er iets is wat je als nieuwe trainer NIET moet doen is het proberen Slot te kopieren. Want wat Arne doet is echt andere koek, zie je nu alweer bij Liverpool.
Nieuwe trainer, nieuwe visie.
Niet alles wat anders is, is meteen gek.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet kopiëren maar met zo een gek systeem komen is weer het andere uiterste hoop dat Priske nog naar een 4-3-3 schakelt en dan vanuit daar zijn visie speelstijl erin probeert te krijgen.
Laten we hopen dat Priske dezelfde conclusies trekt als wij en dat Zerrouki en Lopez de spelers zijn die snel vervangen gaan worden in dit elftal.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar de spelprincipes zijn redelijk hetzelfde, daarop is hij ook gehaald.
Alleen de poppetjes staan net wat anders op het veld. (En wat betreft de poppetjes zit er nog heel veel rek in)
Stuk moeilijker verdedigen met zoveel ruimte aan de zijkanten.quote:
Lopez staat ongetwijfeld bovenaan het lijstje. (Is gelukkig ook gewoon de derde oorspronkelijke keus)quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Priske dezelfde conclusies trekt als wij en dat Zerrouki en Lopez de spelers zijn die snel vervangen gaan worden in dit elftal.
Maar je wil toch geen trainer die langzaam steeds meer laat blijken dat het toch echt geen Slot is en in het 2e seizoen 4e eindigt?quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, Pascal heeft toch een paar jaar gepretendeerd een redelijke trainer te zijn door Slot te kopiëren. Helemaal niet gek om dat als basis te nemen dus en daarna zelf je accenten aan te brengen.
Doe je iets totaal nieuws, dan moet je snel leveren. En wellicht
Timber en Zerrouki zijn niet bepaald inwisselbaar.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Priske lijkt een groot fan van Zechiel.
Dus als Timber echt terug is zie ik zomaar gebeuren dat Ramiz verdwijnt.
Er moet nog altijd een vervanger voor Wieffer komen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Timber en Zerrouki zijn niet bepaald inwisselbaar.
Maar ik ben helemaal niet veranderd.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:47 schreef bbuddybb het volgende:
Grappig hoe positief men in dit topic opeens is na een voorsprong.
Leuk dat we voorstaan, maar het is in zowel verdedigend als aanvallend opzicht nog steeds best armoedig.
OpportunismeGodquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:47 schreef bbuddybb het volgende:
Leuk dat we voorstaan, maar het is in zowel verdedigend als aanvallend opzicht nog steeds best armoedig.
Klopt, maar het is wel minder erg dan ik had verwacht, tot nu toe althans.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:47 schreef bbuddybb het volgende:
Eens hoor. Timber en Hartman erbij scheelt al wel. Maar om met dit systeem te slagen moeten de wings Echt beter bezet worden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:47 schreef bbuddybb het volgende:
Ik sta dus vooral achter een geleidelijke wijziging in plaats van het al forceren op wat imo verre van het meest ideale moment is (korte voorbereiding na het EK met een stroeve transfermarkt, blessure Hartman). Dan was het denk ik beter om eerst terug te vallen op het oude systeem.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar je wil toch geen trainer die langzaam steeds meer laat blijken dat het toch echt geen Slot is en in het 2e seizoen 4e eindigt?
De keuze voor een nieuwe visie/aanpak vind ik juist goed. Wel met aanvallend voetbal, maar eigen nuances.
Het meest ideale moment is de zomer, of de voorbereiding nou kort of lang is. Je moet een nieuw systeem met 100% overtuiging erin brengen, niet op 2 gedachten hinken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik sta dus vooral achter een geleidelijke wijziging in plaats van het al forceren op wat imo verre van het meest ideale moment is (korte voorbereiding na het EK met een stroeve transfermarkt, blessure Hartman). Dan was het denk ik beter om eerst terug te vallen op het oude systeem.
Maar als je nu wint bij PSV, met dat zelfvertrouwen de competitie goed start en rond 2 september met een representatieve ploeg speelt, klaag ik echt nietik vind het alleen een behoorlijke uitdaging.
Eigenlijk moet alles kloppen wil dit systeem slagen. Een duel verliezen maakt je achterin meteen ontzettend kwetsbaar.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:49 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens hoor. Timber en Hartman erbij scheelt al wel. Maar om met dit systeem te slagen moeten de wings Echt beter bezet worden.
De linies staan ver uit elkaar, de betere teams zullen daar optimaal gebruik van makenquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:47 schreef bbuddybb het volgende:
Aangezien het spel veel verticaler is zou je het zo kunnen noemen. Maar dat maakt het juist spectaculair.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eigenlijk moet alles kloppen wil dit systeem slagen. Een duel verliezen maakt je achterin meteen ontzettend kwetsbaar.
Ook kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het gewoon een vorm is van ordinair countervoetbal dat we nu spelen.
Laten we eerlijk zijn. Voor sommigen (jij incl) gaat Priske het nooit meer goed doen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eigenlijk moet alles kloppen wil dit systeem slagen. Een duel verliezen maakt je achterin meteen ontzettend kwetsbaar.
Ook kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het gewoon een vorm is van ordinair countervoetbal dat we nu spelen.
En ik vind dus dat er geen echte aanleiding was om nu al naar dit systeem over te stappen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het meest ideale moment is de zomer, of de voorbereiding nou kort of lang is. Je moet een nieuw systeem met 100% overtuiging erin brengen, niet op 2 gedachten hinken.
De aanleiding is dat we een nieuwe trainer hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En ik vind dus dat er geen echte aanleiding was om nu al naar dit systeem over te stappen.
Jawel hoor, ik vind het vandaag - tot nu toe - boven verwachting.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:54 schreef CR7 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn. Voor sommigen (jij incl) gaat Priske het nooit meer goed doen.
Een voordeel van dit systeem is dat tegenstanders ook niet gewend zijn om hiertegen te spelen, dus niet alles hoeft te kloppen als de tegenstander het er moeilijk mee heeft.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik vind het vandaag - tot nu toe - boven verwachting.
Ik zie wel potentie, maar dan moet wel alles kloppen. Het zou knap zijn als dat lukt.
Wellicht moeten we PSV ook niet zo groot maken. Op het middenveld en in de aanval zijn ze wel wat sterker. Maar ik vind Feyenoord in elke linie wel een één of meerdere (voor de ED) absolute topspelers hebben. De verdediging van PSV is zonder Dest en Boscagli gewoon treurig. En dat gaat ze echt opbreken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik vind het vandaag - tot nu toe - boven verwachting.
Ik zie wel potentie, maar dan moet wel alles kloppen. Het zou knap zijn als dat lukt.
Zeg dat even tegen Igorquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:03 schreef H.FR het volgende:
Genoeg nog te verbeteren, maar het is in ieder geval wel effectief vandaag.
Dan weet jij niet wat effectief betekent.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:03 schreef H.FR het volgende:
Genoeg nog te verbeteren, maar het is in ieder geval wel effectief vandaag.
Drie achterop sta je veelal 1 op 1 natuurlijk. Countervoetbal is natuurlijk niet perse een vies woord.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zoiets dacht iedereen vorig jaar ook.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wellicht moeten we PSV ook niet zo groot maken. Op het middenveld en in de aanval zijn ze wel wat sterker. Maar ik vind Feyenoord in elke linie wel een één of meerdere (voor de ED) absolute topspelers hebben. De verdediging van PSV is zonder Dest en Boscagli gewoon treurig. En dat gaat ze echt opbreken.
De baas die het flink anders gaat doen terwijl er al een goed fundament lag is zelden een effectieve strategie.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De aanleiding is dat we een nieuwe trainer hebben.
whhahahahahahahahahaquote:
Zei jij een paar dagen geleden niet dat dit systeem beter zou passen bij de selectie ipv 4-3-3quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De baas die het flink anders gaat doen terwijl er al een goed fundament lag is zelden een effectieve strategie.
En Luuk de Jong en Joey Veerman en nog wel een paar. Eigenlijk vind ik door de jaren heen psv een walgelijkere club dan Ajax.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klagen over mongooltjes terwijl ze zelf Lang in de gelederen hebben
Is dit een bedrijfsleven metafoor?quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De baas die het flink anders gaat doen terwijl er al een goed fundament lag is zelden een effectieve strategie.
quote:
Eens -- ik hoop vooral dat het eens consistent wordt vooralquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:20 schreef viagraap het volgende:
Een kaart krijgen als je hem vraagt moeten ze altijd doen.
Klopt PSV vind ik ook irritanter dan Ajaxquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En Luuk de Jong en Joey Veerman en nog wel een paar. Eigenlijk vind ik door de jaren heen psv een walgelijkere club dan Ajax.
Daar kunnen ze over het algemeen HEEL slecht tegen veranderingen.quote:
Je kan het ook framen als stilstand is achteruitgang, altijd goed om jezelf opnieuw uit te vinden. Ik kan vrij weinig met dit soort tegeltjeswijsheden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar kunnen ze over het algemeen HEEL slecht tegen veranderingen.
Wantja "Het gaat toch goed?"
Eens, veel de lange bal en opportunismequote:Op zondag 4 augustus 2024 19:25 schreef bbuddybb het volgende:
De zorgvuldige opbouw van de afgelopen seizoenen is helemaal verdwenen. Ik vind dit pijnlijk om te zien.
Zijn er 11 meer dan Langquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:29 schreef bbuddybb het volgende:
Nieuwkoop heeft niet meer dan 12 hersencellen.
Ja, zonde. Bij een deel van de supporters zal dit wel werken, want lekker spectaculair.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:25 schreef bbuddybb het volgende:
De zorgvuldige opbouw van de afgelopen seizoenen is helemaal verdwenen. Ik vind dit pijnlijk om te zien.
hij heeft 1 week getraind nu?quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:31 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom gimenez eruit halen voor die jap[
De brille druipt er vanaf.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een zeer makkelijke systeemwisseling met slechts een wissel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |