Ja dat hadden nu sterkhouders moeten zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:25 schreef Haringkop het volgende:
Je kan vooral concluderen dat je vorig jaar zo’n 25 miljoen uitgegeven hebt aan brandhout. Ueda die een hele voorbereiding meedoet en nul indruk maakt, Zerrouki die iedere keer niet thuisgeeft.
Nou ja, op zich lag er al iets aardigs om op voort te borduren.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:24 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Is een waardige vervanger van Slot die meteen elke wedstrijd wint met oogstrelend en aanvallend voetbal nou echt teveel gevraagd?
Weet je wat erg is? Dat ze bij Feyenoord niet nodig vinden om Wiefer te vervangenquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:25 schreef Haringkop het volgende:
Je kan vooral concluderen dat je vorig jaar zo’n 25 miljoen uitgegeven hebt aan brandhout. Ueda die een hele voorbereiding meedoet en nul indruk maakt, Zerrouki die iedere keer niet thuisgeeft.
Allebei verhuren zou ik zeggen. En die Kroaat ookquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:25 schreef Haringkop het volgende:
Dat lijkt mij een beetje duur.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Allebei verhuren zou ik zeggen. En die Kroaat ook
Als Priske zelf zich het best voelt bij dit systeem moet ie vooral niet proberen Slot na te doen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, op zich lag er al iets aardigs om op voort te borduren.
Priske kiest er zelf voor om een heel nieuw systeem door te douwen.
Ben benieuwd wat voor ploeg er tegen Ajax staat.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Priske zelf zich het best voelt bij dit systeem moet ie vooral niet proberen Slot na te doen.
Als je een trainer had gewild die zoveel mogelijk op Slot leek had je Priske niet aan moeten stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |