Heb je er wakker van gelegen dan?quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gast, overdrijf niet zo.
Ik heb het niet over een trainer die niet vooraf de opstelling wil vertellen.
Ik heb het over het idee dat hij de keeper nog niet wilde delen om PSV niet wijzer te maken dan ze zijn.
Nja uiteraard ga ik hem een eerlijke kans geven, maar de eerste tekenen zijn echt niet veelbelovend.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een trainer die niet van te voren zijn opstelling wil verklappen is tenenkrommend? Serieus? Als Slot dit had gezegd stond iedereen op de banken.
Het is echt absurd hoe weinig krediet Priske heeft en hoe hij negatief het sentiment rondom hem nu al is. En dat terwijl er nog niet één officiële wedstrijd is gespeeld. Je kon van tevoren wel voorspellen dat de opvolger van Slot totaal geen eerlijke kans ging krijgen onder de supporters, maar hoe het nu gaat heb ik echt nog nooit gezien.
PSV heeft toch nauwelijks verdedigers die het kan opstellen? Denk dat je hier best gebruik van kan maken, die ploeg zit qua ritme ook gewoon nog in opbouw hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:49 schreef hhh38 het volgende:
Vanavond is in principe een ingecalculeerd verlies. PSV dat gewoon door kan bouwen op vorig jaar met dezelfde trainer en wij niet. Ook als je hetzelfde systeem zou voortzetten is dat een nadeel. En dan zijn ook nog onze beste middenvelders weg of geblesseerd.
Die eerste potjes in de Eredivisie worden beter wel gewoon gewonnen.
Nou, bij deze geef ik je ongelijk.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je geen fan was van Slot snap ik dat je je nog geen zorgen maakt.
Maar ik maak mij enige zorgen. Een trainer die een ontzettend krappe voorbereiding gebruikt om het zorgvuldig gebouwde systeem van Slot gelijk overboord te gooien en het lijkt in de oefenduels nergens op, geef mij eens ongelijk (lol).
Echter als we nu het seizoen goed starten gooi ik die zorgen net zo simpel uit het raam en stap ik op de Priske-trein. We gaan het zien vanavond
Jij bent niet echt een positivo hequote:Op zondag 4 augustus 2024 15:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou, bij deze geef ik je ongelijk.![]()
Ik blijf er bij dat 'het systeem' van Priske helemaal niet zo veel verschilt met dat van Slot. Spelprincipes en intenties zijn gewoon grotendeels hetzelfde, dus alle mensen die roepen dat alles wat er de afgelopen 3 jaar onder Slot is opgebouwd in de prullenbak is gesmeten kan ik eigenlijk niet zo serieus nemen. Ook dat het in de oefenduels nergens op lijkt is onzin, meer dan genoeg goede dingen gezien. Zeker in de eerste 3 wedstrijden maar ook tegen Benfica en Monaco zag je prima dingen.
En de uitslag van vanavond kan me ook maar zeer weinig boeien. PSV is gewoon de favoriet en het zou ook helemaal geen schande zijn om te verliezen. Willem 2 thuis volgende week is pas de eerste wedstrijd die echt gewonnen moet worden, alles daarvoor is niet zo boeiend qua uitslag.
Ben wel blij dat ik vanavond niet kan kijken, bij een verlies gaat me er toch een shitstorm ontstaan onder de fans, dat gaat héél erg naar worden.
quote:imon Wellenreuther heeft Justin Bijlow verdrongen uit het doel van Feyenoord. De Duitser is straks in het duel om de Johan Cruijff Schaal met PSV ‘de speler met twee handschoenen aan’. Hij begint het seizoen als eerste keeper.
Het stormt al een tijdjequote:Op zondag 4 augustus 2024 16:14 schreef hhh38 het volgende:
Bij een nipt verlies gaat er echt geen shitstorm ontstaan joh.
Het rommelt een beetje. De mensen die nu ontevreden zijn zullen echt niet ineens uit hun slof schieten als we in een aardige wedstrijd nipt van PSV verliezen.quote:
En dat slaat echt nergens op. We zijn nog geeneens begonnen. Als je straks met 4-0 wint wordt je ook niet opeens zomaar kampioen, verlies je met 4-0 ga je ook niet direct een kansloos seizoen inquote:
deze wedstrijd is heel erg belangrijk om vertrouwen te krijgenquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:48 schreef alopio het volgende:
[..]
En dat slaat echt nergens op. We zijn nog geeneens begonnen. Als je straks met 4-0 wint wordt je ook niet opeens zomaar kampioen, verlies je met 4-0 ga je ook niet direct een kansloos seizoen in
Ik denk dat je echt onderschat hoe groot en extreem het negatieve sentiment rond Priske nu al is, helaas. Dat is inderdaad al wel een flinke storm.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het rommelt een beetje. De mensen die nu ontevreden zijn zullen echt niet ineens uit hun slof schieten als we in een aardige wedstrijd nipt van PSV verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |