abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214559719
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 15:10 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Gast, overdrijf niet zo.

Ik heb het niet over een trainer die niet vooraf de opstelling wil vertellen.

Ik heb het over het idee dat hij de keeper nog niet wilde delen om PSV niet wijzer te maken dan ze zijn.

Heb je er wakker van gelegen dan?
pi_214559875
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2024 15:05 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Een trainer die niet van te voren zijn opstelling wil verklappen is tenenkrommend? Serieus? Als Slot dit had gezegd stond iedereen op de banken.

Het is echt absurd hoe weinig krediet Priske heeft en hoe hij negatief het sentiment rondom hem nu al is. En dat terwijl er nog niet één officiële wedstrijd is gespeeld. Je kon van tevoren wel voorspellen dat de opvolger van Slot totaal geen eerlijke kans ging krijgen onder de supporters, maar hoe het nu gaat heb ik echt nog nooit gezien.
Nja uiteraard ga ik hem een eerlijke kans geven, maar de eerste tekenen zijn echt niet veelbelovend.
pi_214559877
Ik krijg Bengtssonnvibes bij deze man. :{
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 4 augustus 2024 @ 15:43:10 #54
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214560063
Als je geen fan was van Slot snap ik dat je je nog geen zorgen maakt.

Maar ik maak mij enige zorgen. Een trainer die een ontzettend krappe voorbereiding gebruikt om het zorgvuldig gebouwde systeem van Slot gelijk overboord te gooien en het lijkt in de oefenduels nergens op, geef mij eens ongelijk (lol).

Echter als we nu het seizoen goed starten gooi ik die zorgen net zo simpel uit het raam en stap ik op de Priske-trein. We gaan het zien vanavond :)
Makkelijk eerste
  zondag 4 augustus 2024 @ 15:49:06 #55
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_214560192
Vanavond is in principe een ingecalculeerd verlies. PSV dat gewoon door kan bouwen op vorig jaar met dezelfde trainer en wij niet. Ook als je hetzelfde systeem zou voortzetten is dat een nadeel. En dan zijn ook nog onze beste middenvelders weg of geblesseerd.

Die eerste potjes in de Eredivisie worden beter wel gewoon gewonnen.
pi_214560232
de back posities zijn op dit moment het probleem

voor de rest verwacht ik beetje de basis van vorig seizoen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 4 augustus 2024 @ 15:52:52 #57
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214560252
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 15:49 schreef hhh38 het volgende:
Vanavond is in principe een ingecalculeerd verlies. PSV dat gewoon door kan bouwen op vorig jaar met dezelfde trainer en wij niet. Ook als je hetzelfde systeem zou voortzetten is dat een nadeel. En dan zijn ook nog onze beste middenvelders weg of geblesseerd.

Die eerste potjes in de Eredivisie worden beter wel gewoon gewonnen.
PSV heeft toch nauwelijks verdedigers die het kan opstellen? Denk dat je hier best gebruik van kan maken, die ploeg zit qua ritme ook gewoon nog in opbouw hoor.
Makkelijk eerste
pi_214560267
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je geen fan was van Slot snap ik dat je je nog geen zorgen maakt.

Maar ik maak mij enige zorgen. Een trainer die een ontzettend krappe voorbereiding gebruikt om het zorgvuldig gebouwde systeem van Slot gelijk overboord te gooien en het lijkt in de oefenduels nergens op, geef mij eens ongelijk (lol).

Echter als we nu het seizoen goed starten gooi ik die zorgen net zo simpel uit het raam en stap ik op de Priske-trein. We gaan het zien vanavond :)
Nou, bij deze geef ik je ongelijk. :)

Ik blijf er bij dat 'het systeem' van Priske helemaal niet zo veel verschilt met dat van Slot. Spelprincipes en intenties zijn gewoon grotendeels hetzelfde, dus alle mensen die roepen dat alles wat er de afgelopen 3 jaar onder Slot is opgebouwd in de prullenbak is gesmeten kan ik eigenlijk niet zo serieus nemen. Ook dat het in de oefenduels nergens op lijkt is onzin, meer dan genoeg goede dingen gezien. Zeker in de eerste 3 wedstrijden maar ook tegen Benfica en Monaco zag je prima dingen.

En de uitslag van vanavond kan me ook maar zeer weinig boeien. PSV is gewoon de favoriet en het zou ook helemaal geen schande zijn om te verliezen. Willem 2 thuis volgende week is pas de eerste wedstrijd die echt gewonnen moet worden, alles daarvoor is niet zo boeiend qua uitslag.

Ben wel blij dat ik vanavond niet kan kijken, bij een verlies gaat me er toch een shitstorm ontstaan onder de fans, dat gaat héél erg naar worden.
  zondag 4 augustus 2024 @ 16:14:43 #59
262211 hhh38
pi_214560650
Bij een nipt verlies gaat er echt geen shitstorm ontstaan joh.
pi_214560784
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2024 15:53 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Nou, bij deze geef ik je ongelijk. :)

Ik blijf er bij dat 'het systeem' van Priske helemaal niet zo veel verschilt met dat van Slot. Spelprincipes en intenties zijn gewoon grotendeels hetzelfde, dus alle mensen die roepen dat alles wat er de afgelopen 3 jaar onder Slot is opgebouwd in de prullenbak is gesmeten kan ik eigenlijk niet zo serieus nemen. Ook dat het in de oefenduels nergens op lijkt is onzin, meer dan genoeg goede dingen gezien. Zeker in de eerste 3 wedstrijden maar ook tegen Benfica en Monaco zag je prima dingen.

En de uitslag van vanavond kan me ook maar zeer weinig boeien. PSV is gewoon de favoriet en het zou ook helemaal geen schande zijn om te verliezen. Willem 2 thuis volgende week is pas de eerste wedstrijd die echt gewonnen moet worden, alles daarvoor is niet zo boeiend qua uitslag.

Ben wel blij dat ik vanavond niet kan kijken, bij een verlies gaat me er toch een shitstorm ontstaan onder de fans, dat gaat héél erg naar worden.
Jij bent niet echt een positivo he :)
* Verwijderd *
pi_214560815
Nu al indekken. Dit is een veredeld oefenpotje tussen twee ploegen in opbouw met ieder zijn eigen uitdagingen. Kan letterlijk alle kanten op. Op papier PSV misschien favoriet, maar dat zegt echt geen ruk in deze fase.
pi_214560964
Hij heeft in ieder geval voor de juiste keeper gekozen dus dat spreekt alvast in zijn voordeel.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_214561135
quote:
imon Wellenreuther heeft Justin Bijlow verdrongen uit het doel van Feyenoord. De Duitser is straks in het duel om de Johan Cruijff Schaal met PSV ‘de speler met twee handschoenen aan’. Hij begint het seizoen als eerste keeper.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  zondag 4 augustus 2024 @ 16:44:20 #64
269692 Divje
brr brr patapim
pi_214561175
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 16:14 schreef hhh38 het volgende:
Bij een nipt verlies gaat er echt geen shitstorm ontstaan joh.
Het stormt al een tijdje
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_214561185
twitter
  zondag 4 augustus 2024 @ 16:47:04 #66
262211 hhh38
pi_214561219
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2024 16:44 schreef Divje het volgende:

[..]
Het stormt al een tijdje
Het rommelt een beetje. De mensen die nu ontevreden zijn zullen echt niet ineens uit hun slof schieten als we in een aardige wedstrijd nipt van PSV verliezen.
pi_214561238
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2024 16:44 schreef Divje het volgende:

[..]
Het stormt al een tijdje
En dat slaat echt nergens op. We zijn nog geeneens begonnen. Als je straks met 4-0 wint wordt je ook niet opeens zomaar kampioen, verlies je met 4-0 ga je ook niet direct een kansloos seizoen in
pi_214561262
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 16:48 schreef alopio het volgende:

[..]
En dat slaat echt nergens op. We zijn nog geeneens begonnen. Als je straks met 4-0 wint wordt je ook niet opeens zomaar kampioen, verlies je met 4-0 ga je ook niet direct een kansloos seizoen in
deze wedstrijd is heel erg belangrijk om vertrouwen te krijgen

vertrouwen krijg je door te winnen

zeker na die nederlagen afgelopen week is dat wel belangrijk
  zondag 4 augustus 2024 @ 16:53:00 #69
269692 Divje
brr brr patapim
pi_214561318
twitter
  zondag 4 augustus 2024 @ 16:54:04 #70
269692 Divje
brr brr patapim
pi_214561340
Zechiël _O_
pi_214561345
Zechiël _O_
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_214561370
Wel jammer dat je zo’n topper met Nieuwkoop en Lopez in moet alleen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_214561382
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 16:47 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Het rommelt een beetje. De mensen die nu ontevreden zijn zullen echt niet ineens uit hun slof schieten als we in een aardige wedstrijd nipt van PSV verliezen.
Ik denk dat je echt onderschat hoe groot en extreem het negatieve sentiment rond Priske nu al is, helaas. Dat is inderdaad al wel een flinke storm.
pi_214561410
Tevens ZëchielGOD. _O_
pi_214561425
Waar speelt lopes? linksbuiten

of speelt stengs rechtsbtuiten

waarom speelt ivanusex niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')