abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:22:41 #1
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_214532266
Wat E zeggen; een lieve vriend die luistert, lief is en sociaal.

Werkelijkheid: lang, geld, knap

Ik ben klein, heb werk gekozen dat weinig verdient en dus gaat daten lastig. Wie loopt hier ook tegen aan.
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
  Miss 200.000.000! vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:24:28 #2
367000 roos94
pi_214532295
Vrouwen houden niet van depri mannen. Tenzij ze een savior complex hebben
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:25:30 #3
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214532311
Vrouwen houden niet van dit soort onzeker gedrag inderdaad.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_214532331
Vrouwen houden niet van depri mannen. Tenzij ze een savior complex hebben
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_214532361
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 22:22 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ik ben klein, heb werk gekozen dat weinig verdient en dus gaat daten lastig. Wie loopt hier ook tegen aan.
Niet ik...bij mij gaat daten vooral lastig omdat ik een ongeloofelijke zeikert en zeur ben, geen leuke smalltalk kan houden of iets te vertellen heb.

kun je wel 1m85 zijn en 6,5K per maand verdienen, maar daarmee stoot je iedere potentiele date snel af...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 23:00:22 #6
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_214532833
Ik ben een man maar ik heb liever ook geen arme dwerg als vriend.
pi_214532876
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 22:22 schreef jantjevertonghen het volgende:
Wat E zeggen; een lieve vriend die luistert, lief is en sociaal.

Werkelijkheid: lang, geld, knap

Vrouwen prefereren gemiddeld gezien langere mannen. Geld kun je vervangen door je zaken goed op orde te hebben. Ook logisch, als je kinderen hebt heb je een flinke extra kostenpost. En veel vrouwen willen kinderen. Knap: ja, ook logisch.

Jij hebt toch ook je voorkeuren? Jij hebt toch ook liever een aantrekkelijke vriendin? Die als het kan ook een leuke baan heeft waardoor jij niet alles hoeft te betalen?

Maar daarnaast wil men ook een man waarmee ze een connectie voelen (daarvoor is communicatie belangrijk), sociaal,… lief… een goed hart zou ik zeggen, maar niet lief in de zin van dat iemand als een hijgerig hondje alles voor ze doet. Dus met dat laatste moet je oppassen. Vrouwen die verlangen dat je onredelijk veel geld aan hen uitgeeft moet je niet vertrouwen. Liefde is niet te koop.

Dan terug naar jou: ergens zit er kennelijk iets in jou dat maakt dat jij het lastig hebt met daten. Heb je wellicht een goede vriendin die je dat eens zou kunnen vragen? Weet je waar je aan moet werken. Grote kans dat je gewoon te graag wil.

En wees realistisch.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 23:03:34 #8
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_214532880
Geen idee nooit last van. Maar ik kan me zo voorstellen dat geen enkele vrouw warm wordt van een depressief figuur als TS
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_214533008
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:03 schreef VEM2012 het volgende:
Vrouwen prefereren gemiddeld gezien langere mannen.
Dat klopt. Op zich hoeft dat geen probleem te zijn omdat mannen gemiddeld langer zijn dan vrouwen. Maar het schijnt zo te zijn dat het gemiddelde gewenste lengteverschil groter is dan het gemiddelde werkelijke lengteverschil tussen mannen en vrouwen. Een van de redenen is dat veel vrouwen graag hoge hakken dragen en ook dan willen dat de man langer is.

De voorkeur voor langere mannen heeft dus als gevolg dat mannen die niet zo lang zijn het daardoor moeilijker hebben op de relatiemarkt.

En misschien heeft de verschillende voorkeur bij interraciale relaties hier ook mee te maken. Lange blanke vrouwen zie je eerder met een lange neger (mag ik dat woord nog gebruiken?) en niet zo lange blanke mannen zie je eerder met een Aziatische vrouw.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 23:26:00 #10
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_214533162
Wel super handig dat elke vrouw exact hetzelfde wil toch? Oh, wacht.
pi_214533251
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dat klopt. Op zich hoeft dat geen probleem te zijn omdat mannen gemiddeld langer zijn dan vrouwen. Maar het schijnt zo te zijn dat het gemiddelde gewenste lengteverschil groter is dan het gemiddelde werkelijke lengteverschil tussen mannen en vrouwen. Een van de redenen is dat veel vrouwen graag hoge hakken dragen en ook dan willen dat de man langer is.

De voorkeur voor langere mannen heeft dus als gevolg dat mannen die niet zo lang zijn het daardoor moeilijker hebben op de relatiemarkt.

En misschien heeft de verschillende voorkeur bij interraciale relaties hier ook mee te maken. Lange blanke vrouwen zie je eerder met een lange neger (mag ik dat woord nog gebruiken?) en niet zo lange blanke mannen zie je eerder met een Aziatische vrouw.
Maar als man kun je compenseren. Heb je gewoon je zaken goed voor elkaar, heb je een goed hart, ben je leuk in de omgang, beetje humor, gedeelde interesses, open, enz. dan gaat een mindere lengte echt geen probleem zijn.

Veel belangrijker is dat je gewoon stevig in je schoenen staat, jezelf laat zien en niet alles leuk vinden wat zij leuk vindt, enz.

Een veel gemaakte fout is dat mannen op een vrouw afstappen (of zoals dat tegenwoordig vaak gaat: online benaderen) met het doel haar te versieren. Begin gewoon eens met haar te leren kennen en een leuk gesprek hebben, wat dan wellicht een leuke avond kan worden, enz.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 23:36:59 #12
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_214533263
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:26 schreef kwiwi het volgende:
Een jurk met zakken is mij altijd verteld......
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_214533289
Women love men's heightfidence and Faceonality.

Langzaam aan maar zeker wordt The Blackpill steeds meer mainstream.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 23:40:26 #14
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_214533302
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:36 schreef karr-1 het volgende:

[..]
Daar heb je een goed punt :@ :D
pi_214533387
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:26 schreef kwiwi het volgende:
Als ik geld zou moeten wedden waar elke willekeurige vrouw voor zou gaan; een lange blonde Chad of een korte kalende man. Dan ga ik echt niet politiek correct lopen doen.
pi_214533414
A good heart these days is hard to find.

pi_214533481
Vrouwen mogen uiteraard eisenlijstjes hebben. Ik vraag mij wel af. Je ziet zoveel videos op tiktok en op de sociale media. Van vrouwen die lopen klagen "where are all the good men?". Terwijl er letterlijk een overschot aan alleenstaande mannen is. En die zijn echt niet allemaal sloeber of arm of super lelijk. Kan dit probleem te maken hebben met de steeds hogere eisen die vrouwen zelf stellen aan een partner op hun lijstjes?

Over het algemeen nemen mannen alles aan wat er maar voorbijkomt. Dik dun A-cup 50+ gehandicapt. Hier schermen vrouwen zelf altijd mee. Dat mannen alles maar neuken en niet kritisch zijn. Dus de oorzaak ligt echt niet aan de mannen zelf. Mannen genoeg namelijk.
pi_214533537
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:47 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Als ik geld zou moeten wedden waar elke willekeurige vrouw voor zou gaan; een lange blonde Chad of een korte kalende man. Dan ga ik echt niet politiek correct lopen doen.
Oké. Laat me raden jij bent vast geen Chad? Dat je die term gebruikt zegt eigenlijk wel genoeg.
pi_214533543
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
A good heart these days is hard to find.

Elke jongen kan een goed hart hebben. Maar als je kort bent en niet voldoet aan de minimale vereisten in de looks department. Dan heb je wel het nakijken.
pi_214533565
quote:
Dan terug naar jou: ergens zit er kennelijk iets in jou dat maakt dat jij het lastig hebt met daten. Heb je wellicht een goede vriendin die je dat eens zou kunnen vragen? Weet je waar je aan moet werken. Grote kans dat je gewoon te graag wil.
Als je dating advies van een vrouw wil, dan kun je dat misschien beter dan aan een goede vriendin, aan een zus of een nicht vragen.
pi_214533590
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:57 schreef InzolVC het volgende:
Vrouwen mogen uiteraard eisenlijstjes hebben. Ik vraag mij wel af. Je ziet zoveel videos op tiktok en op de sociale media. Van vrouwen die lopen klagen "where are all the good men?". Terwijl er letterlijk een overschot aan alleenstaande mannen is. En die zijn echt niet allemaal sloeber of arm of super lelijk. Kan dit probleem te maken hebben met de steeds hogere eisen die vrouwen zelf stellen aan een partner op hun lijstjes?

Over het algemeen nemen mannen alles aan wat er maar voorbijkomt. Dik dun A-cup 50+ gehandicapt. Hier schermen vrouwen zelf altijd mee. Dat mannen alles maar neuken en niet kritisch zijn. Dus de oorzaak ligt echt niet aan de mannen zelf. Mannen genoeg namelijk.
Gelul dat mannen alles neuken. Gemiddeld een lagere standaard dan vrouwen wellicht…

Neuken en relaties zijn twee verschillende dingen. Ik ken wel gozers die een vrouw net overgewicht voor een avond prima vinden, maar er toch echt verder niets mee willen. Kan er mij weinig bij voorstellen, maar ok.

Maar voor veel mensen geld dat alleen zijn beter is dan met iemand die niet bij je past. Dus leuk dat overschot aan vrijgezelle mannen /vrouwen. Maar wat moet je daarmee?
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 00:12:31 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214533603
Ha, de incel heeft zich al gemeld, zie ik.
The love you take is equal to the love you make.
pi_214533855
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 00:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Gelul dat mannen alles neuken. Gemiddeld een lagere standaard dan vrouwen wellicht…

Neuken en relaties zijn twee verschillende dingen. Ik ken wel gozers die een vrouw net overgewicht voor een avond prima vinden, maar er toch echt verder niets mee willen. Kan er mij weinig bij voorstellen, maar ok.

Maar voor veel mensen geld dat alleen zijn beter is dan met iemand die niet bij je past. Dus leuk dat overschot aan vrijgezelle mannen /vrouwen. Maar wat moet je daarmee?
Is er een overschot aan vrijgezelle vrouwen dan?

Ik merk dat vrijgezelle vrouwen meestal wel een FWB hebben waarmee zij het regelmatig doen. Dus dat zij nooit echt alleenstaand of altijd alleen zijn. Alleenstaand en vrijgezel betekent voor mannen toch vaker iets anders. Dat zij dus wel langere perioden geen intieme contacten hebben. In tegenstelling tot vrouwen, Die ondanks vrijgezel of alleenstaand zijn, toch wel regelmatig intimiteit mogen ervaren.
pi_214533887
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 00:44 schreef InzolVC het volgende:
Ik merk dat vrijgezelle vrouwen meestal wel een FWB hebben waarmee zij het regelmatig doen.
Tot op zekere hoogte is dat zo. Er zijn een hoop vrijgezelle vrouwen die om wat voor reden dan ook geen zin hebben in een relatie maar wel af en toe een wip willen. En dan zoeken ze op Tinder of een andere dating app een lange blonde Chad uit om het af en toe mee te doen. Zo ontstaat er een relatief kleine groep lange blonde Chads die zich een slag in de rondte neuken en een relatief grote groep mannen heeft het nakijken.
pi_214533947
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 00:44 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Is er een overschot aan vrijgezelle vrouwen dan?

Ik merk dat vrijgezelle vrouwen meestal wel een FWB hebben waarmee zij het regelmatig doen. Dus dat zij nooit echt alleenstaand of altijd alleen zijn. Alleenstaand en vrijgezel betekent voor mannen toch vaker iets anders. Dat zij dus wel langere perioden geen intieme contacten hebben. In tegenstelling tot vrouwen, Die ondanks vrijgezel of alleenstaand zijn, toch wel regelmatig intimiteit mogen ervaren.
Ja, er zijn ook heel veel hele leuke vrouwen vrijgezel en nee, die hebben echt niet allemaal een fwb.

In mijn vrijgezellige periodes had ik altijd een flinke lijst met vrouwen waarmee ik af zou kunnen spreken. Een van de redenen waarom een vrouw echt heel leuk moest zijn om daar een relatie mee te beginnen, want dat betekende dan dat ik een hoop vrouwen waar ik toch wel nieuwsgierig naar was moest afkappen.

Jij oordeelt vanuit een totaal ander perspectief. Dan lijkt het misschien alsof er geen leuke vrouwen zijn die open staan voor een date. Maar uiteindelijk zullen er ongeveer evenveel vrijgezelle mannen als vrouwen zijn.
pi_214533993
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 01:02 schreef VEM2012 het volgende:
In mijn vrijgezellige periodes had ik altijd een flinke lijst met vrouwen waarmee ik af zou kunnen spreken.
Maar waarschijnlijk hadden die vrouwen ook een lijst met mannen waarmee ze af konden spreken, en was jij bij lange na niet de enige man die op hun lijstjes stond.
quote:
Maar uiteindelijk zullen er ongeveer evenveel vrijgezelle mannen als vrouwen zijn.
Dat zal ongetwijfeld zo zijn. Maar je kunt er wel op rekenen dat de populariteit van de mannen bij de vrouwen een grotere spreiding vertoont dan de populariteit van de vrouwen bij de mannen.
pi_214534018
quote:

[..]
Ja, er zijn ook heel veel hele leuke vrouwen vrijgezel en nee, die hebben echt niet allemaal een fwb.

In mijn vrijgezellige periodes had ik altijd een flinke lijst met vrouwen waarmee ik af zou kunnen spreken. Een van de redenen waarom een vrouw echt heel leuk moest zijn om daar een relatie mee te beginnen, want dat betekende dan dat ik een hoop vrouwen waar ik toch wel nieuwsgierig naar was moest afkappen.

Jij oordeelt vanuit een totaal ander perspectief. Dan lijkt het misschien alsof er geen leuke vrouwen zijn die open staan voor een date. Maar uiteindelijk zullen er ongeveer evenveel vrijgezelle mannen als vrouwen zijn.
Ik oordeel inderdaad vanuit een hele andere perspectief. Ik heb namelijk nooit een flinke lijst gehad met vrouwen waarmee ik kon afspreken. Ik denk zelfs dat de meeste mannen dit ook niet zullen hebben gehad. En ik had en heb echt helemaal geen enkele vrouw. Dus het lijkt voor mij niet alleen alsof er geen enkele vrouw open staan voor een date. Er is ook echt niemand die hiervoor open staat. Pas als je in mijn schoenen staat zul je dit begrijpen denk ik. Maar je zal vast gaan zeggen dat er heus wel iemand moet zijn omdat dit eenmaal logisch klinkt. Maar de praktijk is toch wel erg bitter en niet zo maakbaar. En ook dat zul je pas begrijpen als je in mijn schoenen zou staan, en iemand anders (die een hele lijst had met vrouwen waar hij mee kon afspreken) die dan zoiets tegen je zegt. Dat doet wel pijn.
pi_214534028
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 01:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Maar waarschijnlijk hadden die vrouwen ook een lijst met mannen waarmee ze af konden spreken, en was jij bij lange na niet de enige man die op hun lijstjes stond.
Nee, natuurlijk niet. Maar dat is toch niet relevant. Als ik na een aantal dates (of gewoon meteen de eerste date, want ook al is iemand nog zo mooi, pas irl merk je of er seksuele aantrekkingskracht is) met iemand merkte dat het niet echt de goede kant op ging, dan had ik altijd weer direct een ander om mee af te spreken.

Ik was ook gewoon aan het daten om een leuke tijd met iemand te hebben. En natuurlijk sta je dan open voor meer, maar niet met die intentie daten en niet bezig zijn met leuk gevonden worden helpt enorm.
pi_214534042
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 01:19 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Ik oordeel inderdaad vanuit een hele andere perspectief. Ik heb namelijk nooit een flinke lijst gehad met vrouwen waarmee ik kon afspreken. Ik denk zelfs dat de meeste mannen dit ook niet zullen hebben gehad. En ik had en heb echt helemaal geen enkele vrouw. Dus het lijkt voor mij niet alleen alsof er geen enkele vrouw open staan voor een date. Er is ook echt niemand die hiervoor open staat. Pas als je in mijn schoenen staat zul je dit begrijpen denk ik. Maar je zal vast gaan zeggen dat er heus wel iemand moet zijn omdat dit eenmaal logisch klinkt. Maar de praktijk is toch wel erg bitter en niet zo maakbaar. En ook dat zul je pas begrijpen als je in mijn schoenen zou staan, en iemand anders (die een hele lijst had met vrouwen waar hij mee kon afspreken) die dan zoiets tegen je zegt. Dat doet wel pijn.
Probeer eens uit te zoeken waarom vrouwen jou niet als optie kunnen zien. Iets aan jou maakt dat dat zo is. En vaak is daar prima wat aan te doen.

Soms moet je ook gewoon een stap terug zetten. Ga eerst eens gewoon met vrouwen leren omgaan. Dus niet daten, maar gewoon omgaan met vrouwen zonder te daten.
pi_214534043
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 01:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar dat is toch niet relevant. Als ik na een aantal dates (of gewoon meteen de eerste date, want ook al is iemand nog zo mooi, pas irl merk je of er seksuele aantrekkingskracht is) met iemand merkte dat het niet echt de goede kant op ging, dan had ik altijd weer direct een ander om mee af te spreken.

Ik was ook gewoon aan het daten om een leuke tijd met iemand te hebben. En natuurlijk sta je dan open voor meer, maar niet met die intentie daten en niet bezig zijn met leuk gevonden worden helpt enorm.
Dan moet je wel iemand hebben om mee te kunnen daten.

Als een vrouw al met je op date gaat vind ze je vast al wel leuk genoeg hoor. Zover ben ik zelf nog nooit gekomen met mijn 46 jaar.
pi_214534062
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 01:26 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Dan moet je wel iemand hebben om mee te kunnen daten.

Als een vrouw al met je op date gaat vind ze je vast al wel leuk genoeg hoor. Zover ben ik zelf nog nooit gekomen met mijn 46 jaar.
Zoals gezegd: stap terug zetten. Ga eerst eens gewoon met vrouwen om, zodat je daar vertrouwd in raakt. Zonder sociale skills wordt het zelfs lastig als je op Tom Brady lijkt.
pi_214534077
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:35 schreef VEM2012 het volgende:
Maar als man kun je compenseren. Heb je gewoon je zaken goed voor elkaar, heb je een goed hart, ben je leuk in de omgang, beetje humor, gedeelde interesses, open, enz. dan gaat een mindere lengte echt geen probleem zijn.
Misschien werkt dit als je iemand off-line ontmoet, maar op een dating site of app kijken ze in je profiel naar je lengte en wijzen ze je daar toch op af.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:35 schreef VEM2012 het volgende:
Een veel gemaakte fout is dat mannen op een vrouw afstappen (of zoals dat tegenwoordig vaak gaat: online benaderen) met het doel haar te versieren. Begin gewoon eens met haar te leren kennen en een leuk gesprek hebben, wat dan wellicht een leuke avond kan worden, enz.
Ik kan je vertellen dat ik uitgerekend dat vaak geprobeerd heb, dus vrouwen benaderen zonder per se de intentie te hebben om haar te versieren voor een relatie, maar ook dat is moeilijk.

Ik ben een tijdje actief geweest op een dating site en heb toen ook expliciet in mijn profiel vermeld dat ik ook gewoon open sta voor vriendschappelijk contact, maar op een of andere manier levert dat geen extra reacties op.
pi_214534103
quote:
Vrouwen prefereren gemiddeld gezien langere mannen.
Om dit onderwerp lengte nog eens wat verder uit te melken, vrouwen hebben niet alleen een soort natuurlijke voorkeur voor langere mannen, maar er is ook nog een ander effect. Er bestaat een correlatie tussen lichaamslengte en inkomen. Langere mannen hebben gemiddeld hogere inkomens. Langere mannen zijn dus niet alleen in het voordeel door de natuurlijke voorkeur van vrouwen voor langere mannen, maar ook nog eens door hun gemiddeld hogere inkomen.
pi_214534109
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:36 schreef karr-1 het volgende:

[..]
Wel waar :D
♡♡♡♡
pi_214534112
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 01:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Probeer eens uit te zoeken waarom vrouwen jou niet als optie kunnen zien. Iets aan jou maakt dat dat zo is. En vaak is daar prima wat aan te doen.

Soms moet je ook gewoon een stap terug zetten. Ga eerst eens gewoon met vrouwen leren omgaan. Dus niet daten, maar gewoon omgaan met vrouwen zonder te daten.
Het waarom weet ik wel. En daar valt gewoon niet veel meer aan te doen. Hoe Fit ik ook zou worden. Tenzij ik de lotto zou winnen om plastische chirurgie te kunnen bekostigen. Sommige mannen zijn nu eenmaal niet gemiddeld maar ver ondergemiddeld in de looks department. En dan word je toch met de feiten op de neus gedrukt. Het uiterlijk van een man telt wel degelijk voor vrouwen. En ik voldoe gewoon niet aan de minimale vereisten. Je botten bepalen hoever je kunt gaan met de zelf maakbaarheid. Dus afvallen en fit worden doet daar niet veel meer aan bij mij. Want been there tried it. En makkelijk is het ook niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door InzolVC op 03-08-2024 01:52:30 ]
pi_214534126
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 01:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zoals gezegd: stap terug zetten. Ga eerst eens gewoon met vrouwen om, zodat je daar vertrouwd in raakt. Zonder sociale skills wordt het zelfs lastig als je op Tom Brady lijkt.
Oh, ik kan wel met vrouwen omgaan hoor. Praten met vrouwen was nooit een probleem voor mij. Al doe ik dit ook al tijden niet meer. Maar interessant genoeg zijn om te daten ben ik dus blijkbaar nooit geweest. Anders had ik dit wel gemerkt. Als ik om mij heen keek maakten vrouwen dit toch wel kenbaar aan mannen in wie zij geinteresseerd zijn. Alleen dus nooit met mij. Wat kon ik dan nog doen. Ik geloof niet meer in de maakbaarheid.
pi_214534131
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 01:35 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Misschien werkt dit als je iemand off-line ontmoet, maar op een dating site of app kijken ze in je profiel naar je lengte en wijzen ze je daar toch op af.
[..]
Ik kan je vertellen dat ik uitgerekend dat vaak geprobeerd heb, dus vrouwen benaderen zonder per se de intentie te hebben om haar te versieren voor een relatie, maar ook dat is moeilijk.

Ik ben een tijdje actief geweest op een dating site en heb toen ook expliciet in mijn profiel vermeld dat ik ook gewoon open sta voor vriendschappelijk contact, maar op een of andere manier levert dat geen extra reacties op.
Ik kan mij niet heugen dat ik mijn lengte in moest vullen op Tinder…

En vrouwen aanspreken is inderdaad niet makkelijk. En niet iedereen zit daarop te wachten. Maar het blijft goede training.

Op een date site ben je om te daten. Daar zou ik dan ook alleen met daten bezig zijn.
pi_214534133
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 01:49 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Oh, ik kan wel met vrouwen omgaan hoor. Praten met vrouwen was nooit een probleem voor mij. Al doe ik dit ook al tijden niet meer. Maar interessant genoeg zijn om te daten ben ik dus blijkbaar nooit geweest. Anders had ik dit wel gemerkt. Als ik om mij heen keek maakten vrouwen dit toch wel kenbaar aan mannen in wie zij geinteresseerd zijn. Alleen dus nooit met mij. Wat kon ik dan nog doen. Ik geloof niet meer in de maakbaarheid.
Er zijn natuurlijk mannen die buiten de boot vallen. Als jij daar vrede mee hebt, laat het dan los. Steek je energie elders in.

Een relatie hebben heeft weer andere nadelen.
pi_214534149
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 01:51 schreef VEM2012 het volgende:
Op een date site ben je om te daten. Daar zou ik dan ook alleen met daten bezig zijn.
Bij veel dating sites kun je aangeven wat voor soort contact je zoekt, of dat dat nog open staat.
pi_214534768
Is dit nu zo’n typisch topic waarin mannen vertellen wat vrouwen willen
Maar eigenlijk compleet de plank mis slaan :+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_214535008
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 08:29 schreef greysbones het volgende:
Do tell.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 09:24:19 #42
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214535450
Ochjee, de inceltheorie over een klein groepje chad mannen die op industriele wijze alle vrouwen van seks voorzien.

Je krijgt al stress als je er aan denkt. Maar wel handig om de schuld volledig buiten jezelf te leggen.
pi_214535534
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 08:29 schreef greysbones het volgende:
ik heb een vermoeden dat Topicstarter heel goed en correct doorheeft dat veel vrouwen hem niet willen en ze andere mannen dan hem wel willen, en daarover de plank al best raak geslagen heeft.

maar topicstarter nu gelijk te stellen met 'alle mannen' slaat wel de plank flink mis
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_214535709
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 09:28 schreef RM-rf het volgende:

[..]
ik heb een vermoeden dat Topicstarter heel goed en correct doorheeft dat veel vrouwen hem niet willen en ze andere mannen dan hem wel willen, en daarover de plank al best raak geslagen heeft.

maar topicstarter nu gelijk te stellen met 'alle mannen' slaat wel de plank flink mis
Ik vind het vooral wel grappig dat in die post de klacht verstopt zit dat alleen mannen inhoudelijk reageren… Maar dat ligt natuurlijk niet aan de mannen die inhoudelijk reageren, maar aan het gebrek aan vrouwen die hun ervaring willen delen.

Gemiste kans zo…
pi_214535848
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 09:24 schreef Hexagon het volgende:
Ochjee, de inceltheorie over een klein groepje chad mannen die op industriele wijze alle vrouwen van seks voorzien.

Je krijgt al stress als je er aan denkt. Maar wel handig om de schuld volledig buiten jezelf te leggen.
Ik heb nog nooit een goed argument gehoord waarom die theorie onzinnig zou zijn.

Op een of andere manier heb ik een vermoeden dat er inderdaad een vrij grote groep single vrouwen is, die geen behoefte heeft aan een relatie, wel af en toe een wip willen, maar dat hun behoefte aan sex niet heel groot is en dat ze aan eens per maand wel genoeg hebben. Als we uitgaan van een gemiddelde frequentie van eens per maand, dan kan één Chad met gemak 5 à 6 vrouwen bedienen.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:03:07 #46
376238 jantjevertonghen
pi_214536161
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 00:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Tot op zekere hoogte is dat zo. Er zijn een hoop vrijgezelle vrouwen die om wat voor reden dan ook geen zin hebben in een relatie maar wel af en toe een wip willen. En dan zoeken ze op Tinder of een andere dating app een lange blonde Chad uit om het af en toe mee te doen. Zo ontstaat er een relatief kleine groep lange blonde Chads die zich een slag in de rondte neuken en een relatief grote groep mannen heeft het nakijken.
Wat is een Chad
pi_214536210
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:03 schreef jantjevertonghen het volgende:
Wat is een Chad
Een man die populair is bij de vrouwen en veel sex met vrouwen heeft.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:07:44 #48
376238 jantjevertonghen
pi_214536247
Ah kijk een Chad is eigenlijk wat ik bedoel in dit topic.

Iemand van 1.95, knap gezicht en een goede baan.
Ja dan kun je praktisch elke vrouw krijgen voor seks of relatie.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:08:04 #49
376238 jantjevertonghen
pi_214536253
Dus dat bevestigt mijn topic. Er is dus in Amerika zelfs een term voor; Chad.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:10:05 #50
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214536290
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 09:45 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit een goed argument gehoord waarom die theorie onzinnig zou zijn.

Op een of andere manier heb ik een vermoeden dat er inderdaad een vrij grote groep single vrouwen is, die geen behoefte heeft aan een relatie, wel af en toe een wip willen, maar dat hun behoefte aan sex niet heel groot is en dat ze aan eens per maand wel genoeg hebben. Als we uitgaan van een gemiddelde frequentie van eens per maand, dan kan één Chad met gemak 5 à 6 vrouwen bedienen.
Nou daar zijn meerdere redenen voor
-De meeste mensen hebben wel gewoon relaties. Ook de minder knappe mensen hebben dat.
-Op structurele basis 5 verschillende vrouwen seksueel tevreden houden is een tamelijk stressvol bestaan
-Waarom zouden die "chads" het doen met minder knappe vrouwen, als ze ook knappe vrouwen kunnen krijgen? Dus veel vrouwen kunnen die "chad" niet eens krijgen.
-De meeste "chad"-mannen willen uiteindelijk ook gewoon de rust en stabiliteit van een relatie en/of een gezin en gaan dus niet tot in de eeuwigheid door met maar zoveel mogelijk neuken

Je moet wel ongeveer permanent op je zolderkamer zitten om te denken dat dat werkelijkheid is. Loop een middagje door de IKEA of de Efteling en kijk naar de stelletjes, en zie dat die kerels bij lange na niet allemaal "chads" zijn.

Het is gewoon het ultieme slachtoffergedrag. Door te claimen dat vrouwen jou te lelijk vinden en enkel "chads" met elkaar delen, kun je mooi de schuld op hen afschuiven en hoef je niet naar je eigen gedrag te kijken.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:11:00 #51
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214536318
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:07 schreef jantjevertonghen het volgende:

Klopt, maar omdat die chad dat kan, kan hij erg kritisch zijn. En zijn er dus heel weinig vrouwen die hem kunnen krijgen.
pi_214536627
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 09:45 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]

Dat werkt twee kanten op. Zo zijn er ook mannen die alleen maar hookups willen. Waar jouw frequentie idee vandaan komt is mij niet helemaal duidelijk verder.

Verder komt het een beetje over als een verwijt wat je schrijft. Maar vrouwen die kiezen om alleen maar af en toe af te spreken vanwege jeuk hebben daar hun redenen voor. Iets maakt dat ze dit verkiezen boven een relatie.

Mijn theorie is namelijk dat als je iemand ontmoet die zo leuk is dat je er een relatie mee zou willen het helemaal niet uitmaakt of je voor een ONS ging, of een relatie. Het feit dat je die ander zo leuk vindt maakt dat je nogmaals wil afspreken. En nogmaals. En nogmaals. Totdat je (mits wederzijds) tot de conclusie komt dat je de ander zo leuk vindt dat je samen wil zijn. Ook als je absoluut vrijgezel wil blijven.

Niet iedereen is even leuk. Hoe leuker jij bent om mee samen te zijn, hoe meer mensen samen met jou willen zijn en hoe groter de kans dat de wens om samen te leven wederzijds is.

En daarnaast heeft niet iedereen dezelfde behoefte om samen te leven met een ander. Wat ook weer met levensfase kan veranderen. En omstandigheden tellen ook mee. Ik weet van een vrouw dat ze helemaal niet van het samenleven is, maar toch dat heeft gedaan vanwege haar kinderwens. En die is weer vertrokken toen de kinderen oud genoeg waren.

Dit alles maakt dat er een deel van de mensen single is omdat ze daarvoor kiezen. En dat spiegelt zich aan de andere kant natuurlijk ook met mensen die gedwongen single zijn.

Komt nog bij dat vrouwen over het algemeen wat minder genegen zijn om samen te leven (wat kennelijk komt omdat ze het gevoel hebben dat ze er dan meer taken bij krijgen dan ze kunnen delen met de ander) en er zullen altijd mannen teleurgesteld achterblijven.

Maar ja, je hebt geen recht op een partner. Ik snap best dat iemand die heel graag een partner wil maar die niet kan vinden (en dat zijn zowel mannen als vrouwen) daar heel ongelukkig van kan worden. Maar het heeft heel weinig zin om daar boos over te worden. Zoek een andere manier van sociaal contact. En voor seks… ja, daar is ook een oplossing voor (wees alleen wel heel alert op dat diegene niet gedwongen wordt).
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:24:37 #53
376238 jantjevertonghen
pi_214536697
Ook chads worden afgewezen. Vriend van mij is 1.94m, werkt bij ING en heeft een mooi gezicht. Ook hij wordt regelmatig afgewezen na een paar keer afspreken.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:27:50 #54
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214536828
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:24 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ook chads worden afgewezen. Vriend van mij is 1.94m, werkt bij ING en heeft een mooi gezicht. Ook hij wordt regelmatig afgewezen na een paar keer afspreken.
Nou blijkbaar zijn er dan toch ook andere dingen belangrijk.
pi_214536909
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:07 schreef jantjevertonghen het volgende:

Onzin dat je 1,95 moet zijn. Ja, langer zijn helpt. Maar ja, voor vrouwen geldt dat dan de concurrentie zwaarder wordt met een grotere kans dat je alleen terug naar je kat kan strompelen… Dus die gozer van 1,80 die leuk is, krijgt ook meer dan genoeg aandacht.
pi_214536965
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:08 schreef jantjevertonghen het volgende:
Dus dat bevestigt mijn topic. Er is dus in Amerika zelfs een term voor; Chad.
Incel staat voor involuntary celebate. Dus die hele theorie komt uit de VS… ;)
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:34:54 #57
376238 jantjevertonghen
pi_214537008
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Onzin dat je 1,95 moet zijn. Ja, langer zijn helpt. Maar ja, voor vrouwen geldt dat dan de concurrentie zwaarder wordt met een grotere kans dat je alleen terug naar je kat kan strompelen… Dus die gozer van 1,80 die leuk is, krijgt ook meer dan genoeg aandacht.
Dat vrouwen angstig zijn voor de langere man bedoel je? Wegens concurrentie
pi_214537075
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Klopt, maar omdat die chad dat kan, kan hij erg kritisch zijn. En zijn er dus heel weinig vrouwen die hem kunnen krijgen.
Precies.

Daarnaast, als ik rondkijk naar de leukste vrouwen en hun partners, dan zijn ze zelden met iemand van 1,95. De grootste gemene deler zit van wat ik kan zien in persoonlijkheid.
pi_214537172
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:57 schreef InzolVC het volgende:

waarom zou je dat willen doen? Je mag best kieskeurig zijn toch? En er zit weinig inhoud in de gemiddelde vrouw op instagram die je in 'viral' videos tegenkomt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_214537267
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:34 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]
Dat vrouwen angstig zijn voor de langere man bedoel je? Wegens concurrentie
Nee, anders. Ze zullen misschien wel proberen te flirten met hem, maar als hij zijn aandacht op een ander richt, dan heeft het geen zin om tijd te blijven steken daarin.

Niets anders dan voor mannen geldt. Als je iemand tegenkomt met een ‘spark’ dan zoek je naar wederkerigheid. Op basis van die signalen ga je verder of verder kijken.
pi_214537390
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:41 schreef Apotheose het volgende:

[..]
waarom zou je dat willen doen? Je mag best kieskeurig zijn toch? En er zit weinig inhoud in de gemiddelde vrouw op instagram die je in 'viral' videos tegenkomt.
Dat laatste weet je natuurlijk niet.

Zeker jonge meiden hebben nog wel eens het idee dat ze zich zo moeten presenteren. Juist ook hele mooie vrouwen zijn vaak heel onzeker. Ook al omdat de mannen die daarop duiken niet ‘in love’ maar ‘in lust’ zijn.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:55:22 #62
376238 jantjevertonghen
pi_214537478
I
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat laatste weet je natuurlijk niet.

Zeker jonge meiden hebben nog wel eens het idee dat ze zich zo moeten presenteren. Juist ook hele mooie vrouwen zijn vaak heel onzeker. Ook al omdat de mannen die daarop duiken niet ‘in love’ maar ‘in lust’ zijn.
Ik heb dat als man. Ze gebruiken me voor de kust. Wippen een of twee keer en daarna klaar. Omdat ik lang en knap ben.
pi_214537599
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
I
[..]
Ik heb dat als man. Ze gebruiken me voor de kust. Wippen een of twee keer en daarna klaar. Omdat ik lang en knap ben.
Allemaal? Dat is lastig om te geloven. Misschien is er iets anders waardoor ze na een paar keer denken ‘laat maar’. Hoeft niet per sé iets te zijn wat mis is met je. Maar misschien wek je wel verwachtingen die niet kloppen en trek je daarom vrouwen aan die helemaal niet bij jou passen?
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 11:03:01 #64
376238 jantjevertonghen
pi_214537674
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Allemaal? Dat is lastig om te geloven. Misschien is er iets anders waardoor ze na een paar keer denken ‘laat maar’. Hoeft niet per sé iets te zijn wat mis is met je. Maar misschien wek je wel verwachtingen die niet kloppen en trek je daarom vrouwen aan die helemaal niet bij jou passen?
Hmm concreet, wat bedoel je? Dat ik ze teveel laat verwachten?
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 11:06:25 #65
376238 jantjevertonghen
pi_214537735
Uiteindelijk doet de pijn van constant appjes krijgen van; ik denk dat er nie temeer inzit voor mij zoveel dat je wel klaar bent met daten.
pi_214537737
Ze kunnen wel een lange man willen, maar als jij vervolgens eist dat ze een gezonde BMI hebben dan zijn ze op hun tenen getrapt. _O-
pi_214538016
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 11:03 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]
Hmm concreet, wat bedoel je? Dat ik ze teveel laat verwachten?
Niet per se teveel. Maar iets anders. Je zal de eerste niet zijn die zichzelf anders meent te moeten voordoen. Misschien ook onbewust. Of dat je jezelf anders ziet dan anderen jou zien?
pi_214538175
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 11:06 schreef DemonRage het volgende:
Ze kunnen wel een lange man willen, maar als jij vervolgens eist dat ze een gezonde BMI hebben dan zijn ze op hun tenen getrapt. _O-
Die zullen er zijn. Net zo goed als dat er hier mannen bitchen over bepaalde voorkeuren van mannen.

Maar heel eerlijk: ik heb een zeer sterke voorkeur voor slanke vrouwen. Nog nooit meegemaakt dat iemand daar op de tenen getrapt over was. Heel simpel: laat de ander in haar waarde terwijl je duidelijk maakt geen interesse te hebben. Je hoeft niet te zeggen: ik vind je te stevig. Het beste werkt voor mij om gewoon positief te reageren en het daarbij te laten.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 11:28:11 #69
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214538185
quote:
I
[..]
Je bent lang en knap?
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 12:09:56 #70
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_214538991
quote:
I
[..]
Je moet ff van account wisselen maat.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:09:45 #71
376238 jantjevertonghen
pi_214539850
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 12:09 schreef Nobu het volgende:

[..]
Je moet ff van persoonlijkheid wisselen maat.
Geintje toch
pi_214540178
quote:

[..]
Sexdrive van mannen is erg hoog. Ook Chad wilt wel voor een nachtje mollige Becky doen als er niets beters voorhanden is. Het gevolg is dat mollige becky denkt dat Chad iets voor d'r voelt. Terwijl hij haar eigenlijk alleen maar pompt en dumpt. Becky's verwachtingen en eigenwaarde gaan echter naar de maan. Gemiddelde jongens? BOE! Zij kon immers Chad krijgen voor een nachtje toch. En dus gaan haar eisen omhoog en kijkt nooit meer terug. En daar ging dit topic over.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:26:03 #73
376238 jantjevertonghen
pi_214540183
quote:

[..]
Wat is volgens jou een Chad?
pi_214540973
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 13:25 schreef Jeo_Boden het volgende:

[..]
Sexdrive van mannen is erg hoog. Ook Chad wilt wel voor een nachtje mollige Becky doen als er niets beters voorhanden is. Het gevolg is dat mollige becky denkt dat Chad iets voor d'r voelt. Terwijl hij haar eigenlijk alleen maar pompt en dumpt. Becky's verwachtingen en eigenwaarde gaan echter naar de maan. Gemiddelde jongens? BOE! Zij kon immers Chad krijgen voor een nachtje toch. En dus gaan haar eisen omhoog en kijkt nooit meer terug. En daar ging dit topic over.
Seksdrive van mannen en vrouwen is niet zo verschillend.

En nee, niet iedereen doet ook ‘mollige Becky’ er even bij.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 14:18:02 #75
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214540983
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 13:25 schreef Jeo_Boden het volgende:

[..]
Ja alleen komt dit dus niet overeen met de werkelijkheid. Die enkele keer dat een "Chad" uit honger, rauwe bonen, een minder knappe vrouw versiert is bij lange na niet voldoende om de hele vrouwelijke populatie seksueel tevreden te houden.

Bovendien wanneer je gewoon eens in een winkelcentrum rondloopt en kijkt naar de mannen met een vrouw ernaast, zijn de meesten bepaald geen "chads". Ook normale en lelijke gasten hebben relaties.

Dat hele inceldom is bij 95% van die lui vooral een gedragsprobleem. En de onwil om er wat aan te doen wordt dan maar verbloemd met rare theorieën om maar zelf nergens verantwoordelijk voor te hoeven nemen.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 14:28:07 #76
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214541133
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 13:26 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]
Wat is volgens jou een Chad?
Een charmante vent die goed is met vrouwen.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 14:40:45 #77
376238 jantjevertonghen
pi_214541339
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 14:18 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja alleen komt dit dus niet overeen met de werkelijkheid. Die enkele keer dat een "Chad" uit honger, rauwe bonen, een minder knappe vrouw versiert is bij lange na niet voldoende om de hele vrouwelijke populatie seksueel tevreden te houden.

Bovendien wanneer je gewoon eens in een winkelcentrum rondloopt en kijkt naar de mannen met een vrouw ernaast, zijn de meesten bepaald geen "chads". Ook normale en lelijke gasten hebben relaties.

Dat hele inceldom is bij 95% van die lui vooral een gedragsprobleem. En de onwil om er wat aan te doen wordt dan maar verbloemd met rare theorieën om maar zelf nergens verantwoordelijk voor te hoeven nemen.
Hahahaha wel mooi verwoord. Eigenlijk is het toch waar. Zoveel mannen van 1.75m met een leuke vrouw.
pi_214542280
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 14:40 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]
Hahahaha wel mooi verwoord. Eigenlijk is het toch waar. Zoveel mannen van 1.75m met een leuke vrouw.
Half waar, incels is een achterlijke omschrijving van een hoop mannen die vaker en steeds meer liever eenzaamheid verkiezen boven vrouwen die gewoonweg onaardig zijn.

Sowieso als je een vrouw de term “incel” hoort of ziet gebruiken weet je dat met een resting bitchface type te maken hebt, die gaat maar met de beer mee.
  Moderator zaterdag 3 augustus 2024 @ 15:43:02 #79
441859 crew  Lenny77
pi_214542335
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 15:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Half waar, incels is een achterlijke omschrijving van een hoop mannen die vaker en steeds meer liever eenzaamheid verkiezen boven vrouwen die gewoonweg onaardig zijn.

Nee als ze iets verkiezen dan zijn het volcels.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 15:45:30 #80
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214542406
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 15:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Sowieso als je een vrouw de term “incel” hoort of ziet gebruiken weet je dat met een resting bitchface type te maken hebt, die gaat maar met de beer mee.
Heb je het nou over mij, achterlijke?
pi_214542409
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 15:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee als ze iets verkiezen dan zijn het volcels.
Nou hoe de vrouw tegenwoordig de term incel gebruikt slaat dat echt op iedere man tegenwoordig, dus vandaar dat ik het een achterlijke term vind.
pi_214542417
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 15:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Heb je het nou over mij, achterlijke?
Gebruikte jij het woord incel dan? Je voelt je in ieder geval aangesproken.

Resting bitchface much?
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 15:47:33 #83
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214542438
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 15:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Gebruikte jij het woord incel dan? Je voelt je in ieder geval aangesproken.

Resting bitchface much?
Ja, ik gebruikte het woord, ja. Dat was gisteravond, maar ik kon het me nog herinneren.

Sneue gast.
pi_214542472
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 15:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, ik gebruikte het woord, ja. Dat was gisteravond, maar ik kon het me nog herinneren.

Sneue gast.
Je bewijst volledig mijn gelijk, ga zo door.
Liever alleen dan met Lienekien zei ik ook nog gisteravond.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 15:50:16 #85
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214542494
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 15:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Je bewijst volledig mijn gelijk, ga zo door.
Liever alleen dan met Lienekien zei ik ook nog gisteravond.
Och, je laat je weer zo kennen.
pi_214542513
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 15:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Och, je laat je weer zo kennen.
Alsof het je wat kan schelen.

Nee dacht ik ook niet.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 15:51:29 #87
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214542526
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 15:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Alsof het je wat kan schelen.

Nee dacht ik ook niet.
Zijn we het toch ergens over eens. :*
  Moderator zaterdag 3 augustus 2024 @ 15:58:12 #88
441859 crew  Lenny77
pi_214542685
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 15:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Nou hoe de vrouw tegenwoordig de term incel gebruikt slaat dat echt op iedere man tegenwoordig, dus vandaar dat ik het een achterlijke term vind.
Met het woord incel is er niets mis. Het staat voor zowel vrouwen als mannen die 'niet van straat' geraken buiten hun wil. En dat kan aan vanalles liggen.
Alleen heeft het woord een lelijke, zware lading gekregen door een paar idioten die serieus van het padje zijn gegaan en door hun echoputten waar ze vrouwen bashen en 0 zelfreflectie tonen.

Als een man hier met de vraag komt waarom hij niemand kan vinden en normaal communiceert, dan zal er niemand incel gaan roepen.
Van het moment dat ze beginnen over Chad, kaaklijnen, lengte, geld, te veeleisende vrouwen, de fantastische 90/10 verhouding,... Ja dan kriebelen de 'foute' incel vibes wel. Want als je zo denkt dan ben je gewoon niet zo een heel leuke man want hoe kan je van iets willen houden waar je eigenlijk zo op neer kijkt? Ze zijn wel de eerste om zichzelf een nice guy te noemen.
Hint/red flag: als je dat over jezelf zegt dan ben je dat meestal dus echt niet :{
pi_214542793
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 15:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Met het woord incel is er niets mis. Het staat voor zowel vrouwen als mannen die 'niet van straat' geraken buiten hun wil. En dat kan aan vanalles liggen.
Alleen heeft het woord een lelijke, zware lading gekregen door een paar idioten die serieus van het padje zijn gegaan en door hun echoputten waar ze vrouwen bashen en 0 zelfreflectie tonen.

Als een man hier met de vraag komt waarom hij niemand kan vinden en normaal communiceert, dan zal er niemand incel gaan roepen.
Van het moment dat ze beginnen over Chad, kaaklijnen, lengte, geld, te veeleisende vrouwen, de fantastische 90/10 verhouding,... Ja dan kriebelen de 'foute' incel vibes wel. Maar als je zo denkt dan ben je gewoon niet zo een heel leuke man want hoe kan je van iets willen houden waar je eigenlijk zo op neer kijkt? Ze zijn wel de eerste om zichzelf een nice guy te noemen.
Hint/red flag: als je dat over jezelf zegt dan ben je dat meestal dus echt niet :{
Je ziet dit nooit echt nooit voor vrouwen gebruikt worden, ik weet niet waar je dat precies vandaan haalt.

Verder zijn vrouwen nog altijd veelal onveranderd.
Doen alsof ze van alles willen, knappe lange rijke man (vergeten dan uiteindelijk dat dit minder dan 1% van alle mannen is) en dan zie je ze dus lopen met een wat lelijkere man want zekerheid.

In Amerika zie je dit wat meer terug, onrealistische verwachtingen “he needs to make 500k a year” en dat soort dommigheid.

Maar het enige wat je kan zeggen is dat we weer terug gaan naar een tijd waar man en vrouw geen keus heeft dan een partner te nemen omdat de economie het niet meer toestaat dat je in je eentje kan rondkomen.
Wederom in Amerika zie je dit nu erg goed, waar men kan werken wat ze willen maar niks kunnen betalen in hun eentje, dat waait vanzelf deze kant op.

Maw dat idee van trouwen en seks uit liefde (of puur lust) komt ten einde na nog geen 200 jaar van die luxe te hebben gehad.

Waarmee ik wil zeggen dat uiteindelijk het “incel” gebeuren zichzelf weer opheft met soort van voor gearrangeerde huwelijken of relaties omdat je het anders niet meer gaat redden.
  Moderator zaterdag 3 augustus 2024 @ 16:09:29 #90
441859 crew  Lenny77
pi_214542934
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 16:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Je ziet dit nooit echt nooit voor vrouwen gebruikt worden, ik weet niet waar je dat precies vandaan haalt.

Verder zijn vrouwen nog altijd veelal onveranderd.
Doen alsof ze van alles willen, knappe lange rijke man (vergeten dan uiteindelijk dat dit minder dan 1% van alle mannen is) en dan zie je ze dus lopen met een wat lelijkere man want zekerheid.

In Amerika zie je dit wat meer terug, onrealistische verwachtingen “he needs to make 500k a year” en dat soort dommigheid.

Maar het enige wat je kan zeggen is dat we weer terug gaan naar een tijd waar man en vrouw geen keus heeft dan een partner te nemen omdat de economie het niet meer toestaat dat je in je eentje kan rondkomen.
Wederom in Amerika zie je dit nu erg goed, waar men kan werken wat ze willen maar niks kunnen betalen in hun eentje, dat waait vanzelf deze kant op.

Maw dat idee van trouwen en seks uit liefde (of puur lust) komt ten einde na nog geen 200 jaar van die luxe te hebben gehad.

Waarmee ik wil zeggen dat uiteindelijk het “incel” gebeuren zichzelf weer opheft met soort van voor gearrangeerde huwelijken of relaties omdat je het anders niet meer gaat redden.
En toch staat die term niet enkel voor mannen. Dan was het een incelmale. Het is gewoon door de tijd meer op de mannen geplakt dan op vrouwen. Net zoals golddigger ook niet enkel voor vrouwen telt maar toch daar gebruikt wordt.

Euh en dat iedereen een rijke man wil maar maar 1% dat is... Elke man wil ook een super knappe vrouw met ideaal figuurtje maar ook dat is maar 1%.
We kunnen allemaal zoveel willen (vooral als we jong zijn en denken dat alles kan), je moet wat volwassen worden om de realiteit te zien (plus er achter te komen dat geld, schoonheid,... absoluut geen garantie is voor een goede relatie of zelfs leuke persoon).
pi_214543020
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 16:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En toch staat die term niet enkel voor mannen. Dan was het een incelmale. Het is gewoon door de tijd meer op de mannen geplakt dan op vrouwen. Net zoals golddigger ook niet enkel voor vrouwen telt maar toch daar gebruikt wordt.

Euh en dat iedereen een rijke man wil maar maar 1% dat is... Elke man wil ook een super knappe vrouw met ideaal figuurtje maar ook dat is maar 1%.
We kunnen allemaal zoveel willen (vooral als we jong zijn en denken dat alles kan), je moet wat volwassen worden om de realiteit te zien (plus er achter te komen dat geld, schoonheid,... absoluut geen garantie is voor een goede relatie of zelfs leuke persoon).
Ik weet vrijwel zeker dat goed uitziende vrouwen er veel meer van bestaan dan rijke slanke lange mannen.
Dat is puur kijken naar hoeveel van dat soort banen zijn er en hoeveel lange slanke mannen zijn er.
Dan ontmantel je de boel qua kijkend naar de poel van mannen, waarvan sowieso al 54% overgewicht heeft in Nederland.

De meeste rijkere mannen 40 a 50+ zijn.

Die aantallen worden dan dus heel erg klein als je zoekt tussen de 29 a laten we max 40 zeggen.

Vrouwen en slank? Daar hoeft de vrouw weinig (gemiddeld) voor te doen, beetje letten op wat je eet en wat bewegen.
Man en slank? Dat vereist debiel veel meer werk wat biologisch nou eenmaal zo in elkaar steekt qua hoe vetten worden opgeslagen, zoals wat je een bierbuik noemt is vet wat gehard word in een bepaalde laag en met geen enkele vorm van cardio ooit weg zal gaan, zelfs niet met liposuctie.

Enfin, vrouwen hebben het wat dit betreft makkelijker.
  Moderator zaterdag 3 augustus 2024 @ 16:16:09 #92
441859 crew  Lenny77
pi_214543072
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 16:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Ik weet vrijwel zeker dat goed uitziende vrouwen er veel meer van bestaan dan rijke slanke lange mannen.
Dat is puur kijken naar hoeveel van dat soort banen zijn er en hoeveel lange slanke mannen zijn er.
Dan ontmantel je de boel qua kijkend naar de poel van mannen, waarvan sowieso al 54% overgewicht heeft in Nederland.

De meeste rijkere mannen 40 a 50+ zijn.

Die aantallen worden dan dus heel erg klein als je zoekt tussen de 29 a laten we max 40 zeggen.

Vrouwen en slank? Daar hoeft de vrouw weinig (gemiddeld) voor te doen, beetje letten op wat je eet en wat bewegen.
Man en slank? Dat vereist debiel veel meer werk wat biologisch nou eenmaal zo in elkaar steekt qua hoe vetten worden opgeslagen, zoals wat je een bierbuik noemt is vet wat gehard word in een bepaalde laag en met geen enkele vorm van cardio ooit weg zal gaan, zelfs niet met liposuctie.

Enfin, vrouwen hebben het wat dit betreft makkelijker.
:D
Een man valt veel makkelijker af dan een vrouw joh!
https://www.gezondheidsne(...)nen-sneller-afvallen

Plus het is geen gehard vet tussen de lagen maar orgaanvet, daarom lijkt het hard maar das gewoon je buik die dikker staat ipv een blubberlaag erboven.

Dus nee...
pi_214543211
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 16:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:D
Een man valt veel makkelijker af dan een vrouw joh!
https://www.gezondheidsne(...)nen-sneller-afvallen

Plus het is geen gehard vet tussen de lagen maar orgaanvet, daarom lijkt het hard maar das gewoon je buik die dikker staat ipv een blubberlaag erboven.

Dus nee...
Gelezen.

Blijf erbij, vrouwen hoeven alleen te letten op eten en uurtje sportschool doen, klaar.
Bij een man is het een hele routine.

Daarnaast artikel geschreven door een vrouw, goh.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 16:25:47 #94
376238 jantjevertonghen
pi_214543290
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 15:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Van het moment dat ze beginnen over Chad, kaaklijnen, lengte, geld, te veeleisende vrouwen, de fantastische 90/10 verhouding,... Ja dan kriebelen de 'foute' incel vibes wel. Want als je zo denkt dan ben je gewoon niet zo een heel leuke man want hoe kan je van iets willen houden waar je eigenlijk zo op neer kijkt? Ze zijn wel de eerste om zichzelf een nice guy te noemen.
Wat is de 90/10 verhouding?
  Moderator zaterdag 3 augustus 2024 @ 16:31:21 #95
441859 crew  Lenny77
pi_214543446
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 16:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Gelezen.

Blijf erbij, vrouwen hoeven alleen te letten op eten en uurtje sportschool doen, klaar.
Bij een man is het een hele routine.

Daarnaast artikel geschreven door een vrouw, goh.
Onderzoek dan even verder he..
  Moderator zaterdag 3 augustus 2024 @ 16:32:21 #96
441859 crew  Lenny77
pi_214543473
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 16:25 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]
Wat is de 90/10 verhouding?
Een onderzoek van Tinder:
Eigenlijk is het 80/20 maar overlaatst hebben ze er hier op FOK! 90/10 van gemaakt.
20% van de mannen heeft seks met 80% van de vrouwen en de rest van de mannen kan kin kloppen
pi_214543828
Waar wil TS heen met dit topic?
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:00:16 #98
376238 jantjevertonghen
pi_214544071
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 16:49 schreef TonyMalony het volgende:
Waar wil TS heen met dit topic?
Dat vrouwen alleen naar carrière en lengte looks kijken.
pi_214544131
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 16:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Een onderzoek van Tinder:
Eigenlijk is het 80/20 maar overlaatst hebben ze er hier op FOK! 90/10 van gemaakt.
20% van de mannen heeft seks met 80% van de vrouwen en de rest van de mannen kan kin kloppen
Kun je nagaan hoe druk die overige 20% van de vrouwen het heeft. ;)
  Moderator zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:12:22 #100
441859 crew  Lenny77
pi_214544395
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 17:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Kun je nagaan hoe druk die overige 20% van de vrouwen het heeft. ;)
De overige 80% van de mannen wil die vrouwen niet :P
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:26:48 #101
376238 jantjevertonghen
pi_214544809
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 17:12 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Tot welke categorie hoort u Lenny?
  Moderator zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:37:06 #102
441859 crew  Lenny77
pi_214545145
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 17:26 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]
Tot welke categorie hoort u Lenny?
Ik ben oud dus ik hoor bij de laatste 0.5% :D
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:42:40 #103
376238 jantjevertonghen
pi_214545274
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 17:37 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik hoor bij 0,00001. Geen vrouw die aan m’n staaf wil kluiven.
pi_214545642
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 17:12 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Vandaag nog begreep ik dat zelfs Chad alles neukt met een hartslag. Of in ieder geval nog 34 graden of meer…
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 18:23:19 #105
376238 jantjevertonghen
pi_214545914
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 17:37 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Wat had de jonge Len gekozen?
A: de lieve jantjevertonghen, 1.78, docent, klein buikje
B; Daniel, 1.95m, manager bij een groot bedrijf
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 18:23:40 #106
376238 jantjevertonghen
pi_214545919
Sportief en grote p
pi_214546115
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 18:23 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]
Degene zonder kutkarakter :+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_214546564
Ze vallen wel echt op status imo. Ik had een tijdje een kutbaantje en dat was voor de meeste vrouwen echt wel een afknappen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:25:53 #109
376238 jantjevertonghen
pi_214546784
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 19:12 schreef Discombobulate het volgende:
Ze vallen wel echt op status imo. Ik had een tijdje een kutbaantje en dat was voor de meeste vrouwen echt wel een afknappen.
Typisch
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:49:50 #110
376238 jantjevertonghen
pi_214547130
quote:
Wat voor baan
pi_214547177
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 19:49 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]
Wat voor baan
Baantje op een camping.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:55:48 #112
376238 jantjevertonghen
pi_214547233
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 19:52 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Baantje op een camping.
Op welke leeftijd? Serieus wat een dom wijf.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:56:09 #113
376238 jantjevertonghen
pi_214547236
Je had haar jaar later met een goede baan moeten versieren en extreem moeten neuken.
pi_214547776
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 18:23 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]
Degene die o.a. aardig is en humor heeft
Daar valt zo niks over te zeggen
♡♡♡♡
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 20:30:55 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214547812
quote:
84s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 20:28 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Degene die o.a. aardig is en humor heeft
Daar valt zo niks over te zeggen
Dit.
Humor is altijd +5
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 20:31:16 #116
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_214547821
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 18:40 schreef greysbones het volgende:

[..]
Dit ja. Voor het gemak worden in deze 'discussies' altijd maar even alle andere karaktereigenschappen van een persoon vergeten.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 20:31:22 #117
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214547824
quote:
Ja, natuurlijk is dat zo. Alleen dit toegeven is een tweede. Als man heb je toch ook een pakketje (bv. blond/dikke tieten en als het wijf een beetje leuk karakter heeft is dat ook mooi meegenomen) en daar doen we ook niet moeilijk over.

Altijd dat aureootlje van heiligheid om vrouwen heen terwijl die net zo selecteren op partner als mannen dat doen, mooi samengevat in dat hypocriete "Oh, het maakt me niet uit wat mijn man/vriend doet hoor, als hij maar lief is"

De wereld is markt en strijd en kneuzen hebben niet te kiezen.
Le Diable
pi_214548289
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 19:55 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]
Op welke leeftijd? Serieus wat een dom wijf.
21 ofzo, net na je afstuderen en nog geen 'grote mensen' baan kunnen vinden. Maar veel vrouwen zijn zo hoor heb ik 't idee.
pi_214548340
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 20:31 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ja, natuurlijk is dat zo. Alleen dit toegeven is een tweede. Als man heb je toch ook een pakketje (bv. blond/dikke tieten en als het wijf een beetje leuk karakter heeft is dat ook mooi meegenomen) en daar doen we ook niet moeilijk over.

Altijd dat aureootlje van heiligheid om vrouwen heen terwijl die net zo selecteren op partner als mannen dat doen, mooi samengevat in dat hypocriete "Oh, het maakt me niet uit wat mijn man/vriend doet hoor, als hij maar lief is"

De wereld is markt en strijd en kneuzen hebben niet te kiezen.
Het gaat er mij vooral om hoe iemand als persoon is, niet wat voor werk of status die heeft. Dat hypocriete waar jij het over hebt zie ik totaal niet. Vind het eerder kortzinnig. Selecteren doe ik op persoonskenmerken, niet om wat daar om heen hangt.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 21:05:14 #120
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214548721
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 22:28 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Niet ik...bij mij gaat daten vooral lastig omdat ik een ongeloofelijke zeikert en zeur ben, geen leuke smalltalk kan houden of iets te vertellen heb.

kun je wel 1m85 zijn en 6,5K per maand verdienen, maar daarmee stoot je iedere potentiele date snel af...
Nou hier op het forum vind ik jouw ‘gezeur’ erg meevallen!
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 21:19:03 #121
376238 jantjevertonghen
pi_214549124
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 20:53 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
21 ofzo, net na je afstuderen en nog geen 'grote mensen' baan kunnen vinden. Maar veel vrouwen zijn zo hoor heb ik 't idee.
Na afstuderen lekker boeiend.

Van wat voor baan worden wijven wel nat dan?
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 21:19:20 #122
376238 jantjevertonghen
pi_214549134
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 21:05 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Nou hier op het forum vind ik jouw ‘gezeur’ erg meevallen!
Jij daarintegen
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 21:21:29 #123
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214549187
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 20:55 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Het gaat er mij vooral om hoe iemand als persoon is, niet wat voor werk of status die heeft.
Dit antwoord is dus de norm, niet de werkelijkheid.
Le Diable
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 21:23:17 #124
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214549252
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 21:19 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

De meesten hier vallen direct voor de vuilnisman met een lief karakter schijnbaar
Le Diable
pi_214549283
quote:
Gewoon een hoge functie zoals manager of directie ofzo. Of heel interessant werk waar niemand wat van begrijpt.
pi_214549316
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 21:21 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Dit antwoord is dus de norm, niet de werkelijkheid.
Niet die norm naleven is voor mij echt een afknapper.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 21:27:06 #127
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214549387
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 21:23 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Of heel interessant werk waar niemand wat van begrijpt.
Moderator op FOK! bijvoorbeeld
Le Diable
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 21:31:14 #128
376238 jantjevertonghen
pi_214549511
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 21:27 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Moderator op FOK! bijvoorbeeld
Ja dan kun je veel neuken
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 21:31:52 #129
376238 jantjevertonghen
pi_214549523
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 21:23 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Gewoon een hoge functie zoals manager of directie ofzo. Of heel interessant werk waar niemand wat van begrijpt.
Dat is niemand op die leeftijd. Meestal pas 40e
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 21:41:46 #130
376238 jantjevertonghen
pi_214549734
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 21:23 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
De meesten hier vallen direct voor de vuilnisman met een lief karakter schijnbaar
Hahahahaa
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 21:46:58 #131
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214549842
quote:

[..]
Jij daarintegen
Jaaaaa zeg ‘t maar Jantje. Of zing ‘t maar.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 21:52:24 #132
376238 jantjevertonghen
pi_214549969
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 21:46 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Jaaaaa zeg ‘t maar Jantje. Of zing ‘t maar.
Laat gaan. Femke Bol goed net gek
  Moderator / Redactie FP zaterdag 3 augustus 2024 @ 22:55:14 #133
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_214551227
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 18:40 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ohai O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 22:57:24 #134
376238 jantjevertonghen
pi_214551267
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 22:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ohai O+
Aldus een vrouw die mij wil
pi_214551707
Mijn liefste is vrachtwagenchauffeur O+
En blond en lang. Gelukkig verdien ik veel geld want anders bleef 'ie vast niet bij me.

Zijn beste vriend is muzikant & vuilnisman, in prima conditie, wel al jaren kaal en tegenwoordig ook een stevige buik (50+ en veel bier) en die hééft toch een leuke blonde stoot veroverd een paar jaar geleden. Poeh. Filmsterwaardig en ook echt heel leuk. Niet per se makkelijk, maar ja, mensen zijn niet makkelijk en relaties al helemaal niet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 23:27:05 #136
376238 jantjevertonghen
pi_214551744
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 23:24 schreef sigme het volgende:
Mijn liefste is vrachtwagenchauffeur O+
En blond en lang. Gelukkig verdien ik veel geld want anders bleef 'ie vast niet bij me.

Zijn beste vriend is muzikant & vuilnisman, in prima conditie, wel al jaren kaal en tegenwoordig ook een stevige buik (50+ en veel bier) en die hééft toch een leuke blonde stoot veroverd een paar jaar geleden. Poeh. Filmsterwaardig en ook echt heel leuk. Niet per se makkelijk, maar ja, mensen zijn niet makkelijk en relaties al helemaal niet.
Ja een stoot van 26 zeker. Of een uitgeleverde rare vrouw van 45?
pi_214551791
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 23:27 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]
Waarom?
Nee, een hele leuke meid van eind 30. WFT is een "uitgeleverde rare vrouw" nou weer?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 23:45:28 #138
376238 jantjevertonghen
pi_214552050
quote:
85s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 23:29 schreef sigme het volgende:

[..]
Waarom?
Nee, een hele leuke meid van eind 30. WFT is een "uitgeleverde rare vrouw" nou weer?
als ze een blonde stoot was dan was ze niet eind 30 nog single.
pi_214552277
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 23:45 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]
Het is wel lastig praten met iemand die dit soort (negatieve) overtuigingen heeft over vrouwen..

Ik weet niet eens waar ik moet beginnen om alle vreemde ideeën te weerleggen met feiten..

Dus ik laat het maar hierbij. Ik wens je liefde en inzicht toe :)

[ Bericht 0% gewijzigd door HappyCharly op 04-08-2024 01:05:38 ]
♡♡♡♡
pi_214552318
quote:

[..]

Wijven? Goh, wat raar dat vrouwen niet op dit soort conversaties zitten te wachten…
pi_214552340
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 23:45 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]
Want relaties zijn altijd tot de dood ofzo?
  zondag 4 augustus 2024 @ 00:19:40 #142
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214552399
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 23:27 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]
Ben je flink aan de zuip, soms?
  zondag 4 augustus 2024 @ 00:30:03 #143
376238 jantjevertonghen
pi_214552474
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 00:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ben je flink aan de zuip, soms?
Nee? Jij?

Zit jij flink in de overgang, soms?

Waarom reageer je zuur in topics?
  zondag 4 augustus 2024 @ 00:32:50 #144
376238 jantjevertonghen
pi_214552488
Wat een zuur mens
pi_214552523
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 00:30 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]
Nee? Jij?

Dude, even tot 10 tellen, maak het niet persoonlijk.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 4 augustus 2024 @ 00:50:56 #146
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214552600
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 00:30 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]
Nee? Jij?

Hahaha.
  zondag 4 augustus 2024 @ 01:00:42 #147
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214552659
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 23:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tyf toch een eind op met je kuttopics
  Moderator zondag 4 augustus 2024 @ 01:18:21 #148
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_214552762
Dit langspeelplaatje kennen we inmiddels wel.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')