Ik weet vrijwel zeker dat goed uitziende vrouwen er veel meer van bestaan dan rijke slanke lange mannen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En toch staat die term niet enkel voor mannen. Dan was het een incelmale. Het is gewoon door de tijd meer op de mannen geplakt dan op vrouwen. Net zoals golddigger ook niet enkel voor vrouwen telt maar toch daar gebruikt wordt.
Euh en dat iedereen een rijke man wil maar maar 1% dat is... Elke man wil ook een super knappe vrouw met ideaal figuurtje maar ook dat is maar 1%.
We kunnen allemaal zoveel willen (vooral als we jong zijn en denken dat alles kan), je moet wat volwassen worden om de realiteit te zien (plus er achter te komen dat geld, schoonheid,... absoluut geen garantie is voor een goede relatie of zelfs leuke persoon).
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat goed uitziende vrouwen er veel meer van bestaan dan rijke slanke lange mannen.
Dat is puur kijken naar hoeveel van dat soort banen zijn er en hoeveel lange slanke mannen zijn er.
Dan ontmantel je de boel qua kijkend naar de poel van mannen, waarvan sowieso al 54% overgewicht heeft in Nederland.
De meeste rijkere mannen 40 a 50+ zijn.
Die aantallen worden dan dus heel erg klein als je zoekt tussen de 29 a laten we max 40 zeggen.
Vrouwen en slank? Daar hoeft de vrouw weinig (gemiddeld) voor te doen, beetje letten op wat je eet en wat bewegen.
Man en slank? Dat vereist debiel veel meer werk wat biologisch nou eenmaal zo in elkaar steekt qua hoe vetten worden opgeslagen, zoals wat je een bierbuik noemt is vet wat gehard word in een bepaalde laag en met geen enkele vorm van cardio ooit weg zal gaan, zelfs niet met liposuctie.
Enfin, vrouwen hebben het wat dit betreft makkelijker.
Gelezen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Een man valt veel makkelijker af dan een vrouw joh!
https://www.gezondheidsne(...)nen-sneller-afvallen
Plus het is geen gehard vet tussen de lagen maar orgaanvet, daarom lijkt het hard maar das gewoon je buik die dikker staat ipv een blubberlaag erboven.
Dus nee...
Wat is de 90/10 verhouding?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Met het woord incel is er niets mis. Het staat voor zowel vrouwen als mannen die 'niet van straat' geraken buiten hun wil. En dat kan aan vanalles liggen.
Alleen heeft het woord een lelijke, zware lading gekregen door een paar idioten die serieus van het padje zijn gegaan en door hun echoputten waar ze vrouwen bashen en 0 zelfreflectie tonen.
Als een man hier met de vraag komt waarom hij niemand kan vinden en normaal communiceert, dan zal er niemand incel gaan roepen.
Van het moment dat ze beginnen over Chad, kaaklijnen, lengte, geld, te veeleisende vrouwen, de fantastische 90/10 verhouding,... Ja dan kriebelen de 'foute' incel vibes wel. Want als je zo denkt dan ben je gewoon niet zo een heel leuke man want hoe kan je van iets willen houden waar je eigenlijk zo op neer kijkt? Ze zijn wel de eerste om zichzelf een nice guy te noemen.
Hint/red flag: als je dat over jezelf zegt dan ben je dat meestal dus echt niet
Onderzoek dan even verder he..quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Gelezen.
Blijf erbij, vrouwen hoeven alleen te letten op eten en uurtje sportschool doen, klaar.
Bij een man is het een hele routine.
Daarnaast artikel geschreven door een vrouw, goh.
Een onderzoek van Tinder:quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:25 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wat is de 90/10 verhouding?
Dat vrouwen alleen naar carrière en lengte looks kijken.quote:
Kun je nagaan hoe druk die overige 20% van de vrouwen het heeft.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een onderzoek van Tinder:
Eigenlijk is het 80/20 maar overlaatst hebben ze er hier op FOK! 90/10 van gemaakt.
20% van de mannen heeft seks met 80% van de vrouwen en de rest van de mannen kan kin kloppen
De overige 80% van de mannen wil die vrouwen nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe druk die overige 20% van de vrouwen het heeft.
Tot welke categorie hoort u Lenny?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De overige 80% van de mannen wil die vrouwen niet
Ik ben oud dus ik hoor bij de laatste 0.5%quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:26 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Tot welke categorie hoort u Lenny?
Ik hoor bij 0,00001. Geen vrouw die aan m’n staaf wil kluiven.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ben oud dus ik hoor bij de laatste 0.5%
Vandaag nog begreep ik dat zelfs Chad alles neukt met een hartslag. Of in ieder geval nog 34 graden of meer…quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De overige 80% van de mannen wil die vrouwen niet
Wat had de jonge Len gekozen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ben oud dus ik hoor bij de laatste 0.5%
Degene zonder kutkarakterquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:23 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wat had de jonge Len gekozen?
A: de lieve jantjevertonghen, 1.78, docent, klein buikje
B; Daniel, 1.95m, manager bij een groot bedrijf
Typischquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:12 schreef Discombobulate het volgende:
Ze vallen wel echt op status imo. Ik had een tijdje een kutbaantje en dat was voor de meeste vrouwen echt wel een afknappen.
Wat voor baanquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:12 schreef Discombobulate het volgende:
Ze vallen wel echt op status imo. Ik had een tijdje een kutbaantje en dat was voor de meeste vrouwen echt wel een afknappen.
Op welke leeftijd? Serieus wat een dom wijf.quote:
Degene die o.a. aardig is en humor heeftquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:23 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wat had de jonge Len gekozen?
A: de lieve jantjevertonghen, 1.78, docent, klein buikje
B; Daniel, 1.95m, manager bij een groot bedrijf
Dit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Degene die o.a. aardig is en humor heeft
Daar valt zo niks over te zeggen
Dit ja. Voor het gemak worden in deze 'discussies' altijd maar even alle andere karaktereigenschappen van een persoon vergeten.quote:
Ja, natuurlijk is dat zo. Alleen dit toegeven is een tweede. Als man heb je toch ook een pakketje (bv. blond/dikke tieten en als het wijf een beetje leuk karakter heeft is dat ook mooi meegenomen) en daar doen we ook niet moeilijk over.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:12 schreef Discombobulate het volgende:
21 ofzo, net na je afstuderen en nog geen 'grote mensen' baan kunnen vinden. Maar veel vrouwen zijn zo hoor heb ik 't idee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Op welke leeftijd? Serieus wat een dom wijf.
Het gaat er mij vooral om hoe iemand als persoon is, niet wat voor werk of status die heeft. Dat hypocriete waar jij het over hebt zie ik totaal niet. Vind het eerder kortzinnig. Selecteren doe ik op persoonskenmerken, niet om wat daar om heen hangt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:31 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk is dat zo. Alleen dit toegeven is een tweede. Als man heb je toch ook een pakketje (bv. blond/dikke tieten en als het wijf een beetje leuk karakter heeft is dat ook mooi meegenomen) en daar doen we ook niet moeilijk over.
Altijd dat aureootlje van heiligheid om vrouwen heen terwijl die net zo selecteren op partner als mannen dat doen, mooi samengevat in dat hypocriete "Oh, het maakt me niet uit wat mijn man/vriend doet hoor, als hij maar lief is"
De wereld is markt en strijd en kneuzen hebben niet te kiezen.
Nou hier op het forum vind ik jouw ‘gezeur’ erg meevallen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Niet ik...bij mij gaat daten vooral lastig omdat ik een ongeloofelijke zeikert en zeur ben, geen leuke smalltalk kan houden of iets te vertellen heb.
kun je wel 1m85 zijn en 6,5K per maand verdienen, maar daarmee stoot je iedere potentiele date snel af...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |