Niet ik...bij mij gaat daten vooral lastig omdat ik een ongeloofelijke zeikert en zeur ben, geen leuke smalltalk kan houden of iets te vertellen heb.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:22 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ik ben klein, heb werk gekozen dat weinig verdient en dus gaat daten lastig. Wie loopt hier ook tegen aan.
Vrouwen prefereren gemiddeld gezien langere mannen. Geld kun je vervangen door je zaken goed op orde te hebben. Ook logisch, als je kinderen hebt heb je een flinke extra kostenpost. En veel vrouwen willen kinderen. Knap: ja, ook logisch.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:22 schreef jantjevertonghen het volgende:
Wat E zeggen; een lieve vriend die luistert, lief is en sociaal.
Werkelijkheid: lang, geld, knap
Ik ben klein, heb werk gekozen dat weinig verdient en dus gaat daten lastig. Wie loopt hier ook tegen aan.
Dat klopt. Op zich hoeft dat geen probleem te zijn omdat mannen gemiddeld langer zijn dan vrouwen. Maar het schijnt zo te zijn dat het gemiddelde gewenste lengteverschil groter is dan het gemiddelde werkelijke lengteverschil tussen mannen en vrouwen. Een van de redenen is dat veel vrouwen graag hoge hakken dragen en ook dan willen dat de man langer is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:03 schreef VEM2012 het volgende:
Vrouwen prefereren gemiddeld gezien langere mannen.
Maar als man kun je compenseren. Heb je gewoon je zaken goed voor elkaar, heb je een goed hart, ben je leuk in de omgang, beetje humor, gedeelde interesses, open, enz. dan gaat een mindere lengte echt geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat klopt. Op zich hoeft dat geen probleem te zijn omdat mannen gemiddeld langer zijn dan vrouwen. Maar het schijnt zo te zijn dat het gemiddelde gewenste lengteverschil groter is dan het gemiddelde werkelijke lengteverschil tussen mannen en vrouwen. Een van de redenen is dat veel vrouwen graag hoge hakken dragen en ook dan willen dat de man langer is.
De voorkeur voor langere mannen heeft dus als gevolg dat mannen die niet zo lang zijn het daardoor moeilijker hebben op de relatiemarkt.
En misschien heeft de verschillende voorkeur bij interraciale relaties hier ook mee te maken. Lange blanke vrouwen zie je eerder met een lange neger (mag ik dat woord nog gebruiken?) en niet zo lange blanke mannen zie je eerder met een Aziatische vrouw.
Een jurk met zakken is mij altijd verteld......quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:26 schreef kwiwi het volgende:
Wel super handig dat elke vrouw exact hetzelfde wil toch? Oh, wacht.
Daar heb je een goed puntquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:36 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een jurk met zakken is mij altijd verteld......
Als ik geld zou moeten wedden waar elke willekeurige vrouw voor zou gaan; een lange blonde Chad of een korte kalende man. Dan ga ik echt niet politiek correct lopen doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:26 schreef kwiwi het volgende:
Wel super handig dat elke vrouw exact hetzelfde wil toch? Oh, wacht.
Oké. Laat me raden jij bent vast geen Chad? Dat je die term gebruikt zegt eigenlijk wel genoeg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:47 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Als ik geld zou moeten wedden waar elke willekeurige vrouw voor zou gaan; een lange blonde Chad of een korte kalende man. Dan ga ik echt niet politiek correct lopen doen.
Elke jongen kan een goed hart hebben. Maar als je kort bent en niet voldoet aan de minimale vereisten in de looks department. Dan heb je wel het nakijken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
A good heart these days is hard to find.
Als je dating advies van een vrouw wil, dan kun je dat misschien beter dan aan een goede vriendin, aan een zus of een nicht vragen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:03 schreef VEM2012 het volgende:
Dan terug naar jou: ergens zit er kennelijk iets in jou dat maakt dat jij het lastig hebt met daten. Heb je wellicht een goede vriendin die je dat eens zou kunnen vragen? Weet je waar je aan moet werken. Grote kans dat je gewoon te graag wil.
Gelul dat mannen alles neuken. Gemiddeld een lagere standaard dan vrouwen wellicht…quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:57 schreef InzolVC het volgende:
Vrouwen mogen uiteraard eisenlijstjes hebben. Ik vraag mij wel af. Je ziet zoveel videos op tiktok en op de sociale media. Van vrouwen die lopen klagen "where are all the good men?". Terwijl er letterlijk een overschot aan alleenstaande mannen is. En die zijn echt niet allemaal sloeber of arm of super lelijk. Kan dit probleem te maken hebben met de steeds hogere eisen die vrouwen zelf stellen aan een partner op hun lijstjes?
Over het algemeen nemen mannen alles aan wat er maar voorbijkomt. Dik dun A-cup 50+ gehandicapt. Hier schermen vrouwen zelf altijd mee. Dat mannen alles maar neuken en niet kritisch zijn. Dus de oorzaak ligt echt niet aan de mannen zelf. Mannen genoeg namelijk.
Is er een overschot aan vrijgezelle vrouwen dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gelul dat mannen alles neuken. Gemiddeld een lagere standaard dan vrouwen wellicht…
Neuken en relaties zijn twee verschillende dingen. Ik ken wel gozers die een vrouw net overgewicht voor een avond prima vinden, maar er toch echt verder niets mee willen. Kan er mij weinig bij voorstellen, maar ok.
Maar voor veel mensen geld dat alleen zijn beter is dan met iemand die niet bij je past. Dus leuk dat overschot aan vrijgezelle mannen /vrouwen. Maar wat moet je daarmee?
Tot op zekere hoogte is dat zo. Er zijn een hoop vrijgezelle vrouwen die om wat voor reden dan ook geen zin hebben in een relatie maar wel af en toe een wip willen. En dan zoeken ze op Tinder of een andere dating app een lange blonde Chad uit om het af en toe mee te doen. Zo ontstaat er een relatief kleine groep lange blonde Chads die zich een slag in de rondte neuken en een relatief grote groep mannen heeft het nakijken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:44 schreef InzolVC het volgende:
Ik merk dat vrijgezelle vrouwen meestal wel een FWB hebben waarmee zij het regelmatig doen.
Ja, er zijn ook heel veel hele leuke vrouwen vrijgezel en nee, die hebben echt niet allemaal een fwb.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:44 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Is er een overschot aan vrijgezelle vrouwen dan?
Ik merk dat vrijgezelle vrouwen meestal wel een FWB hebben waarmee zij het regelmatig doen. Dus dat zij nooit echt alleenstaand of altijd alleen zijn. Alleenstaand en vrijgezel betekent voor mannen toch vaker iets anders. Dat zij dus wel langere perioden geen intieme contacten hebben. In tegenstelling tot vrouwen, Die ondanks vrijgezel of alleenstaand zijn, toch wel regelmatig intimiteit mogen ervaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |