Een charmante vent die goed is met vrouwen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:26 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wat is volgens jou een Chad?
Hahahaha wel mooi verwoord. Eigenlijk is het toch waar. Zoveel mannen van 1.75m met een leuke vrouw.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja alleen komt dit dus niet overeen met de werkelijkheid. Die enkele keer dat een "Chad" uit honger, rauwe bonen, een minder knappe vrouw versiert is bij lange na niet voldoende om de hele vrouwelijke populatie seksueel tevreden te houden.
Bovendien wanneer je gewoon eens in een winkelcentrum rondloopt en kijkt naar de mannen met een vrouw ernaast, zijn de meesten bepaald geen "chads". Ook normale en lelijke gasten hebben relaties.
Dat hele inceldom is bij 95% van die lui vooral een gedragsprobleem. En de onwil om er wat aan te doen wordt dan maar verbloemd met rare theorieën om maar zelf nergens verantwoordelijk voor te hoeven nemen.
Half waar, incels is een achterlijke omschrijving van een hoop mannen die vaker en steeds meer liever eenzaamheid verkiezen boven vrouwen die gewoonweg onaardig zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:40 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Hahahaha wel mooi verwoord. Eigenlijk is het toch waar. Zoveel mannen van 1.75m met een leuke vrouw.
Nee als ze iets verkiezen dan zijn het volcels.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Half waar, incels is een achterlijke omschrijving van een hoop mannen die vaker en steeds meer liever eenzaamheid verkiezen boven vrouwen die gewoonweg onaardig zijn.
Heb je het nou over mij, achterlijke?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Half waar, incels is een achterlijke omschrijving van een hoop mannen die vaker en steeds meer liever eenzaamheid verkiezen boven vrouwen die gewoonweg onaardig zijn.
Sowieso als je een vrouw de term “incel” hoort of ziet gebruiken weet je dat met een resting bitchface type te maken hebt, die gaat maar met de beer mee.
Nou hoe de vrouw tegenwoordig de term incel gebruikt slaat dat echt op iedere man tegenwoordig, dus vandaar dat ik het een achterlijke term vind.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee als ze iets verkiezen dan zijn het volcels.
Gebruikte jij het woord incel dan? Je voelt je in ieder geval aangesproken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je het nou over mij, achterlijke?
Ja, ik gebruikte het woord, ja. Dat was gisteravond, maar ik kon het me nog herinneren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Gebruikte jij het woord incel dan? Je voelt je in ieder geval aangesproken.
Resting bitchface much?
Je bewijst volledig mijn gelijk, ga zo door.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik gebruikte het woord, ja. Dat was gisteravond, maar ik kon het me nog herinneren.
Sneue gast.
Och, je laat je weer zo kennen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Je bewijst volledig mijn gelijk, ga zo door.
Liever alleen dan met Lienekien zei ik ook nog gisteravond.
Alsof het je wat kan schelen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Och, je laat je weer zo kennen.
Zijn we het toch ergens over eens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Alsof het je wat kan schelen.
Nee dacht ik ook niet.
Met het woord incel is er niets mis. Het staat voor zowel vrouwen als mannen die 'niet van straat' geraken buiten hun wil. En dat kan aan vanalles liggen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nou hoe de vrouw tegenwoordig de term incel gebruikt slaat dat echt op iedere man tegenwoordig, dus vandaar dat ik het een achterlijke term vind.
Je ziet dit nooit echt nooit voor vrouwen gebruikt worden, ik weet niet waar je dat precies vandaan haalt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Met het woord incel is er niets mis. Het staat voor zowel vrouwen als mannen die 'niet van straat' geraken buiten hun wil. En dat kan aan vanalles liggen.
Alleen heeft het woord een lelijke, zware lading gekregen door een paar idioten die serieus van het padje zijn gegaan en door hun echoputten waar ze vrouwen bashen en 0 zelfreflectie tonen.
Als een man hier met de vraag komt waarom hij niemand kan vinden en normaal communiceert, dan zal er niemand incel gaan roepen.
Van het moment dat ze beginnen over Chad, kaaklijnen, lengte, geld, te veeleisende vrouwen, de fantastische 90/10 verhouding,... Ja dan kriebelen de 'foute' incel vibes wel. Maar als je zo denkt dan ben je gewoon niet zo een heel leuke man want hoe kan je van iets willen houden waar je eigenlijk zo op neer kijkt? Ze zijn wel de eerste om zichzelf een nice guy te noemen.
Hint/red flag: als je dat over jezelf zegt dan ben je dat meestal dus echt niet
En toch staat die term niet enkel voor mannen. Dan was het een incelmale. Het is gewoon door de tijd meer op de mannen geplakt dan op vrouwen. Net zoals golddigger ook niet enkel voor vrouwen telt maar toch daar gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Je ziet dit nooit echt nooit voor vrouwen gebruikt worden, ik weet niet waar je dat precies vandaan haalt.
Verder zijn vrouwen nog altijd veelal onveranderd.
Doen alsof ze van alles willen, knappe lange rijke man (vergeten dan uiteindelijk dat dit minder dan 1% van alle mannen is) en dan zie je ze dus lopen met een wat lelijkere man want zekerheid.
In Amerika zie je dit wat meer terug, onrealistische verwachtingen “he needs to make 500k a year” en dat soort dommigheid.
Maar het enige wat je kan zeggen is dat we weer terug gaan naar een tijd waar man en vrouw geen keus heeft dan een partner te nemen omdat de economie het niet meer toestaat dat je in je eentje kan rondkomen.
Wederom in Amerika zie je dit nu erg goed, waar men kan werken wat ze willen maar niks kunnen betalen in hun eentje, dat waait vanzelf deze kant op.
Maw dat idee van trouwen en seks uit liefde (of puur lust) komt ten einde na nog geen 200 jaar van die luxe te hebben gehad.
Waarmee ik wil zeggen dat uiteindelijk het “incel” gebeuren zichzelf weer opheft met soort van voor gearrangeerde huwelijken of relaties omdat je het anders niet meer gaat redden.
Ik weet vrijwel zeker dat goed uitziende vrouwen er veel meer van bestaan dan rijke slanke lange mannen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En toch staat die term niet enkel voor mannen. Dan was het een incelmale. Het is gewoon door de tijd meer op de mannen geplakt dan op vrouwen. Net zoals golddigger ook niet enkel voor vrouwen telt maar toch daar gebruikt wordt.
Euh en dat iedereen een rijke man wil maar maar 1% dat is... Elke man wil ook een super knappe vrouw met ideaal figuurtje maar ook dat is maar 1%.
We kunnen allemaal zoveel willen (vooral als we jong zijn en denken dat alles kan), je moet wat volwassen worden om de realiteit te zien (plus er achter te komen dat geld, schoonheid,... absoluut geen garantie is voor een goede relatie of zelfs leuke persoon).
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat goed uitziende vrouwen er veel meer van bestaan dan rijke slanke lange mannen.
Dat is puur kijken naar hoeveel van dat soort banen zijn er en hoeveel lange slanke mannen zijn er.
Dan ontmantel je de boel qua kijkend naar de poel van mannen, waarvan sowieso al 54% overgewicht heeft in Nederland.
De meeste rijkere mannen 40 a 50+ zijn.
Die aantallen worden dan dus heel erg klein als je zoekt tussen de 29 a laten we max 40 zeggen.
Vrouwen en slank? Daar hoeft de vrouw weinig (gemiddeld) voor te doen, beetje letten op wat je eet en wat bewegen.
Man en slank? Dat vereist debiel veel meer werk wat biologisch nou eenmaal zo in elkaar steekt qua hoe vetten worden opgeslagen, zoals wat je een bierbuik noemt is vet wat gehard word in een bepaalde laag en met geen enkele vorm van cardio ooit weg zal gaan, zelfs niet met liposuctie.
Enfin, vrouwen hebben het wat dit betreft makkelijker.
Gelezen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Een man valt veel makkelijker af dan een vrouw joh!
https://www.gezondheidsne(...)nen-sneller-afvallen
Plus het is geen gehard vet tussen de lagen maar orgaanvet, daarom lijkt het hard maar das gewoon je buik die dikker staat ipv een blubberlaag erboven.
Dus nee...
Wat is de 90/10 verhouding?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Met het woord incel is er niets mis. Het staat voor zowel vrouwen als mannen die 'niet van straat' geraken buiten hun wil. En dat kan aan vanalles liggen.
Alleen heeft het woord een lelijke, zware lading gekregen door een paar idioten die serieus van het padje zijn gegaan en door hun echoputten waar ze vrouwen bashen en 0 zelfreflectie tonen.
Als een man hier met de vraag komt waarom hij niemand kan vinden en normaal communiceert, dan zal er niemand incel gaan roepen.
Van het moment dat ze beginnen over Chad, kaaklijnen, lengte, geld, te veeleisende vrouwen, de fantastische 90/10 verhouding,... Ja dan kriebelen de 'foute' incel vibes wel. Want als je zo denkt dan ben je gewoon niet zo een heel leuke man want hoe kan je van iets willen houden waar je eigenlijk zo op neer kijkt? Ze zijn wel de eerste om zichzelf een nice guy te noemen.
Hint/red flag: als je dat over jezelf zegt dan ben je dat meestal dus echt niet
Onderzoek dan even verder he..quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Gelezen.
Blijf erbij, vrouwen hoeven alleen te letten op eten en uurtje sportschool doen, klaar.
Bij een man is het een hele routine.
Daarnaast artikel geschreven door een vrouw, goh.
Een onderzoek van Tinder:quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:25 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wat is de 90/10 verhouding?
Dat vrouwen alleen naar carrière en lengte looks kijken.quote:
Kun je nagaan hoe druk die overige 20% van de vrouwen het heeft.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een onderzoek van Tinder:
Eigenlijk is het 80/20 maar overlaatst hebben ze er hier op FOK! 90/10 van gemaakt.
20% van de mannen heeft seks met 80% van de vrouwen en de rest van de mannen kan kin kloppen
De overige 80% van de mannen wil die vrouwen nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe druk die overige 20% van de vrouwen het heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |