Klopt, maar omdat die chad dat kan, kan hij erg kritisch zijn. En zijn er dus heel weinig vrouwen die hem kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:07 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ah kijk een Chad is eigenlijk wat ik bedoel in dit topic.
Iemand van 1.95, knap gezicht en een goede baan.
Ja dan kun je praktisch elke vrouw krijgen voor seks of relatie.
Dat werkt twee kanten op. Zo zijn er ook mannen die alleen maar hookups willen. Waar jouw frequentie idee vandaan komt is mij niet helemaal duidelijk verder.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:45 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een goed argument gehoord waarom die theorie onzinnig zou zijn.
Op een of andere manier heb ik een vermoeden dat er inderdaad een vrij grote groep single vrouwen is, die geen behoefte heeft aan een relatie, wel af en toe een wip willen, maar dat hun behoefte aan sex niet heel groot is en dat ze aan eens per maand wel genoeg hebben. Als we uitgaan van een gemiddelde frequentie van eens per maand, dan kan één Chad met gemak 5 à 6 vrouwen bedienen.
Nou blijkbaar zijn er dan toch ook andere dingen belangrijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:24 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ook chads worden afgewezen. Vriend van mij is 1.94m, werkt bij ING en heeft een mooi gezicht. Ook hij wordt regelmatig afgewezen na een paar keer afspreken.
Onzin dat je 1,95 moet zijn. Ja, langer zijn helpt. Maar ja, voor vrouwen geldt dat dan de concurrentie zwaarder wordt met een grotere kans dat je alleen terug naar je kat kan strompelen… Dus die gozer van 1,80 die leuk is, krijgt ook meer dan genoeg aandacht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:07 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ah kijk een Chad is eigenlijk wat ik bedoel in dit topic.
Iemand van 1.95, knap gezicht en een goede baan.
Ja dan kun je praktisch elke vrouw krijgen voor seks of relatie.
Incel staat voor involuntary celebate. Dus die hele theorie komt uit de VS…quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:08 schreef jantjevertonghen het volgende:
Dus dat bevestigt mijn topic. Er is dus in Amerika zelfs een term voor; Chad.
Dat vrouwen angstig zijn voor de langere man bedoel je? Wegens concurrentiequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Onzin dat je 1,95 moet zijn. Ja, langer zijn helpt. Maar ja, voor vrouwen geldt dat dan de concurrentie zwaarder wordt met een grotere kans dat je alleen terug naar je kat kan strompelen… Dus die gozer van 1,80 die leuk is, krijgt ook meer dan genoeg aandacht.
Precies.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Klopt, maar omdat die chad dat kan, kan hij erg kritisch zijn. En zijn er dus heel weinig vrouwen die hem kunnen krijgen.
waarom zou je dat willen doen? Je mag best kieskeurig zijn toch? En er zit weinig inhoud in de gemiddelde vrouw op instagram die je in 'viral' videos tegenkomt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:57 schreef InzolVC het volgende:
Vrouwen mogen uiteraard eisenlijstjes hebben. Ik vraag mij wel af. Je ziet zoveel videos op tiktok en op de sociale media. Van vrouwen die lopen klagen "where are all the good men?". Terwijl er letterlijk een overschot aan alleenstaande mannen is. En die zijn echt niet allemaal sloeber of arm of super lelijk. Kan dit probleem te maken hebben met de steeds hogere eisen die vrouwen zelf stellen aan een partner op hun lijstjes?
Over het algemeen nemen mannen alles aan wat er maar voorbijkomt. Dik dun A-cup 50+ gehandicapt. Hier schermen vrouwen zelf altijd mee. Dat mannen alles maar neuken en niet kritisch zijn. Dus de oorzaak ligt echt niet aan de mannen zelf. Mannen genoeg namelijk.
Nee, anders. Ze zullen misschien wel proberen te flirten met hem, maar als hij zijn aandacht op een ander richt, dan heeft het geen zin om tijd te blijven steken daarin.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:34 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dat vrouwen angstig zijn voor de langere man bedoel je? Wegens concurrentie
Dat laatste weet je natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen doen? Je mag best kieskeurig zijn toch? En er zit weinig inhoud in de gemiddelde vrouw op instagram die je in 'viral' videos tegenkomt.
Ik heb dat als man. Ze gebruiken me voor de kust. Wippen een of twee keer en daarna klaar. Omdat ik lang en knap ben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat laatste weet je natuurlijk niet.
Zeker jonge meiden hebben nog wel eens het idee dat ze zich zo moeten presenteren. Juist ook hele mooie vrouwen zijn vaak heel onzeker. Ook al omdat de mannen die daarop duiken niet ‘in love’ maar ‘in lust’ zijn.
Allemaal? Dat is lastig om te geloven. Misschien is er iets anders waardoor ze na een paar keer denken ‘laat maar’. Hoeft niet per sé iets te zijn wat mis is met je. Maar misschien wek je wel verwachtingen die niet kloppen en trek je daarom vrouwen aan die helemaal niet bij jou passen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
I
[..]
Ik heb dat als man. Ze gebruiken me voor de kust. Wippen een of twee keer en daarna klaar. Omdat ik lang en knap ben.
Hmm concreet, wat bedoel je? Dat ik ze teveel laat verwachten?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Allemaal? Dat is lastig om te geloven. Misschien is er iets anders waardoor ze na een paar keer denken ‘laat maar’. Hoeft niet per sé iets te zijn wat mis is met je. Maar misschien wek je wel verwachtingen die niet kloppen en trek je daarom vrouwen aan die helemaal niet bij jou passen?
Niet per se teveel. Maar iets anders. Je zal de eerste niet zijn die zichzelf anders meent te moeten voordoen. Misschien ook onbewust. Of dat je jezelf anders ziet dan anderen jou zien?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:03 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Hmm concreet, wat bedoel je? Dat ik ze teveel laat verwachten?
Die zullen er zijn. Net zo goed als dat er hier mannen bitchen over bepaalde voorkeuren van mannen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:06 schreef DemonRage het volgende:
Ze kunnen wel een lange man willen, maar als jij vervolgens eist dat ze een gezonde BMI hebben dan zijn ze op hun tenen getrapt.
Je bent lang en knap?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
I
[..]
Ik heb dat als man. Ze gebruiken me voor de kust. Wippen een of twee keer en daarna klaar. Omdat ik lang en knap ben.
Je moet ff van account wisselen maat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
I
[..]
Geintje tochquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:09 schreef Nobu het volgende:
[..]
Je moet ff van persoonlijkheid wisselen maat.
Sexdrive van mannen is erg hoog. Ook Chad wilt wel voor een nachtje mollige Becky doen als er niets beters voorhanden is. Het gevolg is dat mollige becky denkt dat Chad iets voor d'r voelt. Terwijl hij haar eigenlijk alleen maar pompt en dumpt. Becky's verwachtingen en eigenwaarde gaan echter naar de maan. Gemiddelde jongens? BOE! Zij kon immers Chad krijgen voor een nachtje toch. En dus gaan haar eisen omhoog en kijkt nooit meer terug. En daar ging dit topic over.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Klopt, maar omdat die chad dat kan, kan hij erg kritisch zijn. En zijn er dus heel weinig vrouwen die hem kunnen krijgen.
Wat is volgens jou een Chad?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Seksdrive van mannen en vrouwen is niet zo verschillend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:25 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Sexdrive van mannen is erg hoog. Ook Chad wilt wel voor een nachtje mollige Becky doen als er niets beters voorhanden is. Het gevolg is dat mollige becky denkt dat Chad iets voor d'r voelt. Terwijl hij haar eigenlijk alleen maar pompt en dumpt. Becky's verwachtingen en eigenwaarde gaan echter naar de maan. Gemiddelde jongens? BOE! Zij kon immers Chad krijgen voor een nachtje toch. En dus gaan haar eisen omhoog en kijkt nooit meer terug. En daar ging dit topic over.
Ja alleen komt dit dus niet overeen met de werkelijkheid. Die enkele keer dat een "Chad" uit honger, rauwe bonen, een minder knappe vrouw versiert is bij lange na niet voldoende om de hele vrouwelijke populatie seksueel tevreden te houden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:25 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Sexdrive van mannen is erg hoog. Ook Chad wilt wel voor een nachtje mollige Becky doen als er niets beters voorhanden is. Het gevolg is dat mollige becky denkt dat Chad iets voor d'r voelt. Terwijl hij haar eigenlijk alleen maar pompt en dumpt. Becky's verwachtingen en eigenwaarde gaan echter naar de maan. Gemiddelde jongens? BOE! Zij kon immers Chad krijgen voor een nachtje toch. En dus gaan haar eisen omhoog en kijkt nooit meer terug. En daar ging dit topic over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |