abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:11:00 #51
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214536318
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:07 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ah kijk een Chad is eigenlijk wat ik bedoel in dit topic.

Iemand van 1.95, knap gezicht en een goede baan.
Ja dan kun je praktisch elke vrouw krijgen voor seks of relatie.
Klopt, maar omdat die chad dat kan, kan hij erg kritisch zijn. En zijn er dus heel weinig vrouwen die hem kunnen krijgen.
pi_214536627
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 09:45 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit een goed argument gehoord waarom die theorie onzinnig zou zijn.

Op een of andere manier heb ik een vermoeden dat er inderdaad een vrij grote groep single vrouwen is, die geen behoefte heeft aan een relatie, wel af en toe een wip willen, maar dat hun behoefte aan sex niet heel groot is en dat ze aan eens per maand wel genoeg hebben. Als we uitgaan van een gemiddelde frequentie van eens per maand, dan kan één Chad met gemak 5 à 6 vrouwen bedienen.
Dat werkt twee kanten op. Zo zijn er ook mannen die alleen maar hookups willen. Waar jouw frequentie idee vandaan komt is mij niet helemaal duidelijk verder.

Verder komt het een beetje over als een verwijt wat je schrijft. Maar vrouwen die kiezen om alleen maar af en toe af te spreken vanwege jeuk hebben daar hun redenen voor. Iets maakt dat ze dit verkiezen boven een relatie.

Mijn theorie is namelijk dat als je iemand ontmoet die zo leuk is dat je er een relatie mee zou willen het helemaal niet uitmaakt of je voor een ONS ging, of een relatie. Het feit dat je die ander zo leuk vindt maakt dat je nogmaals wil afspreken. En nogmaals. En nogmaals. Totdat je (mits wederzijds) tot de conclusie komt dat je de ander zo leuk vindt dat je samen wil zijn. Ook als je absoluut vrijgezel wil blijven.

Niet iedereen is even leuk. Hoe leuker jij bent om mee samen te zijn, hoe meer mensen samen met jou willen zijn en hoe groter de kans dat de wens om samen te leven wederzijds is.

En daarnaast heeft niet iedereen dezelfde behoefte om samen te leven met een ander. Wat ook weer met levensfase kan veranderen. En omstandigheden tellen ook mee. Ik weet van een vrouw dat ze helemaal niet van het samenleven is, maar toch dat heeft gedaan vanwege haar kinderwens. En die is weer vertrokken toen de kinderen oud genoeg waren.

Dit alles maakt dat er een deel van de mensen single is omdat ze daarvoor kiezen. En dat spiegelt zich aan de andere kant natuurlijk ook met mensen die gedwongen single zijn.

Komt nog bij dat vrouwen over het algemeen wat minder genegen zijn om samen te leven (wat kennelijk komt omdat ze het gevoel hebben dat ze er dan meer taken bij krijgen dan ze kunnen delen met de ander) en er zullen altijd mannen teleurgesteld achterblijven.

Maar ja, je hebt geen recht op een partner. Ik snap best dat iemand die heel graag een partner wil maar die niet kan vinden (en dat zijn zowel mannen als vrouwen) daar heel ongelukkig van kan worden. Maar het heeft heel weinig zin om daar boos over te worden. Zoek een andere manier van sociaal contact. En voor seks… ja, daar is ook een oplossing voor (wees alleen wel heel alert op dat diegene niet gedwongen wordt).
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:24:37 #53
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_214536697
Ook chads worden afgewezen. Vriend van mij is 1.94m, werkt bij ING en heeft een mooi gezicht. Ook hij wordt regelmatig afgewezen na een paar keer afspreken.
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:27:50 #54
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214536828
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:24 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ook chads worden afgewezen. Vriend van mij is 1.94m, werkt bij ING en heeft een mooi gezicht. Ook hij wordt regelmatig afgewezen na een paar keer afspreken.
Nou blijkbaar zijn er dan toch ook andere dingen belangrijk.
pi_214536909
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:07 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ah kijk een Chad is eigenlijk wat ik bedoel in dit topic.

Iemand van 1.95, knap gezicht en een goede baan.
Ja dan kun je praktisch elke vrouw krijgen voor seks of relatie.
Onzin dat je 1,95 moet zijn. Ja, langer zijn helpt. Maar ja, voor vrouwen geldt dat dan de concurrentie zwaarder wordt met een grotere kans dat je alleen terug naar je kat kan strompelen… Dus die gozer van 1,80 die leuk is, krijgt ook meer dan genoeg aandacht.
pi_214536965
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:08 schreef jantjevertonghen het volgende:
Dus dat bevestigt mijn topic. Er is dus in Amerika zelfs een term voor; Chad.
Incel staat voor involuntary celebate. Dus die hele theorie komt uit de VS… ;)
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:34:54 #57
376238 jantjevertonghen
pi_214537008
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Onzin dat je 1,95 moet zijn. Ja, langer zijn helpt. Maar ja, voor vrouwen geldt dat dan de concurrentie zwaarder wordt met een grotere kans dat je alleen terug naar je kat kan strompelen… Dus die gozer van 1,80 die leuk is, krijgt ook meer dan genoeg aandacht.
Dat vrouwen angstig zijn voor de langere man bedoel je? Wegens concurrentie
pi_214537075
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Klopt, maar omdat die chad dat kan, kan hij erg kritisch zijn. En zijn er dus heel weinig vrouwen die hem kunnen krijgen.
Precies.

Daarnaast, als ik rondkijk naar de leukste vrouwen en hun partners, dan zijn ze zelden met iemand van 1,95. De grootste gemene deler zit van wat ik kan zien in persoonlijkheid.
pi_214537172
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 23:57 schreef InzolVC het volgende:
Vrouwen mogen uiteraard eisenlijstjes hebben. Ik vraag mij wel af. Je ziet zoveel videos op tiktok en op de sociale media. Van vrouwen die lopen klagen "where are all the good men?". Terwijl er letterlijk een overschot aan alleenstaande mannen is. En die zijn echt niet allemaal sloeber of arm of super lelijk. Kan dit probleem te maken hebben met de steeds hogere eisen die vrouwen zelf stellen aan een partner op hun lijstjes?

Over het algemeen nemen mannen alles aan wat er maar voorbijkomt. Dik dun A-cup 50+ gehandicapt. Hier schermen vrouwen zelf altijd mee. Dat mannen alles maar neuken en niet kritisch zijn. Dus de oorzaak ligt echt niet aan de mannen zelf. Mannen genoeg namelijk.
waarom zou je dat willen doen? Je mag best kieskeurig zijn toch? En er zit weinig inhoud in de gemiddelde vrouw op instagram die je in 'viral' videos tegenkomt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_214537267
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:34 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]
Dat vrouwen angstig zijn voor de langere man bedoel je? Wegens concurrentie
Nee, anders. Ze zullen misschien wel proberen te flirten met hem, maar als hij zijn aandacht op een ander richt, dan heeft het geen zin om tijd te blijven steken daarin.

Niets anders dan voor mannen geldt. Als je iemand tegenkomt met een ‘spark’ dan zoek je naar wederkerigheid. Op basis van die signalen ga je verder of verder kijken.
pi_214537390
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:41 schreef Apotheose het volgende:

[..]
waarom zou je dat willen doen? Je mag best kieskeurig zijn toch? En er zit weinig inhoud in de gemiddelde vrouw op instagram die je in 'viral' videos tegenkomt.
Dat laatste weet je natuurlijk niet.

Zeker jonge meiden hebben nog wel eens het idee dat ze zich zo moeten presenteren. Juist ook hele mooie vrouwen zijn vaak heel onzeker. Ook al omdat de mannen die daarop duiken niet ‘in love’ maar ‘in lust’ zijn.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:55:22 #62
376238 jantjevertonghen
pi_214537478
I
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat laatste weet je natuurlijk niet.

Zeker jonge meiden hebben nog wel eens het idee dat ze zich zo moeten presenteren. Juist ook hele mooie vrouwen zijn vaak heel onzeker. Ook al omdat de mannen die daarop duiken niet ‘in love’ maar ‘in lust’ zijn.
Ik heb dat als man. Ze gebruiken me voor de kust. Wippen een of twee keer en daarna klaar. Omdat ik lang en knap ben.
pi_214537599
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
I
[..]
Ik heb dat als man. Ze gebruiken me voor de kust. Wippen een of twee keer en daarna klaar. Omdat ik lang en knap ben.
Allemaal? Dat is lastig om te geloven. Misschien is er iets anders waardoor ze na een paar keer denken ‘laat maar’. Hoeft niet per sé iets te zijn wat mis is met je. Maar misschien wek je wel verwachtingen die niet kloppen en trek je daarom vrouwen aan die helemaal niet bij jou passen?
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 11:03:01 #64
376238 jantjevertonghen
pi_214537674
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Allemaal? Dat is lastig om te geloven. Misschien is er iets anders waardoor ze na een paar keer denken ‘laat maar’. Hoeft niet per sé iets te zijn wat mis is met je. Maar misschien wek je wel verwachtingen die niet kloppen en trek je daarom vrouwen aan die helemaal niet bij jou passen?
Hmm concreet, wat bedoel je? Dat ik ze teveel laat verwachten?
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 11:06:25 #65
376238 jantjevertonghen
pi_214537735
Uiteindelijk doet de pijn van constant appjes krijgen van; ik denk dat er nie temeer inzit voor mij zoveel dat je wel klaar bent met daten.
pi_214537737
Ze kunnen wel een lange man willen, maar als jij vervolgens eist dat ze een gezonde BMI hebben dan zijn ze op hun tenen getrapt. _O-
pi_214538016
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 11:03 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]
Hmm concreet, wat bedoel je? Dat ik ze teveel laat verwachten?
Niet per se teveel. Maar iets anders. Je zal de eerste niet zijn die zichzelf anders meent te moeten voordoen. Misschien ook onbewust. Of dat je jezelf anders ziet dan anderen jou zien?
pi_214538175
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 11:06 schreef DemonRage het volgende:
Ze kunnen wel een lange man willen, maar als jij vervolgens eist dat ze een gezonde BMI hebben dan zijn ze op hun tenen getrapt. _O-
Die zullen er zijn. Net zo goed als dat er hier mannen bitchen over bepaalde voorkeuren van mannen.

Maar heel eerlijk: ik heb een zeer sterke voorkeur voor slanke vrouwen. Nog nooit meegemaakt dat iemand daar op de tenen getrapt over was. Heel simpel: laat de ander in haar waarde terwijl je duidelijk maakt geen interesse te hebben. Je hoeft niet te zeggen: ik vind je te stevig. Het beste werkt voor mij om gewoon positief te reageren en het daarbij te laten.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 11:28:11 #69
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214538185
quote:
I
[..]
Je bent lang en knap?
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 12:09:56 #70
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_214538991
quote:
I
[..]
Je moet ff van account wisselen maat.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:09:45 #71
376238 jantjevertonghen
pi_214539850
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 12:09 schreef Nobu het volgende:

[..]
Je moet ff van persoonlijkheid wisselen maat.
Geintje toch
pi_214540178
quote:

[..]
Sexdrive van mannen is erg hoog. Ook Chad wilt wel voor een nachtje mollige Becky doen als er niets beters voorhanden is. Het gevolg is dat mollige becky denkt dat Chad iets voor d'r voelt. Terwijl hij haar eigenlijk alleen maar pompt en dumpt. Becky's verwachtingen en eigenwaarde gaan echter naar de maan. Gemiddelde jongens? BOE! Zij kon immers Chad krijgen voor een nachtje toch. En dus gaan haar eisen omhoog en kijkt nooit meer terug. En daar ging dit topic over.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 13:26:03 #73
376238 jantjevertonghen
pi_214540183
quote:

[..]
Wat is volgens jou een Chad?
pi_214540973
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 13:25 schreef Jeo_Boden het volgende:

[..]
Sexdrive van mannen is erg hoog. Ook Chad wilt wel voor een nachtje mollige Becky doen als er niets beters voorhanden is. Het gevolg is dat mollige becky denkt dat Chad iets voor d'r voelt. Terwijl hij haar eigenlijk alleen maar pompt en dumpt. Becky's verwachtingen en eigenwaarde gaan echter naar de maan. Gemiddelde jongens? BOE! Zij kon immers Chad krijgen voor een nachtje toch. En dus gaan haar eisen omhoog en kijkt nooit meer terug. En daar ging dit topic over.
Seksdrive van mannen en vrouwen is niet zo verschillend.

En nee, niet iedereen doet ook ‘mollige Becky’ er even bij.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 14:18:02 #75
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214540983
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 13:25 schreef Jeo_Boden het volgende:

[..]
Ja alleen komt dit dus niet overeen met de werkelijkheid. Die enkele keer dat een "Chad" uit honger, rauwe bonen, een minder knappe vrouw versiert is bij lange na niet voldoende om de hele vrouwelijke populatie seksueel tevreden te houden.

Bovendien wanneer je gewoon eens in een winkelcentrum rondloopt en kijkt naar de mannen met een vrouw ernaast, zijn de meesten bepaald geen "chads". Ook normale en lelijke gasten hebben relaties.

Dat hele inceldom is bij 95% van die lui vooral een gedragsprobleem. En de onwil om er wat aan te doen wordt dan maar verbloemd met rare theorieën om maar zelf nergens verantwoordelijk voor te hoeven nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')