Maar waarschijnlijk hadden die vrouwen ook een lijst met mannen waarmee ze af konden spreken, en was jij bij lange na niet de enige man die op hun lijstjes stond.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:02 schreef VEM2012 het volgende:
In mijn vrijgezellige periodes had ik altijd een flinke lijst met vrouwen waarmee ik af zou kunnen spreken.
Dat zal ongetwijfeld zo zijn. Maar je kunt er wel op rekenen dat de populariteit van de mannen bij de vrouwen een grotere spreiding vertoont dan de populariteit van de vrouwen bij de mannen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:02 schreef VEM2012 het volgende:
Maar uiteindelijk zullen er ongeveer evenveel vrijgezelle mannen als vrouwen zijn.
Ik oordeel inderdaad vanuit een hele andere perspectief. Ik heb namelijk nooit een flinke lijst gehad met vrouwen waarmee ik kon afspreken. Ik denk zelfs dat de meeste mannen dit ook niet zullen hebben gehad. En ik had en heb echt helemaal geen enkele vrouw. Dus het lijkt voor mij niet alleen alsof er geen enkele vrouw open staan voor een date. Er is ook echt niemand die hiervoor open staat. Pas als je in mijn schoenen staat zul je dit begrijpen denk ik. Maar je zal vast gaan zeggen dat er heus wel iemand moet zijn omdat dit eenmaal logisch klinkt. Maar de praktijk is toch wel erg bitter en niet zo maakbaar. En ook dat zul je pas begrijpen als je in mijn schoenen zou staan, en iemand anders (die een hele lijst had met vrouwen waar hij mee kon afspreken) die dan zoiets tegen je zegt. Dat doet wel pijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, er zijn ook heel veel hele leuke vrouwen vrijgezel en nee, die hebben echt niet allemaal een fwb.
In mijn vrijgezellige periodes had ik altijd een flinke lijst met vrouwen waarmee ik af zou kunnen spreken. Een van de redenen waarom een vrouw echt heel leuk moest zijn om daar een relatie mee te beginnen, want dat betekende dan dat ik een hoop vrouwen waar ik toch wel nieuwsgierig naar was moest afkappen.
Jij oordeelt vanuit een totaal ander perspectief. Dan lijkt het misschien alsof er geen leuke vrouwen zijn die open staan voor een date. Maar uiteindelijk zullen er ongeveer evenveel vrijgezelle mannen als vrouwen zijn.
Nee, natuurlijk niet. Maar dat is toch niet relevant. Als ik na een aantal dates (of gewoon meteen de eerste date, want ook al is iemand nog zo mooi, pas irl merk je of er seksuele aantrekkingskracht is) met iemand merkte dat het niet echt de goede kant op ging, dan had ik altijd weer direct een ander om mee af te spreken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk hadden die vrouwen ook een lijst met mannen waarmee ze af konden spreken, en was jij bij lange na niet de enige man die op hun lijstjes stond.
Probeer eens uit te zoeken waarom vrouwen jou niet als optie kunnen zien. Iets aan jou maakt dat dat zo is. En vaak is daar prima wat aan te doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:19 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Ik oordeel inderdaad vanuit een hele andere perspectief. Ik heb namelijk nooit een flinke lijst gehad met vrouwen waarmee ik kon afspreken. Ik denk zelfs dat de meeste mannen dit ook niet zullen hebben gehad. En ik had en heb echt helemaal geen enkele vrouw. Dus het lijkt voor mij niet alleen alsof er geen enkele vrouw open staan voor een date. Er is ook echt niemand die hiervoor open staat. Pas als je in mijn schoenen staat zul je dit begrijpen denk ik. Maar je zal vast gaan zeggen dat er heus wel iemand moet zijn omdat dit eenmaal logisch klinkt. Maar de praktijk is toch wel erg bitter en niet zo maakbaar. En ook dat zul je pas begrijpen als je in mijn schoenen zou staan, en iemand anders (die een hele lijst had met vrouwen waar hij mee kon afspreken) die dan zoiets tegen je zegt. Dat doet wel pijn.
Dan moet je wel iemand hebben om mee te kunnen daten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar dat is toch niet relevant. Als ik na een aantal dates (of gewoon meteen de eerste date, want ook al is iemand nog zo mooi, pas irl merk je of er seksuele aantrekkingskracht is) met iemand merkte dat het niet echt de goede kant op ging, dan had ik altijd weer direct een ander om mee af te spreken.
Ik was ook gewoon aan het daten om een leuke tijd met iemand te hebben. En natuurlijk sta je dan open voor meer, maar niet met die intentie daten en niet bezig zijn met leuk gevonden worden helpt enorm.
Zoals gezegd: stap terug zetten. Ga eerst eens gewoon met vrouwen om, zodat je daar vertrouwd in raakt. Zonder sociale skills wordt het zelfs lastig als je op Tom Brady lijkt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:26 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Dan moet je wel iemand hebben om mee te kunnen daten.
Als een vrouw al met je op date gaat vind ze je vast al wel leuk genoeg hoor. Zover ben ik zelf nog nooit gekomen met mijn 46 jaar.
Misschien werkt dit als je iemand off-line ontmoet, maar op een dating site of app kijken ze in je profiel naar je lengte en wijzen ze je daar toch op af.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:35 schreef VEM2012 het volgende:
Maar als man kun je compenseren. Heb je gewoon je zaken goed voor elkaar, heb je een goed hart, ben je leuk in de omgang, beetje humor, gedeelde interesses, open, enz. dan gaat een mindere lengte echt geen probleem zijn.
Ik kan je vertellen dat ik uitgerekend dat vaak geprobeerd heb, dus vrouwen benaderen zonder per se de intentie te hebben om haar te versieren voor een relatie, maar ook dat is moeilijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:35 schreef VEM2012 het volgende:
Een veel gemaakte fout is dat mannen op een vrouw afstappen (of zoals dat tegenwoordig vaak gaat: online benaderen) met het doel haar te versieren. Begin gewoon eens met haar te leren kennen en een leuk gesprek hebben, wat dan wellicht een leuke avond kan worden, enz.
Om dit onderwerp lengte nog eens wat verder uit te melken, vrouwen hebben niet alleen een soort natuurlijke voorkeur voor langere mannen, maar er is ook nog een ander effect. Er bestaat een correlatie tussen lichaamslengte en inkomen. Langere mannen hebben gemiddeld hogere inkomens. Langere mannen zijn dus niet alleen in het voordeel door de natuurlijke voorkeur van vrouwen voor langere mannen, maar ook nog eens door hun gemiddeld hogere inkomen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:03 schreef VEM2012 het volgende:
Vrouwen prefereren gemiddeld gezien langere mannen.
Wel waarquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:36 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een jurk met zakken is mij altijd verteld......
Het waarom weet ik wel. En daar valt gewoon niet veel meer aan te doen. Hoe Fit ik ook zou worden. Tenzij ik de lotto zou winnen om plastische chirurgie te kunnen bekostigen. Sommige mannen zijn nu eenmaal niet gemiddeld maar ver ondergemiddeld in de looks department. En dan word je toch met de feiten op de neus gedrukt. Het uiterlijk van een man telt wel degelijk voor vrouwen. En ik voldoe gewoon niet aan de minimale vereisten. Je botten bepalen hoever je kunt gaan met de zelf maakbaarheid. Dus afvallen en fit worden doet daar niet veel meer aan bij mij. Want been there tried it. En makkelijk is het ook niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Probeer eens uit te zoeken waarom vrouwen jou niet als optie kunnen zien. Iets aan jou maakt dat dat zo is. En vaak is daar prima wat aan te doen.
Soms moet je ook gewoon een stap terug zetten. Ga eerst eens gewoon met vrouwen leren omgaan. Dus niet daten, maar gewoon omgaan met vrouwen zonder te daten.
Oh, ik kan wel met vrouwen omgaan hoor. Praten met vrouwen was nooit een probleem voor mij. Al doe ik dit ook al tijden niet meer. Maar interessant genoeg zijn om te daten ben ik dus blijkbaar nooit geweest. Anders had ik dit wel gemerkt. Als ik om mij heen keek maakten vrouwen dit toch wel kenbaar aan mannen in wie zij geinteresseerd zijn. Alleen dus nooit met mij. Wat kon ik dan nog doen. Ik geloof niet meer in de maakbaarheid.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zoals gezegd: stap terug zetten. Ga eerst eens gewoon met vrouwen om, zodat je daar vertrouwd in raakt. Zonder sociale skills wordt het zelfs lastig als je op Tom Brady lijkt.
Ik kan mij niet heugen dat ik mijn lengte in moest vullen op Tinder…quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:35 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Misschien werkt dit als je iemand off-line ontmoet, maar op een dating site of app kijken ze in je profiel naar je lengte en wijzen ze je daar toch op af.
[..]
Ik kan je vertellen dat ik uitgerekend dat vaak geprobeerd heb, dus vrouwen benaderen zonder per se de intentie te hebben om haar te versieren voor een relatie, maar ook dat is moeilijk.
Ik ben een tijdje actief geweest op een dating site en heb toen ook expliciet in mijn profiel vermeld dat ik ook gewoon open sta voor vriendschappelijk contact, maar op een of andere manier levert dat geen extra reacties op.
Er zijn natuurlijk mannen die buiten de boot vallen. Als jij daar vrede mee hebt, laat het dan los. Steek je energie elders in.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:49 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Oh, ik kan wel met vrouwen omgaan hoor. Praten met vrouwen was nooit een probleem voor mij. Al doe ik dit ook al tijden niet meer. Maar interessant genoeg zijn om te daten ben ik dus blijkbaar nooit geweest. Anders had ik dit wel gemerkt. Als ik om mij heen keek maakten vrouwen dit toch wel kenbaar aan mannen in wie zij geinteresseerd zijn. Alleen dus nooit met mij. Wat kon ik dan nog doen. Ik geloof niet meer in de maakbaarheid.
Bij veel dating sites kun je aangeven wat voor soort contact je zoekt, of dat dat nog open staat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 01:51 schreef VEM2012 het volgende:
Op een date site ben je om te daten. Daar zou ik dan ook alleen met daten bezig zijn.
Do tell.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:29 schreef greysbones het volgende:
Is dit nu zo’n typisch topic waarin mannen vertellen wat vrouwen willen
Maar eigenlijk compleet de plank mis slaan
ik heb een vermoeden dat Topicstarter heel goed en correct doorheeft dat veel vrouwen hem niet willen en ze andere mannen dan hem wel willen, en daarover de plank al best raak geslagen heeft.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:29 schreef greysbones het volgende:
Is dit nu zo’n typisch topic waarin mannen vertellen wat vrouwen willen
Maar eigenlijk compleet de plank mis slaan
Ik vind het vooral wel grappig dat in die post de klacht verstopt zit dat alleen mannen inhoudelijk reageren… Maar dat ligt natuurlijk niet aan de mannen die inhoudelijk reageren, maar aan het gebrek aan vrouwen die hun ervaring willen delen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik heb een vermoeden dat Topicstarter heel goed en correct doorheeft dat veel vrouwen hem niet willen en ze andere mannen dan hem wel willen, en daarover de plank al best raak geslagen heeft.
maar topicstarter nu gelijk te stellen met 'alle mannen' slaat wel de plank flink mis
Ik heb nog nooit een goed argument gehoord waarom die theorie onzinnig zou zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:24 schreef Hexagon het volgende:
Ochjee, de inceltheorie over een klein groepje chad mannen die op industriele wijze alle vrouwen van seks voorzien.
Je krijgt al stress als je er aan denkt. Maar wel handig om de schuld volledig buiten jezelf te leggen.
Wat is een Chadquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte is dat zo. Er zijn een hoop vrijgezelle vrouwen die om wat voor reden dan ook geen zin hebben in een relatie maar wel af en toe een wip willen. En dan zoeken ze op Tinder of een andere dating app een lange blonde Chad uit om het af en toe mee te doen. Zo ontstaat er een relatief kleine groep lange blonde Chads die zich een slag in de rondte neuken en een relatief grote groep mannen heeft het nakijken.
Nou daar zijn meerdere redenen voorquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:45 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een goed argument gehoord waarom die theorie onzinnig zou zijn.
Op een of andere manier heb ik een vermoeden dat er inderdaad een vrij grote groep single vrouwen is, die geen behoefte heeft aan een relatie, wel af en toe een wip willen, maar dat hun behoefte aan sex niet heel groot is en dat ze aan eens per maand wel genoeg hebben. Als we uitgaan van een gemiddelde frequentie van eens per maand, dan kan één Chad met gemak 5 à 6 vrouwen bedienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |